Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem albo jestem przewrażliwiony.

Wymieniłem przednie amortyzatory w moim touringu e46 na Bilsteiny B4 i teraz wygląda ona jak terenówka. Wygląda strasznie.

Przód poszedł mi do góry mniej więcej 2cm i zastanawiam się jaka może być tego przyczyna, zawieszenie mam standard.

Wcześniej były ori Sachsy jeszcze chyba z fabryczne.

Czy ktoś z Was wymieniał amortyzatory na Bilsteiny i miał ten sam problem?

Sprężyny założone te same, nic nie pomylili bo patrzyłem im na ręce jak wymieniali.

Przy okazji wymieniałem tez poduchy na lemfordery. Może to ich wina?

Nie wiem co teraz zrobić, czy zmienić sprężyny na niższe czy może kupić nowe Sachsy a te Bilsteiny sprzedać.

Trochę teraz żałuję że nie wziąłem od razu tych Sachsow.

Opublikowano

Stare amortyzatory sachs po numerach były napewno od zwykłego zawieszenia, reszta standard.

W vinie nie ma wpisu o żadnych zmianach w zawieszeniu, jedynie co do sprężyn nie mam pewności ale wygladają też na standard.

Opublikowano
Dobrze ,że ja wymieniłem na Sachsy bo tak uniesionego przodu to bym nie przeżył.Ostatnio u mnie w pracy parkuje właśnie e46 z tak uniesionym przodem i zastanawiałem się czemu gość ma taka lipe.Teraz już wiem :)
Opublikowano
I nie mów że Cię to nie drażni...

z początku tak, ale się przyzwyczaiłem... z tym że nie jest TAK WYSOKO jak przedstawił grzechusk

Opublikowano (edytowane)
No to co ja mam zrobić z tym przodem? tym bardziej że mam nowe sprężyny i dobrane katalogowo ale z jakiej firmy nie wiem.. bo amory to chyba by tak wysoko nie wywindowały auta ? wstawię jeszcze tył Edytowane przez grzechusk
Opublikowano
Jeszcze nie zmieniałem jak kupiłem sugerowałem się wykresem na diagnostyce że są sprawne.. z tyłu mam Monroe z przodu chyba też ale upewnię się.
Opublikowano
No to co ja mam zrobić z tym przodem?

hmm :think: dziwna sprawa bo wygląda jakby amorki nie wpadły bolcem w zwrotnice... na amorach na końcach rur masz takie łepki [jak w gwoździach] i te łepki MUSZĄ być zostać wsunięte maksymalnie w rozcięcie tej łapy chwytającej amor w zwrotnicy. Możliwą przyczyną mogą być nieprawidłowo ułożone sprężyny na ich podporach.

Opublikowano
Kolego wyżej masz niż u mnie? ...

Oceń sam, to bezpośrednio po wymianie: http://img64.imageshack.us/i/20110407029.jpg/

Ale u Ciebie jest masakrycznie wysoko.

hmm dziwna sprawa bo wygląda jakby amorki nie wpadły bolcem w zwrotnice... na amorach na końcach rur masz takie łepki [jak w gwoździach] i te łepki MUSZĄ być zostać wsunięte maksymalnie w rozcięcie tej łapy chwytającej amor w zwrotnicy.

Właśnie podejrzewałem też nieprawidłowy montaż, u mnie to wygląda tak: http://img269.imageshack.us/i/img2013z.jpg/

Wydaje mi się że jest wszystko ok, ale może się mylę. Co myślicie? :roll:

Opublikowano

Koła są w rozmiarze: 205/55/16

No nic muszę się zastanowić co robić dalej... albo zmienić sprężyny albo założyć jednak Sachsy.

Napiszcie mi tylko czy na bilsteinach b4 podejdą mi sprężyny m-technik (wg info obniżone są 20mm od standardu).

Opublikowano
Kolego wyżej masz niż u mnie? ...

Oceń sam, to bezpośrednio po wymianie: http://img64.imageshack.us/i/20110407029.jpg/

Ale u Ciebie jest masakrycznie wysoko.

hmm dziwna sprawa bo wygląda jakby amorki nie wpadły bolcem w zwrotnice... na amorach na końcach rur masz takie łepki [jak w gwoździach] i te łepki MUSZĄ być zostać wsunięte maksymalnie w rozcięcie tej łapy chwytającej amor w zwrotnicy.

Właśnie podejrzewałem też nieprawidłowy montaż, u mnie to wygląda tak: http://img269.imageshack.us/i/img2013z.jpg/

Wydaje mi się że jest wszystko ok, ale może się mylę. Co myślicie? :roll:

 

Nom u mnie więcej ale u ciebie też wersja allroad :lol:

Opublikowano
Koła są w rozmiarze: 205/55/16

No nic muszę się zastanowić co robić dalej... albo zmienić sprężyny albo założyć jednak Sachsy.

Napiszcie mi tylko czy na bilsteinach b4 podejdą mi sprężyny m-technik (wg info obniżone są 20mm od standardu).

znaczy masz zawieszenie z opcja 226 czy m- pakietowe ???

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
pytam czy podejda spreżyny mtechnik

spokojnie podejdą. Seryjne "rury" [czyli te BB4] działają do 40mm obniżenia na sprężynce stale utrzymując prawidłową charakterystykę tłumienia.

Opublikowano

Panowie u mnie po wymianie przednich amorów 3 tygodnie temu auto stoi tak

http://imageshack.us/photo/my-images/200/20110522205.jpg/

z przodu przerwa na 2 palce miedzy kołem a nadkolem a z tyłu tylko 1 palec.

Zawieszenie sprawdzałem miesiac temu u diagnosty bo sie auto coś kiepsko prowadziło i przy hamowaniu skręcało mi kierą w prawo. Wszystkie amory po ok 70 % a prawy przód 10% i caly wylany. Oprócz tego były do wymiany gumy stabilizatora i prawy wahacz , wszystko zrobione tak że wszystko jest już wporządku. Ale auto prawidłowo stoi??

Opublikowano
zawieszenie wg vin mam normalne. Nie ma ani słowa o sportowym dostosowaniu podwozia. A amory założyłem Kayaba, pewnie zaraz poleca słowa krytyki że syf. Ją o nich złego słowa nie powiem, w golfie 4 brata 5 lat już są i jest dobrze jeszcze, w toyocie mojej byłej jeździłem też na nich prawie 2 lata dopóki nie sprzedałem auta. A powiedz to jest normalna wysokość u mnie? Wydaje mi się jakoś nisko że stoi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.