Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Cabrio nie widzialem ale wczoraj znalazlem cos takiego :oops: Przod po prostu miazdzy, zaden samochod nie jest tak wsciekly :twisted: To moje marzenie...

http://i.imagebanana.com/img/isyqk3j0/thumb/1231093_636487769715922_1951045367_n.jpg

http://i.imagebanana.com/img/g3lw3mmy/thumb/1186801_569337343102045_1265613616_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
A właśnie tak się zastanawiałem nad E38 z tym motorem :D jak to chodzi? Będę mógł drzeć asfalt pod remizą? :mrgreen:

Czemu jesteś zgryźliwy?

Tak asfalt pod remizą będzie Ci się sam nawijał na koła.

Na serio:

Nie kupuje się takiego auta po to żeby zapier.........ać. Ale to trzeba się chociaż przejechać żeby zrozumieć.

Ten silnik jest świetny. Ma taką kulturę pracy jak żaden inny. Możesz sobie poszukać filmiku na youtube "test monety" to sam zobaczysz. No i vanosów nie ma :mrgreen:

U siebie widzę pewną prawidłowość- czym większy i mocniejszy silnik mam tym wolniej i spokojniej jeżdżę :mrgreen:

I podoba mi się to :wink:

Nie ma piekniejszego auta niz e 39

Owszem E39 jest ładnym samochodem. Ale mi zawsze śniło się po nocach E34 (z silnikiem S38B38 :norty: )

No i "naleśnik" czyli E38- piękne jest.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cichy, jak będę kupował E38 to zgłoszę się do Ciebie :) Bardzo mi się podoba ta buda, ale z benzyniaków to chyba 4.4 będzie najlepszym rozwiązaniem, bo nie wiem jak z tak cięzką budą da radę diesel ? :(
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

4,4 jest dobry, ale M62TU bym się bał, ma on tyle samo zalet co wad.

Skoro V8 to M62B44(4.4 bez vanosa) i M60B40 ( 4.0 ) Najmniej awaryjne.

Jednak w tych silnikach było wiele przypadków odkręcenia się pomp oleju.

Dlatego jak dla mnie najlepszym wyborem jest 5,4 i nie przeraża mnie 12 garów :norty: zwłaszcza, że auto będzie robiło mało kilometrów.

A to jest to o czym mówiłem

Edytowane przez CICHY525
ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5,4 bym napewno nie kupował bo to już bardzo drogi silnik do ogarnięcia.

Co do v8 to dla świętego spokoju niestety powinno się zajrzeć jak pompa jest dokręcona bo od drgań śruby się luzowały. I wtedy jest spokój z ciśnieniem. A osiągi między największym v8 a v12 są znikome.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie to racja. Mi nie chodzi ściaganie 0-100 tylko ogólnie o jazdę że tam różnicy nie ma w jeździe ( z tego co piszą użytkownicy) a dużo dziwnych upierdliwych dość drogich rzeczy jak np uszczelki kolektorów co często trudno zdiagnozować.

 

Ale jak Cię nie przerażają i nie denerwują koszta to czemu nie :) Ja bym popłynął na takim aucie finansowo :mrgreen: albo wtapiał co miesiąc 1/3 wartości wypłaty :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cichy, jak będę kupował E38 to zgłoszę się do Ciebie :) Bardzo mi się podoba ta buda, ale z benzyniaków to chyba 4.4 będzie najlepszym rozwiązaniem, bo nie wiem jak z tak cięzką budą da radę diesel ? :(

 

Diesel nie daje rady z taką budą,1,5tony to jak czołg.Nie kupuj diesla bo ja mam problemy z podjechaniem pod górkę gdy mam załadowane 5osób.Nie mówiąc o wyprzedzaniu,mól niesamowity,wszystkie skody I VW mnie objeżdżają,masakra :duh:

4.4 też jest za słabe,jedynie M5 Z 4OOKM. sobie jakoś radzi :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

Planuje kupno e39 najlepiej w kombi, benzyna (od 2.5 do 3 l.),skrzynia manualna, auta będę używał codziennie na krótkich dystansach ( 2 razy po ok 20 km) i 4 razy w miesiącu trasa koło 900 - 1000 km. gazowanie raczej odpada bo muszę mieć bagażnik. piszę tutaj bo jak przeskoczyłem kilka stron tego tematu to jest dyskusja na temat 2.5d a 3.0d albo 4.4 b. kolejne pytanie to czy mozna samemu podpiąć się pod komputer i szukać jakiś poszlak dotyczących historii pojazdu czy tylko w serwisie. może jakieś propozycje do zmian w moim wyborze?

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna 2,5 albo 3 litrowa chyba bedzie Ci ladnie palila jezeli chcesz robic miesiecznie z 5 tys. kilometrow.

Nie lepszym rozwiazaniem bedzie 3 litrowy diesel? Ladnie chodzi , nie pali az tak duzo = nadaje sie do dluzszych tras.

 

 

 

ps. Dzisiaj znalazlem fajne motto bmw na pewnej stronie - Nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, sztuką zrobić to boczną :8) :8) :8)

Edytowane przez Garys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys miałem ose przyklejoną do anteny. to jest sztuka. Tylko problemem z 3.0 d jest to że nie wjade nim do centrum frankfurtu. nie spełnia normy emisji spalin euro 4. teraz patrzyłem 3.0 d to faktycznie są fajne ale musiałbym założyć filtr cząstek stałych a to kolejne koszta. ale czekam na inne propozycje.

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.