Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

No to źle Ci się zdaje i mi też.

Sprawdziłem.

Produkcja modelu E39 rozpoczęła się latem 1995 roku,nie tak jak większość sądzi że 1996.W 2003 roku nastąpił koniec produkcji E39 pojawił się wtedy E60.Wiosną 1997 roku rozpoczęto produkcji Touringa.We wrześniu 2000 roku przeprowadzono drobny lifting wizualny.Silnikowo trochę wcześniej,ale nadal były to przed lift.

Zmieniło się:

- inne zderzaki

- inne halogeny-okrągłe

- lampy z ringami i neonowe z tyłu

- lusterka

- inne wzory felg

- inne kolory

- inne silniki

- listwy boczne w kolorze i bez tych małych chromów.

- w środku duża navi.

- w 2001 lub 2002 pojawiły się inne kierownice i pojawiły się obramowania wokół zegarów(tego nie jestem pewien).

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

we wrześniu 98 był filt mechaniczny, dwa vanosy, inny system abs, nowy system srs czyli dwustrzałowe poduszki i inne skrzynie automatyczne z dwustopniowym konwerterem czy coś jeszcze nie pamiętam.

w 2000 roku miesiąca nie pamiętam był litf optyczny oprócz wcześniej wymienionych elementów nowe nerki i nowe silniki z serii m54 - benzynowe o dieslach się nie wypowiem bo nie wiem.

powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
Opublikowano

Koledzy w piątek bd jechał oglądać bmw 530d z 2000r po liftingu, w full wersji seryjnej m-pakiet,webasto,szyber,skóry komfort ogólnie bardzo dobre wyposażenie.

Kwestia tylko jedna, czy jeśli wszystko będzie OK warto dawać prawie 30tys?

Opublikowano
Kolego, to była ironia. Jak widać trafna...
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
co do ogłoszenia to był bym bardzo ostrożny facet handlarz wiec nie wiadomo czy kłamie czy nie przebieg tez typowy dla takich aut ciut mniej niż 200 tys :lol: a cena moze byc celowo wysoka zeby sugerowala dobry stan auta. Jakkolwiek pisanie nic nie da auto trzeba jechac, sprawdzic i tyle
Opublikowano
nie lepiej kupić zajechaną e60

 

 

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem e39, w mojej opinii jest to jeden z najlepszych samochodów na rynku w swojej klasie,

auto ma charakter sportowy, a jednocześnie jest limuzyną. Zupełnie inaczej podeszło BMW do sprawy aniżeli Mercedes, który co prawda

jest największą konkurencją, ale nie był w stanie dorównać własnościami jezdnymi/trakcyjnymi i konstrukcyjnymi.

Model E60 bardzo mi się podoba i pewnie bym go wybrał i nim jeździł, gdyby cała technologia pod maską, zawieszenie jak i ogólna wizja produkcji

samochodu była zaczerpnięta w prost z modelu e39.

Moja R6 pracuje tak pięknie, że już dwa razy (mam auto kilka dni) spotkałem się z opinią od użytkowników e60 o pięknym dźwięku i równej pracy,

znacznie lepszej aniżeli w e60.

Coś jest na rzeczy skoro np. model e46 cieszy się większym powodzeniem aniżeli e90 :)

 

Ja osobiście jestem tak zakochany w tym aucie, że nie zamieniłbym go na żaden inny 'niemiecki sznycel' , chociaż do niedawna niemiecka motoryzacja

była mi obojętna. BMW to nie VW, a tym bardziej Skoda czy Seat, jeżeli już jeździć 'tylnonapędowcem' to tylko BMW z przełomu Millenium :lol:

  • Moderatorzy
Opublikowano
VW, a tym bardziej Skoda czy Seat,

Przecież to to samo tylko znaczki i ceny inne.Zapomniałeś o Audi-chociaż taką A8 to bym łyknął :mrgreen: .

Żaden silnik już nie będzie miał takiego wyglądu.

http://lh5.googleusercontent.com/-hgLR_Ch9-x0/UC-rOkE3O9I/AAAAAAAAAps/MSootmwUty4/s800/BMW%2520525%2520TDS%252860%2529.jpg

Teraz silnik to kupa plastikowych osłon,znaczek BMW i coraz częściej napis Twin Turbo :evil:

W którym z następnych generacji 5 wymienimy tak prosto żarówkę/żarnik w reflektorze?

Co do E46 to jest tańsze i przez to bardziej dostępne.Nie wiem dlaczego,ale jest ogromny przeskok cenowy pomiędzy poszczególnymi generacjami.Jest to w BMW szczególnie widoczne pomiędzy E39 i E60 też tak jest.Nie oszukujmy się,ale za niezłą E60/E61 musimy wyłożyć ok. 50k.A nie oszukujmy się nie stać mnie na F10 to kupuję E60 nie to E39 itd.

E39 no cóż.................dla mnie to po trochu już klasyk któremu mogę zaśpiewać "Kiedy patrzę tak na Ciebie jesteś fajna,ajj dla mnie masz stajla".

PS.Co do napędów to zakochałem się w stałym napędzie 4x4 i jest ogromna przewaga nad napędami zarówno przednim jak i tylnym widoczna szczególnie zimą :cool2:.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Moja R6 pracuje tak pięknie, że już dwa razy (mam auto kilka dni) spotkałem się z opinią od użytkowników e60 o pięknym dźwięku i równej pracy,

znacznie lepszej aniżeli w e60.

 

 

Kultura pracy jest lepsza w e39 niż w e60 ale od kiedy dali bezpośredni wtrysk. To on zepsuł kulturę pracy. Silnik minimalnie drży niż stara wersja. Ale e60 z początków produkcji mają te same silniki co e39 M54

Opublikowano
(...)

E39 no cóż.................dla mnie to po trochu już klasyk któremu mogę zaśpiewać "Kiedy patrzę tak na Ciebie jesteś fajna,ajj dla mnie masz stajla".

(...)

 

:D Fajnie to ująłeś ;)

Opublikowano

Moja R6 pracuje tak pięknie, że już dwa razy (mam auto kilka dni) spotkałem się z opinią od użytkowników e60 o pięknym dźwięku i równej pracy,

znacznie lepszej aniżeli w e60.

 

 

Kultura pracy jest lepsza w e39 niż w e60 ale od kiedy dali bezpośredni wtrysk. To on zepsuł kulturę pracy. Silnik minimalnie drży niż stara wersja. Ale e60 z początków produkcji mają te same silniki co e39 M54

 

 

Tak, tak, o to mi chodziło oczywiście.

Opublikowano

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem e39, w mojej opinii jest to jeden z najlepszych samochodów na rynku w swojej klasie,

auto ma charakter sportowy, a jednocześnie jest limuzyną. Zupełnie inaczej podeszło BMW do sprawy aniżeli Mercedes, który co prawda

jest największą konkurencją, ale nie był w stanie dorównać własnościami jezdnymi/trakcyjnymi i konstrukcyjnymi.

 

 

Od zawsze tak było, mercedes kojarzył się zawsze z komfortem i nieśmiertelnym klekotem pod maską a BMW ze sportowymi własnościami jezdnymi i jedynym w swoim rodzaju brzmieniem benzynowej rzędowej szóstki.

Opublikowano

Koledzy chciałbym kupić 540stkę z V8. Wolałbym zdecydowanie skrzynię manualną, ale czy w dzisiejszych czasach jeszcze w ogóle jest cień szansy by kupić nieskatowaną?

Od bidy już mogę mieć automat, bo również nim jeździłem. Jednak lubie pomachać wajchą ;)

 

Czy jest sens uparcie szukać wersji poliftowanej? Podobno po lifcie nieco mniej palą? Potrafi ktoś to zweryfikować?

 

Czy lepiej szukać z gazem czy bez? Nie jestem fanem LPG, ale cena benzyny za fajna nie jest... Z jednej strony wolałbym już z gazem, bo bym sporo zaoszczedził (4-6tyś?), ale z drugiej nie wiadomo jak kto takiego auta z gazem używał...

Opublikowano

Jak aż tak musisz iść na ekonomię i kupować polifta bo spali 2l mniej to nie kupuj v8 :)

 

Polift spali mniej. Polift ma o wiele więcej kosztownych bajerów jak np vanos którego naprawa wymaga wyłożenia ok 12tys zł. Może gdzieś za 9 zrobisz. Gaz montuj sam bo zwykle instalka jest źle dobrana, nie serwisowana i nieumiejętnie założona. Do v8 już chyba muszą być 2 reduktory i pierwszą oznaką kijowej instalki jest brak jednego. Czerwone wtryskiwacze oznacza, że długo na nich nie pojeździsz i że ktoś bardzo oszczędzał na gratach.

 

Jak chcesz polifta to zastanowił bym się nad 3.0i benzynka. O wiele mniej pali jest porządny silnik i o wiele tańszy w serwisie. Mniej cylindrów to mniejsze spalanie mniej świec cewek i lepszy dostęp przy jakichkolwiek naprawach.

 

540 jak i 530 sporo czasu będziesz szukać. Koledzy na forum szukali po rok czasu tak +-

Opublikowano
Jak aż tak musisz iść na ekonomię i kupować polifta bo spali 2l mniej to nie kupuj v8 :)

 

Nigdzie nic takiego nie napisałem.

 

Interesuje mnie wyłącznie 540. Tak właśnie podejrzewałem z tą instalką, że pewnie dużo ludzi zakłada gaz byle najtańszy i oby się to jakoś kulało. Czyli raczej będę szukał bez LPG i pewnie przedlifta jednak skoro takie kuku może być z tym vanosem.

 

 

Poczytam sobie zaraz te strony, dzięki. Pytanie tylko czy ktoś ma jakieś doświadczenia z kupnem manuala? Jest cień szansy trafienia sensownej sztuki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam,

przymierzam się do kupna auta i mam mały dylemat. Zastanawiam się nad e39 2,8 oraz 3,0 r6. Oczywiście oba silniki będą zagazowane bo przy spalaniu 10 l/średnio ciężko będzie żyć (roczny przebieg około 40 tys). Zauważyłem że 3,0 jest dosyć ciężko spotykany i występuję po fl, i mam pytanie czy 3,0 ma już dodatek w postaci "Vanos"? który silnik jest bardziej żywotny? czy jest duża różnica w jeździe ?

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem skąd ty weżmiesz takie 528 albo 530 i żeby paliło 10l :D co do vanosa w 3,0i jest podwójny na jego żywotność mają duży wpływ wymiany oleju na czas a nie na 30tyś km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.