Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
każdy swoje chwalić będzie

Mam benzyniaka i ropniaka, i wolę ropniaka,a gazowanie BMW to porażka

 

a dokladniej jakie modele, silniki i roczniki ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Również nie gazuję auta.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Również nie gazuję auta.

 

jakie robisz przebiegi???? z tego co piszesz spore więc szacuję 35000/rok. BTW nie szkoda Ci 2500pln miesięcznie na paliwo? :cry2:

Opublikowano
Witam,

 

co sądzicie o tym aucie http://allegro.pl/show_item.php?item=1587775014

 

Kupiłem Forda Mondeo i to jest jednak inna liga, także chce wrócić do porządnej marki, gościu z BMW jest chętny na zamianę, może za bardzo chętny? :twisted:

 

To co sam zauważyłem to fakt, że kierownica jest zmieniona. Nalepka z przebiegiem jest, ale też nie wydaje się jakaś wiarygodna. Auta ma pewnie nalatane minimum 250-300 tys, nie ma się co oszukiwać.

 

Cena jest w sumie niska, ale widzę, że te auta są dość tanie, tym bardziej w to trzeba włożyć jakieś 4.000 PLN a 18% akcyzy, także cena trochę wzrasta. Przyznam, że na zdjęciach wygląda bardzo dobrze, nie wiem czy kontrolka inspekcja się świeci, czy jest zasygnalizowane przy przekręceniu zapłonu.

bardzo ladene ale....

pisza ze poliftowe z 2003r a kierownice ma z auta przed liftem cos jest nie tak :) zreszta jak sam zauwazyles.

a to moze swiadczyc o dzwonie bo raczej nikt by nie zmienial na starsza kierownice bez przyczyny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Również nie gazuję auta.

 

jakie robisz przebiegi???? z tego co piszesz spore więc szacuję 35000/rok. BTW nie szkoda Ci 2500pln miesięcznie na paliwo? :cry2:

2500pln? :shock: Myślisz kolego, że mi pali 17 l/100km? To nie M73. :wink:

Nigdy tego nie liczyłem - gdybym miał zacząć, kupiłbym pewnie diesla :cool2: sprawność (oszczędność) to jedyna zaleta tych silników.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Również nie gazuję auta.

 

jakie robisz przebiegi???? z tego co piszesz spore więc szacuję 35000/rok. BTW nie szkoda Ci 2500pln miesięcznie na paliwo? :cry2:

2500pln? :shock: Myślisz kolego, że mi pali 17 l/100km? To nie M73. :wink:

Nigdy tego nie liczyłem - gdybym miał zacząć, kupiłbym pewnie diesla :cool2: sprawność (oszczędność) to jedyna zaleta tych silników.

 

a ile niby pali 4.4 w benzynce???? tylko nie rzucaj spalania zblizonego do 530d ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zależy z jaką prędkością podróżujesz i jak często używasz hamulca. Dość agresywnie po mieście wyjdzie z 17l/100. Aktualnie od tygodnia jeżdżę tylko po mieście mam 14,5L/100km. Przy 180km/h spali 12-13l/100km, pewnie zależy od ukształtowania terenu i od wiatru.

Na prawdę sporadycznie zerkam na spalanie, kiedyś zaobserwowałem, że po skasowaniu licznika i mocniejszej jeździe po mieście po kilku godzinach miałem coś ok 17L/100km. Przy normalnej jeździe po mieście nie przekraczałem wtedy 14,5 chyba.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zależy z jaką prędkością podróżujesz i jak często używasz hamulca. Dość agresywnie po mieście wyjdzie z 17l/100. Aktualnie od tygodnia jeżdżę tylko po mieście mam 14,5L/100km. Przy 180km/h spali 12-13l/100km, pewnie zależy od ukształtowania terenu i od wiatru.

Na prawdę sporadycznie zerkam na spalanie, kiedyś zaobserwowałem, że po skasowaniu licznika i mocniejszej jeździe po mieście po kilku godzinach miałem coś ok 17L/100km. Przy normalnej jeździe po mieście nie przekraczałem wtedy 14,5 chyba.

 

to nie tak strasznie (choc slyszalem ze one po miescie 20 piją - sądzę że zimą tak jest) moze moj nastepny będzie benzyniakiem ;)

Opublikowano
Witam,

 

co sądzicie o tym aucie http://allegro.pl/show_item.php?item=1587775014

 

Kupiłem Forda Mondeo i to jest jednak inna liga, także chce wrócić do porządnej marki, gościu z BMW jest chętny na zamianę, może za bardzo chętny? :twisted:

 

To co sam zauważyłem to fakt, że kierownica jest zmieniona. Nalepka z przebiegiem jest, ale też nie wydaje się jakaś wiarygodna. Auta ma pewnie nalatane minimum 250-300 tys, nie ma się co oszukiwać.

 

Cena jest w sumie niska, ale widzę, że te auta są dość tanie, tym bardziej w to trzeba włożyć jakieś 4.000 PLN a 18% akcyzy, także cena trochę wzrasta. Przyznam, że na zdjęciach wygląda bardzo dobrze, nie wiem czy kontrolka inspekcja się świeci, czy jest zasygnalizowane przy przekręceniu zapłonu.

bardzo ladene ale....

pisza ze poliftowe z 2003r a kierownice ma z auta przed liftem cos jest nie tak :) zreszta jak sam zauwazyles.

a to moze swiadczyc o dzwonie bo raczej nikt by nie zmienial na starsza kierownice bez przyczyny

Kolego dzwona miała jak nic,zobacz poduche,zgadzam się z przedmówcą kiera nie taka,radio w 2003,Jakie ASC powinno być DSC,auto jak dla mnie szrot kombinowany przez jakiegoś partacza,który nawet nie umie wypacykować i wcisnąć komuś.Najważniejsze za te pieniądze to kupisz TDS z 98r. a nie 530d z 2003r.Jedna ściema i radze nie pchaj się w to.Drewno przy biegach jest inne niż listwy,na bank prawy przód robiony.Ten wozik boję sie ze jest przewałka dla frajera.Żadna fotka nie jest z bliska bo od reki zauwazymy wałki i mankamenty.POzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zależy z jaką prędkością podróżujesz i jak często używasz hamulca. Dość agresywnie po mieście wyjdzie z 17l/100. Aktualnie od tygodnia jeżdżę tylko po mieście mam 14,5L/100km. Przy 180km/h spali 12-13l/100km, pewnie zależy od ukształtowania terenu i od wiatru.

Na prawdę sporadycznie zerkam na spalanie, kiedyś zaobserwowałem, że po skasowaniu licznika i mocniejszej jeździe po mieście po kilku godzinach miałem coś ok 17L/100km. Przy normalnej jeździe po mieście nie przekraczałem wtedy 14,5 chyba.

 

to nie tak strasznie (choc slyszalem ze one po miescie 20 piją - sądzę że zimą tak jest) moze moj nastepny będzie benzyniakiem ;)

Bez VANOS'a palą o 2-3 litry więcej. Pewien tego nie jestem, choć 2 egzemplarze, które znam faktycznie mniej-więcej o tyle więcej miały na kompie.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

juz mialem pisac o tej poduszce ale ktos mnie ubiegł.

15 miesiecy temu za przedliftową e39 3.0d dałem 25,500pln na starcie komplet wachaczy i filtrow jak nic zrobilo sie 30000...

tez szukałem okazji- nie było. Proponuje nie startowac do takich aut gdy ceny sa ponizej 20 tys (pomysl ze na nich jeszcez ktos chce zarobic to ile musialy kosztowac

Opublikowano
Jak koleś dałby foty jak trzeba to dopiero skwitowałbym tego żęcha i zbuka.Nie pchaj się w to przedmówca ładnie określił przedział cenowy i warianty zakupu(zapłacisz 20tys i dołozysz 10tys.)Jak uważasz,ale ja na pierwszy rzut slepia widze potencjalną ruine,nawet nie przygotowaną do wciśnięcia komuś(potencjalny frajer)POzdr
Opublikowano
ehh jak czytam te wasze posty to mi sie cisnienie dzwiga. to ile wg was moglbym wziasc za moja betine przed liftowa.piszecie ze cena 20 tys to pasc i badziewie.zyczylbym wam takie badziewie jak moja beti.od 2 lat 0 kosztow powtarzam 0 oprocz oleju i filtrow.a powiem wam tak ze akurat pamietam moja ostatnia wizyte u mechanika bylo to przed wakacjami 2 lata temu bo zdupczyl mi sie pas.jako ze podroz autobanami po slowacji i wegrach to musialo dzialac.pas wyciagniety sprezynka sie zawiesila pamietam ze dalem za to 25 zeta .wiec nie pieprzcie farmazonow jakie to auta macie dobre a te za 20 kola to same pascie.za swoja nie wzialbym wiecej jak 20 a nie mam zamiaru wogole sprzedawac.trzeba tylko auto kupic normalnie od prywatnego wlasciciela co o nie dbal a nie od tych zdechlokow handlarzy
Opublikowano

Wczytaj sie we wszystkie tego typu tematy a wtedy wywnioskujesz z naszych wypowiedzi to co ty na końcu

trzeba tylko auto kupic normalnie od prywatnego wlasciciela co o nie dbal a nie od tych zdechlokow handlarzy

Taka jest prawda i można o tym eseje pisać,owszem zdarzają się koledzy którzy mają troche odmienne zdanie-normalka.Poszukaj wiecej tematów i poczytaj czy nie tak myślimy :search: POzdr

Opublikowano
ehh jak czytam te wasze posty to mi sie cisnienie dzwiga. to ile wg was moglbym wziasc za moja betine przed liftowa.piszecie ze cena 20 tys to pasc i badziewie.zyczylbym wam takie badziewie jak moja beti.od 2 lat 0 kosztow powtarzam 0 oprocz oleju i filtrow.a powiem wam tak ze akurat pamietam moja ostatnia wizyte u mechanika bylo to przed wakacjami 2 lata temu bo zdupczyl mi sie pas.jako ze podroz autobanami po slowacji i wegrach to musialo dzialac.pas wyciagniety sprezynka sie zawiesila pamietam ze dalem za to 25 zeta .wiec nie pieprzcie farmazonow jakie to auta macie dobre a te za 20 kola to same pascie.za swoja nie wzialbym wiecej jak 20 a nie mam zamiaru wogole sprzedawac.trzeba tylko auto kupic normalnie od prywatnego wlasciciela co o nie dbal a nie od tych zdechlokow handlarzy

Święte słowa maras70! Swoją kupiłem za 14 tys, włożyłem w nią 14 tys i sprzedam kiedyś pewnie za zbliżone pieniądze. Jak ją kupiłem była zaniedbana, teraz jest wyprowadzona i dopieszczona. Cena rynkwa się nie zmieniła, ale to, co ewentualny nabywca mojej 528i dostanie będzie diametralnie różne od tego, co ja zastałem.

Szukać przede wszystkim zadbanych samochodów i sprawdzać je w serwisie przed zakupem. Co z tego, że dacie więcej, jak może wsadzicie w samochód tyle samo, co za tanszy egzemplarz? Liczy się stan, a nie cena.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
Szukać przede wszystkim zadbanych samochodów i sprawdzać je w serwisie przed zakupem. Co z tego, że dacie więcej, jak może wsadzicie w samochód tyle samo, co za tanszy egzemplarz? Liczy się stan, a nie cena.

Święte słowa :twisted: -szacun

Post przez maras70 » 28 Maj 2011 02:11

netserwer i to jest kwintesencja naszych beemek.pozdro

--jak najbardziej :cool2:
Opublikowano
Dla mnie liczy sie glownie blacharka i elektryka. Reszta to kwestia kompromisu pomiedzy wyposazeniem, usterkami mechanicznymi, eksploatacja do wymiany i cena. Czasem mozna znalezc bardzo fajne auto, ktore wyglada niepozornie. Inwestujesz kilka tysiecy i wychodzi na prawde ladna sztuka. Wystarczy znac sie troche na tym temacie i wszystko przekalkulowac. Najgorsze IMO to zmaganie sie z daleko posunieta korozja oraz naprawianie "patentow". Czesci eksploatacyjne tez potrafia niezle dac po kieszenie, sam zawias jest dosc drogi wiec to tez trzeba policzyc. Warto miec kilka tysiecy w zapasie :)
Opublikowano
Panowie, dziękuję wszystkim za komentarze, na razie zrezygnowałem z tamtego diesla. Rozmawiałem z kumplem i zacząłem się zastanawiać nad opcją benzyna w gazie, jedną z większych zalet wydaje mi się, że jest fakt, że można znaleźć egemplarz który będzie mniej przechodzony, faktem jest, że diesle będą miały min. 250.000 przebiegu i to pewnie rzadziej, taka 530i będzie jednak miał stosunkowo mniej, z tego też względu będzie w lepszym stanie technicznym. Jest kilka wad i kilka innych zalet, ale tutaj już nie chcę się na ten temat rozpisywać. Oczywiście dochodzi koszt dołożenia instalacji gazowej. Znalazłem na allegro potencjalnego chętnego na deal ze mną. Słyszałem od znajomego że 530i z Vanosem jeździ na gazie bardzo dobrze, od kiedy pojawił się vanos w tych autach? Co sądzicie o egzemplarzu z tego linka http://allegro.pl/show_item.php?item=1647020352
Opublikowano
Na fotkach wyglada fajnie, niestety wypas slaby, jak na polifta z tym silnikiem to bardzo slaby. Lewy rog maski nie zgrywa sie z reszta, warto sie tym zainteresowac. Ten kolor na fotkach daje male mozliwosci do wykrycia napraw blacharskich na odleglosc. Fajnie ze buma w oryginale, dla mnie duza zaleta. Cena mysle ze atrakcyjna. Za gaz licz od 4 tys w gore.
Opublikowano
jak na polifta z tym silnikiem to bardzo slaby. .

 

Dlaczego wypas jest "bardzo slaby"? Co musialalby jeszcze / zamiast miec zeby nazwac wypas dobrym ( nie mowiac juz o bardzo dobrym)?

Opublikowano
jak na polifta z tym silnikiem to bardzo slaby. .

 

Dlaczego wypas jest "bardzo slaby"? Co musialalby jeszcze / zamiast miec zeby nazwac wypas dobrym ( nie mowiac juz o bardzo dobrym)?

 

Pewnie dlatego, że nie ma chociaż by podgrzewanych foteli, nawigacji i pewnie sporo innych elementów wyposażenia. Może dla jednych całkowicie zbędna opcja, ale ja nie widzę jazdy autem pokroju E39/ Mercedesa klasy E czy audi A6 bez klimy i grzania tyłka, zwłaszcza jeśli byłaby skóra. Nawet jeśli zakupię auto bez grzania foteli to na 100% będę dokładał ten element wyposażenia.

 

Co do samego auta z linku to tak jak kolega wcześniej zauważył lewy róg maski nie zgrywa się z błotnikiem, czyli na 99.9% była bita, pytanie tylko jak mocno i w jaki sposób zostało to naprawione, bo jeśli to tylko stłuczka i obeszło się na wymianie maski,zderzaka blotnika i lampy to pół biedy, ale jak coś grubszego to ja bym uważał z zakupem tego auta bo można się na minę wpakować. Bo sam fakt E39 530i z 2001r z przebiegiem 180tys za cenę 20tys zł jest troszeczkę podejrzany według mnie.

Sam rozglądam się ze 528i-530i gdyby udało się znaleźć i za 20k nawet nie liczę na 530i i modlę się żebym znalazł zadbaną 528i za tą kwotę, bo jak się kiepsko utrzymane auto kupi to trzeba płacić i płacić i płacić i końca nie widać zanim doprowadzi się auto do dobrego stanu.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano
theded Dobrze prawisz, ale wypas taki jak el.fotele skóra i grzanie pupy można sobie dołożyć kosztem 2-2.5tys zł spokojnie, i to foteliki w bdb stanie, jakby mi się trafiła przyzwoita bo już nie mówię w bardzo dobrym stanie 530i bez wypasu tylko z klimatroniciem i xenonem do 20tys to bym brał, potem bym zakupił skórkę z grzaniem i by mi wystarczyło, bo takie gadżety jak el.fotele, el.kolumna kierownicy, el.roleta czy podobne nie są mi niezbędne z racji tego, że nie używam tego. Choć fajnie mieć el.fotele i kolumnę kierownicy:)

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.