Skocz do zawartości

E61 Zestaw naprawczy hydr. klapy instrukcja str. 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Odgrzewam trochę temat. Mam taki problem z hydrauliczną klapą w E61. Przy każdorazowym otwarciu klapy siłownik nie chce dźwignąć klapy od samego dołu tzn. trzeba ją ręcznie unieść na około 20 cm i dopiero siłownik ciągnie ją do samej góry. Może ktoś ma jakieś pomysły o co może chodzić.


Mam ten sam problem, zamek puszcza klape i prawie od razu ją domyka, klapa nie podnosi się nawet na centymetr, trzeba podnieść ją recznie na ok 20cm w tedy otwiera się i zamyka bez problemu, męczę się z tym już ponad rok. Wymieniłem czujnik w podsufitce, prawy siłownik ale to nic nie pomogło, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Czy to może być wina pompy?

 


"Mam ten sam problem, zamek puszcza klape i prawie od razu ją domyka, klapa nie podnosi się nawet na centymetr, trzeba podnieść ją recznie na ok 20cm w tedy otwiera się i zamyka bez problemu, męczę się z tym już ponad rok. Wymieniłem czujnik w podsufitce, prawy siłownik ale to nic nie pomogło, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Czy to może być wina pompy?"


Witam, podepne sie pod problem, mam podobnie, tyle, że ja otworze klapw, ona podnienie sie na jakies 20cm i stoi,musze podniesc ja recznie, a przy probie zamkniecia z przycisku w klapie, najpierw podniesie ja lekko jeszcze raz do gory jakby nie wiedziala, ze jest otwarta, i stoi , nie opuszcza sie. za ktoryms razem tekko ja przymknie i dalej stoi. Ktos ma jakies pomysly?

  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie jak ktoś chce jeszcze zestawaw naprawczy to pisać bo ktoś jeszcze chciał.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Mam takie pytanie czy jeśli posiadam dociąganie elektryczne to chcąc zmienić klape na całkowicie elektryczną to czy muszę kupić ten moduł, sterownik? czy wystarczą mi siłowniki, pompa itd

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

- Pompa hydrauliczna,

- moduł Hkl,

- siłownik hydrauliczny,

- siłownik prawy,

- Trzpień kulisy,

- wiązką i

- przycisk w klapie


Jeśli masz LCI to do tego elektryczne zamykanie rolety,

- Obudowa słupka lewa prawa z silniczkami i prowadnica

- Mechanizm zamykania

- Moduł LCPA

- wiązką

Koszt 1500-1600 PLN


Elektryczna roleta można doposazyc też po 08/2005 ale trzeba dołożyć magnes do prawego boku w rolecie

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
- Pompa hydrauliczna,

- moduł Hkl,

- siłownik hydrauliczny,

- siłownik prawy,

- Trzpień kulisy,

- wiązką i

- przycisk w klapie


Jeśli masz LCI to do tego elektryczne zamykanie rolety,

- Obudowa słupka lewa prawa z silniczkami i prowadnica

- Mechanizm zamykania

- Moduł LCPA

- wiązką

Koszt 1500-1600 PLN


Elektryczna roleta można doposazyc też po 08/2005 ale trzeba dołożyć magnes do prawego boku w rolecie

 

Pojawił mi się problem z trzpieniem lub mocowaniem trzpienia w siłowniku hydraulicznym.


https://zapodaj.net/a38949c1d3c08.jpg.html


Kupiłem trzpień w BMW , lecz jest za luźny. Czy to oznacza , że uszkodzone jest mocowanie trzpienia, które jest w siłowniku, a sam trzpień jest ok ? Vin podaje mi także, drugi trzpień, który w aso kosztuje około 75 zł. Czym on się różni od tych za 15 zł. Nigdzie nie mogę znaleźć info o tym.


Czytałem, że część ludzi kupiłam sam trzpień i problem u nich zniknął.


Czy jest możliwe , że instalacja nowego trzpienia pomoże ? Czy zostaje tylko zestaw naprawczy ?


Ps. jaka jest aktualna cena takiego zestawu i jaki czas oczekiwania ?

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten nr. Części potrzebujesz


41627148797

To jest trzpień M10 do klapy hydraulicznej, zwykły to M8


Możesz próbować znaleźć ta okrągła zawleczke w siłowniku

Wymiary to 9,8mm. grubość drutu to 1,4mm całkowity obwód 11,2mm może 12.26 bo ciężko to wszystko zmierzyć


Zestaw mam jeszcze jeden na stanie.

Płatność PayPal 21€

List idzie do tygodnia

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Myślę że najprostszą i najtańszą naprawą spadającego siłownika jest naprawa trzpienia,

wystarczy wykręcić stary, pojechać do byle jakiego ślusarza i napawać go trochę, czyli zrobić nadwymiar,

wtedy będzie większy od oryginalnego i nie będzie spadał.

Ja tak zrobiłem i wszystko jest ok. Koszt 20zł. I wygląda jak fabryka zrobiła.

Opublikowano
Jak go zdjoles? Może twój ślusarz zrobić mi 40 sztuk takich?

 



Trzpień wykręca się z karoserii, pan ślusarz napawa kulkę, i szlifuje,

nie pamiętam ile ,ale chyba dodałem 1milimetr po obwodzie.

Każdy ślusarz Ci to ogarnie, wystarczy podjechać i wytłumaczyć o co chodzi. :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem w tym że w DE każdy ci to zrobi za 20x ceny a w pl niestety ale się nie znam i rzadko jeżdżę :|

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Witam.


Moja klapa nie chce "wystartować" - jak jej pomogę ręka delikatnie to załapie i idzie w gore. Przy otwieraniu silnik w pompie pracuje a klapa odskakuje siłownik próbuje podnieść klapę po czym się wyłącza i klapa opada, jak jej delikatnie pomogę to działa normalnie. Wymieniłem olej dolałem na maxa i to samo, przy wymianie zauważyłem ze z olejem wyleciały drobne paprochy(nie jestem pewien). Pod pompą był olej wyczyściłem podłożyłem kartkę i widzę ze się poci ta kwadratowa część od spodu.


Kupiłem ten samochód niedawno z tym problemem.

Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
Założyłem dzisiaj 2 pompe i to samo. help. Mierzyłem napięcie na silniku i bylo 9V chyba za mało? Zajrzę potem do modułu klapy.
Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
Witam, może ktoś spotkał się z takim problemem, a mianowicie klapa się elegancko podnosi, ale po chwili zaczyna opadać aż prawie się zamknie i tak stoi. Wymieniłem olej, (chyba) wszystkie oringi w pompie i w zaworkach i dalej to samo. Podmieniałem też prawy siłownik w hurtowni motoryzacyjnej na nowy (340N) i też nic. A po odpięciu węży od pompy klapa stoi w górze jak wryta. Nie mam już siły do tego;/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pomagałem chłopakowi na Facebooku ale widzę że to mogą być wentyle wychodzące od siłownika

 

Witam.


Moja klapa nie chce "wystartować" - jak jej pomogę ręka delikatnie to załapie i idzie w gore. Przy otwieraniu silnik w pompie pracuje a klapa odskakuje siłownik próbuje podnieść klapę po czym się wyłącza i klapa opada, jak jej delikatnie pomogę to działa normalnie. Wymieniłem olej dolałem na maxa i to samo, przy wymianie zauważyłem ze z olejem wyleciały drobne paprochy(nie jestem pewien). Pod pompą był olej wyczyściłem podłożyłem kartkę i widzę ze się poci ta kwadratowa część od spodu.


Kupiłem ten samochód niedawno z tym problemem.

 

Zacznij od wymiany uszczelki na kolbie w agregacie

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

zawor zwrotny w pompie. podnies klape rozepnij weze i sprawdz czy opada jak tak to masz weze do wymiany jak nie pompe.


Zrob cos dla mnie skoro ci klapa sie szysko podnosi to prosze zmierz napiecie na silniku w czasie podnoszenia z poczatku.


Speed moglbys powiedziec skad taka uszczekle wziasc i gdzie ona jest? - rozbierałem kupiony agregat. porobie zdjecia - moze uda sie zrobic jakis tutorial jak to ustrojstwo regenerować.

Pozdrawiam i dziękuję.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musisz odkręcić tylko jedn zawór aby wyciągnąć Kolbe


Uszczelka to:

Parker C2 4035

Ciężko ja dostać. Ja w de tylko jeden sklep znalazkem i musiałem kupić pięć sztuk. Już wszystkie sprzedane.


Tu w moim temacie masz wszystko

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=241982&hilit=Black&start=300

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Kolego masz problem w pompie w zaworze zwrotnym - speed pisał o tym nie jeden raz w tym poście. Zmierz mi napięcie na silniku w czasie podnoszenia klapy. 2 grube przewody we wtyczce 4pinowej schowana jest za lewym boczkiem, wystarczy otworzyc klape boczka i tam je widac.
Pozdrawiam i dziękuję.
  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Podbijam. Też potrzebuje zestawu naprawczego.

Siłownik wyskakuje z główki.

Chyba że jakieś nowatorskie metody naprawy?


Ma ktoś plik z druku 3d do samodzielnego wykonania?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za zestaw place teraz 25€ plus 3,70€ za wysyłkę.

Promocja się skończyła :( kolega zaczyna trochę na tym zarabiać a pliku ba pewno nie da.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie, podepnę się do tego tematu, żeby nie zakładać następnego (jeśli admin uzna, że to zły wątek to proszę o przeniesienie do innego, dzieki!)


Mam problem z hydrauliczna klapą bagaznika w E61. Polega on na tym, że na początku po zakupie klapa nie chciała się otwierać do końca, startowala i zatrzymywała się po 20 cm. Nastpęnie po wciśnięciu przycisku otwierania klapa zamykała się!

Dolałem płynu do zbiorniczka i po jakimś tygodniu klapa zaczęłą dzialać poprawnie. Minęło troche czasu i problem powrócił.

Czasem klapa nie chciała się otwierać wiecej niż te około 20 cm a czasem gdy się już otworzyła to po nacisnięciu przycisku zamykania klapa próbowała się otwierać do góry mimo, że już byla w pozycji podniesionej na maxa!


Wymieniłem moduł klapy, i po tej wymianie klapa zaczełą sie podnosić do końca i opuszczać tyle, że przy podnoszeniu trzeba było leciutko pomagać klapie ręką, jakby nie miała siły. Po naciśnięciu przycisku zamykania klapa się zamykała prawidłowo.


Po kilku dniach problem który miałem wczesniej powrócił a mianowicie: klapa otwiera się (przy lekkie pomocy ręką na samym początku) ale gdy jest już w maksymalnie podniesionej pozycji i po nacisnieciu przycisku zamykania klapa dalej chce się podnosić do góry!


Bardzo proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów. Czy do wymiany jest pompa (zgaduje, że to przez nią klapa nie ma sily sie sama podnosić) oraz znowu moduł?(zgłupiał tak samo jak poprzedni który wymieniłem?)


Czy problem leży całkowicie gdzie indziej?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ja bym stawiał na pompę a raczej jej uszczelke (zapewne masz wyciek przy dole) i prawy siłownik do wymiany.

Nie ma zamienników a raczej z rok temu jeszcze nie było

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.