Skocz do zawartości

528 e39 nie graja wszystkie cylindry !!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie

 

od pewnego czasu moje auto ma padaczke a mianowicie... gdy dostaje mniej niz 1tys obr dostaje drgan (potocznie mówiac nie chodzi na wszystkie gary)....kiedys ten problem stanowily swiece ale teraz swiece sa wymienione a problem pozostal... najgorzej jest w korkach, miasto swiatła itd... wszystko jest ok kiedy jade....ale jak stane... obrotomierz poskacze i juz padaczka... gasze samochód... odpalam i znowu jest ok.... dopuki cisne w pedał gazu...a pozniej znowu lipa....

 

wiec moze jakies propozycje dolegliwości? ja podejrzewam cewki...ale to tylko moje zdanie... z góry dzieki za info!

Opublikowano

przyczyn moze byc duzo

uzyj opcji szukaj wpisz falowanie tematów jest duzo

napisze co moze byc przepławka ,potencjometr przepustnicy ,czujnik poozenia walka rozrządu, pekinieta guma za przepławką, lewe powietrze

moga tez byc cewki ale ogolnie bys odczul spadek mocy w calym zakresie obrotów

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
no to troche tego sie nazbierało.... podłaczałem auto u kumpla pod taki sredni komputer i pokazalo tylko wypadanie zaplonów błedy pokasowal i dalej lipa...a kiedys kasacja wystarczyła
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
błedy pokasowal i dalej lipa

 

Bo komputer służy do diagnostyki a nie naprawy. Jeśli masz np. uszkodzony czujnik czy jakiś kabel to wg Ciebie komputer ma to naprawić??

 

Skoro pokazuje wypadanie zapłonu zacznij od świec i cewek. Komp pokazał na którym cylindrze to wypadanie?

Opublikowano
godzill sprawdziłem gume za ta przepustnica.... i co zobaczylem do tej głównej gumy przychodzi taka mniejsza...a tam dziura jak w d**** :D wiec mysle ze to jest przyczyna bo jak scisnałem reka ta cienka gumowa rurke to betka zdechła ;)
Opublikowano

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

  • Moderatorzy
Opublikowano
...a tam dziura jak w d**** :D wiec mysle ze to jest przyczyna bo jak scisnałem reka ta cienka gumowa rurke ;)
:cool2:wsadz palucha w dziure:norty:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Trafne uwagi :norty: :norty:

Eh tylko te d**** w głowie.

ec2Wze6.jpg
  • 1 rok później...
Opublikowano

witam, podłącze sie do tematu, mam taki sam problem , jak mi auto stanie na swiatłach 2-3 min to zaczyna nie równo pracowac i nie ma mocy, po podłączeniu do kompa pokazuje wypadanie zapłonu na cylindrach 1 ,2 i 3, mysle ze to cewki bo świece nowe, ale aby miec pewnośc zamieniłem cewki miejscami 123 poszły w miejsce 456 i odwrotnie, czakam aż mi zacznie znowu szalec i wtedy podłącze go do kompa i jak pokaże wypadnie zapłonu 456 to bede wiedział ze cewki ale odziwo wszystko jest ok zmuszam go do ten nie równej pracy ale jest ok narazie, i tu moje pytanie

 

czy jest możliwośc ze sam naprawiłem ten problem ty ze przy zamianie cewek wyczyściłem dokładnie połączenie cewki z fajką był tam taki biały nalot na każdej

Opublikowano
Możliwe że nie było dobrego przewodzenia. Tylko cewka by nie wariowała czasami tylko konkretnie. ALbo cały czas albo na zimnym lub ciepłym silniku. Jeśli od czasu do czasu są takie szopki to cewki raczej są sprawne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.