Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Słuchaj ja aktualnie siedze w Niemczech i mam taka tylko w sedanie i 2000r kupiłem w belgii dałem za nia 1800euro z 235tys przebiegu. Na co zwracać uwage zawieszenie jest drogie , na króciec od wody przy głowicy z reguły cieknie i na plakietke na szybie czy czasami nie czerwona. Mysle ze jak wezmiesz ze sobo 3000tys euro to napewno cos znajdziesz ciekawego....
Opublikowano
Haha, dobre :mrgreen: uważasz, że za drogie? Ja 3 miesiące temu sprzedałem swoje e39 520i +LPG 1998 r. z identycznym przebiegiem za 12.500 :roll: tylko moje miało na całym aucie fabryczny lakier, przebieg prawdziwy i nie wymagało złotówki wkładu. Ale co kto lubi, na szroty za 5.000 zł. też muszą być amatorzy :cool2:

Właśnie. Od ceny zalezy wiele czynnikow. Ja swoja sprzedleme 3tyg temu za 17tys z 2000r bez zadnych gazów itp.

Teraz szukam automata w benzynie do 20tys, najlepiej polift i nie ma NIC godnego uwagi.

Opublikowano
Szkoda, że nikt nie szuka diesla, bo mam ładną 525dT z 2001r.
Opublikowano
Z tej książki wynika, że auto przez 5 lat zrobilo 30 tys km :D
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Drodzy forumowicze potrzebuję porady w kwestii zakupu BMW E39. Szukam następcy dla mojej wysłużonej Omegi. W oko wpadła mi sylwetka E39 oczywiście w wersji touring. Przeczytałem kilkadziesiąt stron tego wątku oraz kilka innych ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Mianowicie czy budżet około 25 tys wystarczy do zakupu zadbanego egzemplarza? Jaki silnik możecie polecić? W Omedze odpychałem się 2.2 lpg i było to trochę za mało. Nie mam nic przeciwko dieslom, który jest wart polecenia i jak kształtuje się spalanie ropniaków? Czy unikać skrzyni automatycznej? Mam bardzo złe wspomnienia po skrzyniach montowanych przez Opla.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Bierz benzyniaka z manualem, kazdy silnik od 2.5 w góre bedzie OK.

 

Co do diesla, to tez swietne silniki. Ale znalezc niezakatowany egzemplarz duzo trudniej.

 

Budżet masz przyzwoity, wystarczajacy.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Czemu drugie tyle? Zobacz na rocznik i wyposażenie. Ja mam 520i i więcej niż 6-8tys się za 2.0 nie dostanie. W dodatku wnętrze nie jest oryginał bo ulep. Boczki ciemne a fotele inne
Opublikowano
To jest jakaś bida edition :-) cena nie jest wysoka, zagadką pozostaje tylko stan auta :-)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Zacytuję teraz sam siebie :wink:

 

3 miesiące temu sprzedałem swoje e39 520i +LPG 1998 r. z identycznym przebiegiem za 12.500 :roll: tylko moje miało na całym aucie fabryczny lakier, przebieg prawdziwy i nie wymagało złotówki wkładu. Ale co kto lubi, na szroty za 5.000 zł. też muszą być amatorzy :cool2:

 

I też moje auto nie było jakiś wypas, ksenon, automatyczna dwustrefowa klima, szyberdach plus standardowe wyposażenie.

Klienci którzy kupili moje auto wcześniej oglądali parę szt poniżej 10 tys i stan techniczny każdego był taki sam - trup, jak to oni określili. Więc nie spodziewałbym się cudów pod względem stanu technicznego w e39 za 6 tys zł.

Opublikowano

U mnie co prawdę auto było malowane, ale jest sprawne robione na porządnych zamiennikach wszystko na czas i więcej niż 9tus bym nie wystawił a pewnie za ok 8tys bym oddal.

 

Sam bym nie dał teraz więcej za ten rocznik i taki motor niż 10tys.

 

Śmieszą mnie teksty tych ludzi co wiedzą że trzeba dołożyć na start 2x tyle co kosztuje

Opublikowano
Dlaczego śmieszą? Wszystko kwestia tego jakie ma się podejście do samochodów, do motoryzacji :wink: u mnie musi być wszystko tip top w aucie, serwisuje auto tylko na oryginalnych częściach albo najlepszych zamiennikach, czy to jest auto za 15 tys czy za 50 tys. Rozumiem, że są ludzie (i jest ich chyba znaczna większość), którzy np kupią e39 za 5-6 tys, nic przy nim nie zrobią, będą jeździli aż nie stanie, naprawia, żeby tylko jeździło i dalej będą jeździli i tak w kółko. Tak jak napisałem, wszystko kwestia podejścia. Dla mnie motoryzacja to hobby, największa pasja dlatego mam do tego takie a nie inne podejście :D
Opublikowano
Rozrzut cen jest duży i nie zawsze odpowiada faktycznemu stanowi auta. Czasami widywalem ceny z kosmosu na chrupkach, które z marszu powinny pojechać do Huty Katowice, a czasami za rozsądne pieniądze były dobrze utrzymane auta.
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Wyjątki zdarzają się zawsze i od każdej reguły, wiadomo. Trzeba tylko mieć trochę szczęścia w życiu :wink:
Opublikowano

A wiecie może czy w wersji 520i roczniki 1998-2000 miały koło dwumasowe? Dowiadywałem się w sklepie z częściami to kompletne sprzęgło kosztuje kolo 3200 zł :(

I jeśli ma dwumase to czy jest prawdą to, ze można to wymontować i za 1000 zł wstawić zwykłe sprzęgło z kołem zamachowym i jak się to przekłada na komfort i rozkład obciążeń na inne elementy?

Opublikowano (edytowane)
Ja sprzedawalem swoje 520i e39 z przebiegiem 235 tkm i dwumasa była oryginalna i bez żadnych symptomów zużycia. Edytowane przez bobi82
Opublikowano
Kup automat, nie będzie problemu :D
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

520i przebieg 320 tys i koło oryginał. Sprzęgło kosztuje 500 zł koło kosztuje ok 1.5 tys. Nie wiem skąd 3200zl bierzesz.

 

Sprzęgło wymieniałem Przy trochę ponad 300tys również siedział oryginał. A czy przebieg mam oryginalny to nie wiem. Jak kręcony to chyba niewiele.

Opublikowano
Nie taki automat straszny jak go maluja :-D w poprzedniej beemce zmienialem olej przy 390 tysiach i zero zmeczenia skrzyni :-D wszystko zależy jak kto wcześniej tym latał, bo zabić automat nie jest trudno :-/
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam Panowie planuje zakup e39 benzyne 2.0 lub 2.5 i prosiłbym żebyście podali mi orientacyjną cenę egzemplarza w stanie godnym uwagi w 12k da rade się zmieścić?
Opublikowano

Ja również planuję zakup e39. Interesują mnie modele poliftowe: 525i oraz 520i jako opcja budżetowa. Nadwozie obojętne, sedan ładniejszy ale kombi zawsze planowałem kupić. Mam na ten cel odłożone 15.000 PLN i jest to fundusz na samochód + ewentualną robociznę. Ubezpieczenie, rejestracja i inne papierologie to już oddzielny temat ;)

 

Robociznę piszę ewentualną, bo mam sporo czasu na znalezienie tego jedynego egzemplarza (zakup w marcu/kwietniu) i liczę, że uda się trafić coś co nie będzie na dzień dobry wymagało zrobienia całej blacharki, sprzęgła i zawiasu. Szukam zarówno na polskim jak i niemieckim rynku, ponieważ mam rodzinę w DE i mogę sam kupić samochód, bez pośredników i prowizji.

 

W związku z tym pytanie: czy 15.000 PLN to wystarczający budżet na zakup sensownego e39 z rocznika 2001 oraz podstawowy serwis na start?

Opublikowano
ła i zawiasu. Szukam zarówno na polskim jak i niemieckim rynku, ponieważ mam rodzinę w DE i mogę sam kupić samochód, bez pośredników i prowizji.

 

W związku z tym pytanie: czy 15.000 PLN to wystarczający budżet na zakup sensownego e39 z rocznika 2001 oraz podstawowy serwis na start?

 

Wersji 520i spokojnie. Z mocniejszymi moze byc problem.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Widzę niewielkie zainteresowanie tematem... A szkoda.

 

Znalazłem sporo 520i ale nie można powiedzieć, że jest też mało 525i. Wolał bym 525i z wiadomego powodu. Ideałem by była 525i w kombii także trzeba szukać.

Opublikowano
Kolega ma fajne 525i w sedanie z automatem za 22 tys. PLN z 2001r. Za 15 tys. da się coś znaleźć ale nie będzie to ideał i finalnie kosztami może przebić egzemplarze droższe :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.