Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem 335i e92. Autko (niestety) rok produkcji 2006, pierwsza rej 2007 lipiec. Kolejne niestety to przebieg, 144 kkm, oraz ostatnie niestety to pęknięte 19'' (kochamy polskie drogi... i zakładamy 18'' :( ).

 

No i to tyle tych niestety, autko mimo sporego przelotu wydaje się sprawować bardzo dobrze, zrobiłem nim na razie 5 tyś km i powiem szczerze że jest to najfajniejsze 5000 km w moim życiu :D Autko jeździ równo, trzyma geometrię, przy 130 pali 8.5 litra :) Bardzo fajnie przyśpiesza :D (mniej niż 20 s do 200 :D :D :D ) nic nie stuka nic nie puka z silnika nie wydobywają się żadne niepokojące sygnały dźwiękowe czy dymne. Ostatnio miałem okazję testować go na autobanach i pojawił się znany wszystkim problem "Engine faut, reduced power" - pompa paliwa, była wymieniana na tę wysoko ciśnieniową ale widać to też nie pomaga. Dodam że komunikat pojawił mi się po zatankowaniu VPower Racing do oporu i przy jeździe 200++. Po pojawieniu się komunikatu przejechałem do najbiższej stacji benzynowej, zatrzymałem się, otworzyłem maskę sprawdzić czy nic nie "odpadło". Wsiadam odpalam auto i błąd... zniknął. Następnie znowu go kilka razy przycisnąłem ale już błąd się nie pojawił... Dziwna sprawa, znacie ten problem? Czy to może być początek problemów z pompą paliwa? (do dziś sprawa się nie powtórzyła).

 

Powiedźcie mi jak z trwałością tego silnika? Autko było i będzie regularnie serwisowane na czas, oleje filtry i inne takie wszystko tip top. Na Mobile.de widziałem kiedyś egzemplarz który miał 180 tyś przelotu i kosztowa 22k euro... :? Macie jakieś rady na co uważać, co sprawdzić, czego nie robić co jest zalecane dla dobrej kondycji tego autka.

Ostatnio byłem w autoreducie w warszawie, sprawdzili autko i niby nic niepokojącego tam nie ma...

I Czy na litość boską wszystkie te łopatki działają z takim opóźnieniem przy przejściu na wyższy bieg na wysokich obrotach?? - automat 6 biegowy... NIESTETY :P

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Serwisowany prawidłowo zrobi co najmniej drugie tyle. To nie PF 125p gdzie przy takim przebiegu nie było już tłoków...
Krzysztof
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gratuluję zakupu. Pochwal się w galerii. Auto jeszcze polata bez problemu.
Opublikowano
i pojawił się znany wszystkim problem "Engine faut, reduced power" - pompa paliwa, była wymieniana na tę wysoko ciśnieniową ale widać to też nie pomaga. Dodam że komunikat pojawił mi się po zatankowaniu VPower Racing do oporu i przy jeździe 200++. ...Czy to może być początek problemów z pompą paliwa? (do dziś sprawa się nie powtórzyła).

 

I Czy na litość boską wszystkie te łopatki działają z takim opóźnieniem przy przejściu na wyższy bieg na wysokich obrotach?? - automat 6 biegowy... NIESTETY :P

 

pompa: tak właśnie objawiają się problemy pompy w tym aucie, gdyby była gwarancja to po odczycie z kompa, że tak miałeś byłaby wymiana... a tak możesz sam sobie odowiedzieć czy wydać ~1 tys. + robocizna...

 

skrzynia: trzeba się przyzwyczaić i zmieniać biegi z "wyprzedzeniem" :mad2: , przykre ale do dwu sprzęgłówki z agresywnym oprogramowaniem trochę jej brakuje...różnice w zachowaniu są proporcjonalne do różnicy w cenie :mrgreen: za to naprawy będą tańsze :cool2:

 

gratuluję zakupu :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Oto kilka fotek mojego nowego nabytku-jeszcze na 19'' ale prawy tył jest runflat totally :(

 

http://strony.aster.pl/capoeira/bmw/bmw_1.jpg

http://strony.aster.pl/capoeira/bmw/bmw_2.jpg

http://strony.aster.pl/capoeira/bmw/bmw_3.jpg

http://strony.aster.pl/capoeira/bmw/bmw_4.jpg

http://strony.aster.pl/capoeira/bmw/bmw_5.jpg

 

Cholera musze dorwać kogoś z tym dwusprzęgłowym automatem i zobaczyć jak to idzie :D tutaj w tym to na prawdę czasem trzeba dwie sekundy wcześniej tę łopatkę walnąć aby coś się zmieniło... zobaczymy ile za pompe powiedzą w autoreducie... bo tam serwisuje;p Na google jak szukałem info na forach USA widziałem komentarze że ludzie kupili autko 09-08 rok, przejechali 1500-4000 mi i komunikat z pompą się pojawiał.... myślałem że jak ja kupie 335i to ten problem mnie ominie, co za przykra niespodzianka... ale miejmy nadzieje że nie będzie innych kłopotów:)

Opublikowano

Raczej czuje pewien niedostatek, myślałem że automat BMW będzie sobie lepiej radził no ale trudno...

A Tobie kolego 335i jak się autko sprawuje? Problemy? Przebieg? Rocznik? Skrzynia :) ?

Opublikowano

Wszystko zależy od indywidualnych preferencji, moim zdaniem ten automat jest mega-szybki. Jak na automat. Za nic nie zamieniłbym go na manual.

 

A co do Engine Malfunction pojawiający się przy ostrej jeździe to nie musi to być wina pompy. U mnie takie efekty dawał solenoid Vanosa. Musisz zrobić diagnostykę, w zapisanych błędach będziesz miał odpowiedz.

Pozdrawiam

Alek

  • Moderatorzy
Opublikowano
Raczej czuje pewien niedostatek, myślałem że automat BMW będzie sobie lepiej radził no ale trudno...

 

chyba przed zakupem odbyłeś jazdę próbną, więc... widziały gały co brały ;)

 

A Tobie kolego 335i jak się autko sprawuje? Problemy? Przebieg? Rocznik? Skrzynia :) ?

 

Problemów nie miałem, przebieg 71000 km, rocznik 2007, skrzynia jak u Ciebie.

Opublikowano

Cofam wszystko co powiedziałem złego o tej skrzyni ostatnio miałem okazję przejechać się starym amerykańskim automatem:) BMW jest jednak mega szybkie :D

 

Gratuluje autka 335i :) mam nadzieje że daje Ci ono tyle satysfakcji co mi :cool2:

Opublikowano
ostatnie niestety to pęknięte 19'' (kochamy polskie drogi... i zakładamy 18'' :( ).

 

To nie wina rozmiaru, tylko felg, felgi BMW maja problem jakosciowy (odkad wiekszosc felg dla BMW produkuje sie w Chinach aby ciac koszta) i pekaja - poszukaj informacji na angielskich forach na ten temat. Oryginalne 18" tez beda Ci pekac. Kup porzadne felgi 19" renomowanego producenta i problem zniknie.

Opublikowano

Wiem że poiftowe 335i ma już single turbo z podwójnym ślimakiem.

Problem z pompą chyba nie został rozwiązany, na US forach czytałem jak kupują ludzie 2010 rok 335i i nada mają z tym problemy. Ale to ameryka:P tam wszystko mają gorsze :)

 

Odnośnie felg to kupiłem w końcu 18'' takie jak miałem w swoim poprzednim 320d. Jezdzilem na nich 8 miesięcy i i wszystko było ok (łącznie z zimą) więc zobaczymy co będzie z tymi. Autko co prawda troszke gorzej wygląda ale comfort jest inny, przy byle dołku nie słychać łubudu, tylko delikatnie oponkę...

Opublikowano

Gratuluje zakupu ! E92 335i to moje marzenie póki co 530d E60 ale jestem zadowolony jedyny problem to co u Ciebie... 19" i Polskie drogi... przez dwa ostatnie miesiace juz dwa razy prostowane felgi przednie i dwie opony rozciete... staram sie omijac te jamy ale czasem poprostu nie zauwazysz i jak walnie :/// poważnie zastanawiam sie nad kupnem 18" ;( a najchetniej bym kupil 335i na 18" :)

 

p.s. Jeśli jesteś zainteresowany modyfikacja silnika to sciagam powerboxy ze stanow i inne podzespoly do 335i. w razie co pw.

Opublikowano
Gratuluje zakupu ! E92 335i to moje marzenie póki co 530d E60 ale jestem zadowolony jedyny problem to co u Ciebie... 19" i Polskie drogi... przez dwa ostatnie miesiace juz dwa razy prostowane felgi przednie i dwie opony rozciete... staram sie omijac te jamy ale czasem poprostu nie zauwazysz i jak walnie :/// poważnie zastanawiam sie nad kupnem 18" ;( a najchetniej bym kupil 335i na 18" :)

 

p.s. Jeśli jesteś zainteresowany modyfikacja silnika to sciagam powerboxy ze stanow i inne podzespoly do 335i. w razie co pw.

 

Na razie bez modyfikacji się obejdzie, pewnie za rok czy dwa znów zmienie autko więc nie chce mi się inwestować:)

Co do dziur to jest dokładnie tak jak mówisz, choćby człowiek miał radar jakiś to i tak się wpadnie, a oprócz dziur się jeszcze wybrzuszenia no i wyrwy na poboczach...

 

Jeśli chodzi o spalanie to tak w sumie jak napisałem.na pełnym baku po mieście przejeżdżam 450 km,(wychodzi ~13 l na setkę, w trasie mniej niż 9l jest osiągalne całkiem łatwo) dziennie robie koło 70-100 km po warszawie, z czego 20 to nasza cudowna S8, jakieś 30 to trasy szybszego ruchu (siekierkowska, toruńska, wał miedzeszyński itp) a reszta to jakieś centrum itp.

 

Teraz w lipcu jade do monte carlo zobaczymy tam jakie spalanie wyjdzie, prawie 2000 km w jedną stronę .... już doczekać się nie mogę bo będe (całkiem przypadkiem oczywiście :D) przejeżdżał przez niemieckie autobhany :)

335i używam na codzień :)

Opublikowano

...

Teraz w lipcu jade do monte carlo zobaczymy tam jakie spalanie wyjdzie, prawie 2000 km w jedną stronę .... już doczekać się nie mogę bo będe (całkiem przypadkiem oczywiście :D) przejeżdżał przez niemieckie autobhany :)

335i używam na codzień :)

 

 

Piękna trasa przejeżdżałem tam tędy swoją e92 w zime jak jechałem w ALPY do Francji.

Taka trasa BMW to sama przyjemność :cool2:

Wtedy różnice temperatur były między -15/+15 stopni :D

Opublikowano

Piękna trasa przejeżdżałem tam tędy swoją e92 w zime jak jechałem w ALPY do Francji.

Taka trasa BMW to sama przyjemność :cool2:

Wtedy różnice temperatur były między -15/+15 stopni :D

 

No bo BMW to faktycznie radość z jazdy :cool2: Jak wróce to na pewno strzele kilka fotek z Lazurowego, Alp no i Millau dziś na alejach jerozolimskich spotkałem też kogoś w 335i e92 na rejestracjach WK :) zabawne że właściciele mondeo czy passatów nie są dla siebie tak serdeczni jak właściciele e9x. :)

Opublikowano

Ja takich przypadków miałem już multum :mrgreen:

To jest kolejne przyjemne zaskoczenie z posiadania auta tej marki ze spotkaniami z kimś kto też posiada BMW :cool2:

... oczywiście nie ze wszystkimi, są wyjątki :wink:

  • Zarejestrowani
Opublikowano
^^Zgadza się, z tym że ja w większości staram sie być miły również dl auserów starszych/innychg modeli, czasami błysne światłami, pomacham, zagadam na parkingu to ludzie sie tylko krzywo patrzą i odchodzą, albo myslą że chce sie ścigać i zaraz płnym ogniem odjeźdzają

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

No pewnie, grunt to kulturka:)

Czasem jak się spotka jeszcze białogłową w takim aucie to już w ogóle jest przyjemnie:)

Ostatnio widziałem taką, ale w M3 i nawet się nie odwróciła :(

Opublikowano
Ostatnio widziałem taką, ale w M3 i nawet się nie odwróciła :(

 

Pasuje do mojej Malzonki ;)

 

 

A co do komfortu - moje ///M stoi na 18" RF i jest naprawde znosnie. Jeszcze nie mialem, odpukac, zadnych przygod typu pogieta felga czy zniszczona opona.

Raz jechalem autem na 19" i roznica, IMO, jest wyraznie odczuwalna.

Opublikowano

Pasuje do mojej Malzonki ;)

 

A co do komfortu - moje ///M stoi na 18" RF i jest naprawde znosnie. Jeszcze nie mialem, odpukac, zadnych przygod typu pogieta felga czy zniszczona opona.

Raz jechalem autem na 19" i roznica, IMO, jest wyraznie odczuwalna.

 

 

Wiesz, to że się nie spojrzała to wersja oficialna ;) a co jeśli moja kobieta czytała by te forum :)

hehe nie no oczywiście żart...

Powiedz mi lwo jak m3 się sprawuje na polskich drogach oraz jak wyglądają koszty utrzymania. Porównywałeś kiedyś osiągi z 335i?

 

Kto wie, może za jakiś czas też będe mógł sobie strzelić BMW z najwyższej półki:)

Opublikowano

Na naszych dziurach sprawuje sie nadspodziewanie dobrze, az bylem zaskoczony, nawet tesciowa moglem do kosciola podwiezc ;)

Koszty utrzymania nie sa jakies szczegolnie drastyczne ale to moze dlatego, ze to drugi samochod i sluzy mi do zabawy choc w zasadzie to jezdze nim na codzien wiec koszta vpower racing 18,5l/100km sa zdecydowana wiekszoscia srodkow. No i jeszcze opony - ostatnio za kompolet rf potenza zaplacilem 6,5k pln.

Osiagow nie porownywalem bo 'traffic light grand prix' mnie nie bierze ;) tym niemniej zauwazylem, ze auto dziala jak plachta na byka i co swiatla mam konkurenta chcacego koniecznie sie ze mna zmierzyc. Kilka 335 tez sie zdarzylo.

 

Najwieksza zaleta samochodu jest radosc z jazdy - kto nie prowadzil wolnossacego 'muscle car' ten chyba nie zrozumie.

Poniewaz jest to ostanie takie ///M (teraz ma byc downsizing, 4x4 i inne kurioza) postanowilem, ze samochod ten bedzie starzal sie wraz ze mna ;) po prostu szkoda sie pozbywac tak wysmienitego wozu.

Opublikowano
Na naszych dziurach sprawuje sie nadspodziewanie dobrze, az bylem zaskoczony, nawet tesciowa moglem do kosciola podwiezc ;)

Koszty utrzymania nie sa jakies szczegolnie drastyczne ale to moze dlatego, ze to drugi samochod i sluzy mi do zabawy choc w zasadzie to jezdze nim na codzien wiec koszta vpower racing 18,5l/100km sa zdecydowana wiekszoscia srodkow. No i jeszcze opony - ostatnio za kompolet rf potenza zaplacilem 6,5k pln.

Osiagow nie porownywalem bo 'traffic light grand prix' mnie nie bierze ;) tym niemniej zauwazylem, ze auto dziala jak plachta na byka i co swiatla mam konkurenta chcacego koniecznie sie ze mna zmierzyc. Kilka 335 tez sie zdarzylo.

 

Najwieksza zaleta samochodu jest radosc z jazdy - kto nie prowadzil wolnossacego 'muscle car' ten chyba nie zrozumie.

Poniewaz jest to ostanie takie ///M (teraz ma byc downsizing, 4x4 i inne kurioza) postanowilem, ze samochod ten bedzie starzal sie wraz ze mna ;) po prostu szkoda sie pozbywac tak wysmienitego wozu.

 

No spalanie robi swoje:) aczkolwiek 18 litrów na 420 konne wolnossące v8 to dość dobry wynik (rozumiem że to wartość średnia?) kiedyś miałem okazję przejechać się m3-e46, paliła 21 l/100 km, dużo, myślałem żę moje 335i będzie palić podobnie i nie wierzyłem w te wszystkie wypowiedzi na forach o spalaniu rzędu 8-9 litrów na trasie... a jednak da się :D

 

Mnie ściganie się od świateł też nie rusza(moje też działa jak magnes na wyścig...), szkoda autka i opinii kierowców BMW :) Aczkolwiek raz na rok wybieram się na tor Nurburgring (na razie byłem... RAZ :D - teraz we wrześniu drugi raz z ludźmi z tego forum) i tam zaczyna się zabawa i przygoda:) Słyszałem jednak ze 335i nie jest autkiem na tor ze względu na tę pompę.

Musze się w końcu się zebrać i zbadać sytuację.

 

Ja na razie na M3 nie mam funduszów, zresztą 335i i tak dostarcza myśle że podobnych wrażeń i emocji. Każdy kto czyta ten tekst niech wie że jest to wspaniałe autko i niech nie będą straszne żadne pogróżki o pompach, wtryskach itp, w każdym aucie coś się psuje a coś jest wadą fabryczną. Taki mamy rynek.

 

Jak jesteś z warszawy to może kiedyś się zobaczymy na mieście:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.