Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ze zdjęć wygląda ok.

Standardowo to co powinieneś zrobić:

1. Dzwoń i dopytuj ile się da, o każdą pierdołe

 

 

Każda niezgodność lub usterka to argument do negocjacji ceny, ale jak za takie wyposażenie i deklarowany przebieg to cena jest dość niska jak na moje oko.

 

 

 

Cena niezła, na zdjęciach wygląda bardzo ładnie. Obejrzeć na pewno warto.

 

Dzięki bardzo za pomoc. W takim wypadku zadzwonię go sprzedawcy i spytam się

ho o wszystko a także wybiorę się obejrzeć samochód.

 

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

Czy ktoś może widział lub oglądał auto z linku niżej ?

http://otomoto.pl/bmw-525-163-km-commonrail-skora-szyber-C29627058.html

 

Radom :nienie: zagłębie klepania przystanków.

Możesz obejrzeć, ale spodziewaj się niezłego składaka ;)

 

Co sięod razu rzuca w oczy:

1. Cena za taki rocznik - bardzo niska

2. Przebieg jak na diesla - zadziwiająco niski

3. Całe szczęście, że nie jest napisane "igła, bezwypadkowy, Panie, niemiec płakał jak sprzedawał" :mrgreen:

Opublikowano
Witam Panie i Panów,

 

chce kupić e39 540 lpg, w oko wpadła mi ta sztuka:

 

http://otomoto.pl/bmw-540-e39-4-4-gaz-zarejstrowana-C29494697.html

 

fachowcy, co możecie powiedzieć o tej sztuce?

 

Pozdrawiam

Za 13.500 balbym sie kupic ta konkretna sztuke. Przy takim silniku ta cena wydaje sie byc za niska i to sporo.

 

 

do wymiany przednia szyba, urwana klamka od pasażera, klika wgniotek, na gazie czasem potrafi zgasnąć i przerwać (instalacja od 2006 roku). Auto do dopieszczenia więc i cena niska. Czy może się mylę? ile powinno kosztować dobre 540?

 

Patrząc realnie jest to prawie pełnoletnie auto z silnikiem który pali 20 w mieście i 260k nalotu, chyba nie powino kosztować 30k...

Opublikowano

Przy takim wyposażeniu przedliftowy dobry silnik (nie ma vanosa) Z 20tys nie powinien schodzić.

 

Tyle rzeczy jest nie zrobionych że gość nie miał na utrzymanie tego potwora. Nikt normalny jeździć nie będzie z uszkodzoną instalacją. Gaśnięcie szarpanie i inne szopki są niedopuszczalne. Obyś nie kupił skarbonki bez dna, a to auto raczej tak się zapowiada.

Opublikowano

Forumowy kolega sprzedaje 540-kę (poszukaj, było przedwczoraj) i puszcza ją moim zdaniem bardzo tanio (niecałe 18k), sądząc po stanie znanym z forum.

Dziwne, że na gazie gaśnie - przyczyn może być bardzo dużo. Pierwsza rzecz do dopytania - co to za instalacja. Jak ktoś do 540i sknerzy na instalacji (nie mówię, że tak jest, ale często bywa), to pewnie sknerzy na całym aucie. Tak czy inaczej, jak chcesz 540, to przygotuj kilkunastotysięczny pakiet startowy. W przedlifcie i tak jest sporo taniej niż w polifcie, ale tanio i tak nie będzie.

 

Zobacz to auto - czasem warto ostro się targować i większość rzeczy powymieniać na własny koszt. Przynajmniej będziesz wiedział co w aucie siedzi, bo na zapewnienia sprzedawców nie masz co liczyć.

 

Aha! Pamiętaj o sprawdzeniu czy silnik trzyma moc. Prosty test: powinien mieć 15-18sek od 100-200km/h. Mało jest V8, ktore to trzymają.

Opublikowano

facet dostał auto w rozliczeniu, z tego co zrozumiałem ma je dosyć krótko. jeździł nim tylko kilka razy. nic nie robi, nie ogarnia tylko od razu wystawia na sprzedaż. nigdy nie miałem auta z gazem więc nie wiem czym może być spowodowane to przerywanie, mówi, że kwestia regulacji. sam nie wiem co robić, potrzebuję jakiegoś auta na przeczekanie, na rok,półtora. zawsze jeździłem nietuzinkowymi autami więc i paździerza szukam klimatycznego. może coś innego z bmw polecicie. nie chciał bym przekroczyć 15k.

 

btw. instalka to prins

Opublikowano

:lol: masz fantazję, 10k do takiej padliny? drugiego anglika kupiłbym na części za tyle.

to ma byc szrot do jeżdżenia, wiekszość z Was robi z zakupu 540 jakiś ceremoniał. dla wiekszości to auto owiane legendą z pod znaku mchu i paproci, dla mnie to zwykły smietnik do przemęczenia się przez rok, półtora. smieszą mnie te teksty o pakietach startowych za xxxx złotych :lol: to prawie pełnoletnie bmw, chba nikt o zdrowych zmysłach nie inwestuje wartości auta w części...

Opublikowano

To sprawdź kilka typowych bolączek BMW i sprawdź ile kosztują części do tego modelu. Zrobisz trochę rzeczy przy zawiasie i jakieś amorki i nie ma już ponad 2tys. A w V8 chyba zawias jest jeszcze droższy. Jeśli uważasz inaczej to bierz tą sztukę. Ale mi by było wstyd jechać z klepiącym zawieszeniem tak że nie tylko ty to słyszysz, a przechodnie również. A widuje się e39, A8, A6 i inne dość wysokie segmenty które można kupić właśnie za 15tys.

 

Kupić to jedno a utrzymać to drugie. Ten staruch ponad 10letni kosztuje często więcej od auta o wiele nowszego segment albo dwa niżej. Taka prawda..

Opublikowano
kolego miałem już evo w swojej przygodzie motoryzacyjnej więc jak się domyślasz jestem w stanie zapłacić troche za eksploatację auta, kwestia tego ile to auto kosztuje i co daje mi w zamian. w przypadku 540 moj zdrowy rozsadek nie pozzwolil by wydac mi duzo na utrzymanie tego auto gdyz to auto w moim odczuciu nie jest tego warte. z klepiacym zawiasem jeździł nie będę, i tak zaraz po zakupie wjedzie gwint i koło. z wolnossacym v8 tez problemow byc nie powinno, automat podobnie. podsumowujac jade i ogladam, obyscie sie mylili i auto bylo w dobrej koncycji ;)
Opublikowano
No jeśli piszesz że 10tys na kilkumiesięczny pakiet start to nie wiem czy wiesz. Bo przy zaniedbanym aucie kilka rzeczy z zawieszenia, jakieś ogumienie trochę blacharki i niestety dychy już nie ma. W skrzyni warto wymienić olej bo podejrzewam że nikt nigdy tego nie robił, wtedy odwdzięczy się bezawaryjnością o ile nie jest skatowana. oooo głupi remont skrzyni to pewnie 5-7tys ucieka z portfela.
Opublikowano
Nie wiem czy wogole jest sens bawic sie w regeneracje automatu. Nie lepiej kupic skrzynie urzywana wstawic i kilka tysiecy zostaje w kieszeni.Nawet jak by padl to w koncu trafi sie dobra skrzynia a i tak wyjdzie taniej niz regeneracja za 4-6 tys jak kolega wyrzej napisal.Nie zebym byl szpecem tak po prostu radzi moj znajomy mechanik z ktorym kupilem beemke i ktory mial juz ich spor o(sam wymienial nie raz skrzynie w bawarach )
Opublikowano
Regeneracja jest warta. Wiesz po prostu co masz. A używki to loteria. Ja swoją zregenerowałem, fakt, że zabuliłem, ale wiem co mam i będę na niej jeździł :D
Opublikowano

nowa skrzynka z allegro i jazda dalej ;)

 

Panowie o co chodzi z tymi gwintami, czemu wiekszość nie pasuje do v8,m5 i touringów?

jakie kupić do 540? dajcie linki do czegoś co się nada. myslałem o czymś z najtańszej półki

Opublikowano

Witam wszystkich ;)

Jestem nowym użytkownikiem tego forum, choć już wcześniej śledziłem różne wątki tutaj.

 

Od pewnego czasu zacząłem się interesować e39 i ten model właśnie chcę kupić.

Śledzę już jakiś czas ogłoszenia na gumtree, tablicy czy allegro ale mało jest sensownych egzemplarzy.

 

Mój budżet na samochód to 17k z sama benzyna lub 20k z sekwencją.

Z tym, że od 97/98r. do 13-15k, a od 2001 ( kasa jak wyżej ).

Mieszkam w stolicy i najlepiej żeby samochód był jak najbliżej ;P

 

W oko wpadły mi te 2 ogłoszenia:

http://allegro.pl/bmw-e39-528i-m-pakiet-alu-18-bbs-okazja-i3347972832.html

http://otomoto.pl/bmw-528-C29108850.html

 

Oglądał ktoś może te autka lub ma jakieś info ?

Będę bardzo wdzięczny za każdą odpowiedź.

 

Dodam, że jestem bardzo wybredny :P i nie chce kupić pierwszego lepszego auta...

Mam czas i jeżeli będę musiał to mogę i pół roku poczekać :D

Przede wszystkim musi być sedan, manual, skóra, klima i najlepiej żeby m zderzaki ( chociaż jak bedą zwykłe to płakać bardzo nie będę :P )

 

PS.

Mile widziane też inne propozycje ogłoszeń :)

Auta z Dieslem mnie nie interesują, gdyż rocznie będę robić maksymalnie 15 000 km.

Opublikowano
Polift za 17 tys.z takim wyposażeniem hmmm chyba prosisz się o kłpoty :) Swojego 520 z 98 sprzedałem za 17 a nie miał skóry . Kupić E39 z dobrym wyposażeniem i niezłym stanie nie jest rzeczą łatwą - niestety. Czasem lepiej odpuścić "wypas" i kupić bez czegoś tam ale w dobrym stanie.Sensowne egzemplarze poliftowe widywałem ale ich ceny to 23 tys. w górę. Łatwiej kupić dobry wózek przed liftingiem zwłaszcza jak sie ma ograniczony budżet. Osobiście nie polecam zakupu samochodu z zamontowanym LPG.Jak już musi być to lepiej nabyć benzynkę i założyc gaz. Koszt serwisowania przechodzonej instalacji może być porównywalny z montażem nowej.Z drugiej strony jak robisz 15tys.km rocznie to po jaką h.... Ci gaz? Co do ogłoszeń to najlepszym rozwiązaniem jest jechać i oglądać oczywiście z kimś kto ma pojęcie na temat tego modelu.Auta nie da się ocenić po zdjęciach. Pamiętaj ,że w motoryzacji raczej nie ma okazji więc często to co ładnie się świeci i jest tanie w ogólnym rozrachunku wychodzi drogo.Posiadacze zadbanych egzemplarzy rzadko są skłonni do sprzedaży po niskich cenach.Powodzenia w poszukiwaniach bo E39 z benzyniakiem to naprawdę ciekawy samochód dający radość z jazdy.Polecam szukać 525,528 lub 530 po lifcie chociaż 520 też jeździ się dobrze.Pozdrawiam
Opublikowano

Bingo

 

Rozumiem, że będzie mi naprawdę ciężko znaleźć :/ ale będę próbować, bo bardzo podoba mi się ten model :) tylko bez ringów jakoś do mnie nie przemawia niestety :/

Co do gazu to naprawdę muszę założyć, gdyż jestem jeszcze studentem ( pracującym oczywiście :P ) i mam dużo stałych wydatków ( m.in. za tą szkołę -.- - droga prywatna uczelnia )

Wiem, że większość z Was nie lubi gazu... Ja też :p ale jak już będę go zakładać to będę starał się zakładać jak najlepszą ( wole dołożyć już trochę więcej kasy do tego i nie mieć problemów :)

Robiąc nawet 15 000 km rocznie na pewno na tym wyjdę na plus nawet po 1 roku zwłaszcza, że między gazem a benzyną jest ponad 2x większa różnica w cenie.

 

Model z silnikiem 2.0 litrowym jest jednak dla mnie za wolny. Miałem okazje jeździć 520i e34 ( sama benzyna ) i na prawdę mimo wykorzystywania potencjału w 80% po prostu był dla mnie za wolny.

Obecnie używam samochód, który jest zbliżony osiągami do 2.5 litrowego i również brakuje mocy.

Możecie pisać, że jestem szalony lub że zaraz się rozwalę - nie interesuje mnie to, ponieważ mnie nie znacie :). Znam swoje możliwości i jeździłem już wieloma samochodami... Staram się jeździć w dzień ostrożnie ;P Nie lubię po prostu narażać niepotrzebnie życia innych ludzi...

Opublikowano
:lol: masz fantazję, 10k do takiej padliny? drugiego anglika kupiłbym na części za tyle.

to ma byc szrot do jeżdżenia, wiekszość z Was robi z zakupu 540 jakiś ceremoniał. dla wiekszości to auto owiane legendą z pod znaku mchu i paproci, dla mnie to zwykły smietnik do przemęczenia się przez rok, półtora. smieszą mnie te teksty o pakietach startowych za xxxx złotych :lol: to prawie pełnoletnie bmw, chba nikt o zdrowych zmysłach nie inwestuje wartości auta w części...

 

kolego miałem już evo w swojej przygodzie motoryzacyjnej więc jak się domyślasz jestem w stanie zapłacić troche za eksploatację auta, kwestia tego ile to auto kosztuje i co daje mi w zamian. w przypadku 540 moj zdrowy rozsadek nie pozzwolil by wydac mi duzo na utrzymanie tego auto gdyz to auto w moim odczuciu nie jest tego warte. z klepiacym zawiasem jeździł nie będę, i tak zaraz po zakupie wjedzie gwint i koło. z wolnossacym v8 tez problemow byc nie powinno, automat podobnie. podsumowujac jade i ogladam, obyscie sie mylili i auto bylo w dobrej koncycji ;)
Bingo

 

Obecnie używam samochód, który jest zbliżony osiągami do 2.5 litrowego i również brakuje mocy.

Możecie pisać, że jestem szalony lub że zaraz się rozwalę - nie interesuje mnie to, ponieważ mnie nie znacie :). Znam swoje możliwości i jeździłem już wieloma samochodami... Staram się jeździć w dzień ostrożnie ;P Nie lubię po prostu narażać niepotrzebnie życia innych ludzi...

 

Przepraszam za offtop ale nie mogę się powstrzymać. Jak widzę takie posty to nie dziwię się że ludzie postrzegają właścicieli BMW jako łysych buraków którzy w niedziele rano prasują dresy przed wyjściem na sumę.

 

@Bartek

Ja nie rozumiem czemu w ogóle zadałeś na tym forum pytanie skoro i tak wiesz lepiej bo przecież miałeś Evo i o motoryzacji wiesz już wszystko. Przecież i tak już wybrałeś i masz zamiar kupić padlinę na max półtora roku. Co z tego że po miesiącu może paść ci skrzynia i silnik może zacząc szwankować, skoro miałeś Evo to bez skrzyni i nawet bez silnika przez rok w BMW pojeździsz przecież to śmietnik. Może doceń to jak ktoś kto się troszkę zna i chce ci pomóc tracąc swój cenny czas, przeglądając ogłoszenie bzdetnego rzęcha z twojego linku a nie stawiaj się w pozycji wszystkowiedzącego właściciela Evo który pyta na forum po to tylko by otrzymać potwierdzenie swoich własnych przemyśleń.

 

@Ryba92

No nie znamy cie i szczerze powiedziawszy guzik nas obchodzi czy sie rozwalisz czy nie. Wielu takich co znało swoje możliwości leży trzy metry pod ziemią. Jeśli owiniesz się wokół drzewa to spoko gorzej jak walniesz czołówkę i zniszczysz lub zabierzesz komuś życie. Szalony ty.

Sam mam samochód który ma sporo kucy pod maską ale nie po to by wszędzie jeździć trzy razy szybciej tylko po to by czuć się bezpieczniej na drodze pełnej takich szaleńców jak ty.

Opublikowano
@Ryba92

No nie znamy cie i szczerze powiedziawszy guzik nas obchodzi czy sie rozwalisz czy nie. Wielu takich co znało swoje możliwości leży trzy metry pod ziemią. Jeśli owiniesz się wokół drzewa to spoko gorzej jak walniesz czołówkę i zniszczysz lub zabierzesz komuś życie. Szalony ty.

Sam mam samochód który ma sporo kucy pod maską ale nie po to by wszędzie jeździć trzy razy szybciej tylko po to by czuć się bezpieczniej na drodze pełnej takich szaleńców jak ty.

 

Hehehe Masz samochód, który ma sporo KM, żeby czuć się bezpieczniej na drodze pełnych szaleńców?

Jak Cię to chroni przed szaleńcami ? :P

Jak będzie Cie taki "łysy" ( nie obrażając ) wyprzedzał to nie dasz się wyprzedzić bo masz silniejszy silnik? :P

Według mnie kupując same e39 już czuję się bezpieczniej, gdyż jest to wielkie auto i w porównaniu do takiego Fiata Punto wiadomo co więcej wytrzyma :)

Silnik po prostu daje frajdę z jazdy :) I oczywiście może dać trochę bezpieczeństwa jak szybciej się będzie wyprzedzało na trasie, ale to też trzeba czasem "depnąć" :)

Nie rozumiem ludzi, którzy kupują 4.4 litra i jeżdżą jak emeryci. To samo mogą mieć jak kupią 520... Bo co jak będą mieli 540 to nagle im się status życiowy polepszy?

Sąsiedzi zaczną mówić do nich "Dzień dobry"?

 

PS.

W 528i ( tak jak w 525 ) nie powinien być tłumik zakończony 2 rurami ( standardowo )? - pytam bo większość modeli ma 2 rury i nie wiem czy reszta sama sobie przerobiła czy też tako było fabrycznie?

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

W związku z zamiarem zakupu E39 540 w manualu proszę was o opinie na temat tych aut.

 

1. http://otomoto.pl/bmw-540-C29624791.html

 

Tą już widziałem

 

1. Silnik na postoju jak i podczas podczas jazdy jak wkręca się na obroty generuje wibracje które czuć na budzie ,ale najbardziej na fotelach. co to może być poduszki ?

 

2. Cieknie mocno olej z pod prawej głowicy. może tylko uszczeka ?

 

3. Wyją łożyska na przedniej osi.

 

 

2. http://otomoto.pl/bmw-540-C29141275.html

 

3. http://otomoto.pl/bmw-540-4-4-6-biegow-manual-C28197541.html

 

Pierwszy ma bardzo osobliwy kolor zapewne był ponownie malowany.

Edytowane przez 530dat

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.