Skocz do zawartości

E61 Zestaw naprawczy hydr. klapy instrukcja str. 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie wszystkich jestem po zamontowaniu siłownika oraz pompy do podnoszenia tylnej klapy w e61

klapa dziala super lecz mam jeden problem z nia ( siłownik nie trzyma i klapa sama sie opuszcza)

czy ten uklad trzeba jakos odpowietrzyc lub cos innego prosze o pomoc jak to zrobic

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A nie jest to problem zaworów w pompie? Bo układ sie raczej sam odpowietrza, zreszta skoro sie podnosi to nie ma powietrza.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam problem rozwiazany skonczylo sie na wymianie pompy
Opublikowano

A u mnie z kolei klapa co prawda trzyma cisnienie i stoi w miejscu, ale dla pewnosci przy otwieraniu przytrzymuje ja reka, bo odskakuje z taka sila, ze wydaje mi sie ze wypadnie z zawiasow... nie wiem z jaka predkoscia powinna sie otwierac z kluczyka, ale u mnie jest to zdecydowanie za szybko. Ostatnio niemal nie stracilem zebow...

 

pytanie z mojej strony - czy to jest normalna szybkosci otwierania klapy bagaznika, a jezeli nie to czy mozna ja w jakis sposob regulowac?

Raz BMW, zawsze BMW.
Opublikowano
a jakie sa mozliwosci regulacji tego/naprawy, bo u mnie klapa otwiera sie naprawde z duza predkoscia i nie zwalnia na koncu... boje sie, ze cos sie urwie, po pewnym czasie... Mozna regulowac to samemu, czy musze jechac do serwisu?
Raz BMW, zawsze BMW.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

okazalo sie, ze jest to jedna czesc do wymiany, ale koszt jej w uk powoduje, ze nie widze sensu jej wymieniac. W serwisie BMW za czesc chca 85funtow +robocizna = 135funtow. Czesc nazywa sie boot gas strut/shock absorber.

Szczerze mowiac, to wole przytrzymac klape bagaznika reka, niz placic takie pieniadze za taka pierdółkę...

Raz BMW, zawsze BMW.
Opublikowano
A czy ktoś orientuje się czy jest możliwość automatycznego (z pilota) podnoszenia klapy w E61 (touring)?
Opublikowano
A czy ktoś orientuje się czy jest możliwość automatycznego (z pilota) podnoszenia klapy w E61 (touring)?

 

Jak masz hydrauliczną klapę to owszem. Trzymasz wciśnięty guzik na pilocie i klapa się otwiera.

Opublikowano

witam

 

Wlaśnie zakupilem bmw e61 525xd z roku 2008. Mam takie pytanie: jakie części trzeba dokupic zeby klapa podnosila sie elektrycznie ?

Czy jest to jakis duzy klopot przy montazu i czy jestes zadowolony z tego bajeru ?

 

pozdrawiam

Koalacmg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
ja jestem zadowolony bardzo polecam wszystkim taka zmiane (wygoda)
Opublikowano
zamykam i otwieram z pilota rolety ni zakladam bo mam przyciemnione szyby i nie jest mi potrzebna :)
Opublikowano

Właśnie kolego jesteś w błędzie.

Kolega posiada e61 z oryginalną el. klapa i rolety nie posiada automatycznej

Ta opcja była za dopłata

Pozdrawiam

Opublikowano

To musisz kolego soie zmienic na vw i bedziesz machał nogami :lol:

Dla mnie jest wygoda nawet jak przycisne przycisk w klapie nie musze jej podnosic, ani ciagnac do dolu by zamknac

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

noga??????? niewidzialem nic nigdy takiego!!

czyli jak pies przeleci to tez sie otwiera,czy VW skanuje tylko nogi :duh:

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

Opublikowano

no to czyli reaguje na wszystko co sie bedzie kolo czujnika krecilo,jak dla mnie....... :mad2:

jak muwie to moje zdanie

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

  • 4 lata później...
Opublikowano

witajcie. odkurzam temat , bo nie ma sensu zakładać nowego

chodzi o E61 z automatycznym otwieraniem tylnej klapy

Nie wiem jak fachowo nazywa się ten siłownik który podnosi klapę , znajduje się on po lewej stronie auta i o niego właśnie chodzi.

Pracuje dobrze, nie opuszcza bez potrzeby , podnosi prawidłowo do końca, tyle że jego dolne i górne mocowanie ( takie uchwyty kulowe) do elementów nadwozia chyba się wyrobiło i co 2-3 otwarcie po prostu wypada. Ktoś ma jakiś pomysł na to? naprawia się to albo ktoś oferuje usługę naprawy? Nowy taki siłownik to coś koło 3,5 tysia więc jest o co walczyć, poza tym bez sensu wywalać siłownik , który pracuje prawidłowo a źle pracują tylko jego uchwyty kulowe.

Opublikowano
Te "uchwyty kulowe" możesz kupić nowe ale szczerze ja się z tym wojuje już pół roku i tak wypada i tak nie wiem jaka jest tego przyczyna oprócz tego wszystko działa OK :(
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gniazdo kuli z czego jest potrzebn tylko pierścień zabezpieczający

2 x trzpień kulisty Nr. 5 41627148797

Siłownik pneumatyczny prawy Nr. 8 315N 51247201468

 

Powodzenia :cool2:

 

 

Ps. Gdyby kiedyś link znikł od gniazda kuli wypisuje jego dane

:arrow: Gwint: M 6 x 1

:arrow: Ø Kula: 10 mm

:arrow: Długość: 25 mm

:arrow: Norma DIN 71805 A lub B (nie robi roznicy)

:arrow: Materiał: Stal

:arrow: Powierzchnia: Cynkowana

 

Wykonanie:

Z rowkiem dla pierścieniem zabezpieczającego

 

Pasujący do:

Trzpień kulisty DIN 71803, wykonanie AS lub CS

 

Pierścień zabezpieczający musi zostać lekko zcisniety a gniazdo kuli wyczyszczone.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Jaki pierścień zabezpieczający ?? Ja u siebie skąd pamiętam to nie miałem takowego i nigdzie nie znalazłem informacji na jego temat...... Pokaż proszę zdjęcie lub podaj jaki to ma być i jak powinien leżeć ? Chyba, że piszesz o gnieździe kulowym będącym na klapie a nie na karoserii auta to wtedy ok jest tam jakiś pierścień :D
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No właśnie myślałem że chodzi Ci o klape, że z tamtąd wypada bo kolega miał ten problem. Poszukam dalej to może coś znajdę.

 

Spróbuj wymienić prawy Siłownik bo one często padaja (widać to w zimę ) a wspomagają hydrauliczny.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.