Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wygląda na styraną czy podejrzaną. Warto podjechać.

 

Jedynie co kłuje w oczy to ten stożek i pokrywy pomalowane bardzo mizernie okropną farbą w barwie i wytrzymałości. Ale zmiana na normalny filtr to groszowe sprawy.

Opublikowano
Nie wygląda najgorzej. Przebieg trochę bajkowy ;) jeśli motor zdrowy i nie widać jakiś śladów przygód blacharsko-lakierniczych na progach czy słupkach to można się zastanowić.
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na prawym progu cos ma...
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Wiem widzialem ta plame na progu dodatkowo zauwazylem ze z tylu miedzy zderzakiem a klapa jest pomalowany pas dzwonilem pytalem to mowil ze robil to gdyz korozja dostawala sie, ja mam u siebie to samo.
Opublikowano
Ja oglądam na tel i dopiero jak powiększyłem to widzę. Albo zaprawka albo coś się działo może niedużo i nadal warto obejrzeć i próbować zbić na 15 jeśli reszta przyzwoita
Opublikowano
no mi tez sie wydaje ze cos tam bylo robione na jutro sie umowilem z gosciem obejze zobacze jak cos to moze kupie jak nie trzeba dalej szukac ale dzieki panowie za pomoc jak cos jutro napisze czy kupilem czy nie pozdrawiam :D
Opublikowano
Coś tam chyba było ze zderzakiem po prawej stronie z tyłu, bo brakuje czujnika narożnego (one raczej same nie wypadały) i spasowanie względem nadkola i nie wiem czy po prawej stronie na progu czegoś tam nie ma czy to tylko światło się załamuje na fotce. No i parujące lampy z przodu, ale to akurat klasyka ;) Jak nie masz daleko można się kopsnąć i to obejrzeć :D
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Tapicerka po VIN niby się zgadza, color to oxfordgrunmetralic 430 więc chyba tez ok, M "parkiet " też ma być wg. VIN :-D
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co Ci poradzić? Jedź oglądaj, sprawdzaj i jak się nada to negocjuj.

 

Vehicle Identification Number	WBADM61060GN13099
Type	DM61
Model	528i - EUR
Development Code	E39
Chassis	LIM
Steering	LL
Doors	4
Engine	M52/TU
Displacement	2.80
Power	142
Drivetrain	HECK
Transmission	AUT
Color	Oxfordgruen 2 Metallic - 430
Upholstery	Standardleder/beige E36 Sandbeige E - N6SN
Production Plant	DINGOLFING
Production Date	2000-02-17
Standard Equipment
202	Steptronic	Steptronic
520	Foglights	Nebelscheinwerfer
548	Speedometer With Kilometer Reading	Kilometertacho
Options
210	Dynamic Stability Control (dsc)	Dynamische Stab. Control (dsc)
302	Alarm System	Alarmanlage
337	M Sport Package	M Sportpaket
339	Satin Chrome	Shadow Line
403	Glas Roof, Electric	Glasdach, Elektrisch
423	Floor Mats, Velour	Fussmatten In Velours
428	Warning Triangle	Warndreieck
430	Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle	Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend
438	Wood Trim	Edelholzausfuehrung
459	Seat Adjustm., Electr. W. Memory	Sitzverstellung, Elektr.mit Memory
465	Through-load System	Durchladesystem
481	Sport Seats F Driver/front Passenger	Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
494	Seat Heating F Driver/front Passenger	Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
500	Headlight Washer Sys/intensive Cleaning	Scheinw.waschanl./intensivreinigung
508	Park Distance Control (pdc)	Park Distance Control (pdc)
522	Xenon Light	Xenon-licht
534	Automatic Air Conditioning	Klimaautomatik
536	Auxiliary Heating	Standheizung
609	Navigation System Professional	Navigationssystem Professional
620	Voice Input System	Spracheingabesystem
628	Communication Package	Kommunikationspaket
629	Car Telephone (gsm) W Card Reader Front	Autotelefon Mit Kartenleser Vorn
672	Cd Changer Bmw For 6 Cds	Cd Wechsler 6-fach
677	Hifi System Professional	Hifi System Professional
705	M Sport Suspension Ii	M Sportfahrwerk Ii
710	M Leather Steering Wheel	M Lederlenkrad
715	M Aerodynamics Package	M Aerodynamikpaket
775	Individual Roof-lining Anthracite	Individual Dachhimmel Anthrazit
785	White Direction Indicator Lights	Weisse Blinkleuchten
788	M Lt/aly Wheels	M Leichtmetallraeder
801	Germany Version	Deutschland-ausfuehrung
863	Europe/dealer Directory	Service Kontakt-flyer Europa
879	German / On-board Documentation	Deutsch / Bordliteratur
915	No Outer Skin Protection	Aussenhautschutz Entfall
937	Request Cd-rom On Delivery	Request Cd Rom On Delivery
970	Buisness Package	Businesspaket
Information
431	Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d	Innenspiegel,automatisch Abblendend
464	Skibag	Skisack
473	Armrest, Front	Armauflage Vorn
540	Cruise Control	Geschwindigkeitsregelung
555	On-board Computer	Bordcomputer
602	On-board Monitor With Tv	Bordmonitor Mit Tv
694	Preparation For Cd Changer	Cd-wechsler Vorbereitung

Opublikowano
Na zdjęciu ma odpalony test i temperatura 103 stopnie - nie wiem, czy to norma dla tego silnika, ale typowe 90 stopni to to nie jest ;) Niech się posiadacze wypowiedzą.
Opublikowano
Benzyna ma wyższa temperature pracy, klekot ma ok 90, benzyna bliżej 100
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Witam.

 

Tak jak w wątku głównym planuje kupno swojego pierwszego BMW, chciałbym aby to była benzyna z manualem. Diesel odpada bo rzadko robię trasy, a głównie po to są te silniki w miesiącu maksymalnie mam przejechane 700-900 km więc niewiele.

 

Modele nad jakimi się zastanawiam to 525i, 528i, 530i i pytanie teraz do kolegów co sądzicie o tych silnikach?

 

I z czystej ciekawości co myślicie o tym samochodziku? Bo troszkę mnie korci mimo diesla ;)

 

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-e39-530d-m-pakiet-193km-polift-2001r-shadow-line-skora-navi-169-tv-CID5-IDdV7Fd.html#56f900affc

Opublikowano
Jak na deklarowany przebieg to ten fotel pasażera okrutnie umęczony jest. Z samych fotek nie wiele wynika, ale podejrzewam, że mógł mieć przygodę sądząc po spasowaniu drzwi z tylu po prawej stronie, ale może być, że to światło tak pada tylko. Jak nie masz daleko to można obejrzeć na żywo i stwierdzić czy faktycznie coś jest nie tak. Co do motorów benzynowych to wybór należy do Ciebie. Z doświadczenia wiem, że znalezienie 2.8 w przyzwoitym stanie graniczy z cudem :-/
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Benzyna ma wyższa temperature pracy, klekot ma ok 90, benzyna bliżej 100

Poliftiwe (nie wiem jak przed liftowe) V8 mają temp pracy powyżej 100st. W mieście, korkach, i chyba przy spokojnej jeździe temp jest ok 104-108st dopiero jak się ją ciśnie to powinna spadać temp. Tam nie jest typowy mechaniczny termostat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.