Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie ,proszę was o opinię które modele są mniej awaryjne .Czy waszym zdaniem auta przed liftem są gorsze,a może odwrotnie ?Roczniki 2003 oraz 2004.Motor tylko 3.0d.Wygląd zewnętrzny zostawiamy ,interesują mnie tylko sprawy techniczne.Dzięki
Opublikowano
Witajcie ,proszę was o opinię które modele są mniej awaryjne .Czy waszym zdaniem auta przed liftem są gorsze,a może odwrotnie ?Roczniki 2003 oraz 2004.Motor tylko 3.0d.Wygląd zewnętrzny zostawiamy ,interesują mnie tylko sprawy techniczne.Dzięki

 

Halo ludzie żyjecie :evil: Nikt nic nie napisze nawet tego że jest brzydsze hehe :cool2: dzieki

  • Moderatorzy
Opublikowano

Po lifcie jest ładniejsze troszeczkę ma napęd xdrive silnik mocniejszy ale to wszystko pikuś najważniejsza jest skrzynia.

Automat przed liftem jest szczególnie mało trwały wiadomo jest od GM a po lifcie dużo lepszy ZF 6-cio biegowy.

Jak trafisz manuala to może być przed liftem najwyżej zmienisz lampy..... :mrgreen:

Opublikowano
A mi sie podoba i przed i po liftingu obojetne mam przed ale pewnie niebawem zmienie na cos nowszego wiec sa spoko X-y .Powiedzenie szanuj to wiele lat i km popykasz takim autem .
Opublikowano
X po lifcie jest lepsza opcja, po pierwsze i najważniejsze (jak wyżej ) skrzynia ZF, po za tym usunięto błędy wynikające z wieku "dziecięcego" pierwszego iksa. 3.0 d po lifcie m już 218 koni i nawet to się jako tako zbiera, średnie spalanie w granicach 12 litrów, (opony z tyłu 295). Podsumowując bierz po lifcie :norty: bo jest ładniejszy, lepszy i ma magnes na ci.ki :mrgreen:
  • 1 rok później...
Opublikowano
X po lifcie jest lepsza opcja, po pierwsze i najważniejsze (jak wyżej ) skrzynia ZF, po za tym usunięto błędy wynikające z wieku "dziecięcego" pierwszego iksa. 3.0 d po lifcie m już 218 koni i nawet to się jako tako zbiera, średnie spalanie w granicach 12 litrów, (opony z tyłu 295). Podsumowując bierz po lifcie :norty: bo jest ładniejszy, lepszy i ma magnes na ci.ki :mrgreen:
a czy ja majac 3l w benzynie po lifcie 5 biegowa,mam GM? w 530ia 2001r,mialem 5ciobiegowego zf,a teraz niewiem i znalezc niemoge,wszyscy pisza ze po lifcie ZF 6ciobieg.niewiem czy tyczy to tylko diesla?
Opublikowano
Masz GM A5S390R
nepowiem zebym byl zadowolony,ale czy benzyny mialy GM?
Opublikowano
Benzyniaki 3,0 przed Fl miały skrzynie GM. Coż ja mam przed fl 3,0 diesla. Powiem tak miałem kilka egzemplaży BMW różne e34, e46, e39, e38, obecnie to coś zwane e53. Niestety powiem tak, gorszego jak X nie było masakra. Padła mi skrzynia właśnie GM. Koszt naprawy 5000zł. Jest tylko jedno co mnie w tym niechlubnym egzemplażu pociąga to wygląd i prestiż. Skrzynia mnie znerwicowała, powoli zaczynam odzyskiwać wiarę w e53. Prawda jest taka, że dobrych aut już nie ma. Im młodsze tym gorsze niestety tyczy się to też naszej kochanej marki. Przewagą jest to, że zawsze będę kochał te samochody, bardziej niz nawet żonę :D Podsumowując E38 u mnie i tak ma największy respekt i najwyższe noty pod każdym względem.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W modelu po lifcie nie ma już tej spkrzypiącej tylniej rolety bagażnika. Przed liftem skrzypi... Ale roletę wraz z mocowaniem można zamienić "plug and play" między modelami.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Koledzy piszecie o wadliwych automatach przed liftem, tylko przy jakich oryginalnych przebiegach pojawiają się usterki? Może fakt awaryjności np. skrzyń bierze się stąd, iż modele przedliftowe mają zazwyczaj juz tak naprawdę 300 lub więcej tyskm przebiegu.

Namieszałeś w mojej głowie

Jednym gestem, jednym słowem

Nie musisz przynosić mi fiołków i bzów,

Wystarczy mi, ŻE JEŹDZISZ BMW ;)

Opublikowano

mi padła przy 150tys (regeneracja 6,2tys.zł) a jeździłem jak anioł w tym temacie nie pytaj o przebieg ta skrzynia GM przy takich gabarytach wysiada szybko

GM to gówno no chyba, że się chce poznać teorię Będziesz Miał Wydatki

druga sprawa przed liftem silnik ma 184KM, więc to zaje..sty muł w porównaniu do 218KM po lifcie

Opublikowano
moja padła przy 230tys km. Koszt 5 tys. Po naprawie było ok. Auto zbyłem niedawno i powróciłem do osobówki. Obecnie przemieszczam sie e61 2,5 d. Jak narazie zadowolony. Z X-a byłem niby zadowolony, choć uważam, że jest dobry jako drugie auto w domu. Napewno byłbym bardziej zadowolony z polifta z silnikiem benzynowym. SUV w dieslu jest głośny i to mnie min denerwowało ( przynajmniej przed FL). 184 KM daje radę choć nie powala na kolana. 218 to już inna bajka. Przed FL można też przecież zrobić program, ale bałem się o ASB, że znowu odleci. Tak czy siak najbardziej popieram X-a po FL z jednostką 4,4 Pb, ale to już spali tyle ile powinien spalić ciężki SUV z napędami.
Opublikowano

program dla tej przed liftem z GM to zabójstwo dla ASB

za to ZF jak najbardziej, ja u siebie mam zrobiony program na 280KM ale to w E70 i dopiero czuć, że to jedzie

Opublikowano
Czyli muszę się raczej porozglądać za wersją po lifcie. Dzięki za sugestie :cool2:

Namieszałeś w mojej głowie

Jednym gestem, jednym słowem

Nie musisz przynosić mi fiołków i bzów,

Wystarczy mi, ŻE JEŹDZISZ BMW ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.