Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
.. Kiera wygląda na grubo ponad 300tys. .

HeHe Jakby mozna bylo odczytac przebieg po wygladzie kierownicy.. :D Ja jak swoja kupowalem miala 150 tysiecy a kierownica wygladala jakby milion kilometrow bylo najechane... Zadna to wskazowka dla killescape i nijak ma sie do rzeczywistosci...Jest wiele innych normalnych sposobow na sprawdzenie stanu technicznego samochodu przejechanych km itd ...

 

Bo miała 150tys. Licznikowe :D

I wiadomo, że nie da się odczytać przebiegu, ale jest to jakaś wskazówka. Bo nienormalne jest jak kiera jest wytarta jak bu murarz jeździł z brudnymi rękoma po 150tys. Tak samo można zobaczyć zużycie pedałów gaz hamulca sprzęgła. Stan fotela. Ale wszystko do podrobienia jest jak by nie patrzeć. Tak samo wskazania kompa czy motogodzin w kluczyku.

Opublikowano

"Bo miała 150tys. Licznikowe :D "

A no miala :lol:

Na moje szczescie moglem sprawdzic cala historie samochodu online . Od dnia pierwszej rejestracji i corocznego przegladu z jakich powodow nie przeszla w danym roku i dlaczego

Niestety w Pl nie ma takiej bazy i ludzie sa narazeni na oszustow...

Kilka porad jak kupowac BMW

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1114

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każde auto z Niemiec, Belgii itd ma co dwa lata robione badanie techniczne (TUV, Dekra, KUS itd) i na tych dokumentach umieszczany jest przebieg. Nawet jak auto nie ma uzupełnionej książki serwisowej albo nie ma historii w bazach serwisowych to ostatnie badanie techniczne powie nam ile było najechane km. Dziwnym zbiegiem okoliczności żadne auto sprowadzane do Polski nie ma tych dokumentów. No ale Polacy wierzą, że gdzieś zaginęły, a handlarzyna jest szczery jak dziecko i kupują na potęgę te pocofane okazyjkowe igiełki. :) Najzabawniejsze jest to, że i tak większość "speców" kupujących swoje wymarzone auto nie sprawdza w ASO jego historii, bo nie ma na to czasu, przecież ktoś może im tę mega okazję wyrwać. :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak zrobi to dorby spec to nic nie sprawdzisz później, nie ma śladów.

 

Chcesz kupić pewne auto, nie szukaj okazji, szukaj w DE u normalnego sprzedawcy albo prywatnej osoby.

Opublikowano
Witam serdecznie, bardzo proszę o opinie.We wtorek, bądz środę może sie wybiore obejrzeć, opowiem co i jak. Lewe drzwi podobno ucierpiały na parkingu. Powiedzcie co sądzicie. Jak dla mnie troszke przebieg mały, ale zawsze jest VIN i ASO BMW, swoja drogą ile kosztuje taka informacja związana z przebiegiem, po podaniu numeru Vin? Poniżej podaje link.

 

http://otomoto.pl/bmw-530-C23460644.html

 

Obejrzałem, i co moge powiedzieć. Samochód ładny i w zasadzie tyle. Stłuczka przód, olej na przedniej częśći silnika, nie wiem jakim cudem na 2 wtryskach, zaraz przy kolektorze ssącym, tylna klapa podejrzana inne matowe światła na klapie a na supkach zupełnie inne jak nowe błyszczące. Jeżeli mowa o przebiegu 100 udokumentowanego niemieckiego w 2005r. od 2007 poskie wpisy i podobno od 2005 do dziś przejechane 177tys. ogółem niestety wszystko wskazuje na 300 bądz więcej. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Opublikowano
a cwaniaki co kręcą liczniki nie mają jakiegoś sposobu albo programu który by sprawdził czy było coś w kompie grzebane?

 

jak w normalnym PC coś robisz to informatyk wszystko jest wstanie powiedzieć krok po kroku co było w kompie robione-w aucie tak nie ma?

 

Dobry haker/informatyk nie zostawa po sobie śladów ;) Tak samo jest w tym przypadku. Zapomni o zmianie w jakimś module i możesz odczytać.

Opublikowano

2.3 to nie jest pojemność silnika.

Oznaczenie 523i a pojemność silnika to i tak 2,5.

Jak dla mnie autko się pięknie prezentuje (szkoda, że nie ma zdjęć wnętrza) Na pewno trzeba ją bardzo dobrze prześwietlić bo ze zdjęć dużo się odczytać nie da.

Opublikowano
jak nie masz znajomosci u Niemca to nie kupisz tanio albo jeszcze cie beżowce dobrze wykreco bo jak ladna to i u wroga bedziesz musial nabecalowac, no i akcyza powyżej silnika 2.0 to 18.6 % ....ale lepiej dac pare zlotych wiecej za ladne auto jak tani kupic szrota i wkładać!
Opublikowano

Witam nosze się z zamiarem powrotu do Buni bo jednak nie mogę żyć bez niej i mam na oku jedną, tylko że.....popatrzcie na lampy bo są jakieś dziwne dla mnie czy może się myle. kolejna sprawa element plastikowy odchodzący od lewego filtra powietrza-czy nie różni się od prawego?i ostatnia sprawa mocowanie kielichów-jedna śrubka jest inna, czy według was jest w tym wszystkim coś niepokojącego?nie widziałem jeszcze auta na zywo i pytam was przed zanim pojade ją obejrzec

http://img1.aukcjoner.pl/gallery/009141296/thumbnails.jpg?1333540089

Opublikowano
Lampy oryginał, albo DEPO u mnie były takie same jakbys mial lepsze foto byłoby widać, obudowa filtra moze inna bo stara np sie ułamala a bywały różne obudowy. Jedna śruba na kielichu jest inna bo służy jako minus przy odpaleniu na klemy. Wiec wszystko jest ok tutaj nie masz sie czym przejmowąc na pewno :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Każde auto z Niemiec, Belgii itd ma co dwa lata robione badanie techniczne (TUV, Dekra, KUS itd) i na tych dokumentach umieszczany jest przebieg. Nawet jak auto nie ma uzupełnionej książki serwisowej albo nie ma historii w bazach serwisowych to ostatnie badanie techniczne powie nam ile było najechane km. Dziwnym zbiegiem okoliczności żadne auto sprowadzane do Polski nie ma tych dokumentów. No ale Polacy wierzą, że gdzieś zaginęły, a handlarzyna jest szczery jak dziecko i kupują na potęgę te pocofane okazyjkowe igiełki. :) Najzabawniejsze jest to, że i tak większość "speców" kupujących swoje wymarzone auto nie sprawdza w ASO jego historii, bo nie ma na to czasu, przecież ktoś może im tę mega okazję wyrwać. :duh:

 

i jeszcze do tematu :cool2:

 

http://moto.onet.pl/1659263,1,sztuczki-handlarzy-uzywanych-samochodow,artykul.html?node=3

  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam

WBAPY51028CX14903

Ale napisałeś w dziale dotyczącym E39-E60 ma swój dział gdzie popytaj chłopaków,na pewno Ci odpowiedzą.

viewforum.php?f=73

Co do oceny auta jest oddzielny dział-

viewforum.php?f=44

Mógłbyś poszukać zanim napiszesz :search:

 

Dane pojazdu :

Art. Wartość

Numer podwozia WBAPY51028CX14903

Kod typu PY51

Typ 525XD UL (EUR)

Typoszereg E E61 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 145

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor PLATINBRONZE METALLIC (A53)

Tapicerka LEDER DAKOTA/CREAMBEIGE (LCGE)

Data prod. 2007-12-11

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Dummy-SALAPA

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S386A DACHRELING Reling dachowy

S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4BYA EDELHOLZAUSF.BAMBUS MASER ANTHRAZIT Wer. z drewna szlach. bambus antracyt

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG

Wyposażenie seryjne

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S2SCA LM RAEDER STERNSPEICHE 243 BMW LA wheel, start spoke 243

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum więc jeżeli popełnię jakiś błąd z góry przepraszam :)

Planuje zakup auta i pod uwagę biorę różne marki aut lecz zawsze myślami jestem z E39 :) Jeździłem tym autem ponad 3 miesiące była to BMW 520i + LPG anglik. Rok 1997. Autko wspaniale tylko wadą był zbyt mały silnik i spalanie gazu zbyt duże bo 150 km na tą masę moim zdaniem zbyt małe... W najbliższym czasie mam zamiar kupić auto i ciągle marzę o E39 ale na bank nie 520i. Obecnie rozglądam się za 523 i tu pyt. ile one pala gazu???? bo tylko auto z gazem mnie interesuje... 528 to marzenie ale boje się tego spalania... Interesuję się samochodami i słyszałem że to dobra jednostka i że ma odpowiednią moc do masy ale nie miałem styczności z takim autem więc nie wiem... Jak z awaryjnością tych aut???? Mój styl jazdy to raczej spokojny wiadomo że czasami zdarza się przycisnąć ale głównie spokojnie:) Autko bd głaskane więc to też ma jakiś wpływ na spalanie... Z góry dziękuje za pomoc:) Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

523i z gazem będzie paliło w mieście około 13-16 litrów w automacie, na trasie dużo mniej.

 

Jak kupisz auto zadbane, z niedużym, prawdziwym przebiegiem to nie ma w nim za bardzo co się psuć, aczkolwiek części eksploatacyjne tanie nie są.

Opublikowano
Ja mieszkam na wsi więc spalanie różni się trochę od typowo miejskiego??? może być niższe prawda??? I tak jak Pan pisał w automacie:) bo tylko takie mnie interesuje:) Jednostka 528 ma większe spalanie???? Kiedyś gdzieś czytałem że niekoniecznie ale czy to prawda nie wiem.
Opublikowano

jazda miejska czyli światła rozpędzanie auta, światła rozpędzanie, jakaś krzyżówka itd

Jazda pozamiejska czyli ~90km/h i więcej zapięta piąteczka czasami jakieś hamowania itd

 

W automacie po za miastem będzie palił mniej więcej 11-14 gazu 528i bardzo podobnie

W mieście automat spali mniej więcej 13-18l w zależności jakie miasto i jakie korki.

Chłopaki z warszawy co posiadają 528i piszą o tej wyższej wartości. Kumpel z wrocławia ma 523i też miasto zakorkowane i pali 15-19l

Po za miastem masz malutkie spalanie jak na takie auto i nie będzie się różniło czy to 523i czy 528i. Mieszkasz po za miastem to brał bym większą pojemność. Oczywiście jak znajdziesz. ja długo szukałem i nie znalazłem :)

Opublikowano
Też bym wolał 528i wiadome:) Częściej widzę 523i z gazem i pewnie taka kupie:) A jak się ma z cenami części miedzy 523i i 528i???? Więc spalanie pozamiejskie w granicach oczywiście przy normalnej jeździe??? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.