Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Drodzy Panowie .znowu niepotrzebnie odchodzimy od tematu.pisze w tym dziale bo sprawe opisuje od poczatku.najpierw byl dym z wydechu ,okazalo sie ze dziura w tloku ,przy okazji wymiany tloka zrobilem regeneracje turba i wtryskow i nadej [BAD]-auto nie ma mocy.silnik pracuje rowno ,nic nie kopci nawet jak silnik wchodzi na wysokie obroty.niby wszystko na komuterze wychodzi ok.spalanie troche za wysokie-nigdy nie potrafilem zejsc ponizej 11,5 litra na 100km mimo iz mam manuala ,ateraz pali 13 na 100. turbina dmucha -przewod juz nie jest miekki.czy ktos ma jakis pomysl??
Opublikowano

witam,

 

Ostatnia sprawa, jaką możesz zrobić bez grubszej roboty, to zmiana mapy na oryginalną, 218KM.

Jeśli to nie pomoże - zacznij od wymiany turbiny, ją podejrzewałbym jako pierwszą.

 

pozdrawiam,

 

Marcin

Opublikowano
zmienilem mape na oryginalna i wyszlo ze mam okol 150 Km.turbina byla regenerowana i podobno dobrze dmucha.mechanik doktoryzuje sie ze moze cos sie przytkalo i caly czas szuka bezskutecznie........ :cry2:
Opublikowano
...Ostatnia sprawa, jaką możesz zrobić bez grubszej roboty, to zmiana mapy na oryginalną, 218KM...

tak,tylko o tym kolega juz pisal wczesniej...

...poprosilem o wprogramowanie mojej starej mapy i wyszlo 156 KM zamist 218...

 

...polecam najpierw poczytać, potem pisać...

no wlasnie :cool2:

Opublikowano
chyba jenak pieczek czyta bez zrozumienia :)

 

Marcin

ja nie mam z tym problemu raczej,ale ty...?,nie byl bym tego taki pewien... :idea:

Kolega @kubabrzesko,pisal wczesniej ze wgral juz swoja stara mape.A ile mu na rolkach pokazalo?Poczytaj... :arrow:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam kolegow.Po ponad miesiacu od wypalnia dziury w tloku i przekazywania auta od mechanika do mechanika wczoraj dopiero odzyskalem wpelni sprawne auto.okazalo sie ze po wymianie tloka i regeneracji wtryskow i turbiny auto nie mialo pelnej mocy bo wtryski nie byly dobrze zregenerowane.po wydaniu ponad 10,000 zl jestem wstanie stwierdzi i poradzic kolegą zeby wrazie awari auta oddac bmw do dobrego mechanika ktory przeprowadzi regeneracje podzespolow w wykwalifikowanych firmach.pozdrawiam :cool2:
  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)
Kolego u mnie też wszystko chodziło ładnie a tu nagle zaczeło fukać powietrze, po rozebraniu stwierdziliśmy ugięty zawór ssący przyczyna z kądś się znalazł kawałek plastiku i wpadł pomiędzy tłoka a zawór, po wymianie zaworu poskładaliśmy wszystko od nowa i wtedy zaczoł walić metalicznie głosem na pierwszym cylindrze i kopcił strasznie na siwo nie nadążył spalić ropy, prawdopodobnie pierwszy wtrsk strasznie leje i oddałem wszystkie do sprawdzenia,a przed rozbiórką wtryski były niby dobre palił na szczała tylko troche dyma puszczał czarnego Edytowane przez Norbert273
Opublikowano
kolego umnie terz wszystko chodziło ładnie a tu nagle ugiełomi zawór przyczyna skąś się znalazł kawałek plastiku i wpadł pomiędzy tłok a zawór po wymianie zaworu poskładaliśmy wszystko od nowa i znowu zaczoł walić metalicznie głosem na pierwszym cylindrze i kopcił strasznie nie nadążył spalić ropy prawdopodobnie pierwszy wtrsk strasznie leje i oddałem wszystkie do sprawdzenia a było wszystko dobże nie wiem o co to chodzi

 

nie ma to jak ,napisać wszystko ciurkiem bez żadnego przecinka itp. w dodatku, waląc tyle byków. :duh:

aż mnie łeb rozbolał ,czytając to i analizując o co w tym chodzi. Rozumiem że silnik poskładaliście i nadal nie wiesz skąd się tam wział kawałek plastiku :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.