Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sądzę, że ktoś sobie to wszystko na własną modłę podokładał:

1. Podsufitka oryginał biała (patrzcie na słupki na zdjęciach).

2. Listwy ozdobne wewnątrz są w jasnym kolorze, a tunel środkowy czarny, powinno to chyba być w tym samym typie.

3. Brak podgrzewania foteli (skoro ktoś przy zakupie w salonie wydawał ciężką kasę na takie fotele to raczej by nie poskąpił na taką pierdołę?).

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Tym bardziej, że jak ktoś zamawiał w salonie Individual to z reguły był duży silnik, grube wyposażenie no i tego typu skóry. A tutaj silnik 2.0, lakier zwykły granatowy, felgi słoneczka i radio-kaseta.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Witam. Planuję zakup e39 z jakimś większym silnikiem. Wpadła mi w oko ładna sztuka: http://otomoto.pl/bmw-535-full-opcja-lift-3-5-b-g-v8-C30369785.html

z tym że nie pali ona na wszystkie cylindry. Jaka może być najgorsza możliwa usterka w taki przypadku ? Bo jeżeli faktycznie to tylko świece/cewki to okej, ale jeżeli coś grubszego to chyba jednak nie warto. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano
WG MNIE to gościu bardzo dobrze wie co jest grane w aucie ale ładnie pisze że cewka czy świece (bo co komu zależy kupić auto za 1/2 ceny i wymienić głupie świece czy cewkę i mieć dobre auto). ew. można nim jechać na stacje kontroli i zbadać ciśnienie na cylindrach. to byłoby dobre dla kogoś kto ma na zapasie taką samą po wypadku gdzie coś z auta zostało.

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Opublikowano

tu pewnie tego nie ma ale jak kumpel kupował e38 V12 to też pisało że nierówno chodzi więc pewnie świece

okazały się kable i kopułki

kable 550zł na jeden rząd cylindrów

kopułka też coś 500zł a są dwie ...

razem grubo ponad 2000 no ale teraz auto łazi :)

Opublikowano

Witam

 

Kiedyś zastanawiałem się nad zakupem E46 w dieslu, pytałem i zbierałem wiedzę. Jednak jako że moje 3 miesięczne poszukiwania spełzły na niczym (po prostu w małopolscee nie było egzemplarza który mnie interesował - czarne 320d, sedan, wyposażone średnio - bez fajerwerków ale też bez biedy) no to ostatecznie zakupiłem Volvo S60 z 2002 r (koszt ten sam) w Dieslu (D5, 2,4 163 KM). Jest to zwinne autko. Jednak nie wiem dlaczego, cały ale to caaały czas ciągnie mnie w stronę BMW. Być może w niedalekim czasie pojawi się możliwość zakupu e39. Innej opcji niż benzyna + LPG nie przewiduję (jeżdżę 40km rocznie, 3-4 tys miesięcznie. Prawko mam od 8 miesięcy, mimo to przebiegu zrobiłem ok. 20-30 tys - nie jestem pro driverem ale można powiedzieć że swoje się wyszalałem i teraz w większości zależy mi na komforcie i konkretne przyspieszenie do 100 - rzadko kiedy latam więcej, wyjątek to wiadomo autostrady/wyprzedzanie w trasie. No i oczywiście nie zapier... w zabudowanym).

Jaką wersję E39 byście mi polecali - i ile pieniędzy mam przygotować na start? na pewno odpada 520i 150km (zbyt mułowate) i diesle wszelakie. Czy 523i byłoby dobrym wyjściem - czy może jest za mocne i lepsze jest 520i 169 KM? Ile taki egzemplarz zadbany może kosztować? (z wyposażenia zależy mi na klimie, fajne byłyby skóry) + jak z gazowaniem tego silnika? (teksty w stylu NIE GAZUJ SILNIKA BMW BO TO PROFANACJA proszę sobie darować).

Na pewno auto ma mieć minimum 160 KM. Jeździłem Volvo S80 2,5 140km - pierwsze auto, nabiłem na nim z 15k km (wiadomo, to nie BMW ale mimo wszystko) i tak średnio było, auto sprawiało wrażenie mułowatego (wystarczało żeby się przemieścić z punktu A do punktu B ale po 1 dużo paliło a po 2 przy wyprzedzaniu zamulało).

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Opublikowano
Po pierwsze 2.0 ma 150km, a nie 169. Nie wiem skąd to wziąłeś. Jeżeli chcesz żeby autko było w miarę zwinne do tego nie była chochlą i znosiła dobrze gaz uważam, że dla Ciebie idealne byłoby 528. Co do wyposażenia to już kwestia gustu. Na pewno coś znajdziesz.
Opublikowano
Witam

 

na pewno odpada 520i 150km (zbyt mułowate) i diesle wszelakie. Czy 523i byłoby dobrym wyjściem - czy może jest za mocne i lepsze jest 520i 169 KM?

 

Również idąc za wikipedią, są dwie wersje z oznaczeniem 520i, w jednej jest to silnik 2,0 150km a w drugiej 2,2 169 km. No chyba że coś mi się pokiełbasiło.

No w sumie 528 wydaje się interesujące. Tylko pytanie ile muszę przeznaczyć na auto żeby nie trafić na trupa. Gaz raczej będę zakładał samemu u sprawdzonego gazownika i spodziewam się dużej ceny, wiadomo, to nie jest gaz w fiacie uno.

Opublikowano

520i do 2001 roku (zaokrąglając, granica była w końcówce 2000 roku) - silnik 2.0 150KM

520i od 2001 roku - silnik 2.2 170KM

 

Co do gazu, jak instalacja będzie na porządnych podzespołach zrobiona (a nie najtańszych) i przez ogarniętą osobę, to będzie ok.

A co do mocy tego 2.2, to powiem tak: bierz tylko w ostateczności jak nie będziesz mógł znaleźć nic z większym silnikiem w dobrym stanie. Ja się połasiłem właśnie na bardzo dobry stan auta i dość dobre wyposażenie i teraz niestety trochę żałuję że nie poszukałem dłużej, bo mocy trochę brakuje przy wyprzedzaniu lub przy większych prędkościach na autostradach. Teraz brałbym min. 525i po lifcie lub 528i przed liftem, a najlepiej to 530i.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
  • Moderatorzy
Opublikowano
Na pewno coś znajdziesz.

:mrgreen:

Witam.Jak trochę ogarnę i będzie odrobina wolnego to podpiął byś mi auto pod kompa. Świeci mi się ABS i coś kontrolka poduchy mi się nie podoba za późno gaśnie, ale to może dlatego że kostki leżą luźno pod siedzeniem.No i trzeba by choinkę zresetować :mrgreen: czyli inspekcje i całą resztę.

Tylko najpierw muszę zebrać do kupy ten pier.dolnik :mrgreen:

viewtopic.php?f=134&t=229693

PS.Będę miał oczywiście 0,7 :mrgreen: ewentualnie browary :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Poza tym, że walony wg. mnie w przód, a właściciel pisze bajki na temat spalania to może warto się autku przyjrzeć :mrgreen: jak nie zbyt daleko od Ciebie to zbieraj ekipę i wal obejrzeć :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Zamierzałem jutro podjechać obejrzeć (jestem z częstochowy to będzie wycieczka do katowic)

To że był bity to też mam takie wrażenie ale ciężko znaleźć w naszym pięknym kraju coś bezwypadkowego :D

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Opublikowano
Weź jakiś kumaty team i wal oglądać. Jak będzie duża mina to nie weźmiesz po prostu :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Zamierzam najpierw obejrzeć jeśli wrak to do domu jeśli nic nie zauważę to w katowicach jest warsztat specjalizujący się w naprawach i serwisie bmw to tam podjadę i będzie wszystko jasne :)

Jestem dobrej myśli.

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Opublikowano
Jak sam słusznie zauważyłeś, nie ma nie bitych w tych rocznikach :) zależy tylko jak była uderzona, aby nie do tylnego zderzaka :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

ja kupilem z 1997 roku i nie była bita... sprowadzona w zeszłym roku do PL z DE...

 

 

a do kolegi od Volvo to jakieś zadbane i ładne auto to ~15 tyś musisz liczyć + 4 tyś instalacja gazowa... chyba, ze wydarzy się cud i znajdziesz za 10 tyś ;)

 

a co do silnika to chyba wszystko od 2.5 w górę będzie dobre dla Ciebie.

Opublikowano

Miałem dziś jechać oglądać to oto autko - http://otomoto.pl/bmw-525-2-5-d-163km-full-opcja-navi-C30759943.html ale niestety wystąpiły nieprzewidziane okoliczności i nie dam rady w najbliższym czasie jej obejrzeć :(

Jeśli ktoś mieszka w Katowicach, ma dużo wolnego czasu :) i mógłby podjechać obejrzeć to autko byłbym wdzięczny i zobowiązany :)

Jak coś to pisać na pw.

Dzięki za dotychczasową pomoc i pozdrawiam.

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Opublikowano
Witam. Podlaczajac sie pod temat chcialbym zaczerpnac opini na temat bmw e39/e34 z silnikiem 4.0. czy w e39 byl montowany ten sam motor co w e34 czyli m60b40 czy moze jakis nowszy. Oczywiscie chodzi mi ogolnie jak sobie taka jednostka radzi w obu budach itp. Zalezaloby mi na jednostce bez gazu, lecz jakby byl jakis pewniak z lpg to juz moglby zostac zaakceptowany. Obecnie posiadam e34 tds wystrojonego na jakies 170-180 koni i apetyt na moc rosnie. Mysle ze takie 286 koni mnie zadowoli i bedzie ok. Prosze o opinie. Pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano

W E39 były silniki V8 3,5 M62B35 i 4,4 M62B44 lub M62TUB44- vanos.

A jak ma radzić sobie prawie 300 koni?

Nie radzi sobie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Na pewno coś znajdziesz.

:mrgreen:

Witam.Jak trochę ogarnę i będzie odrobina wolnego to podpiął byś mi auto pod kompa. Świeci mi się ABS i coś kontrolka poduchy mi się nie podoba za późno gaśnie, ale to może dlatego że kostki leżą luźno pod siedzeniem.No i trzeba by choinkę zresetować :mrgreen: czyli inspekcje i całą resztę.

Tylko najpierw muszę zebrać do kupy ten pier.dolnik :mrgreen:

viewtopic.php?f=134&t=229693

PS.Będę miał oczywiście 0,7 :mrgreen: ewentualnie browary :mrgreen:

 

Jestem za. Czekam na znać. Mniaaaam :mrgreen:

 

Co do tematu to ja mam 300km, a dokładnie 301,9km i jeszcze bym chciał z drugie tyle bo człowiek do dobrego się szybko przyzwyczaja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.