Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Posiadam BMW e60 530d, model pierwszy 2004. Chciałbym wyciągnąć jutro halogeny by je wypolerować. Przerabiał ktoś temat jak najprościej można go wyciągnąć ?

 

PS. pochwale się, dzisiaj polerowałem reflektory:

http://imageshack.us/m/850/4222/46753092.jpg

 

Polecam papier mokry 800>1000>1500>2000 potem pasta automax

Opublikowano

Mistrzu - to pochwal się jak długo pojeździsz na polerowanych lampach - liczymy od dzisiaj do momentu kiedy zaczną matowieć.

Mówię serio i pytam z ciekawości. Tylko podaj wynik w postaci czasu a nie przejechanych km.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Wiem - nie ściągałem więc nie pomogę - ale z ciekawości zapytałem o lampy bo mnie ten temat tez swego czasu interesował ale zasugerowano mi (a póxniej widziałem) auto po polerce....i mi się odniechciało.
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

też interesowałem się tym tematem troszkę i były opinie podzielone. U kolegi w lasnosie po długim czasie nic się nie zrobiło. Wiem Lanos to nie BMW ale niby klosze powinny być tu lepszej jakości, a jak dla mnie to BMW dało z tym elementem ciała, moje klosze były poszatkowane masakrycznie:

 

http://imageshack.us/m/59/2451/66642341.jpg

 

Klosze po 270tkm jazdy po autostradach, co ciekawe teraz wyglądają jak nowe, a jak będą wyglądać za miesiąc zobaczymy :) Ostatnio oglądałem f10 kilka tysięcy przebiegu i już poodbijane od kamyczków :? Ja jestem dobrej myśli- myślę je przecierać automaxem co porządne czyszczenie wozu (powiedzmy co miesiąc, dwa) moim zdaniem powinno być ok, mam szybę w motocyklu zrobiona wg tego sposobu i 2 rok wygląda dobrze, no ale tutaj świeci nam xenon.. Jak będą jakieś oznaki zużycia to na pewno napiszę :)

 

A jeszcze pytanko: są w ogóle szkła dostępne do tego reflektora? bo ponad 2k wydać na lampy do 7letniego auto to mnie się nie widziało :)

 

Pozdrawiam

 

ps. Pierwszą twoją odpowiedź odebrałem trochę jak atak na mnie, no ale może bezpodstawnie, przepraszam :)

Opublikowano

polerka to tyko kwestia czasu, że znów szybko zmatowieją. nie zdecydowałbym się na to.

 

jeśli chodzi o halogeny to domyślam się, ze jest podobnie jak w E90, trzeba odkrecić plastikowe nadkola, wystarczy kilka śrubek i przz odchylone nadkole powinieneś się dostać do wnętrza zderzaka w okolicy halogenów

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Dzięki za pomoc z halogenami, wezmę się za to po weekendzie.

 

Co do świecenie nie widzę różnicy. Wcześniej dobrze świeciło i dalej dobrze świeci :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.