Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co się orientuję, to "odprowadzanie światłami" programuje się w module świateł.
Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
Witam. Planuję ostatnio zakup BMW tak na lipiec przyszłego roku i mam dylemat pomiędzy E38 i E39, bardzo podobają mi się te auta (E38 ciut bardziej :D) Zależy mi na mocnym silniku, może być i diesel i benzyna, koniecznie powyżej 3 litrów. Chciałbym zapytać, jak jeżdżą te auta z V8 w gazie? Ile +/- kosztuje w miarę niezła instalacja gazowa do tych silników? Czy silnik 4.0d w E38 jest warty uwagi? Moje przebiegi miesięczne to ok 500-700km tylko po mieście, czyli w miarę niedużo. No i ostatnie pytanie, czy znajdę dobre egzemplarze do 17 tysięcy złotych z roczników powyżej 98? Dziękuję i pozdrawiam
Opublikowano
Co do silinika odpowiedniego do E38 to wejdź sobie na forum w serii 7 jest cały wątek na ten temat. Co do benzyny w E39 to się nie wypowiem, bo mam klekota :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Jeżeli chodzi o V8 to w mieście trzeba liczyć +- 25l gazu. Zależy jaką masz nogę. Choć słyszałem, że nawet w 10l można się zamknąć hehe :D Na pewno kupisz za 17, ale nie wiesz ile będziesz musiał włożyć. Ja swoją byłem zmuszony wystawić na forum za 17 i uważam, że grosze chciałem, ale na szczęście została. A co do rocznika to moja dobra rada kup przed wrześniem 98. Nie będzie vanosów, a one kosztują w V8. Wiem dokładnie. A tak to jednego problemu mniej. Sam się przymierzałem do kupna takiej z 2001r. Co do instalacji to się nie jestem biegły w tym. Ale u mnie poprzedni właściciel nie żałował kasy i przy zakupie dostałem fakturę na 8tys za instalację. Dla mnie plus bo działa u mnie 4 rok bez zarzutu. Pamiętaj również, że w V potrzebują wszystkiego więcej jeżeli chodzi o części, płyny itd. Głupie świece czy cewki x8. Mniejsze koszta poniesiesz chyba w 3l dieslu i 3l benzynie. Ale o tych motorach niech się koledzy, właściciele wypowiedzą.
Opublikowano

witam zamiesciłem juz prosbe o ocene w odpowiednim dziale ale została usunieta-pozwoliłem sobie zamiescic ponownie TUTAJ swoj problem.nosze sie z zamiarem kupna auta niskobudzetowego tzn taniego w zakupie i eksploatacji. jezdziłem długo e-36 sedan i coupe z silnikami 1,6 m40 i m43 w oko wpadła mi ta BMW

 

http://tablica.pl/oferta/bmw-e39-525-tds-2000r-185-tys-km-CID5-ID3FBVF.html#d5dd338c74

 

vin WBADF710X0BS66456

 

 

Daten für die Fahrgestellnummer: WBADF710X0BS66456

Modellbezeichnung: 525tds

Ausführung: Europa

Typschlüssel: DF71

E-Code: E39

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

Türen: 4

Motor: M51 - 2,50l (105kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Titansilber Metallic (354)

Innenraum: Stoff Rips Diagonal/anthrazit (F4AT)

Produktionsdatum: 27.01.2000

Werk: Dingolfing

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S235A

Anhängerkupplung abnehmbar Towing hitch, detachable

S283A

BMW LM Rad BMW Styling II BMW LA wheel, BMW Styling II

S302A

Alarmanlage Alarm system

S354A

Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band

S403A

Glasdach elektrisch Glass roof, electrical

S416A

Sonnenschutzrollo hinten/seitlich Roller sun vizor, rear lateral

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S465A

Durchladesystem Through-loading system

S481A

Sportsitz Sports seat

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A

Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S665A

Radio BMW Business RDS Radio BMW Business RDS

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S915A

Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

 

Prosze o wasza fachowa rzetelna ocene-w rozmowie tel własciciel nie ukrywał ze

auto długo stało rozbite w rfn podobno miało niegrozna stłuczke na skutek ktorej wybychła poduszka kierowcy(wstawił nowa)

zaslepił zawor erg

mam dylemat nie moge jej obejrzec bo jestem z wawy.

 

dzieki i pzdr.

Opublikowano
Opublikowano
bardzo ładne auto ale szukam jednak czegos młodszego...mam pytanie do znawcow odnosnie wskazanej przeze mnie BMW czy w e-39 były takie kierownice z Mtechnik?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nasz kolega z forum ma na sprzedaż 525tds. Tu masz galerię viewtopic.php?f=156&t=163485. Taniej niż ta i na pewno pojeździsz. Zresztą sam zobacz i pogadaj z Pawłem.

Aj bo widzisz Krystian w Polsce jeździ się rocznikiem i ceną, a nie stanem technicznym.

Ja z ceną zjechałem do całej reszty różnych igieł z allegro i do tego dorzucam zapas kół na jakieś 6 lat jeżdżenia :mrgreen: Kto dodaje takie coś???

Gdyby od ceny odliczyć wartość kółek to auto sprzedaję za naprawdę ŚMIESZNE pieniądze. Dbałem o nią 5 lat, ma autentyczny przebieg i kupę rzeczy wymienionych. Samo sprzęgło i remont zawieszenia daje nam już obecną wartość samochodu, a gdzie reszta?

Serce mnie boli, ale takie życie :wink:

Żeby nie warunki jakie są zimą to wolał bym się pozbyć "Czarnego" ach, ale z drugiej strony te V8 :norty:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
wypowie sie ktos o furce ktora podrzuciłem? :oops: :oops: :oops:

 

Bez obejrzenia auta i tak jej nie kupisz. Kiepsko mi pachnie to, że długo stała w Rzeszy. Skoro to taka drobna naprawa to dlaczego stała tyle czasu? No i z tds-em niewiadomego rodowodu. Pamietaj, że na zdjęciach każda wygląda ładnie. Miesiąc temu jeździłem za swoją E39. Napisz lepiej do Cichego (parę postów wyżej). Ma podobny kolor, tylko w super stanie i na dodatek taniej.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
No właśnie,gdybym miał zamiar kupić auto nie na rok,dwa a na kilka lat,to nie sugerowałbym się metryką a stanem samochodu...Bo ten tds z Niemiec,to naprawdę wielki totolotek......
Opublikowano
Jak każdy tds i nie tylko :(

 

Fakt, aczkolwiek gdy nie znamy przeszłości auta to turbodiesle potencjalnie mogą być bardziej kosztochłonne niż prostsze w budowie benzyniaki :)

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Szanowni,

 

jestem nowy na forum więc witam wszystkich pasjonatów marki BMW.

Zamierzam zakupić model E39 w benzynie najlepiej z instalacją STAG-a lub BRC. Znalazłem ogłoszenie, tyle że bez instalacji ale nic nie stoi na przeszkodzie w przyszłości zagazować.

 

Proszę o opinie czy poniższe ogłoszenie warte jest uwagi, bo sprzedawca zaznacza iż BM-ka jest do opłat wraz z tłumaczeniem dokumentacji:

 

http://otomoto.pl/bmw-520-navi-tv-klima-chrom-zimowki-C31007530.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem jak ten konkretny egzemplarz... ale z tego co się orientuje,

to 2.0 nie jest najlepszą opcją jeśli chodzi o E39.

auto trochę waży, a ten silnik nie do końca sobie radzi...

kumpel ma touringa w benzynie automat z silnikiem 2.0 i mu w mieście 15-18 potrafi wziąć...

touring trochę cięższy... ale sedan też weźmie...

chyba lepszą opcją jest 2,3 lub 2,8 jeśli myślisz o benzynie i gazie... ale to już by musieli właściciele się wypowiedzieć.

zaznaczam że to tylko moje zdanie, nie każdemu zależy na większej mocy... ale decyzja ostateczna należy oczywiście do CIebie,....

 

Ja użytkuję 3.0 d i bardzo sobie chwalę zarówno pod względem ekonomii jak i osiągów...

fakt że jak już jest coś do zrobienia to trzeba się bawić i kosztuje...ale frajda z jazdy jest niesamowita...

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
kumpel ma touringa w benzynie automat z silnikiem 2.0 i mu w mieście 15-18 potrafi wziąć...

touring trochę cięższy... ale sedan też weźmie...

 

Kolega musi mieć ciężką nogę. Mam 2.0 benzynkę i przy normalnej (nie "dziadkowej") jeździe w mieście pali mi 9-9,4 litra, także nie przesadzajmy. A co do pojemności, jeśli ktoś jeździ prawie tylko wyłącznie po mieście to 2.0 benzyna 150 koni jest w sam raz, a nawet sporo ponad.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Widzę,że co niektóre auta to przebijają nawet dane katalogowe jeśli idzie o spalanie....,proszę zajrzeć do instrukcji obsługi samochodu jakie jest zużycie paliwa w cyklu miejskim,autostrada,cykl mieszany.....

Podaję dla tych co nie mają książki obsługi pojazdu:

-520i/5 biegów manual-12,6 do 13,7 l/100km/ w cyklu miejskim

-520i/automat -14,5 do 15,3 l/100km/w cyklu miejskim

-520i/5 biegów manual-6,9 do 7,2 l/100km/poza miastem

-520i/automat -7,4 do 7,8 l/100km/poza miastem

Informacje za instrukcją obsługi BMW E39 po wrześniu 1998 roku.

Opublikowano
Dokładnie tak. Nie uwierzę, że 150KM przy tej masie po mieście "zejdzie" poniżej 12 litrów. Chyba, że jedzie się głównie z górki :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Miasto miastu nie równe, ale ja w 9l przy tym silniku też średnio wierzę.

 

Ja nie mam co ukrywać. Większość trasy tak 70% reszta miasto to wychodzi ok 11l. Jak jest bardzo dużo cyklu miejskiego to wychodzi ok 13. Samo miasto max 14wyjdzie. Ale 18l to jest wyssane z palca trzeba jeździć jak głupi żeby taki wynik osiągnąć. WIększymi R6 nie ma problemu z takimi wynikami, ale jednak 2.0 jest w mieście oszczędniejsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.