Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rok produkcji to 2000, a model to 2001. Ja mam ten sam rocznik 530d, od kilku lat mało co nim jeżdżę ( mam inne auta ) i przebieg 295 kkm, a ten 198 kkm, coś tu nie halo, auto niezłe, ale ja bym szukał raczej z fotelami komfort ( pamięci, sterowane elektrycznie, łamane, pompowane), z takimi zwykłymi fotelami nigdy bym nie kupił.
Opublikowano
Przebieg wsadź między bajki od razu, jak dla mnie to jest wyj..b kupiony za marna grosze i trochę podszykowany, spójrz na uszczelki przy drzwiach kierowcy. Ja mam 400 tysi na szafie i mam w lepszym stanie. Jak dla mnie szkoda czasu na to "auto" Z resztą zobacz po ile takie wózki chodzą u hitlerowców, a sam zrozumiesz, że coś tu jest nie teges. A co do elektryki w fotelach to kwestia gustu, ja np. nigdy bym nie kupił elektryki.
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • Moderatorzy
Opublikowano

Elektryka jest dobra jeżeli ciągle zmieniają się kierowcy.

A jeżeli cały czas jeździ jedna osoba to się tego nie używa. Sam wiem po sobie ustawiłem raz i nie tykam tego wcale tak samo pamięć ustawienia fotela.

To są tylko gadżety głównie żeby pochwalić się przed kimś-to zawsze fajnie brzmi jak mówisz mam...............itd. :wink:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Oczywiście macie rację, bo przecież szyby na korbkę też są lepsze od sterowanych elektrycznie, a fotel komfortowy dopasowujący się do sylwetki jest gorszy od zwykłego, który nie ma takiej możliwości, el. sterowanie foteli to nie gadżet, tylko wygoda i komfort, przeważnie jak masz tę opcję to posiadasz też lusterka fotochromowe, podnoszenie kierownicy przy wsiadaniu i pamięć ustawień lusterek i kierownicy. Pewnie, lepiej kupić golasa niż auto dobrze wyposażone.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeżeli golas jest w dobrym stanie i będzie jeździł bezawaryjnie- to reszta nie ma znaczenia.

Poza tym ten wypas jest dobry dopóki jest sprawny, elektryka siedzeń to gadżet potrzebny raz do roku no chyba że chce się pobawić i pojeździć sobie siedzeniem, z elektryczną regulacją kierownicy są same problemy,fotochromowe lusterka się wylewają,są drogie i chętnie kradzione.Nawet te korbki na szybę-a czemu nie,w tylu autach miałem i wcale sobie nie krzywdowałem,ba nawet w E39 z tyłu miałem korby.

Rozumiem, że musisz się wywyższyć i taki zwykły golas to wstyd przed Ryśkiem, ale nie wszyscy tego potrzebują żeby żyć i jeździć.

A tak szczerze to z perspektywy czasu nie kupił bym już więcej E39 nie jest to wcale jakieś cudo jak to niektórzy się wynoszą-ot zwykły samochód.

Może jest to nie do uwierzenia, ale w E36 czuję się lepiej.Jest lepsze w prowadzeniu, bardzo zwinne i fajnie zap.......ala :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Miałem kiedyś e36 ( ze 20 lat temu ), też z takimi zwykłymi fotelami, to nie dało się tym jeździć, po 3 godz. jazdy plecy tak bolały, że nie można było dalej jechać, ogólnie porażka. Ja wolałbym kupić np. e39 dobrze wyposażone w dobrym stanie technicznym, niż golasa tylko w dobrym stanie technicznym. Mam starego e39, trudno mi się z nim rozstać, bo jest dobrze wyposażony, w dobrym stanie technicznym, gdyby było inaczej dawno bym go już bez skrupułów sprzedał , jak to zrobili niektórzy z tego forum, a dodam jeszcze, że fotele, lusterka i kierownica działają u mnie bez zarzutu i nie było z nimi żadnych problemów, to nie jeep.

A fotele komfortowe to nie tylko el. regulacja, ale też: pompowanie podparcia pod kręgosłup. elektrycznie łamane oparcie ( oparcie lepiej się dostosowuje do kształtu pleców) i zapamiętywanie tych różnych położeń dla 3 kierowców. Z drugiej strony jak autem jeździ się tylko w koło komina, krótkie trasy, nie spędza się w nim wiele czasu, to wiele udogodnień w nim jest niepotrzebne, wystarczy podstawowe wyposażenie.

Opublikowano
nie wiem, może, chociaż wolałbym coś większego :) podaj jakiś link czy coś

 

nikt się już nie wypowie w temacie tego auta: http://otomoto.pl/bmw-530-3-0i-gaz-231km-indywidual-lift-C30550613.html

 

Kolego, Pruszcz Gdański to zagłębie importowanych na lawetach i picowanych w lokalnych warsztatach rozbitków (mniejszych lub większych). Dodatkowo ten samochód jest trochę tani jak na 3.0i i w dodatku nie jest tragicznie wyposażony, więc coś innego musi tłumaczyć tak niską cenę. W cudowny przebieg akurat 198 000 też bym nie wierzył.

Musisz sam podjąć decyzję, czy takiego auta szukasz. Dla mnie np. jakiekolwiek szemrane egzemplarze odpadają i tym bym się nawet nie zainteresował, ale być może błędnie.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
A tak szczerze to z perspektywy czasu nie kupił bym już więcej E39 nie jest to wcale jakieś cudo jak to niektórzy się wynoszą-ot zwykły samochód.

 

CICHY nie bluźnij!!! :mrgreen:

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tak szczerze to z perspektywy czasu nie kupił bym już więcej E39 nie jest to wcale jakieś cudo jak to niektórzy się wynoszą-ot zwykły samochód.

 

CICHY nie bluźnij!!! :mrgreen:

 

:cry2:

  • Moderatorzy
Opublikowano
CICHY nie bluźnij!!! :mrgreen:
:cry2:

No cóż takie moje zdanie i nie każdy musi się z nim zgadzać.

Po przejściu na inny model i to w sumie całkiem przypadkowo stwierdzam fakt, że każde BMW jest fajne, ale niekoniecznie każdy model każdemu w danym momencie odpowiada.

Uwielbiałem swoją lalkę, było to moje pierwsze BMW.Zresztą dość długo ją miałem (5 lat 2 m-ce i 28 dni) pomimo, że był to tzw. golas to zawsze zostanie w mojej pamięci, ale człowiek musi spróbować wszystkiego.Po prostu odpowiada mi mały szybki i zwinny samochodzik, a niestety stwierdzam fakt, że E39 jest to wielka, droga w utrzymaniu i ciasna krowa, ale o tym można przekonać się dopiero po dokonaniu pewnych zmian. Nigdy nie przepadałem za samochodami małego gabarytu, ale potrzeby się zmieniają i dla relaksu ta mi w zupełności wystarcza chociaż ostatnio pochłania mój luźny budżet w całości nie jeżdżąc wcale.Od momentu sprowadzenia pokonała po Polsce(o ile można to tak nazwać 540km :D )

Bad Girl ma się dobrze- dziś ją widziałem i jej właściciela też.Zaskoczył mnie tym co powiedział. Otóż dowiedziałem się , że naklejka "CICHY" która jest pod tylną lampą tam zostanie bo to cytuję "taka pamiątka".

Ale po nowym roku bo na razie nie obejdę się bez niej :D

Tylko zasugerowałem, że masz/będziesz miał na zbyciu :cool2:

Dla mnie samo posiadanie tego BMW to priorytet hehe :D

Błąd.

Nie jaraj się tak.Samochód jak samochód.

Po obyciu z nim zmienisz trochę poglądy, a takie podejście to pierwszy krok do........kupna pierwszego lepszego auta.

Samochodu można długo szukać lub kupić pierwszy oglądany i jaki by nie był zawsze, ale to zawsze coś do zrobienia jest.

To wszystko zależy od indywidualnych oczekiwań-dla jednych to lalka dla innych złom.

Jednak to auta używane rzekłbym nawet stare i to nie salon jest.

Dużo osób nie zdaje sobie sprawy ile kosztuje wysiłku,pracy no i pieniędzy takie stare BMW(co nie krys :wink: )

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Po prostu odpowiada mi mały szybki i zwinny samochodzik

 

no cóż, może gdybyś miał E39 z mocniejszym silnikiem (2.8, 4.4) inaczej byś mówił...

Opublikowano
Nie prawda.Mam drugie auto słusznych gabarytów z silnikiem V8 4,7 litra :wink:

to akurat wiem :) no ale własnie mi chodziło o to, że jakbyś miał tego Jeepa z silnikiem 2.0 to też byś mówił że to krowa itp. :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano
to też byś mówił że to krowa itp. :cool2:

To nie krowa, to "Czarna Locha" :mrgreen:

Do tego trzeba powiedzieć szczerze-nie prowadzi się on w ogóle :wink: Jeżdżę nim stosunkowo wolno i z reguły nie przekraczam 120, tylko czasami jest ciut szybciej, ale w zimę jest niezastąpiony :norty: .

Nie kieruje się tu akurat pojemnością silnika bo akurat Tds mi odpowiadał i nie miałem z nim żadnych kłopotów.

Z perspektywy czasu mam takie odczucia, a nie inne i nie dziwię się że bronicie swego. Ale po paru latach i przy zmianie samochodu jak traficie w swój gust to też powiecie "to taki zwykły samochód był".

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Ja tylko żałuję, że e38 nie było produkowane dłużej. Ja nie mogę sobie pozwolić na 2 auta i muszę mieć jedno uniwersalne. Na dzień dzisiejszy to jeśli BMW to e90 bo wcale nie jest dużo mniejsze niż e39 albo e60.

e36 coupe jeździłem i mi nie podpasowało. Samo wykończenie wnętrza jest z całkowicie innych materiałów i to bardzo dużo daje. Nie powiesz Paweł, że e36 przy e39 pod tym względem nie jest tandetne :) Zreszta... Coupe i wielka 5 to całkiem dwa inne auta.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Samo wykończenie wnętrza jest z całkowicie innych materiałów i to bardzo dużo daje. Nie powiesz Paweł, że e36 przy e39 pod tym względem nie jest tandetne

Jak najbardziej- jest.

Zreszta... Coupe i wielka 5 to całkiem dwa inne auta.

Oooo. I właśnie o to chodzi :cool2:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Polemizowałbym, że e39 to drogie w utrzymaniu auto :wink: no chyba, że w ASO :wink: Drogie w utrzymaniu to jest e60 albo f10 :shock:

A co do 530i za 16 tys. zł. :mrgreen: : od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem czarnej 520i w całkiem przyzwoitym wyposażeniu, którą na pewno zaprezentuję wiosną na forum (na stalówkach z zimówkami tego nie zrobię :wink: ) i zanim ją kupiłem na bieżąco śledziłem (i nadal śledzę) mobile.de autoscout24.pl i tam ceny 530i w przyzwoitym stanie zaczynają się od 5 tys. EU, co wg obecnego kursu daje jakieś 21 tys. zł., do tego koszty przywiezienia (500-1000zł.), opłaty i akcyza (uczciwie, bez machlojek 4000, z pewnymi kombinacjami 2500zł.) do tego marża handlarza (2000-3000zł. minimum), a to wychodzi ok. 28 tys. zł. :mrgreen: Więc zakup takiego auta za 15-16 tys. zł. jak z ogłoszenia powyżej jest jak zabawa w "rosyjską ruletkę"... pistoletem :norty:

Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.