Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wymieniałem olej ok 7 tys km temu. Wstyd, ale szczerze mówiąc to nawet nie wiem jaki mam zalany - taki jaki mi zalali w ASO.

 

Ja się też caly czas bije z myślami czy chipowac czy nie, ale chyba jednak się skusze. 2 turbiny 3 litry pojemności i tylko 300 KM? Seryjnie powinny mieć tyle co po chipie. Tylko wtedy po co M3 gdy seryjna 335i miałaby 360 KM + chip na 420 KM :) (mówie o samych osiągach na prostej)

 

Aczkolwiek moze jest ktos na forum kto mieszka bisko warszawy i posiada chipowane 335i? chetnie bym zobaczyl "na zywo" jak to lata

 

Mój kumpel ma po chipie. Łapałem się z nim dwa razy.

Za pierwszym i drugim razem chłopak przysnął więc do 100 km/h był za mną (1-2 długości samochodu). Przy 120 km/h był już koło mnie, przy 140 km/h wjechał swobodnie przede mnie i pojechal... Tak to miej więcej wyglądało. Będziemy mieli chwile czasu to znowu pojedziemy na S8 i oby żaden z nas nie przysnął... No i przy okazji sprawdzimy 335i po chipie z M3 e46. Zwykła 335i z M3 e46 nie ma szans. Różnice nie wielkie ale jednak M3 zawsze z przodu :?

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

ok, w sumie będa ciekawe auta.

STI 330 KM

M3 e46 343 KM

335i 360 KM

Leon 450 KM

no i moja najsłabsza ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Seryjne hample w e92 są kiepskie - 2 hamowania z 200km/h i masz przegrzane tarcze i klocki, co owocuje buczeniem i biciem na kierownicy.....żenada. A sądząc po średnicy tarcz wyglądają na bardzo solidne i skuteczne....
Opublikowano

jak mozna montowac tak g*wniane hamulce w takich autach? Żenada.

Wczoraj mialem to samo, dwa hamowania, jedno ze 140, do zera. drugie ze 180 do zera i jak wysiadałem z autka (5 min później) i przechodziłem obok niego to takie gorąco z tarcz biło że aż się przeraziłem.

To widze ze bez nowych hamulców nie pojedzie się na Tor...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tiaaaa, wielkie tarcze i nic poza tym :mad2: Sam przymierzam się do wymiany tarcz i klocków na coś porządnego.
Opublikowano
Polecam Taroxx+Ferrodo Racing ... kilkukrotne 200-0 i nadal trzymają oczywiście trzeba pamiętac, że na zimno takie same jak seria a może nawet troszke słabiej
Opublikowano

Też chyba będe musiał zainwestować w nowe hamulce. Szkoda mi tylko wykładać dyszkę na to jak ja co roku zmieniam autko.

Być może na wrzesień przed wyjazdem na Nurburgring zmienie na hamulce od M3. Ponoć są dobre, a przynajmniej wystarczające i nie grzeją się w taki sposób.

 

Śmieszne bo w poprzednim 320d po 2 kółkach pod rząd na torze (bagatela 40 km) hamucle się trzymały całkiem nieźle, owszem były gorące ale to było 40 km jazdy w trybie 0-1 a nie dwa czy trzy hamowania nawet niecalych 200...

Opublikowano

Apropos skrzyni, dziś miałem okazję poszaleć troszkę i tak jak na początku narzekałem że zmiana łopatką trwa długo (bo około 2 sekund) to tak, prawda ale tylko wtedy gdy ma się wciśnięty pedał gazu. Czyli jak się jedzie z pedałem w podłodze i zmienia się manetką bieg to czeeeeka i czeeeka, herbatke można by zaparzyć :) natomiast przy puszczeniu pedału, wrzuceniu biegu i z powrotem kick down działa jak DKG. Magia! - moze ta wiedza sie komus przyda:)

Szkoda że przy wysokich obrotach pali olej.... na razie od ostatniego dolania przejechałem 1700 km i już 0.5 litra ubyło.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

Chciałbym zakupić e92 335i /330i

Na emkę nie stać mnie ze względu znacznie większego spalania. bo używane można dostać 150-250 tyś już.

Myślę nad nową z salonu e92 bądź używaną zależy od którego roku były modele już poprawione jeśli chodzi o tą pompę.

Moje pytanie brzmi do tych którzy mieli okazje jechać 335i oraz 330i

Generalnie najchętniej brałbym tylko pod uwagę 335i ale 330i przemawia do mnie bardziej jego prostota( brak turbin).

Czy wadliwe pompy występowały w każdym 3.0 litrowym silniku bez względu na oznaczenie czy tylko w podwójnie otorbionej jednostce 335i?

I czy w otorbionej wersji jest coś takiego jak ''turbo dziura'' jak w dieslach czy silnik od razu gdy naciśnie się pedał gazu idzie jak pocisk.

Czytałem że 335i ma dość sporo sprzętu który może być awaryjny(np. ta Pompa), zaś 330i to prosta konstrukcja taka jak kiedyś 2.8 e36 czy 3.0 (231) w e46.

Trochę boję się tych turbin w 335i. Czy warto w przyszłości zmieniać oprogramowanie/chipować do np. 360KM ?

I czy warto brać nową z salonu bmw czy poszukać używki od jakiegoś już poprawionego rocznika o bieżącą awaryjność? chociaż występuje ich mało na sprzedaż .

Już 10 miesięcy szukam tego auta... Innego nie chce , Bmw jest piękne, każda 3ka w coupe, e30 e36 e46 , są po prostu bezbłędne. a e92 kwintesencja doskonałości.

Opublikowano

Wszystko zależy od tego jakie w jakim stanie kupisz autko

jak nowe i będziesz o nie dbał to zrobisz 200+ tyś km bez żadnej awarii turbo, a może raz czy dwa zmienisz pompę, o ile w ogóle zmienisz:)

 

Jak kupisz trufla albo od bogatego człowieka który w nosie ma prawidłowe użytkowanie doładowanego samochodu i olej zmienia co 30-40 tyś no to faktycznie bał bym się o wszystkie podzespoły.

Cóż mogę Ci powiedzieć, ja mam 335i któremu przedwczoraj stuknęło równiutko 170 k km., od 40k km w moich rękach, nie wymieniałem w silniku kompletnie nic oprócz filtrów i oleju. Także takie pogłoski o padających turbinach, pompach i innych, możesz wsadzić między bajki :) - wszystko zależy od stanu technicznego.

 

po kupnie 330i będziesz czuł niedosyt i będziesz po dwóch tygodniach chciał 335i. - a uwierz mi wiem co mówie :)

Opublikowano

musze sie pochwalic-

znalazlem juz...

335i e92 czarna, M Pak...na "19 313...

93 000 km, bezwypadek.

Wplacilem juz zaliczke, odbieram za tydzien w piatek.

:dance:

  • Moderatorzy
Opublikowano

piątek spalanie w M3 to najmniejszy problem, najdroższa jest sama eksploatacja...

Jeżeli stać Cię na nowa 335i to nie ma wielkiego strachu o awaryjność. Przez 2 lata jeździsz bez stresu ;) a po 2 latach jak się skończy gwarancja a będziesz miał stosunkowo niski przebieg w aucie to kolejne 2 lata przelatasz bez większych problemów.

Niestety nie jechałem 330i więc nie mogę porównać osiągów, ale tak jak wujekwadus napisał, możesz czuć lekki niedosyt...

 

Czy warto w przyszłości zmieniać oprogramowanie/chipować do np. 360KM ?

warto :wink:

 

Bad_Boy

Gratuluję, jak już ją będziesz miał to zrób galerię.

Chyba długo nie szukałeś z tego co kojarzę...

Opublikowano

szukalem 3 mies,- w koncu znalazlem.

Ja takze szukalem 330i 272ps zrobilem tylko blad ze odbylem jazde probna

w tym samym dniu- zarowno 330i jak i 335i-

i zmienilem plan.

Roznica jest bardzo duza- 335i jest b.szybka od niskiego zakresu obrotow,

po 2 godz jazdy mialem srednie spalanie 10.9l

w 330i bylo analogicznie 11.9

Opublikowano

Wiesz, z tym wiekiem to różnie bywa, zwłaszcza w internecie, ku przestrodze łatwiej oszukać starszego człowieka niż młodszego... ale to off top :)

 

Życzę cierpliwego czekania do piątku :) ja bym nie mógł spać po nocach... rozumiem, że skoro jesteś w dojczlandach to autko też z niemiec kupujesz?

Opublikowano

Auto jest z Italii, ALE- od chlopaczka z e90forum.de

Wczoraj zrobiłem sobie wycieczkę do Włoch, auto do serwisu itd

Straciłem cały dzień, wyjechałem o 4:30 rano a wróciłem o 22:00, i wydałem wczoraj 350 € ale było warto, mam certyfikat stan auta i potwierdzający stan licznika km. Właściciel jest dość znanym młodym człowiekiem medalista zawodów w Kulturystyce i właściciel FitnessClubu.

Opublikowano
musze sie pochwalic-

znalazlem juz...

335i e92 czarna, M Pak...na "19 313...

93 000 km, bezwypadek.

Wplacilem juz zaliczke, odbieram za tydzien w piatek.

:dance:

GRATULUJE :cool2:

No to ja też czekam na galerie :twisted:

Kiedy można się spodziewać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.