Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie jak to w koncu jest z tym 3.0d i automatem? Rzeczywiscie tak czesto padaja, czy urosl mit na smietnikach co maja po milion km przebiegu? Czy sa roczniki, ktore nalezy brac bardziej lub mniej pod uwage? Ewentualnie czy 2.5d bylby lepszym wyborem pod wzgledem wymeczenia skrzyni? Ile ewentualna naprawa tego wynalazku?
Opublikowano
Panowie jak to w koncu jest z tym 3.0d i automatem? Rzeczywiscie tak czesto padaja, czy urosl mit na smietnikach co maja po milion km przebiegu? Czy sa roczniki, ktore nalezy brac bardziej lub mniej pod uwage? Ewentualnie czy 2.5d bylby lepszym wyborem pod wzgledem wymeczenia skrzyni? Ile ewentualna naprawa tego wynalazku?

 

Setki tematów na temat automatów w 3.0d było. Poszukaj

Opublikowano
Znalazłem ostatnio dwa ogłoszenia. Powiedzcie proszę czy warto tyle dawać za e39? Z akcyzą wyjdzie ponad 30kpln. Po zdjęciach wyglądają na zadbane szkoda tylko że nie 3,0 :x

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=223583941&isSearchRequest=true&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&categories=EstateCar&sortOption.sortBy=creationTime&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&sortOption.sortOrder=DESCENDING&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&maxPrice=7000&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant2.makeId=3500&makeModelVariant2.modelId=21&makeModelVariant3.makeId=3500&makeModelVariant3.modelId=22&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=224127889&sortOption.sortBy=creationTime&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&sortOption.sortOrder=DESCENDING&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&isSearchRequest=true&categories=EstateCar&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&maxFirstRegistrationDate=2004-12-31&maxPrice=7000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant2.makeId=3500&makeModelVariant2.modelId=21&makeModelVariant3.makeId=3500&makeModelVariant3.modelId=22&pageNumber=1

 

Właśnie też mnie to zastanawia tylko patrząc na stan lakieru i ogólnie wyposażenie ciężko znaleźć coś w takiej cenie z tego segmentu w podobnym stanie i młodsze. To takie trochę balansowanie na granicy bo albo kupić średnią wersję wyposażenie za około 20. 000 albo coś takiego. W sumie rozbieżność cenowa jak E60 bo za 35 kupisz sprawne ale biedne a znów takie odpowiedniki chodzą za 2x tyle.

Opublikowano

Mój polift 03r 279tyś realnego przebiegu, cały ori lakier i niestety wpindala ją. Przyjechała ze środkowych Niemiec od pierwszego właściciela.

 

Podłoga zdrowa cała, ale na niektórych elementach są już naloty...

Opublikowano
Może te po lifcie miały gorsze zabezpieczenie antykorozyjne lub gorszą powłokę lakierniczą? Jakoś właśnie na przełomie wieków zaczynały się powoli oszczędności u producentów aut..
Opublikowano
To coś musi chyba być na rzeczy z poliftami, bo miałem przedlifta 99 r. i poza klapą bagażnika śladu rudej nie było :-)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Mierzyliście auta miernikiem lakieru? U mnie nie ma nic powyżej 100 i nie mam w polifcie rudej, jedynie na klapie pod szybą tam gdzie wchodzą przewody elektryczne się pojawiła. Aha i jak wymieniałem sprzęgło to pod osłonami był miejscami nalot na łączeniach profili. Akurat jestem na etapie konserwacji, póki jeszcze wszystko jest zdrowe
  • Moderatorzy
Opublikowano
'03 też wychodzi rdza w kilku miejscach i to dość widocznie-auto znajomego. Patrząc na byłe swoje '96 nadal wygląda jak wyglądało i wyłazi tylko na klapie w wiadomym miejscu.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Zalezy skąd auto i jak bylo dbane. Z Holandii, Belgii, Północnych Niemiec e46/e39 prawie zawsze rdzewieją. Podobnie jak auta od nowosci w Polsce jezdzone. Takie mam obserwacje.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
U mnie praktycznie brak, poza miejscami uszkodzonymi. Obtartą krawędź progu łapie, w miejscu jednej większej odbitki od kamienia też. Poza tym niestety ramka szyby tylnej, ale to chyba po prostu zasługa genialnego pomysłu z budową klapy ;) Tak że nie jest tak źle z tymi poliftami, zależy jak się trafi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moja z północnych Włoch:tylne nadkola i oczywiście klapa.
Opublikowano

Hehe, a moją ostatnio miałem na warsztacie na teście amortyzatorów...

Diagnosta, fan BMW i E39tek, uniósł tylną szybę od klapy i mi się pyta, jak to możliwe, że ja tu ni śladu rdzy nie mam... :mrgreen:

Opublikowano
Witam, planuję kupno E39. Chcę na to przeznaczyć max. 20tyś (nie wliczam w tą kwotę ubezpieczenia, kosztów rejestracji, wymiany filtrów, oleju itd). Czy za tą cenę uda mi się znaleźć zadbane E39 z 2001-2003 roku z silnikiem 525i w miarę bogatym wyposażeniem? Pozdrawiam
Opublikowano
Za 20k powinno być już coś w niezłym stanie. Ja swoją (2002, 520iA, Exclusive) kupiłem za 17k prawie rok temu. Musisz dobrze poszukać, obejrzeć kilka sztuk i przede wszystkim nie napalać się na konkretny egzemplarz.

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Opublikowano
Ostatnio widziałem taką wystawioną chyba we Wrocławiu, 525i w manualu, czarną w M-pakiecie 2002 r., świeżo sprowadzona po opłatach, była wystawiona chyba za 22.900 do negocjacji, ale poszła w mig :wink:
Opublikowano

Witam wszystkich!

Jestem w trakcie poszukiwań BMW e39, może ktoś z Was oglądał egzemplarz z tego ogłoszenia http://olx.pl/oferta/bmw-e-39-sekwencja-full-opcja-CID5-IDeoDpX.html#cd98af5ec3 i ma jakieś zdanie na jego temat? Ewentualnie ktoś jest z Kraśnika i okolic i wie gdzie jest sprawdzony warsztat, w którym można byłoby sprawdzić auto m.in. ''od spodu'' i podłączyć do komputera?

Opublikowano

Witam , żeby nie zakładać osobnego tematu zapytam tutaj.

Planuje kupić bmw e39 525i , 528i sprzed liftu rocznik 98/99 , i takie pytanie czy do 13k jest szansa na jakis sensowny zakup? dodam ze dodatkowo 2k mam na "pakiet startowy"?

Opublikowano
Na sensowny na pewno nie. Za te pieniądze kupisz bardzo sensowny egzemplarz sprzed liftu, ale z podstawowym silnikiem R6. I pytanie, co dla Ciebie oznacza sensowny?
Opublikowano

Za te pieniądze byłbym bardzo ostrożny z 528i. To jest dobry silnik i ludzie o tym wiedzą. Trzyma cenę lepiej od pozostałych przedliftów R6.

Przed liftingiem wersja 2,5l oznaczana była jako 523i, myślę że takie auto za 13k powinno dać się znaleźć w dobrym stanie.

Tak jak zawsze mówię: oglądać, szukać, sprawdzać. Innej drogi nie ma.

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Opublikowano
Na sensowny na pewno nie. Za te pieniądze kupisz bardzo sensowny egzemplarz sprzed liftu, ale z podstawowym silnikiem R6. I pytanie, co dla Ciebie oznacza sensowny?

Sensowny oznacza dla mnie zdrowy silnik z przelotem ok. 300 tyś i dobrym zawiasem. Wiadomo , że po zakupie trzeba będzie z 1,5/2 tysie wrzucić w samochód.

Ogólnie to uparłem się na 2,8 , lubie dynamiczną jazdę , a silnik 2,5 170km wydaję mi się troszkę słaby? chyba , że się mylę , bo nie jeździłem takowym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.