Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeden post wyżej zapodałem link do 540. Jak za tanio to krys podroży :mrgreen:

 

"Łaskawie podroży" - zapomniałeś dodać :mrgreen:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

krys bardzo dobra cena jak za auto od Ciebie wierze ze ten kto je kupi bedzie 100% zadowolony...:)

 

ale rozumiem cie bo mnie nawet najmniejsze pukniecie wkur&& tylko w tym roku ustawialem zbierzność 4 razy :P bo wymienialem wszystko na nowe a nowe rzeczy niby ori tez padaly na 18stkach i naszych dziurach...

Opublikowano
No ktoś będzie zadowolony na pewno. Tylko jestem ciekawy ile będę teraz musiał włożyć w M5 :roll: No, ale za przyjemności trzeba płacić hehe. Najchętniej bym zostawił ją i dokupił M5, ale utrzymywać 2 auta, które i tak by prawie stały to bez sensu (całe dnie za kierownicą autobusu :mrgreen: ).
Opublikowano
Rozglądam się za 97-01 540, mam koło 30-35tyś na ten cel wraz z pakietem startowym. Jest szansa coś znaleźć? Na allegro po 15tysi igły ale ja nie lubie tak tanio

 

Ludzie zejdźcie na ziemię, te auta zaraz będą miały po 20 lat. Co z tego, że silnik V8, jak nikt tego nie chce kupować ze względu na spalanie i cenę ubezpieczenia...one teraz są po tyle warte, za E39 nie dałbym więcej niż 18 tysięcy bo to jest po prostu przepłacanie, zobaczcie, ile jest tych aut z początku produkcji po 7-8 tysięcy bez względu na silnik i wcale nie są to jakieś padaki. Mam kumpla, który kupił 523i za 6,5 tysiąca z 98 roku i jeździ już 3 rok, jedyne, co wymieniał, to wahacze z przodu i olej przy zakupie...

 

Mi też wielokrotnie ludzie wmawiali, że za to auto musisz dać tyle i tyle bo inaczej szrot...g prawda. Kupowałem auta po okazyjnych cenach i nie miałem z nimi większych problemów. Patrzcie na stan, nie na przebiegi i roczniki i wszystko będzie ok.

 

A za 30 tysięcy to już można kupić E60.

Opublikowano
Stary popieram cie!:) ja 2 lata temu dalem 13tys za swoja ale fakt wlozylem w nia kolo dychy ale ja juz taki jestem ze najmniejszy pisk czy stuk mnie irytuje mega... wiec to robie nie czekam az cos zdechnie do konca... olej z filtrami wymieniam co 8k km... a i tak wylatuje woda
Opublikowano

A za 30 tysięcy to już można kupić E60.

 

Kolego przesadzasz. Na co dzień robię takie perełki kupione po okazyjnych cenach. Za darmo bym nie chciał... :duh:

Dobre e60 od 40k w górę i nie chce być inaczej. Jest to model podatny na znaczne awarię więc ten co dbał za grosze nie odda...

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano
Dlatego ja za swoje nie chcę 30tys, ale ostateczna cena będzie 16-17tys i nawet grosza niżej. Zresztą przez telefon będę informował w razie czego, że jeżeli ktoś będzie chciał przyjechać z myślą, że zbije jeszcze 2-3 stówki to nie ma po co przyjeżdżać :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A za 30 tysięcy to już można kupić E60.

 

Kolego przesadzasz. Na co dzień robię takie perełki kupione po okazyjnych cenach. Za darmo bym nie chciał... :duh:

Dobre e60 od 40k w górę i nie chce być inaczej. Jest to model podatny na znaczne awarię więc ten co dbał za grosze nie odda...

 

Również widujemy takie e60 od dołu za 30 a nawet za 24, te stany igła itp :mrgreen:

Opublikowano

Witam.

 

Jak w temacie. Również planuję kupno E39, ale tylko i wyłącznie 528. Ceny są różne. Od 8000 do 25000. 8tys to zdecydowanie za mało, ale 25 to tez już lekka przesada biorąc pod uwagę ile te auta mają lat. Pytanie do Was. Czy uda mi się 528 wyłapać za 12-15tysi? Patrząc na cenę wystawionej tu 540 myślę, że powinienem dać radę. Co innego, że tych aut jest u nas baaardzo małoooo. Po komisach nie jeżdżę, a jeszcze nie spotkałem się z widokiem przejeżdżającej E39-tki z wywieszoną kartką SPRZEDAM :lol:

Opublikowano
Jeżeli nie szukasz samochodu w "kondycji kolekcjonerskiej",to kupisz za te pieniądze 528.Przymknij jedno oko na grubości lakieru i przebieg.I nie sugeruj się rocznikiem.
Opublikowano

Nie sugeruję sie rocznikiem. Chciałbym jednak wiedzieć, jak rozpoznać dane wersje. Jedne mają multiufunkcje, navi itp.

Podam przykład:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=3767918029

 

Czy możliwe, aby te autko nie miało kierownicy wielofunkcyjnej?

 

A ten model?

 

http://otomoto.pl/bmw-528-C31461551.html

 

Zna go ktoś? I co z tym LPG? Ja nie chcę gazować. Ile zdjęcie tego cuda kosztuje?

Opublikowano
Nie sugeruję sie rocznikiem. Chciałbym jednak wiedzieć, jak rozpoznać dane wersje. Jedne mają multiufunkcje, navi itp.

Podam przykład:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=3767918029

 

Czy możliwe, aby te autko nie miało kierownicy wielofunkcyjnej?

 

Jak najbardziej możliwe, po prostu nie wszyscy kupowali tą opcję. Ale uważaj na to ogłoszenie, bo opis jest chyba od innego auta - to na zdjęciach nie ma wielu elementów wyposażenia wymienionych w opisie. Poza tym jest z Radomia :)

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano

Tak, a telefon to wrzucona do schowka nokia 3210, a pozycję foteli zapamiętuje na kartce ;)

O czymś takim jak , cyt. "MULTIMEDJALNA KIEROWNICA" nawet nie wspominam, bo to coś czego żadne e39 nie ma!

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
I do tego ogłoszenie grzecznościowe czyli umowa na Niemca - ogólnie pasza dla frajera ,który zapłaci i da zarobić a Niemiec nie musiał złomować szrotu :)
Opublikowano
Ale gdzie dzisiaj można dostać dobre E39? Nie mam zamiary wydawać kupę siana na tak stare auto. Piękne, ale stare... :(

 

Zawsze możesz je kupować modułowo. Znam nawet jednego fachmana, który to Ci pospawa. Plusy: będziesz miał największy Individual z możliwych i najtaniej.

 

A na poważnie: i co z tego, że stare? Tina Turner też jest stara, a wszyscy się zachwycają i nikomu to problemu nie robi. Poza tym, wychodzę z założenia, że w obliczu wyboru: w miarę świeże auto używane vs. starsze auto klasy premium typu BMW, zdecydowanie lepiej kupić starsze. E39 produkowano jeszcze w tych latach, kiedy to auto miało być jakościowe i niezniszczalne. Aktualnie auta projektuje się, aby przejechało 250 tysięcy kilometrów, po czym się rozpadły (nakręcając oczywiście koniunkturę dla producenta). Pytanie: co jest mieć lepiej? Samochód, który jest starszy, porobisz w nim parę rzeczy, wiesz czym jeździsz, jest o wiele bardziej niezawodny niż nowszy, a na dodatek tańszy (i możesz nim jeździć do śmierci, jeśli dbasz) czy auto nowe, które jest przeciętnej jakości w ładnym opakowaniu do wymiany maksymalnie co 5 lat? Moja E39 nie jest perełką, planuję ją doprowadzić dopiero do tego stanu, ale założenie jest jedno. Sprzedam ją dopiero wtedy, gdy będzie mnie stać utrzymać E65 albo Mercedesa S :wink:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Po obejrzeniu 4 540mam dosyć :duh: . Wszystkie zajechane lub po ładnym "gradobiciu" więc odpuszczam temat 4.4.

Przerzucam się na 530i. Szukam w m pakiecie zewnętrznym, manualu, oczywiście po lifcie i sedan. Czy znajdę coś za 25-30tysi łącznie z rejestracją ? (bez pakietu startowego). Tych piątek jest jeszcze mniej jak czterolitrowych. Ewentualnie 3.0d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.