Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie. Brejdak kupił nowe auto i jest kilka niewiadomych.

1 pali się cały czas kontrolka pomarańczowa na środku zegarów i pewnie jest to ASC. Tylko nie można tego wyłaczyć. Czy to od tego że jest zerwany czujnik od klocków z przodu?

2. wolno się rozpędza nie czuć jak wciska siedzenie, jak by ruszał powoli z pod światem. Po mocnym depnięciu redukuje i ciągnie dobrze. Gorzej jak rusza.

3. od czego są przyciski z prawej strony kierownicy?

4. tempomat włączam i nic się nie dzieje.

5. nie chodzi obrotomierz i ekonomizer.

6. Nie działa przełączanie OBC z manetki.

7. co zrobić żeby działał telefon?

Opublikowano

Podłącz auto pod kompa i dostaniesz odpowiedź na prawie wszystkie pytania.

Przyciski z prawej strony kierownicy są od sterowania tempomatem (zasada działania tempomatu w instrukcji obsługi samochodu)

Opublikowano

A brat sprawdził samochód przed zakupem? Coś czuję, że nie bardzo... :lol:

3 - już wiesz.

1 + 5 - a czy do tego nie masz problemów z ABS i nierówno działający prędkościomierz? To kwestia czujników prędkości obrotowych kół (jak jednego brak, to sprawa oczywista, ale to nie znaczy, że pozostałe działają). Podłącz pod kompa.

2, 4 - Podłącz pod kompa.

6 - możliwe uszkodzenie przełącznika lub wiązki elektrycznej.

7 - konieczne sprawdzenie całej elektryki, być może coś nie działa, lub to, co masz w samochodzie jest niekompletne...

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Brat. Kupił bo chciał mieć taki ewłaśnie e39 z takim wyposażeniam. Wymaga kosmetyki lakieru i ładnych felg.

Silnik i skrzynia puki co są świetne bo jeździ już ponad 500km i nic. Moze nie duże ale nic nie wychodzi. Kompa odwiedz jak najszybciej.

Dzięki za odpowiedzi.

A z telefonem to chodzi mi o to czy jakaś karta jest czy co żeby można było zadzwonić gdzieś. Sam w sobie działa ale mówi że skończyła się ważność wykonywania połączeń.

Opublikowano

500 km dla tego samochodu to jak kurs w neidzielę do kościółka :mrgreen:

Do telefonu wkłada się kartę SIM (brat ma zapewne jakiegoś prepaid'a), zerknij do manuala gdzie masz slot na nią i wsadź własną.

Co do tego, czego wymaga, to coś mi mówi, że felgi i blachę zrobi za pół roku, jak sie od dna finansowego po naprawach odbije... :cry2:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

1 u mnie jak się paliła ta kontrolka to urwała się linka od trakcji znajduje się na przepustnicy z tego co pamiętam

3 do obsługi radia z prawej tempomat

4 A może złe włączasz tempomat? Tempomat włączasz pokazuje ci się zielona kontrolka na zegarach i potem dajesz + na kierownicy i auto przyspiesza u mnie tempomat działa od 40km/h wzwyż

Opublikowano
500 km dla tego samochodu to jak kurs w neidzielę do kościółka :mrgreen:

Do telefonu wkłada się kartę SIM (brat ma zapewne jakiegoś prepaid'a), zerknij do manuala gdzie masz slot na nią i wsadź własną.

Co do tego, czego wymaga, to coś mi mówi, że felgi i blachę zrobi za pół roku, jak sie od dna finansowego po naprawach odbije... :cry2:

 

Nie ma takiej tragedi z tymi naprawami.

Jutro odbieram komputer z naprawy i podłączamy.

Dla mnie te wersje to czarna magia specjalizuje sie tylko w E30 i E36.

Wszystko ogarniemy. Z telefonem już wiem o co chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.