Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć,

planuję kupno e39 i przeglądając ogłoszenia trafiłem na tego gościa https://auto-bus-export.otomoto.pl. Ma w swojej ofercie kilka sztuk, oglądał może ktoś z was osobiście albo wie coś o tym handlarzu? Warto się wybierać? Na zdjęciach wszystkie ładne, ale przebiegi i ceny jakieś podejrzane.

 


Byłem tam i uwierz mi nie warto. Właściciel ciężki temat, nie bardzo rozumiem jego podejścia do klienta, umawiam się z nim a na miejscu mówi przez tel że ma coś do załatwienia i czekanie cały dzień, po czym się zabrałem i wróciłem do domu.

Z ciekawości pooglądałem tam co stało na parkingu (reszta za bramą a brama jak mur nie da się nic zobaczyć) i nic ciekawego. Autka robione blacharka, malowane sztukowane :mad2: miałem ze sobą czujnik lakieru to w pewnych miejscach brak odczytu.

Na pewno bym tego sprzedawce nie polecił.

Opublikowano
Sprawdzenie to bardzo dobry pomysł, z tym, że autotesto nie da pełnego obrazu stanu auta, szczególnie pod kątem elektroniki, ale pewnie karoserię uda się przejrzeć dokładnie :wink: jakbyś chciał go sprawdzić dokładniej to daj znać na pw.

Kolego napisałem do Ciebie wiadomość prywatną więc czekam na info ;)

Opublikowano
po co Ci nędzne autotesto jak od bawarek masz sprawdzonego, świetnego, znanego andrzeja z bimmercheck? :)
Opublikowano
po co Ci nędzne autotesto jak od bawarek masz sprawdzonego, świetnego, znanego andrzeja z bimmercheck? :)

Już dogrywam temat odnośnie sprawdzenia tej Bawarki z kolegą Maniek który zaproponował pomoc ;)

Opublikowano

Witam. Co prawda plan był inny i po E46 planowałem poszukać dla siebie jako następcy modelu E90 (pisałem o tym w innym temacie); po codziennym przeszukiwaniu ogłoszeń i braku pozytywnych rezultatów (albo coś nie tak z autem, albo budżet mnie przerasta) pomyślałem "a może by tak E39'. Jak pomyślałem tak i zacząłem przerzucać dostępne krajowe oferty. Co prawda jest taniej (tak mi się bynajmniej wydaje) niż w przypadku E90, którą chciałem kupić z 2.0d 163km, ale dalej jest kłopot bo auto siłą rzeczy ma swoje lata i jako, że jest to pożądany model sprzedawcy kombinują jak mogą. Większość oferowanych aut to "perełki" trzymane pod kocem z przebiegami w okolicach 200kkm. W przypadku tego auta w grę wchodzi benzyna. Większość dostępnych ofert to m54b22 o mocy 170KM.

Czy ten silnik jest wystarczający w aucie o tych gabarytach?

Na co zwracać szczególną uwagę podczas oględzin?

Czy moglibyście ocenić jedno z ogłoszeń które wpadło mi w oko? Egzemplarz wydaje się OK. Czy cena nie jest za wysoka? (wyposażenie dobre) Jest sporo ogłoszeń z miejscowości Ostrów Mazowiecka. A opinie są różne (a to kręcone, a to ulepy). Macie może jakieś doświadczenia związane z tym miejscem (ode mnie około 270 kilometrów)?

Link do ogłoszenia:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-piekne-bmw-5-e39-m-pakiet-z-niemiec-idealny-stan-od-1-wl-ID6AKY9C.html#428e2f7c53

Opublikowano

ja mam 530i (touring, nie wiem jak to wygląda przy sedanie) i osobiście nie wyobrażam sobie tego auta z silnikiem mniejszym niz 2,8i lub 3.0d

pojechac jako tako pojedzie ale jeśl iw podobnej cenie (różnica nie wiem może 3k? )można mieć mocniejszy silnik zapewniający znacznie większy komfort to imo nie warto brać słabszych wersji.

szczególnie jesli masz do dyspozycji około 20k na zakup, za tą cenę juz spokojnie można coś dobrego urwać z mocniejszymi jednostkami (np.530i), pamiętaj że cenę zazwyczaj można też często solidnie negocjowac ;>


osobiście nie wybierąłbym się po żadną e39 bez świetnego specjalisty, który będzie w stanie dobrze ocenić stan auta, i czekałbym na oferte sprawnej technicznie 530i (przebieg nei ma tu znaczenia wg mnie :) ) omijałbym także wszelkie allegrowe komisy sprzedające auta z DE (za wyjątkiem sprawdzonych i pewnych )


cena jak na 520i dość wysoka, natomiast jak na ogól e39 tak po środku, 530i bywaja wystawione nawet i za 20-25k,

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Też wydaje mi się, że cena jest wysoka (może za wysoka), ale auta nie widziałem na żywo może i faktycznie jest warta swojej ceny a te 200kkm jest prawdziwe. Nie wiem. Podałem tą ofertę bo auto wygląda na niej nieźle. Wiadomo nie chciał bym wydawać walizki pieniędzy, a kupić coś do jazdy. Ten silnik 2.2 jest na tą chwilę najpopularniejszy w ogłoszeniach jeżeli chodzi o polifta, bo tylko polift wchodzi w grę. Bardziej chcę poznać opinię na jego temat. Ewentualnie ktoś może wychwyci coś czego ja nie widzę w ogłoszeniu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja mam 530i (touring, nie wiem jak to wygląda przy sedanie) i osobiście nie wyobrażam sobie tego auta z silnikiem mniejszym niz 2,8i lub 3.0d

 

A ja miałem 520i, 530iA i mam teraz 525iA, i nie wyobrażam sobie takiego pier****nia. Bo jakbym miał 540i, albo M5 i Twoje podejście to pewnie bym Cię wyśmiał. A prawda jest taka, że najlepiej wspominam 520i, bo mimo, że nie rozpędzał się jakoś kosmicznie szybko i przy 215km/h zamykał obrotomież, to i tak szczęśliwie zjeździłem nim całą Polskę i pół europy, nie byłem pierwszy spod świateł i na autobanie nie królowałem, ale jeździłem w ciszy i komforcie, a to dla mnie najważniejsze.

 

(przebieg nei ma tu znaczenia wg mnie :) ) omijałbym także wszelkie allegrowe komisy sprzedające auta z DE (za wyjątkiem sprawdzonych i pewnych )

 

I tu również się mylisz, bo nie ma ABSOLUNIE żadnego znaczenia od kogo kupujesz, liczy się tylko i wyłącznie stan faktyczny samochodu. A jeśli nie czujesz różnicy między samochodem który ma najechane (oryginalne) 150 000, a 350 000 to nie wiem gdzie masz oczy i uszy. (tym bardziej że tu piszesz jedno a za chwilę walisz nowy temat o drutowanej podsufitce przez poprzedniego właściciela). I przede wszystkim skupiłbym się szukając tylko i wyłącznie na furach nie rejestrowanych w PL, bo tutaj 90% to druciarstwo i wszystko robione po taniości - z mojego doświadczenia w poszukiwaniach i użytkowaniu e39 przez ostatnie chyba już z 7 lat.



xkamil91 - na dzieńdorby masz szytą kierownicę i gałkę zmiany biegów (lub podmienioną) więc wykaż się ostrożnością. Dodatkowo polerka budy, więc przygotuj się na kilka malowanych elementów, jeśli nie na grubszego dzwona, bo zazwyczaj od lakiernika taki wylizane fury wychodzą.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wspominałeś o cromie, one z reguły mają nieduże przebiegi. Miejsca nie jest tak mało w e39, ale niewygodnie się wysiada.

Wcale nie. Sam mam Cromę i w środku jest o niebo luźniej niż w E39. Croma jest dość specyficzna siedzi się dość wysoko i wysiadanie nie sprawia żadnego problemu. Croma ma ch..owe skrzynie biegów GM te same co Vectra. Z przebiegami bywa różnie jak w każdym aucie.

Wyposażenie...no cóż też bywa różnie. Myślę, że swoją pod tym względem gaszę wiele Audi, BMW a o Passatach nie wspomnę nawet. Tak, tak- a to niby tylko Fiat :mrgreen:

ESJBW7N.jpg

A taka przestrzeń jest z tyłu (o której E39 może tylko pomarzyć).

aB8Qcxb.jpg

PS. Octavia 2 w środku pod względem materiałów to jest dramat. Po prostu jedna wielka tandeta.

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale odkopałeś, nawet nie pamiętam kiedy to pisałem :roll: co w cale nie? Napisałem, że w e39 jest więcej miejsca? Z tego co zacytowałeś to nie wynika a reszty wypowiedzi nie pamiętam. Croma to wygodne auto i chyba o tym pisałem.


Co do 520i w m-pakiecie to skąd teza, że drogie? Ładna wersja w m-pakiecie to ile ma kosztować? 10k? Normalna cena, do sprawdzenia przebieg i oględziny, silnik jest wystarczający jeżeli jest w pełni sprawny.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Koledzy piszę oby pochwalić się że dziś nabyłem tą e39 530iA o którą pytałem tu na forum. Dzięki koledze maniek21112 który wykonał dla mnie usługę sprawdzenia samochodu było mi dużo łatwiej podjąć decyzję i tak o to stałem się dziś posiadaczem tej gabaryny. Oczywiście nie będę tu pisał że samochód jest w nienagannym stanie itd. ale na pewno jest warty tej ceny którą musiałem za niego zapłacić. Powodzenia w dalszych poszukiwaniach dla tych którzy w dalszym ciągu poszukują swojej wymarzonej perełki ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Super, że udało się dogadać :cool2: oby służył bezawaryjnie :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Super, że udało się dogadać :cool2: oby służył bezawaryjnie :8)

 

Myślę że będzie dobrze jeśli tylko pomożesz ogarnąć temat z tym co jest do zrobienia ;)

Pozdrawiam :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak naprawdę to sprawdź prawy tylny czujnik na wahaczu oraz ten przedni czujnik pdc, sprawdź wtyczki, przewody oraz czy dochodzi napięcie, często przyczyną jest słaby styk. Tylko do webasto musisz kogoś znaleźć kto sprawdzi czujnik temperatury, reszta to kosmetyka :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
ja mam 530i (touring, nie wiem jak to wygląda przy sedanie) i osobiście nie wyobrażam sobie tego auta z silnikiem mniejszym niz 2,8i lub 3.0d

 

A ja miałem 520i, 530iA i mam teraz 525iA, i nie wyobrażam sobie takiego pier****nia. Bo jakbym miał 540i, albo M5 i Twoje podejście to pewnie bym Cię wyśmiał. A prawda jest taka, że najlepiej wspominam 520i, bo mimo, że nie rozpędzał się jakoś kosmicznie szybko i przy 215km/h zamykał obrotomież, to i tak szczęśliwie zjeździłem nim całą Polskę i pół europy, nie byłem pierwszy spod świateł i na autobanie nie królowałem, ale jeździłem w ciszy i komforcie, a to dla mnie najważniejsze.

 

a kto tu mówi o rozpędzaniu się spod swiateł, kto tu mówi o królowaniu na autobanie? szkoda samochodu na takie wygłupy. Natomiast ten komfort, który daje 530i jest taki że wystarczy mi na zwykłej dk, czy autodstradzie leciutko wcisnać pedłą gazu, nieznacznnie podnosząc obroty i auto przyjemnie rozpędza się o te 20km/h wyżej (np przy wyjezdzie z zabudowanego). nie musze męczyć silnika do 4-5 tys obrotów jak w poprzednich autach żeby rozpędzić się ze 120 do 140. dziękii temu nie zajmuje na siłę lewego pasa bo potem rozpędzanie się zajmie mi wicznosć, zjeżdżam na prawy i nie mam problemu z tym żeby zwolnić na moment i puścić szybciej jadące auta.

dla mnie który wcześniej jezdził autami w okolicach 100KM jest to mega komfort i wygoda, spokojnie lekko przyspieszając o te 10-20km/h przy +/-3k obrotów i ciszy i dlatego za nic w świecie nie zamieniłbym go np. na 520.

ale oczywiście Ty wiesz, lepiej. 530i słuzy tylko do wystrzeliwania spod swiateł i zapierdalania 250 najlepiej w terenie zabudowanym :)

 

(przebieg nei ma tu znaczenia wg mnie :) ) omijałbym także wszelkie allegrowe komisy sprzedające auta z DE (za wyjątkiem sprawdzonych i pewnych )

 

I tu również się mylisz, bo nie ma ABSOLUNIE żadnego znaczenia od kogo kupujesz, liczy się tylko i wyłącznie stan faktyczny samochodu. A jeśli nie czujesz różnicy między samochodem który ma najechane (oryginalne) 150 000, a 350 000 to nie wiem gdzie masz oczy i uszy. (tym bardziej że tu piszesz jedno a za chwilę walisz nowy temat o drutowanej podsufitce przez poprzedniego właściciela). I przede wszystkim skupiłbym się szukając tylko i wyłącznie na furach nie rejestrowanych w PL, bo tutaj 90% to druciarstwo i wszystko robione po taniości - z mojego doświadczenia w poszukiwaniach i użytkowaniu e39 przez ostatnie chyba już z 7 lat.

 

to że mam inne zdanie nie znaczy, że się mylę ale tak samo nie oznacza, że mam monopol na rację. Skoro przebieg jest tak ważny, to dobra. Damy Ci 2 bawarki: 1 upalana regularnie do odcinki na parkingu pod lidlem, jeżdżona w mieście przez króla szos który zawsze musi być pierwszy spod swiateł ale z super przebiegiem dajmy na to 200tys czy nawet ori 150. 2 bawarka niech ma 350-400, jeżdżona spokojnie po autostradach bez szaleństw, i jako że to auto które jest potrzebne do pracy, dobrze serwisowana. I powiadasz że zapewne ta z 200k na liczniku będzie 100x lepsza niż ta druga? widzisz teraz dlaczego handlarze tak notorycznie cofają te głupie liczniki :)


i moim zdaniem tak samo ogromne ma znaczenie od kogo kupujesz. w przypadku aut z de nie masz pojęcia kto siedział za kierownicą, nic nie wiesz o tej osobie.

w Polsce juz można sobie jakiś pogląd wyrobić na podstawie rozmowy z włascicielem. Tak samo jak chcesz się dopytać o auto. ktoś kto o nie dbał będzie wiedział o nim wszystko, oczywiście prawdą jest że większość włascicieli bawarek w polsce to ludzi z przykładu powyżej nr.1 ale nie wszyscy.

z kilku aut zrezygnowałem jeszcze zanim zacząłem je sprawdzać bo właściciel był wg mnie "podejrzany"

natomaist w aucie z de nie wiesz nic o nim prócz tego że jest ładnie odpicowane przez handlarza i frazesami typu: "igła panie" nic nie stuka nic nie puka, niemiec płakał jak sprzedawał. warto też pamiętac że handlarz chce zarobić... ile?, jak najwięcej...


a co do mojej podsufitki.. druciarstwo czy nie, to się okaże jak zostanie zdjęta. takze nie ma co ferować wyroków z góry, nie omieszkam pózniej wrzucić info jak strasznie podrutowana była

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę, że rzeczowa dyskusja z Tobą nie ma sensu, nawet nie jesteś w stanie przeczytać ze zrozumieniem tego co napisałem, dlatego odpowiem Ci cytatami z mojego postu powyżej.

 

ale oczywiście Ty wiesz, lepiej. 530i słuzy tylko do wystrzeliwania spod swiateł i zapierdalania 250 najlepiej w terenie zabudowanym :)

 

 

nie byłem pierwszy spod świateł i na autobanie nie królowałem, ale jeździłem w ciszy i komforcie, a to dla mnie najważniejsze.

Może powienienem dodać "i nadal dla mnie jest ważne.", a nie

wystrzeliwania spod swiateł i zapierdalania 250 najlepiej w terenie zabudowanym

bo

jakbym miał 540i, albo M5 i Twoje podejście to pewnie bym Cię wyśmiał.

 


 

(przebieg nei ma tu znaczenia wg mnie :) ) omijałbym także wszelkie allegrowe komisy sprzedające auta z DE (za wyjątkiem sprawdzonych i pewnych )


to że mam inne zdanie nie znaczy, że się mylę ale tak samo nie oznacza, że mam monopol na rację. Skoro przebieg jest tak ważny, to dobra. Damy Ci 2 bawarki: 1 upalana regularnie do odcinki na parkingu pod lidlem, jeżdżona w mieście przez króla szos który zawsze musi być pierwszy spod swiateł ale z super przebiegiem dajmy na to 200tys czy nawet ori 150. 2 bawarka niech ma 350-400, jeżdżona spokojnie po autostradach bez szaleństw, i jako że to auto które jest potrzebne do pracy, dobrze serwisowana. I powiadasz że zapewne ta z 200k na liczniku będzie 100x lepsza niż ta druga? widzisz teraz dlaczego handlarze tak notorycznie cofają te głupie liczniki :)


i moim zdaniem tak samo ogromne ma znaczenie od kogo kupujesz. w przypadku aut z de nie masz pojęcia kto siedział za kierownicą, nic nie wiesz o tej osobie.

w Polsce juz można sobie jakiś pogląd wyrobić na podstawie rozmowy z włascicielem. Tak samo jak chcesz się dopytać o auto. ktoś kto o nie dbał będzie wiedział o nim wszystko, oczywiście prawdą jest że większość włascicieli bawarek w polsce to ludzi z przykładu powyżej nr.1 ale nie wszyscy.

z kilku aut zrezygnowałem jeszcze zanim zacząłem je sprawdzać bo właściciel był wg mnie "podejrzany"

natomaist w aucie z de nie wiesz nic o nim prócz tego że jest ładnie odpicowane przez handlarza i frazesami typu: "igła panie" nic nie stuka nic nie puka, niemiec płakał jak sprzedawał. warto też pamiętac że handlarz chce zarobić... ile?, jak najwięcej...


a co do mojej podsufitki.. druciarstwo czy nie, to się okaże jak zostanie zdjęta. takze nie ma co ferować wyroków z góry, nie omieszkam pózniej wrzucić info jak strasznie podrutowana była

 

I tu również się mylisz, bo nie ma ABSOLUNIE żadnego znaczenia od kogo kupujesz, liczy się tylko i wyłącznie stan faktyczny samochodu.

 

I tu również chyba powinienem dodać, że jak jesteś kumaty i wiesz co i jak sprawdzić, to żaden handlarz, czy "ktoś kto o nie dbał będzie wiedział o nim wszystko" kitu Ci nie wciśnie. A fury kupuję z możliwie najpełniejszym raportem z bimmer-check - jedyna pewna rzecz jaką możesz mieć do samochodu (mam nadzieję).




Ale troll wątek się zaczyna, zaraz admin i tak pewnie pokasuje :D

Opublikowano

możesz kasować Cichy, bo przecież rzeczowa dyskusja ze mną nie ma sensu tak wiec nie będę jej kontynuował :)


ale cieszę się że choć w jednej rzeczy się zgadzamy madseason:

A fury kupuję z możliwie najpełniejszym raportem z bimmer-check - jedyna pewna rzecz jaką możesz mieć do samochodu (mam nadzieję).

 

a wracając do postu który zaczał tą całą burzę tutaj:

xkamil, jak widzisz opinie moga być skrajne i co jednemu się podoba może nie mieć znaczenia dla kogoś innego. najlepiej nie zakładaj w ciemno i nie bierz opinii innych osób za jedyną sluszną, tylko umów się na obejrzenie kazdej z wersji i sam oceń która Ci najbardziej odpowiada i czy np. warto do którejś doplacić czy nie :)

Opublikowano

Witam to mój pierwszy wpis na forum. Szukm e39 w bezynie kombi i wpadły mi w oko 2 szt. Może któś z was wie co to za autka, był oglądał itd.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-525i-192km-alu-skora-xenon-edition-exlusive-oplacony-ID6AFEJK.html

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-525i-lpg-gaz-touring-skora-nivo-xenon-swietny-stan-ID6ALo4e.html


To pierwsze ładne tylko jakoś dziwnie podniesiona poduszka od strony pasażera. Nie jest równo z kokpitem Co myślicie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do pierwszego auta jest vin w ogłoszeniu, więc możesz spróbować potwierdzić przebieg, to na początek. Bardzo ciekawa wersja wyposażeniowa.


VIN WBADS31050GZ83743

Type Code DS31

E Series E39 (2)

Series 5

Type TOUR

Model 525I TOURING (EUR)

Steering LL

Doors 5

Engine M54

Displacement 2.50

Power 141

Drive HECK

Transmission MECH

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery LEDER HIGHLINE/SCHWARZ (V6SW)

Prod. Date 2002-04-03

Vehicle options

L801A National version Germany

S167A EU4 exhaust emissions standard

S210A Dynamic stability control

S232A BMW light alloy wheel, radial spoke 50

S249A Multifunction f steering wheel

S255A Sports leather steering wheel

S261A Side airbags for rear passengers

S386A Roof railing

S403A Glass roof, electrical

S422A Fine wood trim, mussle maple

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interior/outside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automatic-dip

S441A Smoker package

S470A Isofix-System

S473A Armrest front

S494A Seat heating driver/passenger

S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S508A Park Distance Control (PDC)

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S555A On-board computer V with remote control

S650A CD player

S661A Radio BMW Business (C43)

S723A Exclusive Edition

S785A White direction indicator lights

S851A Language version German

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S970A Business Package


Włoszka podejrzewam, że była lakierowana z prawej strony, co oczywiście nie jest niczym nadzwyczajnym, te auta bardzo lubi rdza. Spasowanie maski oczywiście pozostawia trochę do życzenia. Załatw vin i sprawdź przebieg, kierownica pomalowana, ale po fotelu widać, że swoje przeszedł, chyba, że ugniatał go gruby Włoch :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może była na akcji serwisowej w aso z poduszkami a często im coś nie wychodzi przy montażu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Gdzie najlepiej sprawdzić dane po vinie żeby nie przepłacać za bardzo? W sumie rozmawialem z goście zarzeka się se bezwypadkowy. Szyby oryginalne. Jedyne co to błotnik i któreś drzwi malowal od dołu bo rdzy trochę było. Nie wiem jak spod.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak sam przebieg to www.auto-records.com za 4,5E a jak chcesz szczegóły to bimmer-check, ale tu już chyba minimum 130,-.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.