Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

wedlug mnie nie to wersje po lifcie oba maja 193 km szukaj tylko wersji z dobrym wypasem:) bo golasa potem ciezko sprzedac. I za kazdy mankament zbijaj z ceny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie ma zadnej roznicy miedzy tymi rocznikami?

 

zewnętrznie po za paroma szczegółami nie ma żadnej różnicy, z tego co jest w "bebechach" to się nie wypowiem, nic mi do głowy teraz nie przychodzi :mrgreen: 530d przed liftem ma 184 KM po 193 KM różnica w momencie to chyba ze 20 Nm, ale nie wiem czy jest to tak bardzo odczuwalne. Ja mam przedlifta (lift wszedł we wrześniu 2000 r.) i powiem Ci, że po naprawie regulatorów xenonów dziękowałem buddzie, że mam przedliftową wersję :D

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, az tak zle? :P

 

powiem Ci, ze to tez zalezy kto, jak trafi z autem. Wiadomo, ze wszystkiego nie da rady sprawdzic. Polak bywa naprawde bardzo pomyslowy....

 

Ja szukam 2001 , 2002 rocznik po lifcie

530d w sedanie :)

chce tez manualna skrzynie. Automat chyba okolo 2 litry wiecej spali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykle poszczególne lata modelowe różnią się jakimiś niuansami, ale z tego co wiem nie ma nic konkretnego jeśli chodzi o 2001 - 2002.

 

Koledze chodziło o to, że lampy przed liftem są bardzo łatwo rozbieralne i można bez problemu wymienić regulatory, natomiast po lifcie to już większy problem. Ale przecież to nie może być powód wyboru rocznika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak :mrgreen: po lifcie lampy są klejone, a przed można je rozkręcić na atomy :D co do automatu to ciężko powiedzieć ile więcej spali, ale litr pewnie trzeba liczyć, wybór skrzyni to kwestia indywidualna, ja mam automat i nie wyobrażam sobie innej skrzyni w aucie :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. Po długim czasie znalazłem ładną sztukę e39, niestety kombi ale chociaż ma fabryczny mpakiet. Mam do niej jednak dwa zastrzeżenia.

 

- szyberdach. Pierwszy raz w życiu taki widze. Tapicerka jest na niego jakby hmm... naklejona? Nie miałem okazji dłużej się przyjrzeć, ale nie ma opcji żeby mieć przezroczyste "okno" :| To jest normalne w BMW czy to jakaś samoróba Pana Zdzisia?

 

- fotele (w średnim stanie) regulowane ręcznie z podgrzewaniem. Czy zamiana ich kiedyś w przyszłości na elektryczne to duża filozofia jest?

 

- jak to jest z tym łańcuchem w 540i? Z tego co do tej pory wiedziałem to się go nie wymienia, a wczoraj doczytałem, że niektórzy to jednak robią a sam koszt to ~4tyś zł :| Można jakoś poznać, że on się kończy? Czy może profilaktycznie wymienia się przy jakimś przebiegu? Auto które mnie interesuje ma przejechane 250tyś.

 

Z góry dzięki za pomoc, jutro idę na pełne oględziny samochodu do mechanika, zobaczymy co powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz poprowadzoną elektrykę do siedzeń to jest łatwiej. Maciek v8 z tego co pamiętam chyba tak przerabiał.

Co do szyber dachu jeśli masz metalowy to tak będzie się zachowywać. Mam taki sam :)

Łańcuch jeśli jeździsz na dobrym syntetycznym oleju to powinien bez problemu zrobić ponad pół mln. Da się poznać bo słychać chrobotanie/stukanie z rozrządu. Częściej padają vanosy w 540i ale to tylko po 98r. Jeśli udało Ci się upolować przedlift to masz szczęście i spokój :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy 530d z 2001/2002 sa chodliwe?

mam zamiar w tym tygodniu jechac po jedna , ale zastanawia mnie ogloszenie. Juz okolo tygodnia , albo i ponad wisi. Cena niby jest w miare normalna i nie ma mega promocji ( na ktorej wiadomo jak sie wychodzi ) . Czy moze byc z nia cos nie tak?

Dobre egzemplarze raczej szybko schodza , i nie mowie tu tylko bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy to akurat najmniejszy, zeby nie powiedziec zaden problem... Technicznie ma byc zdrowa, to jest podstawa

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mi to wygląda na zamienniki DEPO, orygnalnie nie miał ksenonów, albo miał zderzak po dzwonie zmieniany (brak spryskiwaczy).

Co do przebiegu - bierz vin, pytaj w ASO, podłączaj się kompem, może coś się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
czyli oryginalnie do xenonow zawsze byly spryskiwacze?

 

Taki prawny obowiązek - auto-poziomowanie i spryskiwacze muszą być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć za dużo nie wywróżysz :) ten pierwszy ma nieoryginalny korek oleju :mrgreen: i kąt osłon silnika jakiś dziwny, ale to może być złudzenie optyczne ;) bez ogledzin się nie obejdzie, trzeba się pofatygować :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.