Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No ta z pierwszego linka w bdb stanie nie jest. Ma trochę mankamentów. Pamiętajcie koledzy że zdjęcia to największe oszustwo świata a opis to już mistrzostwo świata w wykonaniu handlarza.
Opublikowano
recykling już nie aktualny, od 01.01.2016 nie obowiązuje.

 

Za samochody sprowadzone w 2015r. trzeba będzie opłacić oplate recyklingową przy rejestracji w 2016r. Liczy się data importu z faktury lub umowy kupna-sprzedaży. Tak stanowi któryś tam artykuł tej ustawy.

Opublikowano
ile teraz w niezłym stanie kosztują mniej więcej 520 z LPG ze skórą itp ? mówie o przedliftach, nie jestem w temacie e39

Ja mam 520i z LPG wszystko robione na bdb częściach nie bezwypadkowe ale poniżej mniej niż 12 tys bym nie sprzedał. Dlatego bym jej nie sprzedał bo wiem że za takie pieniądze 2.0 mało kto by kupił.

Opublikowano
A powiedzcie mi dlaczego oryginalne ksenony Hella parują? To częsta przypadłość czy usterka?
Opublikowano
no chyba że tak. Z tymi cenami też jest róznie, może sie okazać że to tańsze 2,0 będzie w stanie dużo gorszym niż droższe 2,8, gdzie w sumie cena będzie wyższa ze względu na stan, aczkolwiek 2,0 są tańsze to na pewno. Z jazdy po mieście na klimie to mi wychodziło jak mialem 520i 11 litrów bez żadnego ostrego kręcenia powyżej 3500 obr, także 9,5 z klimą w mieście to ja nie uwierze.

 

9,5 po miescie jest niewykonalne z tym silnikiem. 11-12 litrow trzeba liczyc.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Ktoś może napisać czy wszystkie 2.2 m54 biorą olej?

 

Wada fabryczna pierścieni? uszczelniaczy?

Opublikowano

Moim zdaniem wszystkie, choć są w necie szczęśliwcy którym ponoc nie biorą :)

 

To nie jest jakiś straszny pobór, w większości aut litr na 2-3 tys km. Sprawdzasz raz na 1000 km i tyle, co za problem w tym?

 

W eMkach lub mocnych subaru sprawdza się olej w zasadzie co kazde tankowanie, a to sa auta wielokrotnie droższe niż 320i/520i....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Tylko w takich subaru takie jest spasowanie części silnika a w m54 to albo pierścienie najczęściej zapieczone a nie zużyte albo najbardziej prawdopodobne zużyte uszczelniacze zaworowe
Opublikowano
To nie jest jakiś straszny pobór, w większości aut litr na 2-3 tys km. Sprawdzasz raz na 1000 km i tyle, co za problem w tym?

 

Problem i nie problem. Jeżdżę teraz meganom 1.6 16v ponad 200 tyś na liczniku a ile naprawdę czort wie i jak bym jej nie katował to od wymiany do wymiany na bagnecie tyle samo. Olej full syntetyk 5w40 z silnikiem nigdy nic nie robione. Moje wcześniejsze auta a było tego trochę różnych marek oleju nie pobierały. 5l oleju na dolewkę na 10 tyś w aucie klasy premium, które kosztowało ponad 200 tyś jako nowe to lekki zong. I prosze się nie kierować instrukcją w której pisze że pobór 1l na tyś km jest dopuszczalny.

 

W subaru inna historia to silniki które kręcą się nawet do 10000obr/min.

 

Pierścienie raczej nie zapieczone zapiekają się najczęściej od złego oleju i zbyt długich przerw między wymianami. Prawdopodobnie już inny materiał bo zwiększyli pojemność i albo się ścierają albo zgarniające żle skonstruowane tak jak w TSI. Gumy na zaworach pewnie też zmienili i po tylu latach twardnieją i przepuszczają oliwe. Czyli ogólnie lekka niedoróbka jeśli silnik prawidłowo eksploatowany nie wysilony nie przegrzany pije oliwe to nie jest że ten typ tak ma tylko ten typ jest po prostu nieudany. Może komuś to nie przeszkadzać ale jeśli ma się flotę aut w której roczne przebiegi sięgają 30 tyś/km to na dolewki wydałby dużo kasy nie mówiąc już o tym że mało który menager co parę dni dolewał by i sprawdzał olej. Zdaje sobie sprawę że to forum miłośników marki tu wszyscy kochają swoje fury ,pilnują chuchają i dmuchają ale jest rzesza użytkowników którzy traktują auta przedmiotowo i tylko użytkowo i dla nich taki fakt to poważna usterka.

Opublikowano
Często m54 mają zapieczone pierścienie. Spalony olej przez uszczelniacze zaworowe robi syf w silniku w postaci nagarow i potem każdy element jest oblepiony tym szlamem. Np pierścienie. Jak komuś nie przeszkadza co 1000km sprawdzać olej czego sobie nie wyobrażam to niech pomyśli co się dzieje z takim litrem spalonego oleju.
Opublikowano
Często m54 mają zapieczone pierścienie. Spalony olej przez uszczelniacze zaworowe robi syf w silniku w postaci nagarow i potem każdy element jest oblepiony tym szlamem. Np pierścienie. Jak komuś nie przeszkadza co 1000km sprawdzać olej czego sobie nie wyobrażam to niech pomyśli co się dzieje z takim litrem spalonego oleju.

 

No racja trzeba by było co wymianę koniecznie stosować płukankę silnika ale co najmniej 2 puszki takiego LM a i to nie wiem czy by coś pomogło, na pierścienie to i może tak ale zawory i denka tłoków to już na pewno nie , ciekawe czy ktoś rozbierał taki już mocno pijący olej m54.

Opublikowano
Od jakiegoś czasu śledzę rynek i uważam ,że za przedlifta 520i 2,0 w roczniku 99 w starsze raczej nie celuję nie warto dać więcej jak 10tyś. Ceny są różne i nie zależą tylko od stanu auta czy widzimisie właściciela ale też np. od województwa czy nawet miasta gdzie jest oferta. Jednak dość duża część tych aut zaczyna korodować lub ma korozje zamalowaną. Takie naprawdę ładne w oryginalnym laku na handel nie idą. Ogólnie na rynku nie ma zbyt dużo tych aut no chyba żeby jeździć po całym kraju i nabijać tysiące kilometrów co też wiąże się z niemałymi kosztami i odpada tym bardziej że na zdjęciach czy w opisie wszystkie auta są cudne a na miejscu szczęka opada bynajmniej nie na plus. Na giełdach i od wolnych strzelców z umową na niemca też nie kupuję jak już sprowadzony to musi być na fakturę. Co do wymagań to chciałbym aby był srebrny lakier wielofunkcyjna kiera i podgrzewana przednia szyba, skóra raczej nie wskazana no i tylko touring. Trzeba czekać i łowić.
Opublikowano
Moze źle się wyraziłem nie jest to jakaś duża korozja a raczej jej zalążki w postaci niewielkich purchli na rantach drzwi klapy czy wlewu paliwa. Teraz ceny przedliftow powinny jeszcze spasc celuje w pułap do 10 tyś. No i srebrnych kombiaków jest mniej.
Opublikowano
W e39 nie było czegoś takiego jak podgrzewana przednia szyba.

 

No tak była po lifcie. Podobnie jak chyba fotel z masażem i telefon?

Opublikowano

Też mi się tak wydaje ze nie bylo. W e38 chyba były.

 

Moim zdaniem do 10tys kupisz ale celowac musisz w rocznik jaki ja mam. Chyba że szukasz za 8tys a te dwa tys dużo robią na niekorzyść. Nie nastawiaj się na szybkie kupno i za 10 coś znajdziesz. Lepiej rok starsze ale z silnikiem m52

Opublikowano

Szukałem kiedyś ładnego Mercedesa A klasy i po roku musiałem odpuścić same wyjeżdżone i ztyrane graty. W zamian trafił się przypadkiem piękny Mitsubishi Colt VI lekko uszkodzony kupiony na aukcji z ubezpieczenia w Austri od pierwszego właściciela z wszystkimi papierami i symbolicznym wręcz przebiegiem 20% droższy od tych gratów Służy bezawaryjnie od 5 lat nie włożona ani złotówka poza olejem i filtrami. Boję się że teraz może być podobnie i przypadkiem zakupie całkiem inne auto od zamierzonego, jednak po kilkunastu przejażdżkach BMW w zasadzie nie chce już podróżować żadnym innych autem z klasycznym mcpersonem i belką skrętną z tyłu, nawet nowym.

 

W pierwszym moim poście zapodałem link do aukcji gdzie stoi takie e39 jak bym chciał do wyrwania za 9 tyś. Coś tam jest nie tak (odpięta wtyczka przepływomierza) trzeba by go było podpiąć pod kompa, trochę rdza wychodzi inne techniczne sprawy ok, oryginalne szyby lampy, myślę że po szybkiej inwestycji z 2-3 tyś mógłby jeszcze długo posłużyć. Tak więc nie ma reguł i równie dobrze można wpakować się w koszta w droższym jak i w tańszym modelu. Na mobile.de przedliftowe e39 są już od 800 euro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.