Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ta pierwsza to absolutne dziwactwo jeśli chodzi o konfigurację - nawigacja, automat i ręczna klima :D Jak chcesz mieć unikat, to bierz, bo pokrętła na desce w E39 to naprawdę rzadkość ;) Zastanawia mnie w niej też to, że wnętrze jest czarne, a wykładzina w bagażniku szara. Nie widziałem takiej wersji nigdy, ale cholera wie, może były. W każdym razie bym się przyjrzał temu.

 

Druga z zewnątrz pięknie się prezentuje, ale w środku jest mocno zmęczona. Jakaś podrapana kierownica, i to nie wieniec, a koło poduszki. Mieszek ręcznego, gałka zmiany biegów, mieszek biegów zapewne zmieniony. Jakieś wybrzuszenie z lewej strony tunelu koło nóg kierowcy. I wyraźnie odstająca, krzywa spasowana pokrywa poduszki pasażera, założę się że wystrzelona.

 

W trzeciej nic szczególnie rzucającego się w oczy nie zauważyłem, nie licząc bazowych felg piętnastek, które bardzo psują prezencję ;) Fotel kierowcy dość mocno wysiedziany, zdradza przebieg, plastik przy regulatorach połamany. No i ma błąd na zegarach, podejrzewam że czujnik ABS, więc i kontrola trakcji nie będzie działać.

 

Ta ostatnia - zdjęcia są tak zrobione, żeby ukryć wszelkie wady, więc trzeba by było obejrzeć na miejscu. To, co można powiedzieć, że mimo skóry jest to dość uboga wersja, mimo skóry. Takie drobnostki, jak małe lusterka bez składania, brak fotochromu, czujnika deszczu i zmierzchu, zegary z małym OBC, brak multifunkcyjnej kierownicy, więc i tempomatu, no i oczywiście te bazowe piętnastki. Niektórym to niepotrzebne, więc kwestia wyboru. Ale większość wersji jednak to ma.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żaden diesel w e39 nie miał skrzyni 6B, jedynie alpina D10, co i tak jest rarytasem.

Przekładają za to skrzynie z e46 i e60, bo pasują.

Opublikowano

Witam panowie, powoli zaczynam sie przymierzać do kolejnego auta i wybór padnie pewnie na e39, tylko i wylacznie byt ma dla mnie silnik v8. Tak wiec was jako uzytkownikow tych aut, oraz specjalistow w temacie prosze o pare porad :wink:

1. Silnik 3.5l czy 4.4l. Chodzi mi o to który jest potencjalnie mniej awaryjny, łatwiejszy w utrzymaniu?

2. Który zniesie lepiej ewentualna instalacje gazową?

3. Wydaje mi się, ze to auto chcial bym miec w automacie i tu rodzi sie pytanie - jaki automat sprawował się najlepiej w polaczeniu z tymi silnikami, jakich unikac i dlaczego?

 

Jesli wpadnie wam do glowy jeszcze cos, na co nalezy zwracac szczegolna uwage to prosze o informacje. Pozdrawiam :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3.5l i 4.4l to te same silniki różniące się tylko pojemnością.

Wszystkie zalety i wady w takim samym stopniu dotyczą obu.

Opublikowano
Najważniejsza i najdroższa sprawa z V8: rozrząd i vanosy :cool2:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Witajcie. Zastanawiam się nad zakupem auta od kolegi. Jest to e39 530d touring,rok 2003, Mpakiet indyvidual, auto od 1.5 roku w polsce, 268 tyś oryginalnego nalotu.

Auto wyposażone chyba kompletnie... ciekawa konfiguracja, bo mpakiet ale fotele komfortowe. Autem śmigałem, robi mega wrażenie, jest bardzo szybkie, skrzynia działa idealnie.

Z reszty wyposażenia; szyber, elektryczna klapa, duża navi, top hifi i tam reszta pierdołek.

Czy 23tyś zł za takie auto to odpowiednia cena ? Auto bezwypadkowe, nielakierowane, lekkie oznaki rdzy (klapa i któryś tylny błotnik, już nie pamiętam ).

Przy takim przebiegu, zmieniając olej w skrzyni, jest szansa, że pojeżdżę dłuższy czas i nic się grubego nie zepsuje?

 

Vehicle information

 

VIN long WBADP81070GW49258

 

Type code DP81

 

Type 530D (EUR)

 

Dev. series E39 (2)

 

Line 5

 

Body type TOUR

 

Steering LL

 

Door count 5

 

Engine M57

 

Cubical capacity 3.00

 

Power 142

 

Transmision HECK

 

Gearbox AUT

 

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

 

Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

 

Prod. date 2003-04-29

 

 

 

 

Order options

No. Description

210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

 

216 SERVOTRONIC

 

227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION

 

235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD

 

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

 

261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS

 

302 ALARM SYSTEM

 

316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION

 

319 INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL

 

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

 

337 M SPORT PACKAGE

 

339 SATIN CHROME

 

354 GREEN STRIPE WINDSCREEN

 

386 ROOF RAIL

 

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

 

417 ROLLER SUNBLIND, REAR SIDE WINDOWS

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

428 WARNING TRIANGLE

 

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

 

438 WOOD TRIM

 

456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE

 

464 SKIBAG

 

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

 

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

 

522 XENON LIGHT

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

601 TV FUNCTION

 

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

 

620 VOICE INPUT SYSTEM

 

644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.

 

672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS

 

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

 

710 M LEATHER STEERING WHEEL

 

715 M AERODYNAMICS PACKAGE

 

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

 

785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

 

788 M LT/ALY WHEELS

 

801 GERMANY VERSION

 

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

 

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

915 NO OUTER SKIN PROTECTION

 

934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS

 

936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY

 

964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY

 

 

 

 

Series options

No. Description

202 STEPTRONIC

 

470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT

 

520 FOGLIGHTS

 

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

 

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

Opublikowano
Jeśli jest tak identycznie, jak napisałeś to to auto spokojnie przejedzie drugie tyle. Aczkolwiek to wiesz, nadal jest rzecz martwa i coś może się spieprzyć, chociażby z racji wieku. Cena adekwatna do poziomu wyposażenia, jeśli auto ma pewną przeszłość to długo bym się nie zastanawiał.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Witajcie. Zastanawiam się nad zakupem auta od kolegi. Jest to e39 530d touring,rok 2003, Mpakiet indyvidual, auto od 1.5 roku w polsce, 268 tyś oryginalnego nalotu.
- ten przebieg jest mało realny. BMW 5 z silnikiem 3,0d bardzo rzadko robi mniej jak 30 tyś rocznie więc tu masz 12 letnie auto czyli 360 tyś km czyli nawet by się zgadzało jak ktoś 100 tyś skręcił :D Gorzej jak więcej było zdjęte...
Opublikowano
Radom mówi samo za siebie. Nie mają najlepszych opinii. Swoją drogą zastanów się czy chcesz 3.5 w automacie bo chodzą pogłoski że takiego automata objedzie 2.8 w manualu. Auto Bawaria ma na sprzedaż e39 535 w manualu, ale przedlifta i w mniejszej cenie.
Opublikowano

witam

ogladalem dzisiaj 525d touring 01r cena mysle okazyjna 10tys.ok 230tys km manual

wlasciciel przez telefon wiadomo chwalil,ale znalazlem kilka niepokojacych wad.

Buda zdrowa prosta i cala,jedynia klapa kolo szyby podjedzona i kilka drobnych purchli tu i uwdzie, wnetrze czyste i zadbane,kierownica i fotele stan idealny

moze bieda na szmatach bez xenonu,kierownica skorzana,fotele grzane wystarczająco

 

 

silnik suchy,odpalany na cieplo,trzeba bylo troche pokrecic co mnie zdziwilo,wydaje mi sie ze powinien byc strzal i auto chodzi.

na wolnych pracowal nie rowno falowal sobie,nie tyle co na obrotomierzu ale praca nie byla normalna

jak zaczalem o tym mowic to mowil ze nie wie moze jakis czujnik lub bzdura gdzies wilgoc doszla bo czasem jest ok a czasem faluje tu sciema raczej

auto ma 2lata nic nie ruszal silnika.

jazda ok,przyspieszal niezle,w srodku cicho i pewnie, ale wybierak od biegow dziwnie pracowal luz jakis zamiast 5 wbilem 3bieg.

delikatne bicie po kierownicy tarcze chyba.hamowal i szedl prosto po puszczeniu kierownicy.gaszac nie slyszalem,ale brat mowil ze jakis dziwny dzwiek stukniecie lub cos.

 

czy ktos kojarzy co moze byc z tymi obrotami? i odpalaniem,czy jakis czujnik na listwie pompa a moze wtryski? nie kopcil jak gazowalismy

 

warto sie w to pchac?, cena troche kusi,lepiej chyba mechanike ogarnac jak drobnostka niz blache spawac czy ciąć

 

dzieki za odpowiedz

Opublikowano
Wtryski lub czujnik na listwie paliwowej.Jet duzo możliwosci.Zapamietaj jedno nie ma okazji jezeli chodzi o e39;)
Opublikowano

auto 2lata temu z niemiec przyjechalo, ksiazki nie ma,ale fotele zadnego sladu wytarcia, kierownica tak samo

naprawde zadbane wygladajace swierzo

 

droga zabawa w wtryski i czujnik?

moze warto dolozyc i miec z glowy, w drozszym tez moze wyjsc z czasem

Opublikowano
nie no kolego nawet jak nie ma xenonow i skory za 10 tys 01r w dieslu? no szczerze to nie pakowalbym sie bo jestem przekonany ze w ciagu miecha wyjda rzeczy ktore Ci sie nie spodobaja:) ja osobiscie bede szukal 528i z lpg za ok 14 a i tam ciezko cos wybrac wiec za 10tysi to diesla zdrowego chyba ciezko dostac. facet nic nie wie udaje, dobrze wie co dolega autu chce sie go pozbyc bo pewnie generuje powoli koszta. taka moja opinia.
Opublikowano

Witam,

przymierzam się z zakupem e39 530d, najlepiej z lat 2002 - 2003. Chciałbym aby miała skrzynie automatyczna.

Stąd moje pytanie.

Gdzieś czytałem że w końcówce produkcji była montowana skrzynia oplowska GM jakaś wzmocniona i czy zawsze w każdym egzemplarzu z tych lat była ta skrzynia?

Z góry dziekuje za odpowiedź. Mam nadzieje że dobry temat i dział wybrałem na to zapytanie.

E30
Opublikowano
Przebieg jest realny. Kolega kupił auto od pierwszego wlaściciela w niemczech. Osobiście, nie od handlarza Mirka :D

A to zwracam honor :D

 

blazer83 jeżeli faluja i obroty i to pierdoła to powiedz że bierzesz jak naprawi parce na wolnych obrotach (co jak mniemam zakończy temat bo w przypadku kosztów wtrysków nie jest mały).

Nauczyłem się jednego na szczęście nie na sobie, jak by była pierdoła nie droga to by sam naprawił i nie zniechęcał kupującego...

Opublikowano
Witam,

przymierzam się z zakupem e39 530d, najlepiej z lat 2002 - 2003. Chciałbym aby miała skrzynie automatyczna.

Stąd moje pytanie.

Gdzieś czytałem że w końcówce produkcji była montowana skrzynia oplowska GM jakaś wzmocniona i czy zawsze w każdym egzemplarzu z tych lat była ta skrzynia?

Z góry dziekuje za odpowiedź. Mam nadzieje że dobry temat i dział wybrałem na to zapytanie.

 

Mialem 3 auta z ta skrzynia i nie padla żadna jedna miala problemy z tym ze na wstecznym rano potrafila zgasic auto i jak trzymalem hamulec to chciala sama ciagnac mocno do tylu ale tak mi sie stalo tylko 3x i 2x sie przegrzala i pokazala tryb awaryjny ale po odpieciu aku na 15 min i ostygnieciu bylo juz ok. Tak wiec w mojej ocenie nie jest to az taka zla skrzynia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.