Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety nie mam już możliwości pełnego sprawdzenia VIN (trzeba bezahlen :( ) i nie ustalę czy siedzi tam nivo czy nie, ale jeśli masz możliwość obejrzenia go na żywo to łatwo to zweryfikujesz. Powiem Ci tylko, że przebieg włóż między bajki, bo podczas ostatniego serwisu u Niemca ona miała już 302 tysie nalatane :(
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem to co mogłem bezpłatnie :) niestety kontakty mi się w Bmw pourywały i nie mogę sprawdzić pełnej historii serwisowej :(
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie mogłem sprawdzić daty, bo wchodząc w szczegóły trzeba mieć już abonament :( Daleko masz do tego wozu, żeby go obejrzeć?
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, że w piątek chcę ruszyć w Polskę. Niestety mieszkam w Gdańsku i mam kilka fur do zobaczenia. Dwa w Poznaniu, jeden w Chorzowie i jeden w Lublinie. Albo pojadę lewą stroną Polski i dam se spokók z Lublinem, albo pojadę prawą stroną Polski bez Poznnia.

 

Ta fura jest w Poznaniu.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-2-0b-150km-super-stan-z-niemiec-CID5-IDcWmbZ.html#08e98b1247

 

Facet wczoraj ją przywiózł. Z wad o których mi "szczerze" powiedział, to lampka abs, niby czujnik. I lewe dzrzwi pasazera (pytanie ile policzyć za malowanie drzwi?). Zejdzie z ceny za to. 99 rok, jechał 1800 km do Polski tą furą. Generalnie tip top. Niby. Cena 7900 plus opłaty: celne, recykling, tłumaczenia itp. troszkę sie zrobi.

 

A właśnie recykling od stycznia ma w końcu zejśc czy nie?

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do recyklingu to nie wiem, nie interesowałem się, a do tej fury mam ponad 200 km. Rzuciłem okiem i nie wiem czy chciałbym sobie wycieczkę robić po ten wóz :) może lepiej zrób Poznań i okolice :D
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozesz napisac co Twoim zdaniem jest nie tak na Twoje oko? Co sprawia, ze mialbys watpliwosci? Generalnie poza felgami,elektryka i klimą,to golas. A 99 rok.

 

Ale nie to ze sie napalam. Po prostu chcialbym poznac juz teraz to czego nie widze zeby nie jechac.

 

Ta furka z Poznania to z komisu. Gdy zapytalem o Nivo to facet powiedzial, ze on to w sumie nie wie czy jest. Tak powiedzial facet, ktory ja zostawial.

 

To jest ten mój cel w Chorzowie: http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-stan-bdb-niemiec-przygot-do-rejestr-limatronik-2-kpl-kol-sliczna-CID5-IDbekH7.html#08e98b1247

 

Wrzuciłem też info w dziale o pomoc w zkupie z VINem żeby nie zaśmieciać.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic dokładnie, całokształt. Zdjęcia są z dość daleka, trudno stwierdzić dosłownie cokolwiek. Nie wiadomo, czy np. szczeliny są w miarę równe, czy nic nie odstaje, nie ma szans stwierdzić jaki jest stan lakieru i blach. W środku nie widać choćby fotela kierowcy, który zwykle najwięcej mówi o "zmęczeniu" całego samochodu, pozostałe detale też niewidoczne.

 

Ja nie mówię, że te samochody to złom. Mogą być w całkiem dobrym stanie, ale mogą też być szrotem na kołach. Nie da się tego stwierdzić bez obejrzenia na żywo. A z tego co rozumiem, masz sporo kilometrów do przejechania. Ja bym pojechał, ale tylko jeśli bym miał na tyle dobre zdjęcia, żeby mieć podstawy przypuszczać, że nie zmarnuję czasu i pieniędzy. Tutaj żadnych podstaw nie widzę.

 

Oczywiście jak chcesz, to jedź, to Twoja decyzja, Twój czas i pieniądze. Może będziesz miał farta i kupisz fajną sztukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię o szarej z Chorzowa. To też mogą być domysły. Po prostu mam taką samą kierownicę i nie jest tak zajechana co widać na ost zdjęciu. Do tego ta gałka bez komentarza... W uszczelkach drzwi kierowcy dziury.

Kierownicę w zależności od dłoni można zajechac szybciej bądź później. Ale żeby, niszczyć zetrzeć gałkę w e39 to albo mega przebieg albo chęć zmian? Chociaż ta teskowa gałka nie wygląda. To tylko domysły. Bo na zdjęciach nie widać nic.. Komory silnika również

 

Wycieraczki do butów sprzed domu zamiast dywaników za głupie 70zl tez dobrego wrażenia nie robią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne! Co do niektórych spraw masz rację. Te dywaniki też mnie zastanawiaja. Ale kiera jest OK. Ty masz na mysli to jasne coś, "przetarcie"? To słońce :)

 

A czy mzesz odnieść się do dwóch pozostałych samochodów które podałem? Jeden jest trochę wyżej w tym temacie, nie mam VIN. A drugi wrzuciłem do działu z linkami i VINem.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wycieraczki do butów sprzed domu zamiast dywaników za głupie 70zl tez dobrego wrażenia nie robią

 

Większości handlarzy szkoda nawet paliwa zatankować powyżej 2 litrów od zera w baku, co dopiero wymagać dywaników.

A spotkałem się z przypadkiem, gdzie handlarzyna, żeby zaoszczędzić na kosmetykach, a może z niewiedzy - skórzaną kierownice pastą do butów potraktował :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam drodzy forumowicze, mam pewne pytanie. Otóż posaidam BMW E39 525D i zastanawia mnie, ile był bym w stanie za nie wziąć, mam zamiar zrobić z niego naprawdę dobre auto, ale nie bardzo wiem czy się opłaca, bo jazda E39 za bardzo do mnie nie pasuje, ja jeżdze tylko po mieście, a zaparkować ten krążownik nie jest łatwo, kupiłem bo cena okazyjna. W aucie będzie lub już jest:

 

-sedan

-przebieg z papierami z ASO 250 tys

-stan idealny mechanicznie (serio idealny, zrobie ją tak, żeby nawet znawca był pod wrażeniem)

-nowy akumulator z dowodem zakupu

-wymienione części z dowodami zakupu (wszystkie, do porównania numery z dowodów zakupu i z zamontowanych cżęści)

-reflektory przednie, z nowymi przetwornicami i lampami xenonowymi (dowody zakupu na wszystko)

-lampy tylne przyciemniane ledowe

-blacharsko stan idealny, szpachli nie mam, sprawdzałem, ale jakiś ch*/ kopnął mi w przedni prawy i lewy błotnik i jest wgięty. Wymieniam, nie prostuje.

-nawigacja 16:9

-zestaw audio, jeszcze nie wiem jaki, ale napewno coś porządnego

-PDC przód i tył

-kamera cofania tył

-2 komplety felg ALPINA 1 orginały 1 niestety podróby, ale takie podróby, że uderzyłem w krawężnik prostopadle przy prędkości 40 km/h i nawet nie wiem w którym miejscu, bo nie ma śladu - w stanie idealnym po renowacji

-przedni i tylny zderzak z mpower

-kierownica mpower

-wszystkie listwy srebrne oryginalne z M5

-progi z M5

-podgrzewane fotele

 

Bo trochę boję się ładować pieniądze w auto, na którym strace, bo dla mnie samochód to samochód, ma jeździć, a że dostałem egzemplarz kombinowany i zniszczony, choć mechanicznie idealny, to nie chce go sprzedawać za psi grosz bo pare pierdół nie działa...

 

Ile mógłbym dostać z takie auto jak opisałem wyżej?

 

Posiadam warsztat samochodowy, więc od razu kupujący miałby możliwość wejść pod samochód i sprawdzić wszystko co będzie chciał, żeby wiedział co kupuje, diagnostyka komputerowa gratis ode mnie przy kupnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż zdjęcia.

Nie ma progów m power kierownicy i innych rzeczy twój model tylko m pakiet jak juz.

 

Nie ma co przesadzać ze to krążownik. Nie ma problemu jakiegoś wielkiego z parkowaniem. Jest dość duże ale nie przesadzaj.

 

Podaj vin to może ktoś rozkoduje i zobaczy co w aso było robione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż zdjęcia.

Nie ma progów m power kierownicy i innych rzeczy twój model tylko m pakiet jak juz.

 

Nie ma co przesadzać ze to krążownik. Nie ma problemu jakiegoś wielkiego z parkowaniem. Jest dość duże ale nie przesadzaj.

 

Podaj vin to może ktoś rozkoduje i zobaczy co w aso było robione

 

Też będzie, zamontować to to nie problem.

 

Oto VIN: WBADL91050GW70532

 

Ogólnie samochód obecnie ma pare usterek, jakieś pierdoły, ale mnie to irytuje jak cholera. Jak ktoś chce mogę wstawić zdjęcia, ale wiedzcie, że:

 

-mam jakiś minimalny wyciek ropy spod głowiczki pompy common rail, zapewne uszczelka (jak chłopaki z warsztatu znajdą czas to mi to zrobią, kwestia 2 tygodni)

-tuleje pływające do wymiany (nie jest to "na już" ale przy szybkim puszczaniu sprzęgła słychać cichy stuk z tyłu. Jakoś na wiosne wymienie, już u mnie są lenfordera)

-lewy tylny błotnik mi puchnie (przy kupnie sprawdzałem to miejsce miernikiem lakieru, nie było nawet 2x lak, nie mam pojęcia czemu tak się dzieje, pójdzie nowy cały błotnik pewnie)

-akumulator ma przebicie i sam się rozładowuje. (Nowy już jedzie)

-mam minimalne ślady oleju na odmie od intercoolera (Nie mam pojęcia skąd to się bierze, turbina regenerowana rok temu, bo auto było w rękach znajomego, więc wiem że na pewno to robił. Sprawdzałem olej regularnie co tydzień, żadnych ubytków nie zauważyłem)

-prawy przedni i lewy przedni błotnik do wymiany (jakiś cieć kopnął w nie i wygiął... Podprostowałem, ale pójdą nowe, nie mam zamiaru tego szpachlować)

-przedni zderzak pękł mi przy reflektorach (a właściwie szpachla na nim. Nie sprawdzałem go, bo plastik i myślałem, że trzeba być debilem, żeby szpachlować plastik, jak widać ktoś się pokusił...)

-tylny zderzak ma obdrapany lakier, moja wina, uderzyłem podczas cofania na własnej posesji...

-na masce w 1 miejscu zszedł bezbarwny lakier (sprawdzałem to miejsce miernikiem, jest ok. Jakaś wada fabryczna, pomaluje całą maskę)

-pogięte listwy dachowe (jakiś debil wciskał listwy dachowe na siłę i je pogiął... staram się kupić w kolorze, nie uda się to kupie w innym i pomaluje, pod listwami 0 rdzy na dachu)

-odchodzi lakier bezbarwny w okolicy przodu maski, tak dziwnie, kawałkami (od kamyków, pomaluje razem z tym bezbarwnym o którym wspominałem wyżej)

-odchodzi podkład od progów w paru miejscach, (na podnośniku patrzyłem, nic nie zgnite, rdzy też nie widać, a jednak to się dzieje... dziwne. Pomaluje na nowo)

-delikatna rdza na drzwiach kierowcy od wewnętrznej strony, (słabe zabezpieczenie antykorozyjne, będzie wyczyszczone + pomalowane tak, że nie będzie śladu)

-oderwał mi się kawałek uszczelki tego "pióra" od drzwi kierowcy (jakieś 3 cm. już kupiłem klej polecany do tego tu na forum, nie będzie śladu)

-przetarta osłona szwu na fotelu kierowcy, ta rurka czarna, (postaram się znaleźć tapicera, który to poprawi, fotel w stanie bdb)

-pęknięty plastik fotela manualnego od strony kierowcy (tego dziadostwa nie mogę nigdzie kupić)

-wygięta lekko klapka wlewu paliwa (ktoś przegiął w 2 stronę, już jedzie do mnie używana w stanie idealnym w kolorze)

-tempomat nie trzyma prędkości (najprawdopodobniej rozprogramowany, podobnie jak spryskiwacze xenonów)

-rozprogramowane spryskiwacze lamp przednich

-lekko zmatowione lampy przednie

-brak przetwornic do xenonów (jakiś ch*/ korzystając z mojej niewiedzy wymontował przed sprzedażą, bo pomiędzy mną i znajomym auto było u handlarza i tam najpewniej zniknęły)

-szyberdach nie działa ze środka, z pilota działa bez problemu (na 99% przycisk, nie zwiera przy naciśnięciu, sprawdzałem miernikiem)

-parę pękniętych plastików w środku (drewno, najpewniej wszystko okleję folią matową srebrną lub kupie oryginalne srebrne)

-źle ustawiona zbierzność kierownica-koła przednie, koła ze sobą idą idealnie (jakoś nie mam czasu tego poprawić)

-felgi alpiny oryginalne są w średnim stanie, przydałaby się im renowacja

-światło wsteczne zrobione "na lewo" (jakiś debil najprawdopodobniej przy wymianie sprzęgła uciął wiązkę do czujnika. Zrobione jest bezpośrednio: bezpiecznik - czujnik - lampy wsteczne. Masa wzięta z karoserii, wszystko działa w 100%, żadnych błędów to nie powoduje, kabel puszczony podłużnicą, nic nie wiercone)

-prawe tylne drzwi lekko odgięta listwa ozdobna zewnętrzna (ta plastikowa, do naprawy pod podgrzaniu lub wymiana na czarne mpower)

-przednie lewe drzwi i tylne prawe stukają podczas otwierania, (luźny kołek rozporowy od ogranicznika, lata jak chce, staram się to gdzieś kupić)

-kierownica jest zwykła - nie mpower (taki kupiłem)

-fotele i kanapa są welur manualny, nie skóra elektryczna z pamięcią (taki kupiłem)

-brak zmianiarki CD

-radio to kaseciak buisness :(

-pęknięta końcówka klamki wewnętrznej od strony kierowcy (chłopaki mi to wymienią jak będą mieli chwile, już jest u mnie)

-pęknięte regulatory lamp przednich (komplet już u mnie, chłopaki mi to wymienią jak będą mieli chwile)

 

 

To są WSZYSTKIE usterki jakie wogóle znam w tym samochodzie, a jeżdzę nim codziennie od 3 miesięcy. Zaliczył białystok (620km w obie strony) raz na jakiś czas zalicza olsztyn (220km w obie strony) nic się z autem nie dzieje, bardzo przyjemne na trase. Same pierdoły, a psują wrażenie tego samochodu... Koszt naprawy wszystkiego to coś koło 3000zł (tylko uszkodzenia, nie np. kupienie foteli skóry z pamięcią). Mam własną malarnie, więc dopilnuje, żeby było zrobione na prima sort, bo to dla syna szefa ^^

 

 

Wszystko będzie połatane, tak w sumie to mógłbym wsadzić w to auto tak koło 20k, ciekawe tylko czy za tyle chociaż je sprzedam, choć będzie miało wszystko, co tylko bmw oferowało w jakimkolwiek modelu + dodatkowo kamerę cofania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz ze lakier idealny bez szpachli potem ze tu i tam rdza tam pęka coś tam szpachli gdzieś rdza gdzieś odchodzi lakier.

Felgi po renowacji idealne potem ze przyda im się renowacja.

 

Mechanicznie idealny a kupę rzeczy trzeba wymieniać i masa popekanych plastików, wyciek oleju i ropy.

 

Nie wiem dlaczego piszesz o idealnym stanie i gubisz się w tym co piszesz w jednym i kolejnym poście. Aż zobaczyłem czy to ta sama osoba pisze i nie żartuje.

 

Nie i tu jakiś debil i idiota coś robił i tam ( cytuje Twoje slowa) jeśli to auto przed tobą tak było serwisowane to żeby dostać powyżej 12tys musisz nieźle je pod szykować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz ze lakier idealny bez szpachli potem ze tu i tam rdza tam pęka coś tam szpachli gdzieś rdza gdzieś odchodzi lakier.

Felgi po renowacji idealne potem ze przyda im się renowacja.

 

Mechanicznie idealny a kupę rzeczy trzeba wymieniać i masa popekanych plastików, wyciek oleju i ropy.

 

Nie wiem dlaczego piszesz o idealnym stanie i gubisz się w tym co piszesz w jednym i kolejnym poście. Aż zobaczyłem czy to ta sama osoba pisze i nie żartuje.

 

Proszę cię czytaj ze zrozumieniem. Wyżej pisałem jak mogę go zrobić i ile byłby warty w takim stanie jak napisałem. Obecnie jest w takim stanie jak opisałem w moim ostatnim poście i ciągle coś w nim naprawiam. Za 2-3 miesiące będzie taki jak w 1 przypadku, bardziej się zastanawiam czy robić go na gotowo na tym co jest, czy może np. wrzucić zderzaki od mpakietu, bo tego łatał nie będę, tka czy inaczej przedni na 100% pójdzie nowy. Opisałem wszystko sumiennie, a część rzeczy wylazła mi z czasem (np. ten tylny prawy botnik) i po mimo tego, że nie ma na nim szpachli, bo w momencie sprzedaży sprawdzałem miernikiem obecnie mi pod spodem po prostu puchnie i tyle, i nic na to nie poradze. Raczej to słabe zabezpieczenie antykorozyjne niżeli wada auta.

 

Obecnie robie zdjęcia wszystkich elemtntów przed wymianą i po, żeby klient nie mógł mi zarzucić, że auto było gdzieś uderzone, dlatego je robiłem. Robiłem je, żeby wyglądało dobrze, a nie dlatego, że było wam uderzone...

 

Obecnie interesuje mnie poprostu kwestia ceny, bo mogę bez problemu doprowadzić to auto do stanu idealnego, pytanie tylko czy zrobić to uwzględniając oryginalne wyposażenie i dorzucając mpakiet, i wyjdę wtedy na swoje, czy może lapiej sobie odpuścić i zrobić z tego normalne E39 takie, jakim jest teraz, tyle że w stanie idealnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.