Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
I podobnie spali ta 520i więc jedyny plus tego silnika to wg. mnie tylko i wyłącznie OC.
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • Moderatorzy
Opublikowano
Co do wyprzedzania i zapasu mocy, skoro czasem tylko śmigasz w trasę to aż tak to 20 koni mniej nie będzie Ci się dawało odczuć na co dzień

Jeździłeś w ogóle M52B25?

Bo wnioskuję, że raczej nie.

Na papierze jest 20, a odczucia to co najmniej 50 :D Ten silnik to szatan w porównaniu do 2.0, a o 2,8 to nawet nie wspominam.Znajomemu 2.0 pali nieco mniej niż moje 2,5.

Jeżeli chce oszczędnie to M47, chociaż ten silnik parę wad ma i też d...y nie urywa.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Co do wyprzedzania i zapasu mocy, skoro czasem tylko śmigasz w trasę to aż tak to 20 koni mniej nie będzie Ci się dawało odczuć na co dzień

Jeździłeś w ogóle M52B25?

Bo wnioskuję, że raczej nie.

Na papierze jest 20, a odczucia to co najmniej 50 :D Ten silnik to szatan w porównaniu do 2.0, a o 2,8 to nawet nie wspominam.Znajomemu 2.0 pali nieco mniej niż moje 2,5.

Jeżeli chce oszczędnie to M47, chociaż ten silnik parę wad ma i też d...y nie urywa.

 

 

Tutaj musze sie zgodzic, 2.0 nie jedzie, 2.5 daje sobie rade, a 2.8 mozna juz pozamiatac na miescie, zwlaszcza po zmianie kolektora Z M50. Spokojnie ogarniam "pewniaczków" w nowych bmkach takich jak BMW X6 30d, 530d e60, 320d e92, subaru impreza gt, 3 litrowe omegi c, 3 litrowe laguny prawie wszystkie nowe audice tdi itp...

Nie to ze twierdze ze 528i to jakis szatan, ale wystarczy kilka malych modyfikacji i wiekszosci mocnych cywilnych aut- spokojnie mozna uciec.

 

REALNA HISTORIA:

 

Osobiscie bralem sie z 520i na swiatlach, jakichs dwoch "wiesniaczkow" widac ze swiezo co kupili beemke, a jako ze wczesniej jezdzili dełu TICO, to mysleli ich 520i to naprawde szybka bryka- a wiec swiatlo zmienia sie na zielone, no i wygladalo to jakby bryka 150 konna, brala sie z 250 konna, na odcinku 400m odstawilem ich na kilka dlugosci autobusow, po czym zajechalem na LOTOS zatankowac, los chcial ze Ci sami panowie z bmki zajechali na ten sam LOTOS, ich drzwi sie otwieraja widze dwie wpatrzone we mnie gęby i slysze po cichu "ku r wa przeciez to emka nie mielismy szans". Uwierzcie mi ze do dzis sie z tego smieje :D

 

I podobnie spali ta 520i więc jedyny plus tego silnika to wg. mnie tylko i wyłącznie OC.

 

Kolego moje OC w AXA wynosi 470zł, tak wiec nie jest to majatek...

Nawet gdyby OC bylo dwa razy drozsze, to dla tych kilkuset zlotych w skali roku... wolalbym miec 2.8 zamiast 2.0. Mowie tutaj o sobie, bo auto robie pod siebie i oprocz tego ze auto ma wygladac i przyciagac uwage (m pakiet + kółka 19), to ma jeszcze jakos jechac, podziwiam ludzi ktorzy picuja swoje bryki, majac pod maska 100 koni, i zawsze udaja "ze im sie nie spieszy". CO innego jezeli ktos potrzebuje poprostu wygodne auto do przemieszczania sie, wtedy 520i oczywiscie spelni swoje zadanie :) Ja bmw posiadam dla przyjemnosci z jazdy, tak wiec musze miec troszke wiecej mocy niz przecietny kierowca i nie lubie miec przekonania ze byle wiesniak w calibrze moze mnie objechac :D

 

"shadix"

 

Pytasz czy 523i duzo wiecej spali Ci od 520i? Ja smiem twierdzic ze spali mniej... Tak czy siak sa to silniki szesciocylindrowe, wiec nie doswiadczysz jakichs znacznych roznic w spalaniu, osobiscie kocham silnik 2.8, jest mega elastyczny mozna nim w zasadzie jezdzic tak jak dieslem, jezdzac do 2,5 tys rpm mozna naprawde dynamicznie przemieszczac sie po miescie a wtedy jak wiadomo spalanie bedzie mniejsze niz w 2.0 ktore trzeba troszke bardziej prosic zeby jechalo.

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Co do wyprzedzania i zapasu mocy, skoro czasem tylko śmigasz w trasę to aż tak to 20 koni mniej nie będzie Ci się dawało odczuć na co dzień

Jeździłeś w ogóle M52B25?

Bo wnioskuję, że raczej nie.

Na papierze jest 20, a odczucia to co najmniej 50 :D Ten silnik to szatan w porównaniu do 2.0, a o 2,8 to nawet nie wspominam.Znajomemu 2.0 pali nieco mniej niż moje 2,5.

Jeżeli chce oszczędnie to M47, chociaż ten silnik parę wad ma i też d...y nie urywa.

 

Cichy, ja mam świadomość tego, że 2.0 to nie jest demon prędkości, ale tak jak tutaj kolega mówił, jeździ głównie po mieście. Zatem sądzę, że dla niego priorytetem będzie raczej komfort, wygoda, jakość BMW itp, a dopiero później odejście i moc :) Kwestia oczekiwań, sam jeżdżę prawie wyłącznie po mieście i przy zakupie "piątki" nastawiałem się przede wszystkim na komfort :cool2:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Witam. Stoje przed wyborem mojego pierwszego auta które ma służyć na lata. Duzo czytałem na temat e39 i doszedłem do wniosku ze najlepszym dla mnie wyborem bedzie e39 z silnikiem 2,5d po lifcie. Lecz takowy trudno dostać zadbany.

Tutaj zauważyłem w miare pokaźną e39 lecz z silnikiem 2.0d, i nie wiem czy 'pakować' się w ten silnik czy poczekać jeszcze i kupić w 2,5d lub 3.0d, lecz boję się spalania.

Zależy mi na ekonomi i dobrych osiagach i po rozeznaniu się myśle ze 525d spełni moje oczekiwania.

 

Tutaj aukcja e39 520d.

http://allegro.pl/bmw-e39-lift-520d-skory-alu17-zmienarka-sedan-i3755028732.html

Co sądzicie ? Warto 'pakować' sie w te 520d ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

 

Spokojnie ogarniam "pewniaczków" w nowych bmkach takich jak BMW X6 30d, 530d e60, 320d e92, subaru impreza gt, 3 litrowe omegi c, 3 litrowe laguny prawie wszystkie nowe audice tdi itp...

Nie to ze twierdze ze 528i to jakis szatan, ale wystarczy kilka malych modyfikacji i wiekszosci mocnych cywilnych aut- spokojnie mozna uciec.

 

REALNA HISTORIA:

 

Osobiscie bralem sie z 520i na swiatlach, jakichs dwoch "wiesniaczkow" widac ze swiezo co kupili beemke, a jako ze wczesniej jezdzili dełu TICO, to mysleli ich 520i to naprawde szybka bryka- a wiec swiatlo zmienia sie na zielone, no i wygladalo to jakby bryka 150 konna, brala sie z 250 konna, na odcinku 400m odstawilem ich na kilka dlugosci autobusow, po czym zajechalem na LOTOS zatankowac, los chcial ze Ci sami panowie z bmki zajechali na ten sam LOTOS, ich drzwi sie otwieraja widze dwie wpatrzone we mnie gęby i slysze po cichu "ku r wa przeciez to emka nie mielismy szans".

 

 

Niesamowite.... :norty:

Opublikowano
Co do wyprzedzania i zapasu mocy, skoro czasem tylko śmigasz w trasę to aż tak to 20 koni mniej nie będzie Ci się dawało odczuć na co dzień

Jeździłeś w ogóle M52B25?

Bo wnioskuję, że raczej nie.

Na papierze jest 20, a odczucia to co najmniej 50 :D Ten silnik to szatan w porównaniu do 2.0, a o 2,8 to nawet nie wspominam.Znajomemu 2.0 pali nieco mniej niż moje 2,5.

Jeżeli chce oszczędnie to M47, chociaż ten silnik parę wad ma i też d...y nie urywa.

 

Cichy, ja mam świadomość tego, że 2.0 to nie jest demon prędkości, ale tak jak tutaj kolega mówił, jeździ głównie po mieście. Zatem sądzę, że dla niego priorytetem będzie raczej komfort, wygoda, jakość BMW itp, a dopiero później odejście i moc :) Kwestia oczekiwań, sam jeżdżę prawie wyłącznie po mieście i przy zakupie "piątki" nastawiałem się przede wszystkim na komfort :cool2:

 

Dla mnie samo posiadanie tego BMW to priorytet hehe :D, w sumie od premiery tego samochodu zawsze chciałem je mieć. Na pierwszym miejscu jest na pewno komfort i jakość a moc to sprawa raczej drugorzędna, chciałem tylko dowiedzieć się jak takie 520i jeździ. Wiadomo że takim 2.8 bym nie pogardził i nawet po mieście bym śmigał, ale mój pracodawca musiał by wtedy trochę dołożyć $$$ do wypłaty :P. Przemyślałem to i będę szukał 523i i 520i, które pierwsze znajdę w lepszym stanie te kupie :) .

Opublikowano
Miałem w swoim posiadaniu praktycznie każdy z silników w E39 .Jeździłem 520i z automatem jak również manualnym i jeżeli potrzebne jest wygodne autko do normalnej jazdy to w zupełności wystarczy. Na podstawie własnego doświadczenia mogę powiedzieć ,że 520 jest najłatwiej kupić w dobrym stanie.Jeżeli chodzi o 523 to różnica praktycznie niewielka.Najlepszym kompromisem wydaje się 525 albo 528 jeżeli chodzi o starsze wersje.Te silniki już sporo lepiej się wkręcają i czuć różnicę .Oczywiście moim faworytem jest V8 i koniecznie z automatem:) E39 z silnikiem 2,0 można znaleźć z polskiego salonu z pewną przeszłością i czasem nawet od pierwszego właściciela-zadbany egzemplarz to wygoda i bezawaryjność w przeciwieństwie do "igieł" z zachodu :)
Opublikowano

Na wstępie chciałem wszystkich serdecznie powitać :)

 

Zarejestrowałem się na forum ponieważ chciałbym zadać parę pytań dotyczących właśnie marki BMW.

 

W moim motoryzacyjnym życiu przewinęło się już wiele aut, zawsze innej marki. Teraz po różnego rodzaju wynalazkach i śmieciach czas nadszedł na markę BMW i tu pojawia się moje pytanie.

 

Mam na oku i będę oglądał E39 530D z 2000 roku. Auto ma 13 lat i przebieg 308 tyś. km. Bawarka, jeżeli się zdecyduję, kupowana będzie od zaufanego i polecanego na innym forum motoryzacyjnym, importera. Wiem, że sporo ludzi korzystało z jego usług i wszyscy są baaardzo zadowoleni. Auto jest w zasadzie od pierwszego właściciela z Niemiec. Ma założone zderzaki od m-pakietu ale nie jest obniżona. Właściciel bawarki pracował w firmie która zajmowała się BMW. Auto nigdy nie uderzone i nie malowane. Widoczne ślady normalnej eksploatacji i zużycia wynikające z wieku ( ryski i lekkie wgniotki na karoserii), do tego lekka korozja na tylniej klapie i rantach drzwi - jak to wygląda ? szczerze nie wiem ponieważ jeszcze auta nie widziałem na żywo ( mam ponad 300km w jedną stronę ), mam tylko zdjęcia na których delikatnie widać rzeczoną korozję na tylniej klapie. Auto, dwa lata temu dostało (w Niemczech) oryginalnego BMW Software II, który podniósł jej moc o 34KM i teraz ma około 218 KM. Niestety auto nie jest wystawione w ogłoszeniach i nie mam jak podesłać wam linka. Nigdy nie jeździłem BMW i mam ogromną chęć dać się "oczarować" ale nie ukrywam iż boję się dość mocno o koszta utrzymania takiego "monstrum" :).

Powiedzcie mi proszę na co uważać przy zakupie ? Jakie są koszty serwisu takiej bawarki ? Czy jest w ogóle sens pchać się w tak "leciwe" już auto ?

 

Bardzo lubię właśnie takie starsze sedany, moim zdaniem są to jedne z ostatnich aut z duszą i dlatego bije się z myślami i pytaniem - brać czy sobie odpuścić ?

 

Z góry baaardzo dziękuję za ewentualne odpowiedzi i poświęcony czas.

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich

Opublikowano

Zalezy co uznasz za duze koszta. Auto nie jest tanie , to fakt. Porownujac eksploatacje do punto , to mozna takich pare kupic za kazda zuzyta czesc w bmw :P . Az takiej tragedii nie ma...

Co do przebiegu to mozliwe ze jest w miare realny. Nie wierze w ogloszeniach w 180-200 tys. przejechane. Nie po to niemiec kupuje limuzyne w dieslu by jezdzic do kosciola. Maja piekne autostrady i to oczywiste, ze przebiegi nie beda male. Kumpel kiedys sprzedal 530 z przebiegiem 370 tys. km i chodzila idealnie. Zalezy kto , jak dbal

 

A jezeli chcesz sprobowac z bmw to smialo polecam. Ja jakis czas temu przesiadlem sie do bmw 530d i byla to trafna decyzja. Wciaz ciesze sie z tego auta jak dziecko :8) :8) :8)

Opublikowano

Witam wszystkich swoim pierwszy postem na tym forum :)

 

Zastanawiam się nad kupnem e39, od 3 lat jeżdżę e36 z hmm, paskudnym silnikiem 1,8 tds..

Szukam czegoś w przedziale 12-18 tys, z zamiarem przeróbki na lpg. Jeśli ktoś ma chwilkę prosił bym o ocenę:

http://otomoto.pl/bmw-525-full-opcja-inst-lpg-sekwencja-C31636403.html

http://otomoto.pl/bmw-530-xenon-skora-C29342839.html

http://allegro.pl/sliczna-bmw-520-jak-nowa-igla-z-niemiec-lift-i3793799223.html

http://allegro.pl/nowe-bmw-520i-170km-lift-climatr-serwis-igla-opla-i3799675050.html

 

edit, najbardziej pasowałaby mi 1 opcja :)

pozdrawiam

Opublikowano

Wszystkie "igły" czyli mega okazje! Dlaczego szukasz wypicowanych "igieł" z zachodu za rozsądną cenę? Osobiście nie zakupiłbym żadnego z nich.

Brak opłat albo wszystkich opłat-umowa pewnie "na Niemca" się zdarzy i bzdura jak zawsze czyli możliwość powrotu do domu na kołach - od ręki odrzucam takie oferty.No i te "podrasowane" zawodowe fotki :norty:

Opublikowano
Jedno jest pewne.. Plaku na opony nie żałowali.. :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Jedno jest pewne.. Plaku na opony nie żałowali.. :mrgreen:

 

To jeszcze Niemiec tak zakonserwował, pedant.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Moderatorzy
Opublikowano

Książka serwisowa tej ostatniej mi się bardzo podoba :D

Czy to serwis czy jakiś tam warsztat jeden czy drugi to wszyscy pracownicy stawiają specyficzną cyfrę 9 :mrgreen:

Poza tym widziałem już niejedną książkę z takimi dziewiątkami :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Bo ludziska chcą kupić książkę serwisową a nie dobre auto.Dlatego się robi zawodowe fotki i fabrykuje dokumentację serwisową.Sprzedając samochód przeważnie jedno z pierwszych pytań to książka.Do czasu kiedy będą się sprzedawać takie "okazje" to ta praktyka będzie stosowana.Niestety wiedza naszego społeczeństwa na temat motoryzacji jest stosunkowo słaba a do tego wrodzone sknerstwo do zapłacenia komuś kumatemu za oględziny :) Efektem jest zakup pojazdu do "kogoś" kogo nawet nie ma w dokumentach z książką serwisową niemającą nic wspólnego z rzeczywistością na papierowych tablicach bo można jechać do domu na kołach mając OC (jakieś nowe prawo) ale autko ładne z małym przebiegiem od starszego Niemca wyjącego z żalu,że sprzedaję swój ukochany wóz. :mad2:
Opublikowano

To nie jest M-pakiet żaden tak dla jasności (zresztą w opisie potem jest "lift we własnym zakresie). Kierownica - :duh: ale to kwestia gustu. Innych grzechów nie widzę :wink:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Dzięki za sprowadzenie na dobra drogę;) co w taki razie powiecie o tym:

http://otomoto.pl/bmw-530-3-0i-gaz-231km-indywidual-lift-C30550613.html

 

pozdrawiam

z przodu coś było, bo kierunkowskazy zamiast białych jak z tyłu i z boku są pomarańczowe. Do tego handlarz nie zaznaczył bezwypadkowy, więc wiedz że coś się dzieje.

 

heh, nie zwróciłem uwagi, w takim razie poszukiwań ciąg dalszy...dzięki

 

edit: dzwoniłem do gościa, twierdzi że przywiózł go w całości i że coś wcześniej musiało być robione, ale wszystko proste...mam 220 km i zastanawiam się czy warto jechać oglądać...

Nie ma żadnego forumowicza gdzieś w okolicach Pruszcza gdańskiego?

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie szkoda bić piany jak ktoś szuka zadbanej e39 lub nigdy widział jak wygląda e39 po 100km ale takich prawdziwych to polecam zakupy u kolegi viewtopic.php?f=5&t=234140
Opublikowano

na 27 k mnie nie stać:(

jeszcze raz spytam czy warto jechać oglądać auto z mojego posta powyżej, mam możliwość dopłacenia dychy do swojego...

 

pozdrawiam

Opublikowano
Jak byś chciał E46 to mam na zbyciu auto żony w oryginalnym lakierze i w jednym kawałku-krajowe :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.