Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pytanie bo pękną mi juz drugi wal korbowy w 136km

 

mam dawce 30 silnik pochodzi z 530d e39 bo takowy miałem na placu teraz pytanie

 

chodzi o mocowanie silnika czy te łapy z e39 będą pasowały czy z 320d się da przykręcić

czy muszę dokupić łapy od e46 330d i kręcić do silnika z e39 30d

 

zreszta juz sie uporałem mam juz dokumentacje tylko tego mi brakuje a nie chce na darmo wkładać i wyciągać silnika jak cos nie zagra

 

prosze o nie krytykowanie lub nie potrzebne uwagi

Opublikowano
ja Ci kibicuje jak walnąłby mi wał to w sumie zrobiłbym to samo .... tylko zadajesz takie pytania na które ciężko udzielić odpowiedzi , ponieważ nikt chyba nie przerabiał takich kombinacji z e39 ... z e46 byłoby o wiele łatwiej to ogarnąć ... i szkoda że nie 3,0 D 204 KM .... :evil:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

dokładnie ale jak juz jes e39 30d to juz nie bene kupował 30 z e46

 

silniki te same u mnie 194 km

 

chodzi o to mocowanie elektrykę ews wymontowany z sterownika wiec tez na plus

 

potem zajmie sie walu napędowego ale to tez damy rade

Opublikowano
a zawieszenie ? hamulce ? pompa progowa ? miało DSC? zegary ( tu nie jestem pewien czy są te same co 2,0 d ) ???

 

zegary są chyba identyczne w 136KM i 184KM

Opublikowano

witam zedary te same sa na pewno juz pospinane ciekawe jak zadziałają lub soft bede zmieniał w zegarach da sie zrobić

 

zawieszenie jest inne tarcze i sprężyn ale zobaczymy najpierw jak zaloze serce narazi to etap drugiego poziomu teraz chodzi o odpalenie silnika i pospinanie napędu

 

tak pompa progowa pasuje jest identyczna jak w 330d elektryka ogarnieta weduk schematu w autodacie miejsce w skrzyce bespiecznikow na przekaznik sie znalazlo

Opublikowano

witam powodem pierwszego razu był dwu mas ciągle smyranie drganiami pupy na wolnych obrotach i urwał sie na 4 korbie zaraz za podpora

 

drugi raz zakup używanego walu z nie wiadomego pochodzenie mogę podejrzewać ze byl po wypadku czołowym i nagle zatrzymanie silnika spowodowało mikro pęknięcia po montażu po 2 miesiącach pękniecie walu na korpusie pomiędzy korbami 1- 2

 

 

 

silnik 3,0 już w samochodzie zamontowany teraz etap napędu :D

Opublikowano
aha...no z tymi wałami ostatnio dużo problemów na 4um się wysypało. Szczerze mówiąc jestem bardzo zainteresowany Twoim projektem. Podsyłaj informacje z prac, czy są jakieś problemy z montażem itd. pozdr
Opublikowano
witam powodem pierwszego razu był dwu mas ciągle smyranie drganiami pupy na wolnych obrotach i urwał sie na 4 korbie zaraz za podpora

 

drugi raz zakup używanego walu z nie wiadomego pochodzenie mogę podejrzewać ze byl po wypadku czołowym i nagle zatrzymanie silnika spowodowało mikro pęknięcia po montażu po 2 miesiącach pękniecie walu na korpusie pomiędzy korbami 1- 2

 

 

 

silnik 3,0 już w samochodzie zamontowany teraz etap napędu :D

odpala ....??? :norty:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
chudy11511 jak tam prace nad autem?? zrobiliście ten napęd?? jeśli to nie tajemnica to zdradzisz jak ogarnąłeś temat zawieszenia silnika?? swapnąłeś jakieś konkretne łapy czy jakiś własny patent?? pozdr
Opublikowano
Najlepiej kolego rzucaj jakimiś zdjęciami. Myślę że dużo ludzi będzie zainteresowanych takim projektem. Sam z resztą chętnie bym zrobił swap na 3.0d :twisted:

.....BMW e46.....

OO==[][]==OO

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam kolego jasne ze sie podziele cala operaci swapu mam materiały foto oraz opisy udostępnię jak skończę cala robotę bo tyram od rana do wieczora i ciagle cos sie pi

 

pytanie co do łap i napędu silnik miałem z e39 a wiec lapy odpadają nie nadają sie zakupiłem lapy silnika od e46 i pasują jak ulał poduszki zostają z 320d

 

wal napędowy nie nadaje sie trzeba mieć od 330 e46 dyfer zostaje od 320d nie pasuje jak ulal alle da sie podrezac i pasuje trzeba dotoczy i wywarzając podkładkę pokarze na fotach

Opublikowano
no to pierwsze schody się zaczęły, ciekawe jak będzie przebiegało dalej ;) Nie trać wiary i życzę jak najlepszych efektów pracy :cool2:

.....BMW e46.....

OO==[][]==OO

Opublikowano (edytowane)

o już ręce opadły mi ze 30 razy ze się nie da ale jak nie jak tak to tez ludzie

 

co nie pasowało i trzeba było dokupić

 

1 łapy silnika

2 łapa skrzyni biegów

3 drążek stabilizatora

4 rura interculera lewa prawa

5 waz od klimy ten od podszybia do kompresora za krótki

6 rurka oleju turbo inna jest i przeszkadza łapie silnika

7 mieszek z wybierakiem inne mocowanie

 

reszta z e39 pasuje

 

ha okazało się ze jest box firmy hopa ktoś wie cos na ten temat

Edytowane przez chudy11511
Opublikowano
to samo bralem do zeszlego tygodnia pod uwage ale ciezko silnik 330d 204 km dostac, sam tego nieograne a nie kazdy chce sie zabrac za to od a do z, moze kiedys wsadze 4 litry v8 bo taki w turanie nie lata jeszcze w moim rejonie, powodzenia
Opublikowano
Opublikowano

siemasz Kolego,

no widzę że grubo się dzieje! Co do tego Twojego problemu ze "sterem" to nie mam bladego pojęcia czemu Ci nagle on padł :think: Uporałeś się z tym jakoś?? A słuchaj ten BOX to gdzie miałeś podpięty?? bo widzę, że czujnik ciśnienia CR jest "czysty". Pozdr i trzymam kciuki za ten projekt :cool2:

Opublikowano

nie mogę sobie poradzić kopiłem komplet od sprzedawcy stera z ews pastylka i przysłał mi zle i nie działa i teraz sa problemy bo nie chce kasy odac i uwalił mnie teraz mam problem zęby sterownik nauczyć do ews

 

pad bo nie odpiolem prostownika a jest własnej roboty jak dałem gaz to zgasną i juz lipa

 

box byl w skrzynce komputera

 

a jest to cos takiego

http://www.hopa-tec.de/pl/produkty/digitaldivo-cr

Opublikowano

aha.. czyli zjarało ścieżki stera... naprawdę nie wiem co Ci mogę doradzić. W tym tygodniu może będę się widział z ziomkiem, który jest obcykany w tych EWSach itd to się podpytam. Może jakieś wskazówki podsunie. A jeszcze pytanie o poduszki silnika bo napisałeś, że pasują od 320d [136KM]... ale z tego co wiem to w 3.0d były poduszki elektro-hydropneumatycze sterowane podciśnieniem, a w 320d 136KM mamy tylko te na hydropodstawie BEZ sterowania podciśnieniem. Z tej 5tki nie dało rady ich spasować w tych nowych łapach??

 

Chciałbyś sprzedać tego BOXa?? jaka cena?? może być priv.

Opublikowano
nie stety z e39 nie pasują a to podciśnienie to jest w poduszkę i dziala to na zasadzie jak pęknie poducha to komp wywala blad poduszki silnika zostało zaślepione błędu nie ma poduszki graja
Opublikowano
daj sobie spokój ze wszelkiego rodzaju boxami .... to nie ma nic wspólnego z chiptuningiem !!!! jedyne co zwiększa taki box to ciśnienie na szynie cr , chociaż w opisie jest wzmianka o dostosowaniu ciśnienia doładowania do obciążenia silnika ale to pic ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
hmmm...no z tego co ja wiem to poduszki działają w dwóch trybach: KOMFORT i SPORT. Jeśli silnik obniża prędkość i obroty poduszki "robią się" miękkie dla jak najlepszego komfortu i redukcji drgań przenoszonych na budę, natomiast przy zwiększaniu się prędkości auta i obrotów silnika "robią się" twarde.
Opublikowano

jest to możliwe jest to do ogarnięcia jak zakupisz poduszki i sterowanie z 330d ale to sa juz koszty

 

jak oberwie to wtedy zmiana na takie jak maja byc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.