Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli faktycznie ma tyle przejechane (chociaż nie wierzę w to osobiście :) ) i z autem jest wszystko technicznie ok, to normalna cena. Ciężko w Niemczech znaleźć taką z pełnym M pakietem za 6 tys E więc byłoby ok. Tylko ja już nie wierzę w uczciwych handlarzy, którym się opłaca takie auta sprowadzać, więc musisz je dokładnie sprawdzić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem w tym ze mam do warszawy 500km wiec szkoda czasu ryzykowac, bez wczesniejszego sprawdzenia w miare mozliwosci. Gdzie polecasz sprawdzic VIN? bo widzialem na stronach www jest okrojona wersja za darmo co wlasciwie nic mi nie daje...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Serwisowanie to tylko w ASO. Sam możesz mieć problemy, może ktoś z forum Ci pomoże. W kraju gdzie cofa się liczniki na potęgę ASO utrudniają ludziom sprawdzenie po VIN przebiegu. Chory kraj po prostu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jestem niejako w dupie... albo ufać albo zabrać ze sobą kogoś kto prześwietli auto na miejscu. w każdym razie właśnie oglądam te auta na mobile.de i rzeczywiscie to dobra cena bo tam to 6-6,5E trzeba dac a nie robia szalu te auta w dodatku sa po jakis wiejskich tuningach i felami z kosmosu, od razu widac ze szosował tym jakis dzieciak któremu starzy dali na dobitke auto...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zaufanie i prześwietlanie na miejscu nic Ci nie da. Poproś o VIN, może ktoś tu z forum da radę Ci to sprawdzić. Możesz też napisać emailem do kilku ASO w Polsce i ktoś w końcu Ci poda ostatni wpis z systemu BMW itd. Ja tak często robię z różnymi markami (bo nie wszędzie mam układy) i to działa, w końcu ktoś mi odpisze.

 

Nie jedź oglądać tego auta nie sprawdzając jego historii w ASO bo nie ma to sensu. Ufać to sobie możesz Niemcowi w Bawarii ale też nie do końca, bo i tam trafiają się kombinatorzy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jak chcesz to moge Ci sprawdzic przebieg po Vinie dzisiaj do 18-nastej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki gorik ale chyba nic z tego... Właściciel stwierdził ze VIN udostępni po obejrzeniu auta. Bo? 'Bo nie', 'Nie będe każdemu Vin-u udostepnial' Pytalem co ma do ukrycia stwierdzil ze nica przebieg 100% autentyk ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, widać nawet wpośród tych najdroższych ofert są jakieś wałki, co dopiero byłoby w tych tańszych... Choć spotkałem się nie raz w ogłoszeniu z numerem VIN. Nie wiem może ja źle szukam tego auta, wydawało mi się ze jak ktos wychwala auto na 10 stron A4 to nie robi tego dla picu bo po co później ma sie wstydzic jak ktoś przyjedzie oglądac i połowa wyjdzie kłamstwem... Ale na szczęscie mi sie nie spieszy, 2 auta kupiłem będac napalonym nastolatkiem, trzecie chce żeby było wynikiem przemyślanych decyzji ;) póki nie znajde nowych ofert umilkne tak więc dzieki za poswiecony czas, pozdro

 

 

Gorik chyba juz za późno lecz jakbyś miał tam jeszcze możliwosc sprawdzenia tego auta to byłbym wdzięczny WBADL71050GV20019.

 

http://motoallegro.pl/bmw-e39-530d-sedan-warto-i2384500723.html

 

 

Jeszcze raz edytuje bo dostałem VIN tego poprzedniego, sprzedawca sie wqrwia ze kazdy dzwoni tylko dupe zawraca o VIN :) Tak, więć Gorik jeżeli masz możliwosc to jeszcze ten VIN:WBADL710X0GV16774

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję pomocy w zakupie E39, jestem zainteresowany dieslami. Najbardziej boję się o silnik bo słyszałem, że 2,5 są awaryjne a nie wiem czy stać mnie na 3,0, który jest podobno najlepszym dieslem w E39. Na co zwrócić szczególną uwagę jeśli chodzi o silnik i całą resztę? Jakie są typowe usterki? Czy w ogóle można kupić dobrą E39 z początku produkcji do 10 tysięcy? Czy automat w tych silnikach to dobry pomysł? Pozdrawiam i proszę o pomoc!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za chwilę następny ku...a napisze,że Tds jest chu...wy :mad2:

Za 10 koła przestań marzyć o jakimkolwiek dieslu nawet ogólnie o E39.

 

zapytałem o wskazówki a nie o to o czym mam marzyć a o czym nie, tak się składa że mój kolega wyjeżdża za granicę i własnie ma do sprzedania takie autko w okazyjnej cenie, także proszę bez uszczypliwych komentarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowe usterki? Wejdź na forum już na 1 stronie znajdziesz jakie problemy są w 530d

zwróć uwagę na działanie wtrysków turbiny jak się zachowuje skrzynia i cała masa innych rzeczy. Dobrej e39 można szukać w podstawowej wersji bez wyposażenia z podstawowym 2l silnikiem (osobiście kupowałem rok temu i dałem "troszkę" więcej. Automat dobry pomysł o ile nie jesteś gościem co butuje auto i chce pokazać, że da się spalić laka w BMW. Jeśli lubisz wieś drift jazdę z piskami wkręcanie auto na wysokie obroty dynamiczną jazdę non stop i zarabiasz ok 7tys na miesiąc to e39 to dobry pomysł :) zobacz na forum ile kosztuje remont skrzyni. Ile kosztuje serwisowanie auta. Kolega jeśli sprzedaje za mniej niż lub równo 10tys to albo jest styrana i chce się jej pozbyć albo nie ma kasy na serwis. Każdy kto ma dobrą e39 nie sprzedał by jej za 10tys nawet z początków produkcji czyli 96r a 3l diesel był później montowany.

 

525tds czy CR nie są awaryjne. Po prostu nie są idioto odporne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

No to prawdziwa okazja.

Bierz,bierz!!!

To dlaczego się pytasz skoro auto od znajomego.Co znajomy nie powiedział Ci nic o aucie?Słaby ten znajomy.

Na 2,5d lub 3.0d musisz mieć no powiedzmy te min. 20,a chcesz kupić za niecałe 10.

A Ci co swoje marzenia w postaci E39 spełnili za niecałe 10 to mają następne marzenia skąd wziąć kolejne 10 na naprawy.

Super silnikiem jest ostro wyjechane 3.0d wtedy nie będziesz wiedział co z kasą zrobić :mrgreen:

Slnik w 525d się nie psuje tak samo jak 530d bo to praktycznie jest ten sam. E39 do 10 tys zł? Jaja sobie robisz, nie?

Z pewnością chodziło o Tds-a (diesel z początku produkcji) "bo słyszałem, że 2,5 są awaryjne" :wink:

pewnie igła bezwypadkowy

Jak większość i jeszcze przebieg 180 tk :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie liczę na <200 tys przebiegu, dla mnie może mieć i 400 oby była w pełni sprawna i na bieżąco z naprawami i wymianami. Miałem okazje nią jechać, wszystko wydawało się ok ale kolega też to auto nie za długo posiada i póki co problemów mu nie sprawiało.

 

 

Typowe usterki? Wejdź na forum już na 1 stronie znajdziesz jakie problemy są w 530d

zwróć uwagę na działanie wtrysków turbiny jak się zachowuje skrzynia i cała masa innych rzeczy. Dobrej e39 można szukać w podstawowej wersji bez wyposażenia z podstawowym 2l silnikiem (osobiście kupowałem rok temu i dałem "troszkę" więcej. Automat dobry pomysł o ile nie jesteś gościem co butuje auto i chce pokazać, że da się spalić laka w BMW. Jeśli lubisz wieś drift jazdę z piskami wkręcanie auto na wysokie obroty dynamiczną jazdę non stop i zarabiasz ok 7tys na miesiąc to e39 to dobry pomysł :) zobacz na forum ile kosztuje remont skrzyni. Ile kosztuje serwisowanie auta. Kolega jeśli sprzedaje za mniej niż lub równo 10tys to albo jest styrana i chce się jej pozbyć albo nie ma kasy na serwis. Każdy kto ma dobrą e39 nie sprzedał by jej za 10tys nawet z początków produkcji czyli 96r a 3l diesel był później montowany.

 

525tds czy CR nie są awaryjne. Po prostu nie są idioto odporne.

 

dziękuję, o takie informacje mi chodziło :)

dresem nie jestem, nie palę laczka pod remizą a autko ma mi służyć do sprawnego przemieszczania się głównie po mieście więc wg tego co mówisz pasowałby mi automat.

Edytowane przez EvilSoul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
dobrze Ci piszą koledzy za 10t to ładnej Astry II nie mozna znalezc a co dopiero E39 albo trzeba pujsc na spore kompromisy np.mam auto ale narazie nie jezdzi albo jezdzi ale jest zardzewiałe itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem zadbana sztukę w benzynie łącznie z rejestracja zrobiłem wszystko jak leciało zeby mieć spokój zawiecha hamulce opony disa świece olej i 10 tys pękło a ty chcesz auto za to kupić i jeździć :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moglem nic nie robic auto jest do zabawy a ja kupowałem tylko oryginalne części większość fanów pewnie kupiła by używana dise bo nowa kosztuje 700 mam inne podejście o dbanie niz większość ludzi bo jak ja potem sprzedaje to jest kompletna historia poparta fakturami i zdjęciami.kolejna sparwa nei wymienie jednego wahacza tylko komplet bo tem znowu musial bym cos robic a tak geometria i spokój nie kupuje używanych opon tylko nowe raczej kompletu za 1000 zl nei kupie...to tylko eksploatacja a jaka jest eksploatacja diesla za 10 tys turbo wtryski skrzynia pompy :|
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No to faktycznie zadbaną sztukę kupiłeś. :duh:

mmw koledze chyba chodzi o to ze 10tys dołozył a nie ze tyle go kosztowała znajdz 530i do 30tys do której nie trzeba dołozyc 10tys to będziesz dobry oczywiscie nie mówimy o wkładaniu uzywek ani MaxGear częsci sam pakiet startowy czyli ori tarcze (innych nie uznaje),disa,uszczelki pod miske i podstawe filtra oleju,olej i filtry,1kpl opon,i ze dwa wachacze,swiece,nabicie klimy,odma kpl, i robi się z robocizną dycha nie wiem czy wiesz ile sam filtr paliwa kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie. Chodziło mi o to, że jak włożył 10 tys to nie była to zadbana sztuka tylko zaniedbany złom. Nie rozumiem jaki sens ma zakup auta za 20-30 tys zł i wsadzenie w niego 10 tys zł. Dla mnie to głupota i tyle. Moje 530d jak kupiłem było średnio zadbane a wsadziłem może z 3 tys zł przez rok użytkowania, w tym było 620 zł za tarcze i klocki zupełnie niepotrzebnie bo mechanik źle zdiagnozował bicie kierownicy (słynne tuleje wahacza). No ale jak widać Wy jesteście bogate chłopaki skoro kupujecie w ASO tarcze, klocki, elementy zawieszenia itd. I od razu odpowiadając Wam na tekst w stylu "nie będe chińskich podrób wkładał", nie trzeba kupować w ASO żeby kupować dobre, firmowe elementy eksploatacyjne. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.