Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ceny są praktycznie takie same, ale ciężko znaleźć zadbany egzemplarz. Nawet z początki produkcji w granicach 17tys i trafiały się szroty.

I nie kupuj auta z gazem. Lepiej dać mniej i samemu zagazować. Albo będą słabe części wpakowane, ale będą już wyeksploatowane.

 

Spalanie Ci już napisałem. Może się rożnić litr dwa w zależności jakie masz drogi/ przepustowość i tym podobne.

Opublikowano
Nie nie ale jeżeli kupie auto tam to nie bd wbity w dowód gaz. A w Polsce nie wbiją w angielski dowód :/ Jak pisałem wyżej jeździłem brata 520 z UK + LPG i wszystko działało poprawnie więc wydaje mi się że jak się dobrze poszuka to powinno się coś trafić:)
Opublikowano
Każde auto z Niemiec, Belgii itd ma co dwa lata robione badanie techniczne (TUV, Dekra, KUS itd) i na tych dokumentach umieszczany jest przebieg. Nawet jak auto nie ma uzupełnionej książki serwisowej albo nie ma historii w bazach serwisowych to ostatnie badanie techniczne powie nam ile było najechane km. Dziwnym zbiegiem okoliczności żadne auto sprowadzane do Polski nie ma tych dokumentów. No ale Polacy wierzą, że gdzieś zaginęły, a handlarzyna jest szczery jak dziecko i kupują na potęgę te pocofane okazyjkowe igiełki. :) Najzabawniejsze jest to, że i tak większość "speców" kupujących swoje wymarzone auto nie sprawdza w ASO jego historii, bo nie ma na to czasu, przecież ktoś może im tę mega okazję wyrwać. :duh:

 

i jeszcze do tematu :cool2:

 

http://moto.onet.pl/1659263,1,sztuczki-handlarzy-uzywanych-samochodow,artykul.html?node=3

WItam

Może nie całkiem w temacie ale:

Zawsze myślałem że "Rentnerauto" to mit,bajka dla głupków na gwałt szukających czegoś do jazdy.Ale ostatnio okazało się że nie:) Moja znajoma,sprzątająca mieszkania u dziadków w niemcowni,dowiedziała się że jeden z owych dziadków ma A4 do sprzedania. pojechałem zobaczyłem,odlot. Auto full wypas ale welur,czerwone,1.6 benzyna,1 rejestracja w 2005 od 3 lat stoi w garażu bo dziadkowi zabrali prawko,ślepy(no, słabo widzący),45 tys przejechane i CENA 9000 eur.Mało tego,mam znajomego,który ma kuzyna handlującego nieruchomościami:zmarł dziadek a garażu-3 letni golf plus z przebiegiem 700!!! km.

Da się tanio kupić dobre auto. Trzeba tylko uzbroić się w cierpliwość i niestety mieć trochę znajomych.

Pozdro

http://images.chomikuj.pl/button/Mr.Lova.gif


Na Chomiku mapy 2014,soft spolszczający MK2/3/4 mono-kolor,MK3 z polskimi znakami.

Opublikowano
Siema mam takie pytanko czy opłaca sie kupowac bmw m5 e39 na nasze polskie drogi , a i ile ono kosztuje bo patrzyłem i pokazywało mi ze 59 tysi i iles tam mysle tak czy je kupi u nas czy trzeba sciagac z daleka ja tyle wiem ze trzeba je sprowadzac ale nie jestem pewnya mysle jeszcze nad bmw 530d e39 m pakiet o tak wygłada:http://autowizja.pl/page.php?927 prosze o odpowiedzi !!!!!
Opublikowano
Wydaje mi się że jak dobrze się rozejrzysz to idzie kupić u nas M5-tkę. Ale pytanie do Cb na co bardziej się nastawiasz?? Na pierdyknięcie mocy czy na spore zaoszczędzenie paliwa wobec M5?? Ja osobiście spekulowałbym nad 530dA, myślę że to najlepszy motor a w połączeniu z M-PAKIET'em to już w ogóle wymiatacz. No ale to już od Cb zależy na co się nastawiasz :)
Opublikowano
A i mnie ciekawi ile pali m5 e39 czy duzo czy mało.A jak nie no to bmw 530d e39 m pakiet bo chyba bmw 530d e39 m pakiet jest takie samo jak m5 tylko ma mniejszy silnik i mniej koni mechanicznych odpowiedzcie i która byscie wybrali na moim miejscu m5 e39 czy 530d e39 m pakiet
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego. Chyba nie rozumiesz czym jest BMW M5. M5 to nie tylko silnik, w tym aucie jest prawie wszystko inne. Zastanawianie się między M5 a 530d jest na swój sposób niedorzeczne. Zastanów się najpierw co dla Ciebie jest ważne w samochodzie a potem wybieraj.
Opublikowano
Mi sie zdaje ze 530d e39 m pakiet jest na nasze drogi wystarczajacy bo w m5 jakby kupił to u nas niema gdzie poszalec i nie ma autrostrad chyba ze gdzies jedziesz daleko to jaka autostrade mozna spotkac a ile kosztuje bmw 530d e39 m pakiet i prosze was o podanie danych technicznych bme m5 e39 i bmw 530d e39 m pakiet a opłacało ny sie kupowac takie bmw m5 e39 czy nie aha i powiedzcie mi ile tak mniej wiecej kosztuje w salonie a ile uzuwana bo niewiem
  • Moderatorzy
Opublikowano

M 5 to raczej auto podciągnięte pod sport niż ekonomię i codzienną jazdę do której zostało stworzone 3,0d. M-ka jest tylko w manualu.

Bardzo leniwy jesteś,ale niech Ci będzie.

 

Wersja BMW M5 E39

Produkcja: 1998-2003. 20 482 sztuki

Silnik: BMW M-Power S62B50 - 8-cylindrowy, 90° wolnossący 32 zawory DOHC, VANOS. Elektroniczny wtrysk paliwa Bosch MSS 52, 2 katalizatory.

Umiejscowienie silnika: Wzdłużnie do osi pojazdu

Napęd: napęd na oś tylną

Pojemność skokowa: 4998 cm³,94,0 x 89,00 mm

Stopień sprężania: 11,3:1

Moc maksymalna: 294 kW (400 KM) przy 6600 obr/min

Maksymalne obroty: 7000 obr/min

Moc na jeden litr: 80,0 KM / 1 litr pojemności skokowej cm³

Maksymalny moment obrotowy: 500 Nm przy 3800 obr/min

Prędkość maksymalna: 250 km/h (dane producenta)

Przyśpieszenie: 0–100 km/h ,0–160 km/h -5,3 s (dane producenta),12,0 s (dane producenta)

Zużycia paliwa na 100 km-Średnie: przy prędkości: 90 km/h - 9,2 l,przy prędkości: 120 km/h - 9,5 l,(dane producenta) (98 RON).Cykl miejski - 14,3 l / max. 21,5 l (dane producenta) (98 RON).

Zbiornik paliwa: 70 litrów

Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo,6 tłoczkowe zaciski z przodu,4 tłoczkowe zaciski z tyłu.Średnica tarcz - Przód: Ø 345 mm Tył: 328 mm.Wentylowane z przodu i z tyłu.

Droga hamowania (100–0 km/h): 38,6 m

Nadwozie / Karoseria: Stalowa karoseria z komponentami i lekką stalą Aluminium.Ocynkowane nadwozie,4-drzwiowy sedan

Skrzynia biegów: Getrag Typ D (6-biegowa manualna)

Przełożenia skrzyni biegów: 1 - 3.23:1, 2 - 2.19:1, 3 - 1.71:1, 4 - 1.39:1, 5 - 1.16:1, 6 - 0.93:1 , wsteczny - 2.37:1.

Felgi / Opony: M Power Design (M Tech Design),245/40 ZR18 / 275/35 ZR18

Rozstaw osi: 2800 mm

Długość/Szerokość/Wysokość: 4785 / 1800 / 1432 mm

Masa własna:1800 kg

Pojemność bagażnika:460 litrów (bez możliwości złożenia)

________________________________________________________________________________________________

Wersja 530d

Lata produkcji: 2000 - 2003(występuje też wersja montowana od 1998-2000)

Fabryczne ogumienie: 225/55 R 16 W

Pojemność bagażnika: 460 dm3

Masa własna: 1625 kg

Masa całkowita: 2165 kg

Pojemność zbiornika paliwa: 70 dm3

Stosunek masy do mocy: 8.42 kg / KM

Wymiary (długość x szerokość x wysokość):4775 mm x 1800 mm x 1435 mm

Rozstaw osi: 2830 mm

Rozstaw kół przód / tył: 1512 mm / 1526 mm

Typ silnika: M57,6 cyl w układzie rzędowym

Pojemność: 2926 ccm3

Skok x średnica tłoka: 88.00 mm x 84.00 mm

Stopień sprężania: 1 : 18.00

Maksymalny moment obrotowy: 410 Nm przy 1750 obr. / min.

Maksymalna moc: 193 KM ( 142 kW ) przy 4000 obr. / min.

Skrzynia biegów (ilość przełożeń): manualna ( 5 )

Osiągi BMW E39 530d: V max 230 km/h, 0 do 100 km/: 7.80 s.

Spalanie BMW E39 530d: tryb pozamiejski: 5.60 l / 100 km, tryb miejski: 9.70 l / 100 km, tryb mieszany: 7.10 l / 100 km

Zasięg: 986 km

_______________________________________________________________________________________________

Dane techniczne 530d są dla wersji sedan z manualną skrzynią (skoro myślisz o M-ce to wywnioskowałem że o taki typ nadwozia Ci chodzi).

Jak chcesz kupić E39 w salonie? Przecież ten model był produkowany do 2003 roku,więc na chłopski rozum wynika że są same używane :idea:

Te auta nie dadzą się porównać w żaden sposób bo różnią się wszystkim (prócz wyglądu).

Cena M-ki w porównaniu do 3,0d to więcej niż x2.Również M ma zupełnie inne części nawet zawieszenia.

Bardziej na miejscu byłoby porównanie M i 540i (M62).

Silnik S62 to konstrukcyjne rozwinięcie M62B44.

Kolego. Chyba nie rozumiesz czym jest BMW M5.

Też odniosłem takie wrażenie.

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie odniosłeś wrażenia, że to jakieś dziecko pisze? :) Bo po ostatniej jego wypowiedzi odpuściłem. :)
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ciekawość mnie zżera i muszę zapytać.Czy były przedliftowe 2.0d 136KM.

Bo mi się wydawało, że powinny być same polifty,a tu okazuje się że jednak na allegro parę sztuk przed lift jest.

Rozkodowałem dziś jeden VIN i w/g niego jest 13-04-2000.

Od którego m-ca poszedł lift (wydaje mi się że od września) chcę się upewnić.

Pozdro.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Witam. Szukam E39 i od dłuższego czasu przeglądam ogłoszenia. Jeden egzemplarz szczególnie zwrócił moją uwagę. Tylko dziwi mnie jedno ogłoszenie emitowane jest od około 1,5 miesiąca. Cenowo raczej niewygórowana a z fotek fajnie się prezentuje i jeszcze się nie sprzedała. Może ktoś już z was ją oglądał?

http://otomoto.pl/bmw-528-stan-idealny-528i-bezwypadkowy-C22726709.html

Z góry dzięki za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo pewnie książka serwisowa prowadzona do 190 tys km ma ostatni wpis 4 lata temu. :D
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tylko dziwi mnie jedno ogłoszenie emitowane jest od około 1,5 miesiąca. Cenowo raczej niewygórowana a z fotek fajnie się prezentuje i jeszcze się nie sprzedała.

Bo teraz sprzedać auto jest niezwykle ciężko,zwłaszcza z silnikiem powyżej 2 litrów-które nie jest na ON.

Czy cena jest taka fajna to nie wiem.

Jest to auto do opłat-jak napisano w ogłoszeniu,czyli dochodzi nam ze 3 koła.

I jeszcze do tego zdejmuje alusy i opycha na kołach 15 calowych.

To mógł zaprezentować od razu na drugich kołach.

Nie lubię takich ogłoszeń gdzie okazuje się,że sprzedający wyjmie jeszcze z ćwierć auta.

Przypominają mi się czasy sprzed 15 lat gdzie przy sprzedaży zdejmowało się z "Malucha" pokrowce z siedzeń,radio,głośniki,antenę,gaśnicę,apteczkę(była obowiązkowa),trójkąt - nawet kołpaki z kół i śrubokręt z zestawu narzędzi(mam takie 2 :mrgreen: ), który i tak był skromny.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Co do przebiegu zdaje sobie sprawę, że jest większy niż podawany, to że zdejmie alu też mnie nie zraża, ale słyszałem złe opinie o handlarzach z tej okolicy, a poza tym aby ją obejrzeć ma 300 km i zrobić sonie wycieczkę i wrócić bez auta to jakoś mi się nie widzi. Więc w waszej ocenie warto podjąć ryzyko?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jedź do Niemiec i kup sobie auto z takim przebiegiem jaki jest podawany. Po co dawać się dymać?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Rozkodowany VIN.

Proponował bym wrzucic do działu ocena.Może któryś z kolegów zna to auto lub sprzedającego.

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBADH61010BX37303

Kod typu DH61

Typ 528I (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M52

Pojemność skokowa 2.80

Moc 142

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka STANDARDLEDER/BEIGE E36 SANDBEIGE E (N6SN)

Data prod. 1998-07-07

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz.

S266A LM RAEDER/RADIALSPEICHE 48 Obr. BMW, st. le. spr. rad. 48

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S884A ITALIENISCH/BETRIEBSANL./SERVICEH. Instrukcja obsługi, jęz. włoski

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

S928A REIFENSTEUERUNG Sterowanie opon

Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Information

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S602A BORDMONITOR MIT TV Monitor pokładowy z TV

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

Po co dawać się dymać?

Ale ten jest i tak uczciwszy bo nie ustawił 180 :mrgreen:

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.