Skocz do zawartości

e 32 750 nie odpala


bucior

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pewien problem i niewiem juz gdzie szukać pomocy . Niedawno kupiłem bmw 750i od starszej kobiety jako auto kolekcjonerskie :D jest to auto kture było jej męża lecz niestety mu sie zmarło a ona chciała zrobić porządek w garażu i sprzedała je za 1500 zł auto niestety nieodpala kobieta twierdzi że coś szczeliło jak podjechała pod blok i samochodu już niedało sie odpalić ja przypuszczam że to był wyszczał z instalacji gazowej .BMW po stało 2 lata w garażu i stwierdzila ze trzeba je odpalić kupiła 2 przepływki nowy akumulator i chłodnice a samochud dalej niepali po przycholowaniu do mnie na plac odrazu wywaliłem instalacje lpg sprawdziłem iskre jest na wszystkich świecach paliwo dochodzi do listwy i moje pytanie jest następujące jak sprawdzić czy wtryski działają bez ich wyjmowania tzn czy jak wypne wtyczke z wtrysku to jakie powinno tam byc napięcie ?? czy jak jest walnięty czujnik połozenia wału to bedzie iskra ??jak sprawdzić ciśnienie pompy paliwa ?? z gury dziękuje za wszystkie podpowiedzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, jak jest iskra, to znaczy, że czujniki położenia wału są ok. Jeżeli to jest przed liftem tak jak masz w opisie, to impulsatory na przewodach mogą być uszkodzone, a auto i tak będzie palić, po lifcie już nie. Wygląda na to, że brak paliwa niestety, sterowanie wtrysków patrzysz na oscyloskopie, ale raczej wątpliwe, że nie działała na obu stronach, oba kompy na raz raczej nie padają. Sprawdź, czy dochodzi paliwo i czy nie zatarte są pompy paliwa i czy przewody są drożne. Przekaźniki pomp paliwa znajdziesz w małej skrzyneczce po stronie pasażera, pod maską, po prawej skrajnej stronie, takie dwa czarne podłużne. W wersji przed liftem są to klucze na tranzystorach, które lubiły paść, ale też nie dwa na raz. Wypinasz przewody paliwowe tuż nad lewą pokrywą zaworów, wpinasz ciśnieniomierz i zwierasz przekaźniki od pomp i patrzysz czy nabija, chyba 3 bary powinno być. Napisz jak sprawdzisz te rzeczy, to dalej coś pomożemy.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to rocznik 88 więc chyba raczej przed liftem chociaż ma szeroki gril z przodu :D wiec niewiem dziśaj wyjołem listwe wtryskową z prawej strony jak sie paczy od środka samochodu i wtryskiwacze działają tzn leci mgiełka a i liswe zlewej strony tez sprawdzalem i jest ok z tym ze sprawdzalem na tym samym przewodzie ale napisałeś ze tam są pompy czyli ze mam rozymować ze sa 2 po 1 na każdą strone ?? i czy jak bedzie zepsuty ten impulsator to bedzie dalej iskra ?? moze ta iskra jest za słaba jak ja sprawdzić ??

ps . wiem ze wiekszość co to czyta se myśli poco zadaje takie głupie pytania zamiast zawieść auto do mechanika i mieć spokuj ale ja poprostu chce coś sam pogrzebac przy tym samochodzie i mieć satyswakcje a mechanik to juz ostateczność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, pompy są dwie, po jednej na stronę, auto masz przed liftem, tak jak ja, bo to ten sam rocznik 88. Szeroki gril był z przodu zawsze w silniku M70 bez względu na rocznik. Auto będzie normalnie jeździć bez impulsatorów tak jak napisałem wcześniej. Jeżeli jest iskra jak piszesz i jest paliwo to auto musi palić, chyba, że nie ma kompresji, albo zapchany wydech. Generalnie wszystkie problemy prowadzą do unieruchomienia jednej ze stron, jeżeli obie połówki nie chodzą, to może to być coś poważnego, na przykład uszkodzenia obu przepustnic , zobacz, czy EML się zapala na chwilę po przekręceniu kluczyka w drugą pozycję.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie dzisaj sprawdzałem i niema kompresji :cry: i ta kontrolka tez sie oświeca wiec to juz chyba koniec żywota tego motora bo raczej niema mozliwości ze jak sie przestawil np rozrząd to jakieś zawory ocalały ??czy to jest silnik bezkolizyjny bo uszkodzone przepustnice raczej niemają nic wspulnego z brakiem kompresji prawda ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja niewiem na 100 % że rozrząd jest przestawiony ale jaki inny powód by był ze nie ma kompresji ja tylko taka myśl se nazuciłem że moze sie coś z rozrządem stało i pokrzywiło wszystkie zawory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.