Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
nie licz że kupisz e34 za 6tys w dobrym stanie. Od 8 startuj i bierz silniki R6 na vanosie

Coś nie tak bo np. miałem propozycję kupna mojej za 7 koła :lol:

Podobno dobra cena.

Ludzi to już wali w dekiel :duh: .

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
nie licz że kupisz e34 za 6tys w dobrym stanie. Od 8 startuj i bierz silniki R6 na vanosie

Coś nie tak bo np. miałem propozycję kupna mojej za 7 koła :lol:

Podobno dobra cena.

Ludzi to już wali w dekiel :duh: .

 

Przecie śfagier za 96ost płacił 7tys i była na full wypasie od handlarza to co pan chcesz więcej :mrgreen:

 

Rynek jest jaki jest i to się nie zmieni. Zadbane auta powyżej 10lat i takim co bliżej do pełnoletności, które są zadbane można sprzedać rodzinie albo jakiemuś fanatykowi marki. Inaczej odda się auto za bezcen. E39 w bardzo dobrym stanie nigdy nie zejdzie poniżej 9tys. Tak samo e34. Dobrej sztuki nie kupi się za 5-6tys tylko od 8 trzeba startować.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

To prawa. E39 można kupić za 5tys. Ale jej stan... Chyba ślepy to kupi :D

 

P.S. Paweł, Twój znajomy chyba kupił za podobne pieniądze nie? Jak mu się sprawuje? :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano

A no kupił czarnulę.To mój były zmiennik(lataliśmy razem na 585).

Jest to 2002 rocznik,z silnikiem 3,0d w automacie.Dał 26 koła.Ogólnie jest w fajnym stanie.Tylko muza była wzbogacana i to trochę razi.Do fabrycznej navi dołożono w **uj wzmacniaczy i głośników.W przednich drzwiach ma po 3 sztuki.

co do sprawowania to narazie ok.Ale ma ją dopiero miesiąc(przyprowadził w niedzielę,a ja Jeepa w poniedziałek)-zazdrość w robocie bezcenna :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
koledzy mają rację sam niedawno szukałem bmw e39 i jeśli chodzi o disla to tylko 3.0 bo 2.5 to porażka ja kupiłem akurat 2.5 bęzyne bo było to dla mnie wygodniejsze ale jeśli miała by być zmiana to na e 39 3.0 disel dobry motor i mało awaryjny
Opublikowano
a 525 tds serwisuje sie mniej niz 530 d? Nie drozsze jest utrzymanie? Co do cen e39 to naprawde spadly sam szukalem e39 w tds-ie ale jednak kupilem inna serie chodzi o utrzymanie auta ale i tak kupie piateczke. Ale jest takie cos taki przyklad dam. Jezeli mam kupic auto za 10tys o dolozyc 3tys i co szawsze bedzie nie tak to lepiej kupic za 7 i dolozyc 6tys;D ale kto by tak zrobil glupoty gadam przy weekendzie

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano
powiem ci że 2.5 w dislu jest troszkę mało koszty utrzymania te same ubezpieczenie jest to samo bo to juz 2.5 a 3.0 ten disel jest doskonały bmw wkłada go do tej pory dwóch znajomych ma 3.0 i są bardzo zadowoleni jeden ma 2.5 i sie chce tego pozbyć no on stop coś nie tak z tym silnikiem...
Opublikowano
Przy kupnie lepiej się kierować stanem. 2,5d i 3.0d to jest praktycznie jedno i to samo. 2,5tds to jest całkowicie inny silnik, który tak naprawdę jest bardziej żywotny, ale mniej dynamiczny.
Opublikowano
Jak mówicie o dieslu 2.5 to precyzujcie oznaczenie, bo tds to inna para kaloszy, a common raile 2.5 i 3.0 to dokładnie to samo.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie tą Paweł. Ja mam na myśli tą zieloną butelkę co mi pokazywałem pod KM.

A o tej mówisz.Tej już dawno nie ma.Poszła za 6600-był tam motor 2.0 w benzynie z automatem.

Ale co najgorsze była krzywa w każdym możliwym miejscu,a z tyłu to totalnie.Nawet klapa bagażnika nie leżała jak powinna.Wnętrze splochane niesamowicie jakby przeszło conajmniej ze stado mysz :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano

Tamta była nie do wyprostowania :mrgreen:

Teraz ma jakiegoś Saba,ale też chyba coś nie teges jest,bo wystawił na sprzedaż.

ec2Wze6.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano

To też prawda.

Ale nie do końca jest tak,że gwarancją dobrego auta jest jego wysoka cena.

W każde auto trzeba trochę włożyć nie ma nic idealnego.

Po samym kupnie mamy na dzień dobry pakiet startowy,czyli płyny ustrojowe i rzeczy eksploatacyjne.

Ja wydałem na "czarnucha" 2,1 koła(pakiet startowy),przed chwilą ulotniło się 4,5 i jest zapotrzebowanie na kolejne 2,5 :mrgreen:

Daje nam to około 10 koła i nie jest to wcale rozrzutność na jakieś zbytki.

Niestety jak się kupiło to i musi być stać na utrzymanie auta i każdy powinien być tego świadom(to tak jak ślub).

A jak się człowiek nie zabezpieczy to z reguły są wysokie alimenty :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Witam wszystkich

Panowie planuję zakup samochodu, mianowicie na oku miałem:

- e60 530d

- passat b6 2.0

- alfa 159 1.9 150km lub 2.4 200km

Wszystko oczywiście w diesel, niestetety po długim werbowaniu stwierdziłem że E60 jednak w dobrym stanie jest ciężka do dostania, a wszystko liczy się cena i powiem to wprost nie stać chyba by mnie było na nią w dalszych latach.

Więc pomyślałem że trzeba zmienić plany i rozpatrzeć coś tańszego, a mieć po prostu więcej gotówki czy na naprawy,wymiany itd.

Teraz plan padł na E39 530D model 2003r.,lub ew passek i alfa.

Najbardziej przemawia do mnie e39, wygląd, wykonanie, moc. Prawdą jest że nigdy nie jeździłem bmw, i zawsze trzymałem się dalej od tej marki. A teraz to jak kobita jakbym się zakochał, chociaż tylko w niej siedziałem. Szwagier mówił że jak się nie przejadę to nie zobaczę.

Teraz kwestia tego co wybrać autko z 2003r., czy np inny z w/w marek a z nowszym rokiem.

Interesuje mnie wersja z navi,skórą,szyber itd. Czyli najlepiej FULL max do 33tys.

Czekam na Wasze opinie pozdrawiam

Opublikowano

Hm, zestawiasz auta z różnych segmentów: BMW z segmentu E, a reszta D, w dodatku z niższej półki jakościowej.

 

Moja opinia jest taka, że różnica między e39 a pozostałymi dwoma będzie kolosalna pod względem komfortu, prowadzenia (napęd na tył robi swoje + ogólnie bardzo dobre zawieszenie w e39), kultury silnika, frajdy z jazdy, ogólnej jakości wykonania i materiałów, a nawet prestiżu jeśli trafisz na zadbany i elegancki egzemplarz.

 

Na minus e39 będą ogólne koszty utrzymania (spalanie, naprawy) i znacznie większe gabaryty jeśli poruszasz się głównie w mieście.

 

A teraz powiem co tak na prawdę myślę: te samochody są po prostu nieporównywalne :) Wiem co mówię, bo przesiadłem się z Audi A4 do e39 i naprawdę nie ma czego w tych autach porównywać. Po paru dniach jazdy e39 jak wsiadłem znowu do Audi, to najzwyczajniej miałem wrażenie że jadę maluchem - poważnie. To samo byłoby z passatem. A tak wcześniej ceniłem audi i naprawdę jeździło się nim znacznie lepiej niż typowymi autami.

 

To jest inny segment i wszystko jest inne w tych samochodach (pierwszy z brzegu parametr - bardzo istotny: rozstaw osi w e39 jest o ponad 12cm większy niż w passacie). I albo chcesz ten, albo ten - moim zdaniem nie ma tu za bardzo nad czym się zastanawiać :) No chyba że nad kwestiami finansowymi.

 

Ale się rozpisałem :) pozdr.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
No raczej po przejechaniu się e39 w stanie fabrycznym do Passata nie bedzie sie chciało przesiadac

 

100% prawdy :cool2: :D Ja już z e39 się na pewno nie przesiądę. Patrzyłem na e60 jednak (bez urazy dla posiadaczy) mają one zbyt plastikowe wnętrze. Ogólnie czym nowsze auta tym mniej mi się podobają a deski rozdzielcze to jeden plastikowy odlew bez gustu. Takie moje zdanie :P

Opublikowano

Witam!

 

Jestem zainteresowany zakupem e39 525i po lifcie rocznik >2001 i mam do Was pytanie - ile trzeba liczyc za dobry egzemplarz bo ceny sa bardzo rozne, zwlaszcza oferty handlarzy sa nizszze... ?

 

Co sadzicie np. o takim ogloszeniu:

http://otomoto.pl/bmw-525-C26971362.html

 

Jezeli chodzi o cene do rocznika wydaje mi sie wysoka ale moze sie myle ? Przegladam tez mobile de i tam np. od ok. 3000 euro sa ceny to ten z pl jest za drogi czy sie myle? Powiedzcie ile mniej wiecej trzeba liczyc i na co ew. zwrocic uwage przy zakupie czytalem ze te auta lapie rdza na klapie i masce?

Opublikowano

Jeśli jest w takim stanie jak wygląda to bym nie powiedział, że wysoka. Fajny silnik, kolor i wyposażenie. Inni powiedzą że biedne, ale brak skór jest dla mnie plusem.

Sądząc po kierownicy przebieg może sięgać 300tys, ale dla tego silnika to żadne wyzwanie i zrobi jeszcze raz tyle o ile był dobrze eksploatowany.

trzeba jechać i go prześwietlić i koniecznie podłączyć pod kompa.

 

Tylne klapy rdzewieją, ale zgnitą maskę jeszcze w e39 nie widziałem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeśli chodzi o rdze na klapie i masce to prawie zawsze jej początek zaczyna sie pod maską w miejscu gdzie jest zgrzewana i pokryta masą potem wychodzi na zewnątrz ale jest to bardzo długi okres
Opublikowano
użytkuje 530d auto z bdb silnikiem,ale niestety spalanie mnie dobija ok.9l no ale cóż waga i ilość cylindrów robi swoje,a co do rdzy samochód był mierzony miernikiem i jest w oryginale ,pryszczy jest troche ,ale to 12 letnie auto także to normalne,jeżeli auto ma pół miliona przebiegu ,a na liczniku 192 ciężko sie poznać,materiały są naprawde wzorowej jakości,najlepszym rozwiązaniem chyba jest 528 na lpg spali ok.15 litrów gazu jakieś 45zł ,a moc podobna do 3.0d to takie moje przemyślenia dla kupujących
Opublikowano

Witam. Pracuje w Niemczech i pare dni temu kupiłem właśnie tu autko e39 530d. Samochod z grudnia 2000 z przebiegiem 216 tys. ktore kosztowalo 4 tys euro.

Jestem bardzo zadowolony z tego zakupu i mimo duzego spalania to komfort jest bezcenny. Polecam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.