Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam. Mam mały problem z moją BUMĄ. Jakiś czas temu padła mi głowica. Po wymianie na inną po pełnej regenaracji autko smigało jak nowe aż do!!!!! jechałem do polski i za kazdym razem jak stawałem w korkach moje wolne obroty były coraz mniejsze az do około 250 gdy auto gasło. Z tego co wyczytałem na forum to prawdopodobnie mam wlinięty vanos ale co mnie ciekawi to ze mam nastepujace objawy???

1. autko nie ma wolnych obrotów ( obroty około 250 - 300) ale jest tak ze jesli na postoju przegazuje kilka razy to wszystko wraca do normy na jakis czas i jak zapalam zimne autko to obroty sa niskie ale auto nie gasnie

2. autko niekiedy tak jak by syczało na zaworach ssących szczególni jak jest rozgrzane i w zakresie pewnych obrotów to 1100 - 2000

3. nie mam róznicy czy to jest benzyna czy gaz

4. auto od 1300 obrotów zachowóje sie wspaniale i co ciekawe podrózowałem ostatnio i auto spaliło 8.7 gazu na stówe w podrózy do Polski i spowrote

Jesli ktoś orientuje sie co moze dolegac Bumie to prosze o pomoc. Mysle o regeneracji vanosa ale nie jestem przekonany na sto procent ze to jego winna. Moge dodac ze na kompie diagnostycznym nie pokazuje zadnych błedów silnika.

Opublikowano
OK dzieki za podpowiedz. Mam tylko jeszcze jedno pytanko??? Czytałem cos o jakims zaworku w odmie i jak dzisiaj sprawdzałem to syk jest jak gdyby z odmy i tzw. separatora. Moze to dodatkowa wskazówka. No i jeszcze jesli to nie problem to prosze o podpowiedz co najlepiej zrobic i w jakiej kolejności.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To dziura w dolocie. Odma najprędzej ale i inne możliwości. Odmę wymień bez prób jej naprawy. Ale upewnisz się odkręcając korek od oleju na chodzie silnika.Jeśli nie będzie nawet minimalnie przyssany to masz juz pewność.

Szukaj nieszczelności od przepływomierza aż do głowicy.

Wężyki i servo też sprawdź.

Odepnij na próbę przepływomierz.

 

A jaki tam masz ten gaz?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Własnie sprawdziełm korek jak pracuje silnik jest przysany dosyc mocno no i jescze jak trzymam reke na odmie z separotorem to jesli dam gazu i poczuje przeskok w srodku membrany auto ma wolne obroty i pracuje normalnie do momentu dodania gazu znów czuje przeskok membrany i znów brak wolnych obrotów. Nie jestem fachowcem ale do wymiany cały separator czy to jest nieszczelny dolot????????
Opublikowano
jak odpiołem przepływke auto tak samo miało kiepskie obroty no moze o 100 wyzsze ale cały czas chodziło nieprawidłowo. jak membrana w separatorze zaskoczy to auto chodzi jak nowe!!!!! Pomocy panowie za kilka dni czeka mnie długa podróz do Polski i musze zrobic BUME. Za wszelko pomoc chyle czoła i dziekuje. Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wymień odmę.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Po wielkich poszukiwaniach odmy w UK - dzisiaj założyłem nową. Wszystko działa tak jak powinno. Autko jak nowe z salonu, buczy i brzmi jak konik polny wiosną!!!!! Dzięki serdeczne za pomoc i wyrozumiałość. Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia z nowym ekscytującym problemem (ps. mam nadzieje ze nie szybko).

To ciekawe ze w oficjalnym serwisie BMW chcieli sciągać głowice bo podobno miałem uszkodzone zawory ssące!!!!! Nie ma to jak SERWIS :) No ale doświadczenie kolegów z Forum górą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.