Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.wczoraj w czasie jazdy zauwazylem ze z rur wydechowych wydobywa sie sniezno bialy dym.bylo go sporo.przy okazji zauwazylem ze silnik nierowno pracuje.od razu sie zatrzymalem i wezwalem lawete.czy mozliwe ze sie wtrysk zawiesil?co to moze byc?oleju mi nie bral praktycznie nic miedzy wymianami oleju.moc znakomita.przejechane mam okolo 210 000 km.
Opublikowano
Moc masz podniesioną więc turbina oraz wtryski są pierwszymi do oględzin.Skoro zaczął pracować nie równo to pewnie wtryskiwacz żywot zakończył 200tkm to punkt graniczny dla tych podzespołów.
Opublikowano
dzis wyciagnelismy wtryski i wygladaja na ok.turbo tez nie ma luzow.kurcze nie wiemy co sie stalo.dymil na bialo , silnik pracowal nierowno.a i jeszcze cos-w ostatnim kolektorze ssacym po rozebraniu zauwazylismy olej silnikowy. i caly przewod miedzy turbiną ,a kolektorem obsmarowany byl olejem.glowicy nie sciagalismy bo po co powiekszac koszty.moze ma ktos jakis pomysl??
Opublikowano
ino sprawdz przeplywke,bo tez moga byc takie objawy nie przepalonej ropy
  • Moderatorzy
Opublikowano

Masz wtryski wyjęte to sprawdź ciśnienie na cylindrach.

Odmę robiłeś ostatnio?

Opublikowano
przeplywomierz chyba by nie spowodowal wyrzucenia oleju przez turbo na ostatni kolektor ssacy.co do cisnienia -sprawdzalismy na ostatnim cylindrze (tym gdzie w kolektorze ssacym byl olej ) , ale podejrzeamy jest ze przez olej byl bledny odczyt bo pokazalo bardzo duze cisnienie i nie chcielismy krecic silniekiem zeby nie narobic wiekszych szkod.co do odmy drogi kolego to juz dawno chcialem wymienic ten filterek ,ale okazalo sie ze u mnie jest niewymienny.po prostu nie ma w nim zadnych elementow wymiennych jak sitko czy cos w tym rodzaju.jesli sie myle to prosze o sprostowanie.to zaoszdzedzni mi kasy przez kolejny etap naprawy czyli sciagania glowicy.
Opublikowano
Skoro wtryski masz wyjęte daj do sprawdzenia i turbinę również.To ,że ci oleju nie brało ostatnio to tylko znaczy ,że było do tego czasu wszystko wporządku. Ciśnienia nie było co mierzyć , bo olej uszczelnił pierścienie i będzie dobre albo i lepsze niż dobre.Pomimo większych kosztów sprawdziłbym jeszcze dokładnie głowicę o i oczywiście uszczelkę Będzie to raczej usterka mechaniczna , ale można było również wcześniej podłaczyć komputer i też zobaczyć co on ewentualnie powie.Ciekawa sprawa. Jak ustalisz przyczynę skrobnij parę słów ku przestrodze i nauce dla wszystkich.Powodzenia :cool2:
Opublikowano

dzis popoludniu dzwoni mechanik ze jednak dziura w pierwszym tloku.a my wczesniej sparawdzalismy cisnienie w ostatnim tam gdzie w kanale ssacym byl olej.no coz ,mam tylko nadzieje ze to wina wtrysku a nie chipa bo wtedy dam sprawe do sądu jesli nie dogadam sie z firmą ktora robila chiptuning.przy okazji zrobie turbo bo okazalo sie ze ma lekki luz (choc nie bral silnik oleju)

P.S. Będę Miał Wydatki :shock:

Opublikowano
No i się wydało! Nie musi być wina chipa. Może poprostu wtrysk lał mocno.Masz jednak trochę szczęścia w nieszczęściu. Lepiej znać najgorszą prawdę , jak niewiedzieć nic i w dalszym ciągu szukać.Masz przynajmniej szansę zacząć naprawę. :wink: Odrazu sprawdz wszystkie wtryski przed założeniem. Powodzenia!
Opublikowano
dzieki za otuche,ale i tak kilka tysiecy zlotych nie moje .jutro kolega mechanik zawiezie wtryski.wtedy sie okaze czy to ich wina czy chipa.auto bylo chipowane w tarnowie w czakramie.od niedawna jest tam cos jakby filia v-tech-u i autem zajmowal sie gosc co od lat chipuje auta.
Opublikowano
Witam.wczoraj wieczorem odebralem auto od mechanika.zaplacilem 6000 zl za naprawe.dziure w tloku wypalil wadliwy wtrysk.przy okazji pozostale zostaly zregenerowane ,zregenerowalismy turbine ( oczywiscie robil to specjalistyczny zaklad).na poczatku wszystko ok.mialem pilny wyjadz i po przejechaniu okolo 10 km slysze gwizd z pod maski.z kazdym kilometrem gwizd sie nasilal.praktycznie jak wchodzi powyzej 1200 obrotow slychac gwizd wraz ze wzrostem obrotow nasilajacy sie.po puszczeniu gazu przestaje gwizdac.auto nie ma pelnej mocy i spalanie wzroslo.co to moze byc koledzy?zadzwonilem do goscia ktory mi robil auto ,ale juz pojechal na weekand wiec nic mi nie mogl pomoc ,ale przyznal sie ze nie czyscil intercolera.czy moze jakis przewod spadl czy intercoler sie przytkal? :mad2:
Opublikowano
Jak gwizdze to dobra oznaka ze Turbo dobrze dmucha a to ze nie ma mocy to juz inna sprawa, moze spadl jakis waz od turbiny.Lub jak mowil ci mechanik zapchal Intercooler przez to ze Turbo dmuchalo ci juz Olejem.Przydus go dobrze by to wlasciwie poprawil.Powodzenia kolego.
Opublikowano
Witam.znowu odebralem auto od mechanika.okazalo sie ze przyczyna mniejszej mocy byly wtryski.zostaly zawiezione po raz kolejny do sprawdzenia ,ale po kolejnym ich zamontowaniu auto nadal nie ma pelen mocy.nie kopci, pali od szczala ,ale slabo przyspiesza i pali 14 litrow na 100km.pojechalem na hamownie i okazalo sie ze mam 185 KM zamiast 260.poprosilem o wprogramowanie mojej starej mapy i wyszlo 156 KM zamist 218.podlaczyli mi pod komputer -zadnych bledow nie ma ,turbo dlucha prawidlowo.co to moze byc szanowni koledzy??czyzby znowu wtryski byly zle wyregulowane??? :mad2: :mad2: :mad2: :duh:
Opublikowano
Witam.moj mechanik nadal nie ma czasu zajac sie moim bmw.wczoraj sprawdzilem przewod od turo i przy dodaniu gazu jest miekki.co sie moglo podziac?dodam ze turbo bylo regenerowane??
Opublikowano
Czesc, jesli dodajesz gazu i obroty masz ponad 2Tys./min. to moj kolego wniosek jest prosty TURBO twoje nie dmucha w 218k po Lifcie Turbo jest sterowane elektronicznie niz do modelu z przed Liftu.
Opublikowano
Zanim wjechalem na hamownie ,spec od chiptuningu podpial komputer i w czasie jazdy ogladal parametry.twierdzi ze turbo dobrze dmucha.a tu wogole przewod jest miekki.juz nic nie rozumiem.turbo bylo regenerowane.jaka elektronika za to odpowiada??
Opublikowano
tego to ci nie powiem,a moze ci dzialalo w trakcie testu,ale tez dziwne dlaczego ucieklo ci tyle konikow przy tescie.
Opublikowano

:evil:

Czesc, jesli dodajesz gazu i obroty masz ponad 2Tys./min. to moj kolego wniosek jest prosty TURBO twoje nie dmucha w 218k po Lifcie Turbo jest sterowane elektronicznie niz do modelu z przed Liftu.

Nie prawda,ja miałem po lifcie i sterowanie było mechaniczne. Wiem bo zmienialem turbine na nowa.

Opublikowano
Kolego zalezy z jakiego miales rocznika,podaj rocznik to ci potwierdze to,bo pierwsze polifty takie byly.
Opublikowano
pierwsze polifty pojawily sie na przelomie --pazdziernika i listopada 2003r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.