Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli generalnie smok. Vanosy do regeneracji... A czym to się objawia ? Na ucho da radę wyłapać czy już ich koniec ?

Obił mi się temat w przyp. V-ek z E38 i tanio nigdy nie było bo jak pamiętam części zamienne tylko BMW posiada

Przemyślę jeszcze temat z Volvo... :D

Opublikowano
Raczej 10l palił nie będzie. Moje 523i w manualu normalnie bierze 12l Pb i uwazam to za małe spalanie. Co do Vanosa da sie uslyszec czasem mały stukot w głowicy. Na jałowym lub też przy delikatnym dodawaniu gazu. Części są dostepne normalnie zamienniki.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kupilem miesiac temu e39 2.2 170km. Jestem bardzo zadowolony trafil sie porzadny egzemplarz i dobrze wyposażony. Silnik suchy sztywna zawiecha nic nie puka jezdzi sie swietnie wiec bardzo polecam.
Opublikowano
Mam dylemat. Otóż od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem e39 benzynka, a później gaz. W mieście nie mam jakiegoś wyboru a jeździć i szukać nie mam zbytnio czasu. Znalazłem taką sztukę: http://olx.pl/oferta/bmw-523i-170km-klimatronik-alu-zamiana-serwis-polecam-CID5-IDgLvdb.html byłem z nim na stacji to powiedzieli że w miarę ogarnięta jest. Tylko że trzeba doliczyć akcyzę + tłumaczenie dokumentów itp. Co sądzicie ?
Opublikowano
Za tą cenę to raczej będzie e39 do ogarnięcia, a nie ogarnięte. 2 miesiące temu sprzedałem swoje e39 z tego samego rocznika 520i z prawdziwym przebiegiem 233 tkm za ponad 12 tys zł i tam faktycznie nie było nic do zrobienia, więc tu bym na cuda nie liczył, skoro to auto musiało kosztować w de 1 tysiąc euro :roll: sądzę, że w tym przypadku warto zainteresować się tą 12-miesieczna gwarancją proponowaną tak ładnie przez importera :mrgreen:
Opublikowano

Drodzy forumowicze potrzebuję porady w kwestii zakupu BMW E39. Szukam następcy dla mojej wysłużonej Omegi. W oko wpadła mi sylwetka E39 oczywiście w wersji touring. Przeczytałem kilkadziesiąt stron tego wątku oraz kilka innych ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Mianowicie czy budżet około 25 tys wystarczy do zakupu zadbanego egzemplarza? Jaki silnik możecie polecić? W Omedze odpychałem się 2.2 lpg i było to trochę za mało. Nie mam nic przeciwko dieslom, który jest wart polecenia i jak kształtuje się spalanie ropniaków? Czy unikać skrzyni automatycznej? Mam bardzo złe wspomnienia po skrzyniach montowanych przez Opla.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Opublikowano

Jak kupisz automata, który przede wszystkim nie szarpie to będzie jeździł długo. Od razu proponuję zmienić olej i filtr, bo na 100% nikt tam nie zaglądał, Jeśli chodzi o dizle, to ja nie jestem ich zwolennikiem, ale jak już to 530D jest warte polecenia. Chyba najlepsza jednostka. Za 20-25tys kupisz ładną poliftową sztukę bez problemu. Ostatnio brat sprzedał taką z przebiegiem 190tys tyle że w sedanie za 22tys, była na prawdę super utrzymana.

Ja bym chyba wolał zagazować benzyne jak zależy ci na kosztach. Przy obecnych cenach LPG eksploatacja będzie tańsza jak dizla i kultura jazdy na fajniejszym poziomie.

Opublikowano
Od dłuższego czasu interesuję się kupnem E39 z jednostką benzynową jednak tylko według mnie 2.8 to takie minimum. W grę wchodzą tylko samochody z manualną skrzynią biegów ale nie o tym mowa. Którym z silników byłoby warto się zainteresować ? Wiem że im wyższa pojemność silnika tym ceny także inne aczkolwiek silniki benzynowe w piątce nie miałem ogromnych problemów mechanicznych, czy może któryś z silników miał jakąś wadę fabryczną ? Jaki silnik byłby najbardziej odpowiedni pod względem mocy jak i utrzymania go ?
Opublikowano
Czy unikać skrzyni automatycznej? Mam bardzo złe wspomnienia po skrzyniach montowanych przez Opla.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

To nie bierz diesla z automatem, bo były montowane zdaje się te same oplowskie skrzynie GM ;) W benzynowych automaty są ZF i mają bardzo dobrą opinię.

Opublikowano
Z tego co wiem to automaty GM są trwalsze jak te ZFy. W starych Senatorach i Omegach znosiły wszystko w przeciwieństwie do tych z BMW.
Opublikowano
Miałem skrzynię GM w E39 z motorem M57 i nie narzekalem. Teraz mam ZF i powodów do narzekań nie mam :-D cały ból skrzyń w klekotach oprócz poprzedniego użytkownika to dużo większy moment jaki muszą wytrzymać :wink:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

WItam,

 

Panowie widział ktoś ten egzemplarz na żywo ? Szukam poliftowego Turasa w benzynie do 15-20 tysięcy.

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-lift-m-pakiet-imola-skory-pelny-serwis-217tys-super-stan-oplacona-ID6yqqzx.html#a3fa1759d0

 

Radom to jakieś zagłębie Bawarek, szkoda tylko, że mam ponad 300km i strach jechać po takie auto z komisu. Przeglądając Otomoto jestem troszkę załamany- 3/4 ogłoszeń samochody świeżo sprowadzone za śmieszne kwoty w porównaniu do tego co trzeba dać za taki samochód w Niemczech. Prawie żadnych ogłoszeń prywatnych i żadnego ciekawego egzemplarza w Warmińsko-Mazurskim. Ktoś nie chce sprzedać swojego ? :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Grzesi00 - Radom to bardziej zagłębie Mirków ;) Polecam zdobyć VIN i utworzyć temat w odpowiednim dziale - z VINem na pewno dużo więcej będą w stanie forumowicze stwierdzić. Tak na pierwszy rzut oka to listwa przedniego zderzaka po stronie pasażera wygląda krzywo, plus te listwy fabrycznie malowane nie były. Masz pewną szansę na to, że komuś nie podobały się czarne, masz też sporą szansę na to, że szwagrowi lakierniczemu malneło się przy okazji. Tylne lampy też niefabryczne. Pamiętaj też, że masz opłacone auto za 16900 - wlicz transport, koszt zarobienia handlarza, koszt opłat, podpicowania do zdjęć i kwota, którą auto musiało kosztować w DE wyjdzie raczej niska.
Opublikowano
Jeśli to ulep to na motor i wypas bardzo bym nie liczył :/ zwróć uwagę na spasowanie maski :/
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Wypas? Skóry to agonia. Tak zniszczone skóry aż do tego stopnia coś mówią o sobie i kanapa tył też wygląda bardzo niefajnie. Przywrócenie e39 do dobrego stanu kosztuje, a przywrócenie 540i jest bardziej kosztowne. Ja bym nawet nie jechał oglądać
Opublikowano
Prawie żadnych ogłoszeń prywatnych i żadnego ciekawego egzemplarza w Warmińsko-Mazurskim. Ktoś nie chce sprzedać swojego ? :)

 

Pozdrawiam

Coś o tym wiem. Sam szukam automata w benzynie i nie ma dosłownie nic. Swoja sprzedałem w zeszłym tyg od ręki a znaleźć cos innego w przyzwoitym stanie nie mogę.

Opublikowano

 

I Panie :D

Widzę ,że jak nieliczne egzemplarze uchowało się pare potrzebnych rzeczy pod klapą;)

jest już zagazowana, to nigdy dobrze nie wróży a zazwyczaj nikt nie sprzedaje z nowo założonym gazie.... trochę dużo chce jak za 97...,po drugie czy tyle jest warte przekonasz się po jeździe próbnej i obejrzeniu czy,aby jak drzwi otworzysz nie okaże się, że jest beton i dziury... trochę na gazie już chodzi ,wiec na pewno trzeba się liczyć z pewnymi wymianami jak świece itp...a zazwyczaj po dwóch 3latach coś się zaczyna dziać, nie mówię od razu ,że powód sprzedaży to ,że coś się psuje.... noi 2,5 to tak na styk,szału ni ma.

Ryk Silnika to dla mnie muzyka,

Siła przybywa gdy bunią bokiem zarywam :)


♥B♥M♥W♥


http://forum-lines.ru/rez/ab275050.gif

bo sztuka to zabić muchę boczną szybą ;)

Opublikowano
Haha, dobre :mrgreen: uważasz, że za drogie? Ja 3 miesiące temu sprzedałem swoje e39 520i +LPG 1998 r. z identycznym przebiegiem za 12.500 :roll: tylko moje miało na całym aucie fabryczny lakier, przebieg prawdziwy i nie wymagało złotówki wkładu. Ale co kto lubi, na szroty za 5.000 zł. też muszą być amatorzy :cool2:
Opublikowano
Nie ma co patrzeć na średnią cen z alledrogo.pl bo myśląc tak trzeba by było strasznie rozciągnąć zestaw startowy :-D podejrzewam, że o połowę ceny zakupu :-D
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.