Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A ja tam nie wiem czy bym chciał motorek w układzie V, chociaż w Zile chodził fajnie :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Witam wsyzstkch,

 

co sądzicie na temat zakupu E39 rok 2003. 3.0 benzynka manualna skrzynia biegów.

Samochód serwisowany do samego końca w Niemczech, kupiony z garażu.

Przebieg 240 000 km oryginał.

 

Samochód super utrzymany z wierzchu oraz w środku, mpakiet wewnętrzny + zawieszenie.

 

Znalazłem kilka małych ognisk rdzy, np. na rancie klapy tylnej, z przodu na masce (od kamieni) i co najgorsze na łaczeniu tylnego błotnika z załamaniem drzwi u góry.

 

Do samochodu można powiedzieć jest przekonany, jeżeli chodzi o jego stan techniczny, przebieg itp. tylko boję się o blacharkę.

 

Co na ten temat mylicie ?

 

Aha, istotna kwestia, samochód nie kosztuje wcale mało. Sprzedający chce za niego 26 000 zł + koszt 750 zł koszt opłat.

 

Jeżeli możecie coś doradzić, prosiłbym o radę.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Sprzedający chce za niego 26 000 zł + koszt 750 zł koszt opłat.

To się u nas nazywa "Samochód po wszystkich opłatach. Koszt rejestracji tylko....."

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A nie powiedział że "samochodem jeździła kobieta" , albo "Nic nie stuka nic nie puka. Nie wymaga wkładu"

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A co tu można doradzić? Obejrzałeś to wiesz czy warto czy nie.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

No właśnie o to chodzi, że nie wiem, gdybym wiedział to bym nie dopytywał na forum.

 

Bardzo rdzewieją E39 ? Co sądzicie na temat 3,0 benzyna ? I czy cena nie wydaje się być za wysoka ?

Opublikowano
Nie bardzo wiem o jakie załamanie drzwi chodzi, ale to jakieś dziwne miejsce i pewnie dostało ostrego strzała w bok. NIkt bez obejrzenia przynajmniej zdjęć ci nie powie czy warto
Opublikowano

3.0 benzyna to jest najfajniejsza R6 bo ma największą pojemność i moc. Podobno lubi chlapnąć sobie olej, ale czy to prawda to nie wiem.

E39 nie powinno rdzewieć tam gdzie nie była uszkodzona prócz tylnej klapy. U mnie dół drzwi był uszkodzony i jest ślad rdzy tak samo tylny błotnik. Tam gdzie ruszona nie była nie ma prawa rdzewieć.

Opublikowano

Strzała w bok nie było na 100%, ten błotnik nie był nawet malowany, jest w oryginale. Wydaje mi się, że one rdzewieją tam, gdzie była struktura lakieru naruszona kamień, zarysowanie itp itp... Co powiecie o cenie ? Samochód ma kolorową nawigacje, pełną elektrykę, szyberdach, felgi 17, mpakiet w środku + zawieszenie, nowe opony, pół skorę, xenony +ringi, czujniki parkowania przód + tył.

Niestety nie mam zdjęć ani linku do aukcji, ponieważ samochód nie jest jeszcze wystawiony na sprzedaż.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Podobno lubi chlapnąć sobie

Ja też lubię :D :wink:

Powiedz że Ty nie- bo uwierzę :8)

E 39 nie rdzewieje. Tam i ówdzie pokaże się jakiś nieduży wytrysk :mrgreen: ale to raczej normalne w ponad 10 letnim aucie. Klapy są bardziej podatne na samym rancie może kwitnąć.

26+ jeszcze coś to dużo. Zbijaj z ceny na jakieś 24.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Powiedz że Ty nie- bo uwierzę :8)

Kłamać nie będę.

 

Nikt Ci nie powie że warto czy nie warto bo trzeba auto porządnie spr i obejrzeć, ale moim zdaniem ma za dużo wykwitów.

Opublikowano

Klapa jak już to słusznie zauważono podatna jest na rdzę, ale co do tego miejsca, o którym wspomniałeś to za chińskiego boga nie wiem które to ? :mrgreen: Co do zażerania oleju to moja była ma E46 2.2 w benzynie i to też żre olej, nie widać żadnych wycieków, nie kopci, a olej ubywa i nikt nie wie jak :) Co do tego auta o którym mówisz to weź litra wyborowej jakichś dwóch magików z serii mechanik i lakiernik i zastanawiaj się czy warto :) na odległość słabo można Ci coś pomóc w tym konkretnym egzemplarzu :)

 

"Panie, jak nim wjeżdżałem do Polski to mi tirówki brawo biły" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Samochód zakupiony, zobaczymy czy będzie coś więcej wychodzić. Ogólnie stan jest bardzo dobry, super się jeździ E39 z takim motorkiem :)
Opublikowano

Witam serdecznie was wszystkich

 

Aktualnie posiadam audi a4 1.6 benzyna+lpg i będę sprzedawał... ogolnie będę miał powiedzmy 14tys maks i tak

 

szukam tylko i wyłącznie bmw e39 i tak myślałem nad 2.0 ale patrząc na raporty spalania nie ma co zastanawiać się tylko 523 benzyna i tak

 

patrzyłem na alledrogo auta e39 523 w benzynie to są i ceny nie przekraczają 13tys pasuje mi takie do 12500 dorwać by w 2500zmieścić się z gazem do tego 2.5

 

pytanie brzmi tak w sumie 3 najważniejsze:

 

spalanie moje a4 pali 10l gazu gaz po 2.33 jest to jak mi 2.5 spali 14 w mieście chodż by 15 to i tak 32zł maks wyjdzie 100km więc mało w porównaniu z benzyną samą

 

czy faktycznie e39 523 spali w mieście bez butowania te 14l LPG? a w trasie w 11 się zmieści?

 

i dwie najważniejsze rzeczy

 

3mc temu miałem kolizję prawko mam od 3 lat ubezpieczenie auta od 2 lat bo 2 lata mama auto zniżek mialem albo 15 albo 20% i płacilem 630zł za całe ubezpieczenie i teraz jak ma się sprawa do 2.5? dodam,zę auto na tatę z racji wieku lecz on nie ma PJ w 1000zł się zmieści?

 

 

i jeszcze jedno ważne jakieś głupie uczucie mam ze te spalania 13lpg 14 dla 2.5 to tak mnie nie przekonują mam takie uczucie jak by to z 19 miało palić i się trochę boje bo nie może więcej niż 15LPG i teraz tak np klocki hamulcowe ferodo przód do A4 koszt 190zł a do e39 2.5? dużo wyższe będą koszty ?

 

 

dodam,że to by bylo moje 1 bmw

 

głównie chodzi oto,zeby to się nie psuło bo mnie rodzina oczami zje a4 co chwila się psuje i co chwila po 300,400zł

 

żeby to chociaż z 6mc pojeździło i dopiero coś do roboty a nie od razu tak,że jak widze na allegro bmw e39 523 ceny od 11 do 13tys rocznik 97 przeważnie i tez pytanie jest sens w 97 pchać się? czy takie stare auto bd się sypalo jak np audi a4 z 95?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Awaryjność podobna, czyli nie aż taka duża. Ceny części BMW będą sporo droższe, ale tragedii nie ma.

Ubezpieczenie zależne jest w dużej mierze od tego gdzie się mieszka. Ja mam PZU- OC+NNW na cały rok 670 zł.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Ceny części będą o wiele droższ niż w A4 i nie ma co się oszukiwać. Możesz kupić auto w idealnym stanie zawieszenie a po 4 miesiącach może odezwać się kilka wahaczy. Cena wahacza to 300-350zł za sztukę.

Ceny poszczególnych części sprawdź tutaj. Dobry tani sklep http://www.czescidobmw.pl/

Spalanie jakie podałeś to jest właśnie prawdziwe. Bajki są, że w trasie pali 7-8l w to nie masz co wierzyć. Jak będziesz porządnie nią cisnął w mieście nie powinno być więcej niż 17l w manualnej skrzyni. W trasie mniej więcej 10-11l jest spokojnie do osiągnięcia w 523. U mnie czaaaaasami poniżej 10l i blisko 9l gazu spali. Ale to musi być dzień bez tirów i jazda tak 100km/h bez wyprzedzań. Wtedy poniżej 10 zejdziesz czy to będzie 520i czy 523i bo spalanie są bardzo podobne praktycznie w trasie takie same.

 

Ubezpieczenie będzie wyższe niż na audi i nikt Ci nie powei ile bo to zależy od ogromniej liczby różnych rzeczy. Wiek taty drugiego właściciela, wieku auta, regionu w któym się mieszka i masa innych rzeczy. Najlepiej wypełnij to i zaznacz by oddzwonili do Ciebie http://rankomat.pl/lp1/?source=001-001-0000-000-000&gclid=CMmCscCJubkCFYWz3godsU0AVA Ja tu wykupuje bo jest taniej niż w innych firmach o 400zł. Tak u mnie wyszło.

 

Jeśli nie masz pracy i do auta rodzice mają CI dokładać to jest to średni wybór. Czasami takie auto w miesiącu może pochłonąć kilka dobrych tysięcy a czasami rok może się nie dziać nic. Kupisz w zawieszeniu tanie zamienniki to wierz mi że nie wytrzymają roku. Albo czujniki. Każdy kosztuje ok 300zł kupisz zamiennik nawet po podłączeniu może nie działać albo padnie po miesiącu.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Oj tam, ale na A4 dupy nie lecą :mrgreen:

A ten cały rankomat to do bani jest. Liczyłem sobie składkę to w jakimś link4 i temu podobnych wychodzi 20-50 zł taniej niż mam w PZU.

Moim zdaniem nie warto się w to bawić.

PS. Ale laskę z reklamy rankomatu to by :norty: ...............................obrócił :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano (edytowane)

w sumie moje a4 ma nalatane 380tys na liczniku 280 ale pewnie ze 100 jeszcze ma i wachacze ori w 2 lata zrobilem 130tys km i nic w zawieszeniu jedynie drązki wymienione i tyle

 

dla tego chodzi o e39 podoba mi się to ale trochę mnie przeraziłeś

 

powiem tak np jest bmw e39 523 za 12tys to obowiązkowo na warsztat tym jechac i niech sprawdzą wszystko tak?

 

aha a czy e39 2.0 jeżeli z a4 się do takiego 2.0 przesiąde odczuje coś? bo ponoć nie którzy mówią,że 1.8 125 lepiej się zbiera niż e39 2.0 150

Edytowane przez Damii92
Opublikowano (edytowane)

A no obrócił by :mrgreen: Ty masz już swój wiek :mrgreen: :mrgreen:

U mnie w mieście wyliczyli mi kilka złotych powyżej 1000zł aż się za głowę złapałem. Wyliczyłem sobie składkę OCz NW płacę tutaj 623zł w alianz. A alianz w moim mieście wyliczył mi na 1032zł. Dlaczego tak? Tego nie wiem.

 

A no nie lecą :mrgreen: Piąteczka jest wygodniejsza większa żwawsza nawet z najmniejszym silnikiem od audi 1,6 no i droższa nie ma co się oszukiwać. Tylko to pojęcie względne. Miałem vectre w którą więcej włożyłem bo co chwile o coś wołała. Tutaj wydam może i 2x tyle ale mam spokój na bardzo długo.

 

Na warsztat i kompa. Nie chciałem Cię przerażać chciałem byś wiedział ile kosztują części które się nadają by je zamontowac. Taniej będzie e46 w zawieszeniu i to sporo. W e39 zawieszenie tanie nie jest a jeśli kupisz tanie to wysypie się dość szybko. To ciężkie auto i byle jakie części szybko się kończą. Elektronika to już obowiązkowo oryginalna. Takie są fakty.

Edytowane przez danielxc717
Opublikowano

aha a czy e39 2.0 jeżeli z a4 się do takiego 2.0 przesiąde odczuje coś? bo ponoć nie którzy mówią,że 1.8 125 lepiej się zbiera niż e39 2.0 150

 

kolego jeżeli w mieście Ci 1000zł wyliczyli to gdzie Ty takie tańsze znalazłeś?

 

aha i jak z ceną 12tys koledzy za e39?

 

http://allegro.pl/bmw-523-2-5-170km-niemiec-xenon-skory-unikatowe-i3510875447.html

 

tak jak ta w aukcji pewnie na 70% coś nie halo jest

Opublikowano

No za 12 kupisz taki podstawowy silnik jaki ja mam może 523i też ale to trzeba szukać szukać i leszcze raz szukać. Czy jest szybszy czy wolniejszy to nie iwem. 10sek chyba katalogowo ma. Tylko później jednak taka 6cio cylindrówka potrafi ciągnąć powyżej setki lepiej od silnika 4cylindrowego nawet i podstawowe 2.0.

 

Wcześniej podałem Ci stronkę gdzie mi wyliczyli. Zalogowałem się i widzę że OC+NW mam za 560zł. Różnica w cenie ogromna.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ty masz już swój wiek :mrgreen: :mrgreen:

:shock: No wiesz!

Młody jestem :D

"przystojny jestem i trudno mi z tym, bo niespokojny mam życia rytm" :mrgreen:

Piąteczka jest wygodniejsza większa żwawsza nawet z najmniejszym silnikiem od audi 1,6 no i droższa nie ma co się oszukiwać.

E 39 aż takie duże nie jest. Co do przyspieszenia to trzeba też spojrzeć na wagę aut, a nie tylko na same KM.

Tylko to pojęcie względne.

Dokładnie.

Wiesz ile tutaj można :norty: :mrgreen: I wygoda jest :mrgreen:

DSC_0639.jpg

Tylko później jednak taka............................... potrafi ciągnąć

Ha ha :mrgreen:

No :norty:

:mrgreen:

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.