Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Wpadłem dzisiaj na stronę firmy która importuje auta. Jedna z ofert mi się podoba.

 

http://allegro.pl/bmw-525i-192km-m-pakiet-skora-czarny-sufit-i6840427903.html

 

Szukałem złych jak i dobrych opinii o tym gościu ale niczego takiego nie znalazłem. Może ktoś coś o nim wie. Wiem że to Radom ale poprzednie auto kupiłem w Radomiu i całe było w oryginale i nie mogę nic na nie złego powiedzieć.

 

Będę wdzięczny za jakieś info o tym sprzedającym jak i aucie które mnie interesuje.

Edytowane przez Bugs10
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdzie mu się podział ten m-pakiet? Chyba, że auta mu się pomyliły :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Z tego co widzę w opisie to jest napisane żę mpakietowa jest kierownica, podsufitka i fotele tylko więc na wyrost napisane MPAKIET
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak doczytasz to znajdziesz informację, że auto posiada pełen m-pakiet, jakby założyć fabryczny zderzak, pozbyć się naklejek i dodać jakieś pasujące koło to mógłby wyglądać dobrze a narazie jest bardzo słabo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Panowie, czy w roku 2017 warto jeszcze kupować E39? Podoba mi się 525iA kombiak z 2001r. z fabrycznym M-pakietem w bardzo ładnym stanie ale cena to około 26000. Dokładając parę tyś można kupić nowszy model E91 (tylko że na rynku same klekoty 2.0) czy E61 z początków produkcji. Auta potrzebuję na codzienne dojazdy do pracy (kilka km), zakupy i raz na jakiś czas jakiś wypad w trasę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja po moją kolejną e39 jechałem najnowszą trójką F30 m-pak, efficient dinamics. W porównaniu, o dziwo F30 wypada mizernie moim zdaniem, mimo, że nówka i masa lat różnicy. Design może ładniejszy, ale przestrzeń nieporównywalnie lepsza w e39, tak samo z komfortem jazdy (mimo, że zawias regulowany), materiałami - w f30 głównie tani plastik, skrzynia biegów - mieli między 8 biegami jak oszalała (tylko w trybie sport da się tym jakoś jeździć) i nawigacja - wolę bez i używać google maps, niż mieć takie dziadostwo. Mam wrażenie, że poprostu przekombinowali wiele rzeczy w najnowszych modelach, oraz zaczęli szukać oszczędności tam gdzie najbardziej je widać - może się podobać, moje pierwsze wrażenie było "WOW", ale z kilometrami znacząco zmalało.

 

A jak to wygląda w e61, czy e90? Pewnie tak w połowie drogi do f30 ;) Sam się zastanawiam co następne po e39, ale jeszcze trochę czasu mam zanim będę musiał podjąć decyzję.

 

W nowszym samochodzie oczywiście mniejsze ryzyko rdzy, możliwe, że łatwiej w dobrym stanie znaleźć, ale też droższe części, czy więcej elektryki - może wyjść bokiem.

 

Przejedź się najpierw każdym i zadecyduj. Na to pytanie którą kupić - sam musisz sobie odpowiedzieć. A w e39 to ostatnie na co bym patrzył to m-paki itp. Stan się liczy i historia.

Opublikowano

Na M-pakiecie to mi nie zależy, po prostu jest. Auto sprzedaje Auto Bawaria z Puław i z tego co słyszałem, ulepów tam nie sprzedają.

Cały problem w tym, że po zakupie nie chciałbym mieć kaca, że za podobną kwotę mogłem mieć kilka lat młodsze auto. O opiniach rodziny i znajomych nie wspominając (tyle kasy za starego rumpla) ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam już trzecie e39 i za każdym razem słyszę że starego rumpla kupiłem, takie przeświadczenie w narodzie - co ma więcej niż 10 lat i 200k km przebiegu to już złom na kółkach.

 

Ale co ciekawe, jak komuś nie mówię ile fura ma lat, tylko pytam ile sądzi że ma to słyszę, zazwyczaj przedział od 5 do 10 :lol:

Raz się zdarzyło nawet, że ktoś uznał, że fura jest fabrycznie nowa, ale to w moim pierwszym sedanie jakieś 7 lat temu z ori nalotem 136.000 i po gruntownym czyszczeniu - faktycznie tak wyglądała :D

 

A ten kombiak z auto bawarii - mają renomę ale też marżę - cenią się. Możesz znaleźć coś podobnego od handlarza taniej, ale pytanie czy chce Ci się oglądać, jeździć, wybierać. Osobiście przy ostatnim wybrałem sobie kilka samochodów, i leciałem po kolei. Drugi mi się spodobał to od razu zaliczka, za tydzień odbiór z opłatami i przeglądem na resztę z listy już nie patrzyłem, mimo, że mogły mieć więcej wypasów, historia ASO była uboga a nie wiadomo jeszcze jak blacha. Ze zwykłyim handlarzami zaleta jest taka, że jak przyjechało niemiec tak plakiem przejadą i na sprzedaż, można dużo utargować za pierdoły, które się naprawia za grosze, lub całkiem za darmo ;) Bawaria wie co ma, w jakim stanie i za ile to puścić, ludzie się śmieją w komentarzach, ale trafić dobrą furę bez kręcenia przy takim wieku łatwo nie jest i za to się im płaci.

 

Co do bawarii, jak chcesz z nimi negocjować musisz mieć argumenty, bo wszystko co trzeba starają się zrobić sami przed wystawieniem, tu już masz malowany zderzak i polerke lamp. Jakieś wycieki jak były pewnie też już nie ma. a za dużo się na furach nie znasz może poleć na ogllędziny z bimmer-check, chyba 500pln za pelny przegląd przedzakupowy, wtedy masz większą pewność.

 

BTW. Niedługo mają mieć w ofercie e39 sedan exclusive edition, się zastanawiam za ile wystawią, będę mógł porównać do ceny mojego kombiacza, który jest praktycznie w takim samym stanie, nalocie i historii :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Zdecydowałem się w końcu napisać i sprzedać moją S6 C5 z 2000r i kupić coś ze stajni BMW a mianowicie e39. Skłoniła mnie do tego m.in. okazja (tak mi się wydaje, poprawcie mnie jeżeli nie jest to okazja).

 

Mam możliwość zakupu e39 530d z 2003 roku (z końcówki produkcji), 203tys przebiegu 100% prawdziwy. Nie bity, brak rdzy, bardzo zadbany., garażowany, używany weekendowo, robiony na bieżąco wszystko w oryginale.

Troszkę historii. Właściciel to fan przede wszystkim mercedesa ma już pare ładnych rodzynków np. sec 500 ale ma też bmw. Ten egzemplarz jest sprowadzony z Włoch w 2013 (jeżeli dobrze zapamiętałem) dla żony, ale żona woli bmw serii 7 i e39 stała sobie smutna w garażu. W 2016 roku w czasie weekendowego wypadu, w lesie zawracając tyłem najechał na jakiś korzeń i zrobiła się mała wgniotka u dołu, prawie niewidoczna, nie było nic z tym robione, lakier nie jest uszkodzony. Właściciel posiada pełną dokumentację potwierdzającą przebieg przed sprowadzeniem jak i po. Cały segregator faktur, ostatnie są z tego mc. Oryginalne fotele wyjął na czas swojego użytkowania i wstawił zwykłe szmaciaki, do sprzedaży wstawi oryginały. Dokupił oryginalne drewniane listwy i odda je z samochodem. Ostatnio robił regeneracje lamp.

 

Cena to 30.000 zł (nie wiem czy uda się coś urwać, nie pali mu się ze sprzedażą, nie wystawia jej na aukcji)

 

(mam możliwość zabrania samochodu na cały dzień i sprawdzenia) Co o tym myślicie, czy cena jest okazyjna, co moge/powinienem sprawdzić ?

 

Tu jest VIN jak by ktoś mógł rozkodować to bardzo dziękuję.

wbadl81070g043969

 

D.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Weź do sprawdzenia bimmer-check.com. Sprawdzi stan faktyczny, przebieg, i każdy element, łącznie z wpięciem w kompa itp. Dodatkowo może coś się uda urwać jak coś będzie nie tak. A jak picowany szrot to też wyjdzie przy oględzinach.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Załatw vin i sprawdź przebieg, dużo zmian, więc jest co sprawdzać czy zostało to dobrze zrobione.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Hoger moim zdaniem warto się pakować w E39 :) Wiadomo, dla kogoś kto patrzy na rocznik aut to jest nie do przyjęcia itd.

Jednak to auto mimo wieku nie zestarzało się za bardzo (moim zdaniem), oferuje bardzo dobry komfort i jakoś wykonania ;)

Opublikowano

A mam do Was po drodze jeszcze takie pytanie:

Ile ważą 535, 540?

Dane katalogowe to jedno a Wasze spostrzeżenia to drugie.

Np Audi S6 C5 katalogowo 1740kg, tymczasem waga wielu egzemplarzy bieda edition zważonych przez posiadaczy od 1980 do ponad 2t.

S8 D2 w jednych wynikach jest lżejsze od S6, w innych tyle samo.

Jak to jest z e39?

Opublikowano

Wagowo raczej nie ma znaczącej różnicy bo oba auta niewiele się różnią. M62B35 to dla mnie trochę niepotrzebny silnik w gamie E39. Waga i spalanie jak w 540i, a osiągi jak 530i..

Co do sztuki którą wrzuciłeś, osobiście nie chciałbym jeździć czymś co próbuje wyglądać jak M5 a nim nie jest :mrgreen:

"Dobry Boże, co się dzieje z tym światem? Popatrz tu z nieba i przypierd.l granatem."


Alpina B10 V8 4,6

E61 Edition Sport - rodzinne kombi


E39 530i 2002r - moja pierwsza miłość

Opublikowano
Jak zadbane 535i Ci się trafi to idzie przeżyć, wiadomo tańsze są niż 540, ale cenowo utrzymanie i spalanie jest to samo. To że jeździ jak 530i a pali jak 540i to kolega już napisał.
Opublikowano
Co do sztuki którą wrzuciłeś, osobiście nie chciałbym jeździć czymś co próbuje wyglądać jak M5 a nim nie jest :mrgreen:

Już ją odpuściłem. Zgadzam się z Tobą, gdybym ją wział napewno znaczek m5 by wyleciał.

A swoją drogą wiadomo, że w Polsce jeździ więcej m5 niż zostało wyprodukowanych :D

Opublikowano
Hoger moim zdaniem warto się pakować w E39 :) Wiadomo, dla kogoś kto patrzy na rocznik aut to jest nie do przyjęcia itd.

Jednak to auto mimo wieku nie zestarzało się za bardzo (moim zdaniem), oferuje bardzo dobry komfort i jakoś wykonania ;)

 

Tylko że najbardziej mnie męczy sprawa rdzy i silnika M54. Teraz auto bez rdzy ale pierwsza zima i może się zacząć :) No i ten silnik. Moje obecne auto zaczęło drastycznie pochłaniać olej (prawdopodobnie pierścienie) i nie chciałbym w kolejnym aucie przechodzić to samo.

Opublikowano

To mój pierwszy post na forum od razy się przywitam - Witam :D

 

Do rzeczy, zbieram się z zamiarem zakupy E39 w touringu, preferowałbym kombinację Diesel 2.5/3.0 + manual, benzyna z gazem tylko jak się trafi gdzieś w okolicy. Budżet do 15 000 pln. Pytanie jakie mnie nurtuje dotyczy sprawdzania auta na bimmer-check. Jak to się ma do aut z zagranicy, które latają po Polsce kilka lat i są serwisowane poza siecią BMW, w prywatnych warsztatach. Na ile informacje zawarte w raporcie będą wiarygodne?

 

Druga kwestia, to czy 1500 zł wystarczy na ogarnięcie auta po zakupie ?

Opublikowano

Nie możesz pytać czy 1500zł wystarczy bo jak kupisz zajechanego lanosa to 1500zł tez braknie...

 

Jak bedziesz chcial zrobic olej filtry tarcze klocki to juz sie zrobi 1500zł (mowimy o dobrych czesciach a nie gownie)

E39 to raczej debiloodporne samochody ale musza byc serwisowane na biezaco i na dobrych czesciach bo jak bedziesz chcial oszczedzac na czesciach to bedziesz co chwila robil to samo i pchał kase bez sensu...

 

Mam juz druga E39 w domu ojciec jezdzi i nie chce innego auta moja byla z przed liftu on ma 2003 rok ma 383tyś nalatane i srodek jest praktycznie jak nowy mechanicznie zrobiłem Turbo w tamtym roku bo puszczało juz olej i jakies rzeczy bieżące typu tarcze klocki oleje wahacz...

 

Generalnie trzeba się najeździć i naszukać dobrego E39, żeby nie miał historii napraw blacharskich jak passat z 99roku od mirka po milionie przebiegu. Przy zakupie auta trzeba wziąć pod uwage wiele czynników. I przedewszystkim nie napalaj sie na przebiegi rzedu 220tysiecy bo to mit... Lepiej kupić auto które ma 300 albo 350 ale pewne i serwisowane a nie 220 tyś i nie wiadomo ile jest do tylu

Opublikowano

Witam,

 

Zakupiłem e39 2.8i 97r i mam parę pytań, nie chcę zakładać osobnego tematu stąd liczę na Waszą pomoc tutaj. Jaki najlepszy olej mogę wlać ? 5w30 czytałem syntetyk, jaki dokładnie, możecie polecić jakiś z autopsji ? To raz, dwa, nie mam aktualnie zdjęć gdyż BMW odbiorę dopiero w środę ale bardzo nurtują mnie jakiego pochodzenia są dokładki do zderzaków (ponąć zender), wygląda tak : https://img.bmw-syndikat.de/gallery/98/746/Dach%20schwarz_1.JPG

BMW zwiozłem prywatnie z Niemiec.

 

Pozdrawiam !

Opublikowano

lesko1909 zakładaj temat o swoim BMW ;) jak nie tutaj to na innym forum :D

Te dokładki to nie zender tylko pakiet AERO - ja mam takie w touringu, oprócz przedniej :)

Zalewaj 5W40 - Millers, LM, Neste :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do oleju to tu masz trochę moich wypocin. Znajdź taki co spełnia normy ACEA A3/B3 i będzie ok. 5w30, 5w40. Czy co tam się trafi w dbrej cenie.

viewtopic.php?f=72&t=150596&start=1560#p2383575

 

Ja coś takiego załaduję następnym razem, zobaczymy co z tego wyjdzie, cena jak za mineral z biedry, ale spełnia wszystkie normy.

http://allegro.pl/elf-excellium-full-tech-0w30-4l-nowe-opakowanie-i6878651153.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.