Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hehe..

 

no to kup zadbanego dieselka bo lista napraw (i nie w cenie dolewek oleju) auta średnio zadbanego może przyprawić Cię o ból głowy co najmniej. :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja do swojej leje X-cleana 5w40 ,z Motulem trzeba uwazac bo duzo jest podróbek na rynku ,ja u siebie w sklepie mam tylko od autoryzowanego dystrybutora
Opublikowano
jednak motul nie pomoze bylem dzis u mechanika i moje bmw z przebiegiem 106 tys mil ma 100psi na 4 garach i 25 na 2 i3 garze a prawidlowe cisnienie to 150 psi czyli silnik w stanie tragicznym :cry:
Opublikowano
co mysliszze razy 3 lub cos w tym stylu ogolnie sie zdziwilem ze taki maly przebieg a silnjik w takim stanie i duzy pobor oleju trzeba zmieniac na cos innego ale nie jestem pewien czy bmw sie zobaczy bo jak narazie auto moich marzen okazalo sie zlomem pozdro
Opublikowano
jednak motul nie pomoze bylem dzis u mechanika i moje bmw z przebiegiem 106 tys mil ma 100psi na 4 garach i 25 na 2 i3 garze a prawidlowe cisnienie to 150 psi czyli silnik w stanie tragicznym :cry:

 

Czyli masz juz odpowiedz iz twoj samochodzik niema takiego przebiegu...

 

Jesli byl kupowany w UK a z tekstu "prawdopodobnie" tak ( wspomniane mile ) jest male prawdopodobienstwo ze cos nie tak z przebiegiem . Cała historia samochodu jest dostepna online... :lol:

Opublikowano

Tu zapytanie o obecny stan samochodu :

 

http://motinfo.direct.gov.uk/internet/jsp/ECSID-Internet-Status-Request.jsp

 

Tu zapytanie o historie od daty pierwszej rejestracji po dzien dzisiejszy wszystkie przeglady co roczne gdzie byly robione ,stan licznika , zalecenia ,uwagi etc.etc...

 

http://motinfo.direct.gov.uk/internet/jsp/ECHID-Internet-History-Request.jsp Enjoy

Opublikowano

albo kolego sam nie kupuj następnego auta i nie ważne czy to będzie bmw, ford, audi czy daihatsu.

 

Niestety licznik to jest najmniej istotna rzecz - bo możesz mieć przy 50k zajechaną np. turbinę (o ile jest w samochodzie) bo poprzedni właściciel tak "dbał" o auto a może i turbinka przy 200k jeszcze bardzo sobie działać.. I tak jest z wieloma innymi podzespołami. Jeśli za bardzo nie jesteś w stanie sprawdzić autka mechanicznie (a to jest najważniejsze i najbardziej kosztowne) to powierz takie sprawdzenie osobie kompetentnej (na pewno taniej Ciebie to wyjdzie niż dokładanie ciągle do niesprawnego samochodu) ;)

 

ps. jak widać u Ciebie - pobór oleju jest najmniejszym problemem :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napewno nastepne autko sprawdze to fakt bez roznicy jakie to bedzie auto ogolne sprawdzenie czyli komresja swiece zawieszenie itp to koszt zaledwie 50 funtow w warsztacie wiec tak naprawde nic w porownaniu jaki mam teraz problem ale nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem trzeba zrobic tak aby nastepne bmw mam nadz bylo w dobrym stanie dopiescic i smigac pozdro dla wszyslkich
Opublikowano

 

 

z tego linka wynika że gość przejechał 100kkm na jednym oleju. (czy niby wyminiał co 15kkm i silnik tak wyglądał ?? ) Jak dla mnie to jakaś marketingowa ściema - ciekawe czy inny olej jkaby przejechał 100kkm bez wymiany wygladałby inaczej.. :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.