Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dużo ludzi loguje się na forum pisze kilka tyg a potem nagle musi sprzedać swój dopieszczony egzemplarz. Potem wkleja na aukcję link do galerii by kupujący się utwierdził w przekonaniu, że kupuje auto od fana marki :)
Opublikowano

Siemano Paweł. Gazetkę? Ciekawa. Już całą przeczytałem. Odniosłem wrażenie, że ten numer odnosił się głównie do serii 3. Była o 5?

 

Wracając do tematu to ona stała jak się nie mylę ostatnio za 14.900. Szybki spadek coś. Na pewno forumowa igła http://emotikona.pl/emotikony/pic/0dash2.gif

Opublikowano
Własnie sie tego obawiam, ze bedzia PADŁO pomimo ze z forum!!! ale Kolega twardo stoi przy swoim ze jest w bardzo dobrym stanie i ze taniej nie sprzeda, troche mnie to zastanawia bo nie moze mi udowodnic ze auto posiada faktyczny przebieg 225tys km na auto z 97 roku to bardzo mało...Pojade je zobaczyc bo mam w miare blisko i ciekawe czy sprawdzi sie wasze przypuszczenie... jak by ktos jeszcze cos wiedział to napiszcie... bede wdzieczny :)
Opublikowano
Napewno napisze, bo moze sie komyś przydać moje zdanie na temat tego auta:) a powiedzcie mi jescze jedna rzecz. O co chodzi w V8 z tą odmą? Czy to sie tez tyczy modeli przd liftowych? czytałem ostatnio ze jak sie zakłada gaz to gazownicy sobie życza wymiane odmy , o co z tym chodzi? co ma odma do gazu? Słyszałem o jakims separatorze oleju czy cos w tym stylu, czy w bmw jest to jakiś problem?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Odniosłem wrażenie, że ten numer odnosił się głównie do serii 3. Była o 5?

Na to reguły nie ma.Ale ostatnio trochę przesadzają z E30 i E36.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Separator oleju czyli odma. W przed lifcie również jest. Ja zapomniałem wymienić :duh: Objawiło się to tym, że straszny gwizd był słyszalny z paruset metrów i kupa dymu za mną. Ale dlaczego gaziarz sobie tego życzy? W V trudny dostęp jest, żeby ją zmienić.

 

P.S. No właśnie przerzucałem strony i na zmianę e30 i e36. Bardziej prezentacje niż porady typu skrzyń automatycznych co mi przesłałeś.

Opublikowano
Dzieki chłopaki za rady, ale jeszcze mało wiem o e39 v8 i musze jeszcze duzo sie uczyc, bo nic a nic nie rozumiem co z ta odma moze byc nie tak ze to takie problemy stwarza, musze zgłebić jej budowe to wtedy bedzie mi łatwiej zrozumiec jej wadliwe działanie...
Opublikowano
Witam proponuję jeśli to możliwe dużo możesz dowiedzieć się z numeru vin

jesli samochód był serwisowany.

dokładnie. Sprawdzenie VIN'u to pierwsza rzecz od której należy zacząć

Koledzy podpowiedzcie jak i gdzie i czy sie wogóle da sprawdzic Vin. Pisałem meile juz do ASO Bmw i nawet mi nie odpisali, moze macie jakies zródło gdzie mogłbym sie dowiedziec kilku rzeczy o kupowanym BMW? głównie mi chodzi o przebieg, bo reszte zbadam na miejscu :)

Opublikowano
Ale mi nie chodzi o wyposarzenie, bo to juz rozkodowałem, tylko jak sprawdzic historie serwisowa auta po nr Vin? czy jest to mozliwe i gdzie mam sie tego dowiedziec?
Opublikowano
Witam, noszę się z zamiarem zakupu BMW 520i w kombi (szukam auta rodzinnego) i chciałbym zasięgnąć opinii fachowców czy jest możliwe znaleźć w miarę sensowny egzemplarz do 10tys? A po drugie, czy w/w pojazd sprawdza się jako auto rodzinne, potrzebuję pojemny pojazd dobrym zawieszeniem, z góry dzięki za pomoc.
Opublikowano
Kupić, kupisz za 10tys, tylko pytanie ile będziesz musiał w niego włożyć. Jak czytałeś wcześniejsze posty to wiesz, że ludzie kupowali i za 6tys. e39. Na pewno kombi jest pojemne. Jeden z kolegów z forum nawet w e39 przeprowadził się :D
Opublikowano
no właśnie i tu mam problem... wiem że można i za 6 tys, tylko jak ktoś ładnie powiedział to będzie świnka skarbonka, będę szperał w ogłoszeniach i szukał pomocy u Was...
Opublikowano
najlepiej dołóż ok 2tys i znajdziesz coś z roczników 96-97 z klimą i jakimś podstawowym wyposażeniem. Ale to musisz naprawdę dobrze cierpliwie poszukać. Bez wielkiego szukania z początków produkcji za 14 spokojnie coś znajdziesz. Za 10tys to wielka loteria
Opublikowano
Kupić, kupisz za 10tys, tylko pytanie ile będziesz musiał w niego włożyć

 

pewnie ze dwadzieścia :mrgreen:

 

20 to pewnie na starcie :mrgreen: Jest trupów u nas i nic nie poradzimy. Nawet 4.4 V8 "forumowe" za 10tys są na sprzedaż. Tylko co są warte? :duh: Tyle, że nowy nabywca następnego dnia byłby strasznie rozczarowany. Ale znam takie przypadki, moich znajomych. Auta kupowane na szybko, a potem uśmiech znika.

Opublikowano (edytowane)

Przeglądam czasem ten wątek jak też podobny o e60 i czytając wasze wypowiedzi zacząłem się zastanawiać ile mógłbym na dzień dzisiejszy żądać za swoją 5er e39. Oryginalny m-pakiet w pełnej skórze i elektryce z dodatkowym wyposażeniem m.in bluetooth z voice control, tuner dvb-t, odtwarzacz DVD, Divx, MP3 , zmodyfikowane car audio m.in. Audio System MX, subwoofer Infiniti, kamera cofania, dodatkowy monitor w zagłówku. Reszty doposażenia nie pamiętam... ;)

 

Oczywiście wszystko na czas wymieniane oraz pewna historia mojego bimmera.

 

Jak myślicie, tylko bez herezji proszę ? ;)

Edytowane przez M-ka
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

No nie chcę kupić nic na chypcika, mam jeszcze trochę czasu ale budżet ograniczony niestety... tym bardziej, że ja nie potrzebuję auta dla szpanu, czy z nie wiadomo jakim wyposażeniem jak dla mnie to tylko klima i wystarczy byle było duże i z dobrym zawieszeniem, bo do czołgów jestem przyzwyczajony.

ps. M-ka na Twoje mnie nie stać :roll:

Opublikowano
zacząłem się zastanawiać się ile mógłbym na dzień dzisiejszy żądać za swoją

 

a po co to się denerwować, szkoda zdrowia, lepiej jeździć do zgonu...no chyba, że lubisz komentarze w style "ile Pan za nią chce? przecież takie same są na allegro za dyche" :mrgreen:

 

kolego celloo123 nie piszę tego złośliwie, raczej żeby Cię przestrzec, nie wiem jakie masz doświadczenia z motoryzacją, pamiętaj, że zakup samochodu to dopiero początek wydatków, a ten samochód tani w utrzymaniu nie jest, nawet jak kupisz zadbany egzemplarz to wcześniej czy później coś tam będzie trzeba w nim zrobić, a części tanie nie są-ale mam nadzieję, że brałeś to pod uwagę :wink: na przykład... załóżmy, że kupisz go z jednym kompletem opon i to zdartych...oponki na zimę i lato to jakieś 5 koła na dzień dobry :mrgreen: no może trochę mniej...zależy kto co tam lubi.

Opublikowano
zacząłem się zastanawiać się ile mógłbym na dzień dzisiejszy żądać za swoją

 

Noo z takim wyposażeniem to z 10.900zl powinieneś wziąść jeżeli ''forumowa'' hehe :mrgreen: Żartuje oczywiście :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mi trafiła się sztuka, w którą niestety trzeba trochę zainwestować, ale dałem za nią bardzo mało. Powiem szczerze, że czasem lepiej jest wziąć tańszą sztukę i wiedzieć, że na przykład blacha jest zdrowa, skrzynia sprawna, silnik też i nie puszcza dymów w kolorach tęczy i czasem warto dołożyć te 7 tysięcy złotych, żeby chociażby elementy zawieszenia naprawić i osprzętu i mieć pewność, że pod tym względem będzie wszystko dobrze, niż kupić rzekomą igłę za 22 tysiące, a potem i tak dołożyć do niej kolejne 5 tysięcy bo jednak po przejechaniu 200 km cośtam w nim szlag trafił.

Znajomy kupił sobie E60 5-letnią z książeczką ASO poleasingowy, nieflotowy. Za książeczkę i tą "pewnosć" zapłacił za auto 15 tysięcy więcej, a po 500 km zaczął słyszeć trzeszczący łancuch w silniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.