Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Naprawianie tych pikseli samemu to loteria, niektórym się uda, a u innych problem wraca bardzo szybko. Sam mam ten problem, ale na razie prawie nie widoczny, dosłownie w kilku miejscach i nie zawsze, więc na razie nie ruszam.

 

Aż zazdroszczę tego uczucia po przesiadce z Seata ;) Pamiętam moje własne wrażenia po zakupie, byłem naprawdę zachwycony. W sumie do dziś jestem i tego życzę wszystkim posiadaczom e39.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Witam. Właśnie wróciłem. Zrobiliśmy ponad 500 km. Jestem [bAD] na maxa.

Ale wróciłem moim nowym samochodem he he.

Kupiłem tą sztuke z włocławka.

Nie była bez wad ale silnik, skrzynia, blacharka, zawieszenie, hamulce wzorowe.

A wady to brak cd tylko kasety, tak jak pisałem wcześniej nie działający szyberdach(cos tam pracuje ale nie przesówa),

Na wyswietlaczu w desce gdzie sa zegary niestety jest sporo bad pikseli ale da sie z tym zyc bo komp jest tez wyswietlany na radiu.

No i ostatnia wada tylna lewa szyba raz łapie raz nie.

Moj znajomy mechanik nawet zdziwił się i pierwszy raz widział bmw z tego rocznika z oryginalna dolna osłoną silnika.

Dostałem 2 komplety kluczyków, opony zimowe, klocki hamulcowe i sprężyny.

Butla lpg jest w kole zapasowym znaczy w miejscu przeznaczonym na koło.

Instalacja lpg jest to stag 300 bardzo ładnie pracuje ,nie faluje nie szarpie po przełączeniu,dosc szybko sie przełącza na gaz. Jest ustawiona na 25 stopni C.

Koło zapasowe jest w specjalnym futerale a nie przykryte jakas szmata.

Klima działa jak należy,lusterka elekt. działaja, sa dwa fotele sterowane elektrycznie działajace i jest pamieć dla trzech kierowców.

Całe oświetlenie w środku auta działa razem z tylną roleta szyby.

Był to pierwszy właściciel w polsce.

Miał ja 3 lata.

W ksiązce serwisowej niemieckiej ostatni przegląd jest wbity w 2010 roku.

Wtedy przebieg wynosił 200 pare tysiecy- teraz jest 244000 tys km.

Narazie tyle. Wszystko wyjdzie jak zaczne użytkowac normalnie auto.

W końcu nie bałem sie wyprzedzać na trasie he he

Na dniach zrobie zdjęcia i wrzucę na forum.

 

ps Chciał za nia 13700 ale po negocjacjach troche opuscił do 13000

Jak wrzuciłem link to mnie wyśmiałeś i powiedziałeś, że za daleko. A od początku coś przemawiała na TAK.

A jednak mam oko. Stawiasz mi flaszkę :P

Opi..dolimy razem z krysem- on nigdy nie odmawia i jest zawsze na TAK :mrgreen:

1.Brak CD to nie wada tylko te samochody tak miały, jeszcze nawet w 99 były kasety.

2.Ja mam szyber i nie wiem czy otworzyłem go z 10 razy przez prawie 5 lat. Olał bym to.

3.Piksele daj do naprawy temu co trudni się tym.Bo jak się nie ma pojęcia można popsuć zegary.

4.Co do osłony mógł przyjechać do mnie zobaczył by drugi samochód z osłoną :mrgreen:

5.Kluczyków w sumie powinno być 5 szt. Do czego dostałeś sprężyny???

Panowie ja zdaje sie na decyzje mojego kumpla i jezeli powie ze mam wymienic to wymienie.

To nie jest jakis wymoczek facet jest po 40 i swoje wyjezdził na bmw.

Różnica jest ogromna po przesiadce z seata.

Przed chwila wsiadłem do seata i jak ja mogłem tym jezdzic he he.

Zobaczymy ile ten wielki silnik pali gazu, zalałem do pełna i czekam co bedzie.

Wiecie co mnie tez cieszy?

Odkrywanie niektórych opcji np stoje juz na parkingu patrze jakis guzik którego jeszcze nie wciskałem wiec naciskam a tu lusterka ładnie sie składaja :D Nie pamiętałem o tej opcji.

Wracam z pracy i snieg u nas sypie niemiłośiernie z deszczem i nieraz sie zapomniałem i wcisnąłem za bardzo gaz to lekko mna tam pomiotało ale jechałem spokojnie to zaraz sie wyprostował.

Nie bede montował żadnych szpetnych radioodtwarzaczy, kupilem sobie transmiter fm i w zupełnosci mi to styka.

 

Ps Odnośnie tych bad pikseli na desce- czy to potrafi zrobić każdy dobry mechanik-elektryk? Czy musi byc to jakis wyspecjalizowany serwis?

1.Olej w skrzyni się wymienia. I niech nikt nie wciska ciemnoty, że dożywotnio.

Pisałeś że to mechanik amator, a teraz zrobiłeś z niego fachurę od BMW?

2.To nie jest wielki silnik tylko słuszny. Nie widziałeś wielkiego silnika :mrgreen:

3.Nie wszystkie mają el. składanie luster. Niestety te mechanizmy za trwale nie są-plastikowe trybiki.

4.Nie przelicz się!!!Postawi Cię w poprzek drogi zanim elektronika i Ty zareagujecie. Praw fizyki oszukać się nie da.

5.Transmiter to lipa. Przyjedź i zobacz jak wg. Ciebie gra szpetny radioodtwarzacz Alpine za 2k i cała reszta za kolejne 3k to zmienisz zdanie. Staną Ci włosy na głowie a może nawet coś więcej niż włosy :mrgreen: .Fabryczne te proste audio to "Safari" wstydzili by montować do takich aut taką nędzę, nawet Audi ma o niebo lepsze.

6.Poszukaj kogoś kto się tym trudni i powymienia co trzeba bo nakłuwanie się czasami nie sprawdza się lub sprawdza na krótko.

7.Gratuluję zakupu i życzę bezawaryjnej jazdy.

Załóż galerię i wrzuć zdjęcia :cool2: .

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fabryczne audio nie jest takie ostatnie, tyle że robione jest z pewnymi dziwnymi założeniami. Jego parametry są tak dobrane, żeby absolutnie nic nie zaburczało, żeby bas nie wzbudził się, żeby wszystko brzmiało maksymalnie wyraźnie. Dlatego i góra jest stonowana i środek łagodny. Ale całe pasmo jest dobrze oddane, sama w sobie jakość dźwięku jest dobra. Tyle, że normalnemu słuchaczowi mało, bo oczekuje wyraźniejszego sopranu i głębokiego basu.

 

Doceniłem to audio, kiedy pojeździłem trochę Volkswagenem żony. Tam niby wydaje się, że góra jest lepsza, bardziej wyrazista, a basu więcej. Tak naprawdę jednak szybko okazuje się, że całość nieprzyjemnie buczy i strasznie męczy. BMW jest stonowane jak przystało na klasę premium. Dopiero potem doszli do wniosku, że trzeba jednak czegoś więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Olej w skrzyni się wymienia. I niech nikt nie wciska ciemnoty, że dożywotnio.

Pisałeś że to mechanik amator, a teraz zrobiłeś z niego fachurę od BMW?

2.To nie jest wielki silnik tylko słuszny. Nie widziałeś wielkiego silnika :mrgreen:

3.Nie wszystkie mają el. składanie luster. Niestety te mechanizmy za trwale nie są-plastikowe trybiki.

4.Nie przelicz się!!!Postawi Cię w poprzek drogi zanim elektronika i Ty zareagujecie. Praw fizyki oszukać się nie da.

5.Transmiter to lipa. Przyjedź i zobacz jak wg. Ciebie gra szpetny radioodtwarzacz Alpine za 2k i cała reszta za kolejne 3k to zmienisz zdanie. Staną Ci włosy na głowie a może nawet coś więcej niż włosy :mrgreen: .Fabryczne te proste audio to "Safari" wstydzili by montować do takich aut taką nędzę, nawet Audi ma o niebo lepsze.

6.Poszukaj kogoś kto się tym trudni i powymienia co trzeba bo nakłuwanie się czasami nie sprawdza się lub sprawdza na krótko.

7.Gratuluję zakupu i życzę bezawaryjnej jazdy.

Załóż galerię i wrzuć zdjęcia :cool2: .

 

Dzieki za wszystkie rady. Pamietam to Ty mi podałeś kiedyś link do tej bawarki ale wtedy cena była 15700 to nie brałem pod uwagę.

Gdy dłużej poobcuje z autem napewno znajde wiecej wad elektryki ważne żeby serce biło jak dzwon.

Ściągnąłem instrukcje polska wiec jutro siade i poczytam.

Zaraz wyruszam w trase do rodziny. Jutro popstrykam zdjęć wiec w sobote wieczorem powinienem wrzucić

A co do mojego niby mechanika amatora to napisałem ze amator ponieważ nie ma żadnego zakładu mechaniki samochodowej itp. Wykształcenie ma. Naprawde znam go 5-6 lat i wszyscy ludzie wala do niego naprawiać auta i wszyscy maja zdanie ze ma talent tylko ma wade jedną jedyną - jest leniem strasznym he he

Masz flache ode mnie- miałeś nosa z ta bawara. Spadam w trase. pzdr

Aha i ta naprawe pikseli zlece specjaliscie. Mam nadzieje ze znajde jakiegoś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ten dzial...

viewforum.php?f=44

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dojechalem do rodzinki. Kwiecien prawie a tu sniegu po pas masakra. Jechalo sie jak w bajce. W koncu bralem wszystkich jak chcialem wiadomo to nie seat 60-dziesiecio konny he he. I tak jak mowilem powoli odkryje kolejne bolaczki.Chodzi o te niby lusterka fotochromatyczne czy jakos tak. Lusterko wsteczne dziala ok lewe od kierowcy ok.problem jest od strony pasazera. Po prostu jest caly czas sciemnione gdzie powinno sie sciemniac gdy wpada do niego mocniejsze swiatlo. W sumie to nie przeszkadza ale chcialbym zeby wszystko dzialalo. Ktos wie w czym moze byc problem? pisze z telefonu wiec sorry za błedy- zrezta na kompie tez robie he pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jednak szyberdach dziala znakomicie. odwazylem sie wcisnac pierwszy raz i dziala.wlasciciel mowil ze raz mu sie zacial delukatnie i musial docisnac zeby zamknac bo nie chcial sie domknac. po tym mowi ze juz nawet nie wlaczal go bo cos tam nie pamietam. i sprzedawal jako niedzialajacy. probowalek kilkadziesiat razy i chodzi pieknie.wiec nie dziala mi tylko tylna szyba.

 

Mozeci mi powiedziec co to za puszka pod sufitem jest za szyberdachem. Jes ona w srodku po prostu wystaje taki kwadrat z sufitu oczywiscie osloniety materialem takim jak sufit. Nie mam pojecia co to za pucha.

 

Drugie pytanie to czy jest nawiew na tylna szybe?

Jak wlaczam ogrzewanie na tylna szybe tym przysiskiem w klimie to szyba sie ogrzewa normalnie ale z tych kratek co satylu nie wieje powietrze a chyba powinno.

Jezeli wlacze ogrzewanie przedniej to na max wentylatory wala w szybe i tak chyba powinno byc z tylnia szyba; niby po so te tylne kratki pod szyba do cyrkulacji powietrza tylko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta puszka to czujnik elektromagnetyczny czy coś takiego. Po prostu wyczuwa z tego co wiem ruch i w razie co włącza alarm. To tak w przybliżeniu bo sam dokładnie zasady nie znam.

 

Te kratki to przewietrzenia, cyrkulacja. Z tyłu nie ma żadnych nawiewów.

Po prawej stronie na climatronicu masz na samej górze intensywne odparowanie przedniej szyby. Działa tylko na max i wali na przód. Po lewej na samej górze masz już sam nawiew na szybę. Przy tej opcji możesz regulować siłę nadmuchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta puszka to czujnik elektromagnetyczny czy coś takiego. Po prostu wyczuwa z tego co wiem ruch i w razie co włącza alarm. To tak w przybliżeniu bo sam dokładnie zasady nie znam.

 

Te kratki to przewietrzenia, cyrkulacja. Z tyłu nie ma żadnych nawiewów.

Po prawej stronie na climatronicu masz na samej górze intensywne odparowanie przedniej szyby. Działa tylko na max i wali na przód. Po lewej na samej górze masz już sam nawiew na szybę. Przy tej opcji możesz regulować siłę nadmuchu

 

Dzieki za info. A jak sprawdzic czy mam domykanie szyb z klucza. Bo chyba nie mam Mam 3 przyciski. Jeden duzy w ksztalcie kola do zamkniecia centralnego z napisem lock i 2 inne jeden od klapy bagarznika i drugi od otwierania centralnego z narysowana taka gruba strzałka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trochę kosztuję. Ale słyszałem również, że ceny kształtują się w zależności od silnika. Ale przy zakupie jakby coś było z nim nie tak to będziesz go słyszał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.