Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja bym brał E39. bo będzie w miarę oszczędne z tym silnikiem natomiast 7 potrzebuje dużo większego silnika.

A jakie ma wyposażenie ta E39?

Opublikowano

Troszke wyżej na stronie głównej masz temat dla takich zagadnień jak twoje http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=155407 ale oczywiście komu by się chciało zapoznać z regulaminem :reading: ,wystarczy tylko się zalogować,rezszta to pikuś :naughty: .Pewnie admin lub moder Voshon jak się pojawi zamknie,tak jak pare tematów niżej zamknął wczoraj identyczne zagadnienie :lol: Wstaw tam ten dylemat zakupu.POzdr i powodzonka

PS moze też dać nagrode za takie coś :norty:

Opublikowano
Momi zdaniem przewaga e39 to mozliwosc zakupu auta z nadwoziem kombi. Gdybym chcial sedana to bralbym 7er, bedzie wieksza, wygodniejsza, lepiej wypasiona. 2.8 w 5er szalu nie robi, wiec w 7er to bedzie mul, tym bardziej w automacie. Wiekszosc czesci ktore czesto sie wymienia w obydwu modelach kosztuje podobnie. Automat moze wygenerowac spory wydatek w razie awarii, sporo kosztuja tez zmiany oleju. e39 jest IMO ladniejsze w srodku i na zewnatrz, ale locha robi wieksze wrazenie. 7ka nie poszalejesz, tym bardziej z takim silnikiem (choc to chyba najmniej problematyczna jednostka dostepna w tym aucie). Gdybym nie potrzebowal bagaznika to kupilbym 7 w manualu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba jednak nie, w tym aucie montowali również M62 a to znacznie trwalsze silniki niż rzędówki.

 

Pisanie w dziale e39 co wybrać mija sie z celem.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Ja tam wziąłbym 7, gdyby była w super stanie. Może to nie F1, ale za to jaki komforcik :mrgreen:
Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Ja jestem za 5er. No chyba, że lubisz typowo relaksacyjną jazdę bo 728iA raczej nie przyspiesza zbyt żwawo, moje obecne auto ma prawie identyczne osiągi od 0 do 100km/h jak 728iA i dla mnie jest to stanowczo za mało, choć jak wkręci się na 4tys obrotów to na 3-cim biegu nawet trochę przyspiesza, ale na niższych obrotach zamula:/ Moje zdanie jest takie, że jak kupować limuzynę pełną gębą jaką jest E38 to tylko z silnikiem V8, bo osiągi są zadowalające no i to brzmienie V8ki pod maską jest czymś przepięknym:)

A 5er 528i daje całkiem fajne osiągi i komfort moim zdaniem też bardzo dobry, a przy lepszym wyposażeniu robi się z tego auta całkiem przyjemna limuzynka:)

 

Co do wyglądu to E38 jest dla mnie ładniejsze z zewnątrz niż E39, choć oba auta w dobrym kolorze są piekne;) Każde ma wady i zalety.

Dla mnie osiągi są ważniejsze niż dodatkowy komfort jaki oferuje E38 bo E39 jest wystarczająco komfortowe jak na moje wymagania:)

A i spalanie w E38 będzie większe niż w E39 bo jednak 7er swoje musi ważyć.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano
Chyba jednak nie, w tym aucie montowali również M62 a to znacznie trwalsze silniki niż rzędówki.

m62 jest fajne ale wyraznie drozsze i trudniejsze w naprawie. W mojej miescinie to tylko jeden gosc ogarnia te silniki jak trzeba trudniejszy temat zrobic, a i tak nie chcialbym sprawdzac jak daleko siega jego wiedza :P vanos w tym silniku jest na prawde kosztowny, a rozrzad w m62tu aso zaleca wymienic po 200 tys, wiec pakiet startowy przy zakupie takiego auta moze byc drogi. Sam szukalem e39 z m62b44 ale sie nie udalo :( Czasem zaluje, ale wiem ze portfel mam grubszy :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaleca się też nie zmienianie oleju w skrzyni biegów, bowiem olej jest dożywotni. :cool2:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.