Skocz do zawartości

alufelgi ET16 pytanie o montaz, dystanse?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, Panowie kupilem bardzo fajny komplecik - felunie 16" z rantem ET16 8J

Czy zeby je zalozyc musze zakladac dystanse? Ziomek ktory mi sprzedawal mowil ze jezdzily na e32 i z tylu mial dystanse...

Obejdzie sie bez dystansów, czy musze kupic? I jakie bo w tym temacie jestem zielony? To samo z śrubami

Slyszalem opinie ze do e34 wchodza bez dystansów od et15 do et25, prawda to?

I jeszcze jedno pytanko: jak e34 z takimi felgami bedzie sie prezentowac na kapciach z profilem 50 zamiast 55 na zawieszeniu z serii?

Opublikowano
Hej, Panowie kupilem bardzo fajny komplecik - felunie 16" z rantem ET16 8J

Czy zeby je zalozyc musze zakladac dystanse? Ziomek ktory mi sprzedawal mowil ze jezdzily na e32 i z tylu mial dystanse...

Obejdzie sie bez dystansów, czy musze kupic? I jakie bo w tym temacie jestem zielony? To samo z śrubami

Slyszalem opinie ze do e34 wchodza bez dystansów od et15 do et25, prawda to?

I jeszcze jedno pytanko: jak e34 z takimi felgami bedzie sie prezentowac na kapciach z profilem 50 zamiast 55 na zawieszeniu z serii?

z tego co wiem to im mniejsze et tym koło bardzie wystaje na zewnatrz więc po co zakładac dystanse :roll: .Najlepsze rozwiązanie z oponami to zostawić 55 i kupic sprezyn 40/20 i efekt wizualne jest super .Jak tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony utrata komforu w moim przypadku jest nieodczuwalna.

Opublikowano
...generalnie spokojnie mozesz je zakladac bez zadnych dystansow(jak byś zalozyl dystanse to dopiero bys mogł mieć problem),jeżeli chodzi o szpilki to nie wiem jakie masz obecnie (orginalne powinny pasować też bez problemu)...
iZzI
Opublikowano

Dopiero zaczailem co sam napisalem, no tak male ET felga bardziej wystaje, tylko czemu poprzedni wlasciciel mi powiedzial ze z tylu mial dystanse?

mozliwe ze ociaraloby o nadkole? nie wydaje mi sie, ale wole sie upewnic, czy napewno moge zakladac bez problemow...