Skocz do zawartości

Performance Power Pack do 520d


Miatamad

Rekomendowane odpowiedzi

Nie widziałem wcześniej więc wklejam. Niestety tylko do wersji z ręczną skrzynią (WTF?). W Niemczech ok. 1500 EUR, dostajemy za to zmiany softu, większy intercooler i mocniejszy wiatrak :) Poprawa osiągów jak poniżej - ok. 10%

 

Accelerating the acceleration.

BMW Performance power kit for BMW 120d, BMW 320d,

BMW 320xd and BMW 520d.

Efficiency and dynamics are already prevalent in the standard variant of the four-cylinder diesel engines in BMW 120d, BMW 320d and BMW 320xd. The BMW Performance power kits add even more power and thrust. In the newest generation of BMW 320d* and BMW 520d** engines the precisely-calibrated software and hardware components in the tuning package increase the performance from 135 to 147 kW. This means an additional 40 Newton metres torque and faster acceleration of 0.3 and 0.5 s, respectively, from 0 to 100 km/h. In fifth gear, even as much as 0.8 and 1 s, respectively, from 80 to 120 km/h. And the maximum speed of the BMW 520d is boosted by 7 km/h.

 

The BMW Performance power kits also impress with their efficiency. Despite the clearly increased level of performance, the consumption and CO2 emissions in the ECE driving cycle remain unchanged for all engines – so you can enjoy the spectacular dynamics of your BMW even more.

 

*For models built from March 2010.

**For models built from June 2010 (BMW 5 Series Sedan, only for models with a manual transmission)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

A dealer u którego zamówiłem autko w Lublinie zaoferował mi taką opcję na którą zresztą ochoczo przystałem już miesiąc temu (pisałem o tym na forum ). Miał człowiek wyczucie. I już podobno na dniach samochód ma być w Polsce - nie mogę się doczekać. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu wyceniali to na 8-10 tys. ale ostatecznie w zeszłym tygodniu stwierdzili, że zrobią "po kosztach" za 5 tys z małym kawałkiem. Robocizny nie policzą :wink: A przy okazji czegoś się chłopcy nauczą.

Myślę, że warto bo cena nie jest jakaś strasznie wygórowana a zawsze to troszeczkę więcej kucyków, momentu itd. I gwarancja!!!. A cały czas akcyza pozostaje nam na poziomie 3,..% (nie pamietam dokładnie ile).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie zauwazyl ze jest to opcja tylko dla 520D z manualna skrzynia biegow!

 

Czyżby?

 

Niestety tylko do wersji z ręczną skrzynią (WTF?).

**For models built from June 2010 (BMW 5 Series Sedan, only for models with a manual transmission)

 

Michael1916 -> nadal podtrzymujesz to co napisałeś?

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważył, zauważył. Miałem właśnie kolegę pppp ppppodpytać czy wziął manuala czy jakoś to obszedł. W Bawaria Motors stwierdzili, że do automatu tego zamówić się nie da ale powiedzieli też, że ich serwis potrafi zwiększyć moc 520d i ktoś już u nich to robił...

 

Wot, pytanie co zaproponowano koledze? Cały pack z większym wiatrakiem i intercoolerem czy tylko "chipa"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety! Na poprawę osiągów mojej 520 będę musiał jeszcze troszeczkę poczekać. Wybrałem wersję w automacie i jak słusznie koledzy zauważyli do tychże packa jeszcze "nima". W automacie dodatkowo wchodzą konieczne zmiany w samej skrzyni. Ale to podobno kwestia czasu ( taka sama sytuacja była z 3). Do jesieni się wyrobią. Więc przyjdzie mi zajeżdżać moją 5 (a to już od przyszłego tygodnia) na parametrach fabrycznych co może jej też na zdrowie wyjść.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Odgrzebie trochę wątek... automat oczywiście jest już jakiś czas. U mnie od 100 do 200 kmh 6 sekund poprawy. Mierzone stoperem, nie chodzi o detale. Z jakiś 30 sekund do 24, czyli 20%. Moim zdaniem jak na fabryczny kit całkiem ok.

 

Instalacja wymagała aktualizacji oprogramowania w całym aucie. I nie wiem czy wcześniej nie zwróciłem uwagi, czy PPK, czy aktualizacja, ale jestem przekonany, że przy 160 kmh wcześniej miałem na 7-mym biegu 3 tyś obrotów, a teraz mam 3100... Jak to u Was?

Głowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci na Twoje pytanie nie odpowiem, ale proszę - napisz coś więcej - jak odczucia przy normalnej jeździe mieszanej, czy ten fabryczny kit warty jest swojej ceny. Gdzie czujesz sporą poprawę lub gdzie jej nie widzisz? Z tego co już napisałeś - 6s to dużo ale ważniejsze są Twoje odczucia, czy odczułeś od razu jak wyjechałeś z serwisu - po prostu czy warto?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naturalnie ze nie jest wart swojej ceny, bo samym softem u dobrego tunera zrobisz wiecej i w zasadzie bez szkody dla auta.

 

Po drugie odczuc w 2.0d w tej klasie auta nie ma prawie zadnych. Gdyby nie stoper to od 100-200 pomyslalbym ze mnie oszukali i nic nie zrobili.

 

Jest wyrazna roznica kiedy sie rozpedzasz w normalnej jezdzie, powiedzmy od 2000-2500 obrotow, wyprzedzanie, wyjscie z zakretu, dynamiczna jazda. Wtedy czuc jakby Ci troche kilo ubylo z auta.

 

Ja sie zdecydowalem bo lubie takie fabryczne zabawki. M GMBH jakos doszlo do tego, ze tak ma byc i nie wiecej i ja to akceptuje.

Głowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.