Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dla mnie podstawa wyposazenia "dobrego" sa alufelgi, alarm, abs, elektryczne wszystkie szyby, wspomaganie, dwustrefowa klima i radio. Reszta (czujniki parkowania, tempomaty, podgrzewane siedzenia, navi) jest bardzo przyjemnym dodatkiem ;)
Opublikowano
Za dobry egzemplarz polifta e39 3.0i 231 km trzeba dac na zachodzie sporo kasy.W polsce mona kupic taniej,ale ile w tym dobrej sztuki to tylko przy ogledzinach wychodzi.E39 w dziewiczym lakierze oraz oryginalnym przelocie 170 tys z m54b30 kosztuje od 4 tys euro w gore
Opublikowano
Dla mnie podstawa wyposazenia "dobrego" sa alufelgi, alarm, abs, elektryczne wszystkie szyby, wspomaganie, dwustrefowa klima i radio. Reszta (czujniki parkowania, tempomaty, podgrzewane siedzenia, navi) jest bardzo przyjemnym dodatkiem ;)

Takie wyposażenie jak piszesz to w 80 procent egzemplarzy to podstawa w e39.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Daniel, w zasadzie to wyczynem jest znaleźć uboższe e39 jak to minimum co podaje kolega Kapicjusz.

ABS, centralny, 4 poduchy, klima (w przedliftach trafiały się pierwsze roczniki bez) wspomaganie i radio to standard.

Alarm był za dopłatą, ale nie warto zwracać na niego uwagi, w dzisiejszych czasach jest nic nie warty, a tylko problemu może przysporzyć.

Przy takich wymaganiach to szukał bym młodziutkiego polifta, wersja podstawowa nie będzie droga, a można trafić w niezłym stanie.

Opublikowano
Po prostu majac do wyoru zajechany wypas a ubiegiego ale zdrowego mechanicznie zawsze wezme tego drugiego. Nie chce odrzucic auta bo nie ma np czujnikow parkowania. Choc nie powiem, ze pelny m pakiet z alcantara i navi nie jest marzeniem ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a tylko problemu może przysporzyć.

 

A żebyś kolego wiedział. Wczoraj moje E39 w pracy na parkingu w tym słońcu nagle zaczeło piszczeć... :roll:

Twoje piszczało, moje samo zamknęło mnie w środku i wypuścić nie chciało :mrgreen:

Opublikowano
A powiedzcie mi jeszcze: czy da sie wymienic jakos reflektory z przodu aby za dnia swiecily tylko ledy (ala nowe modele audi) a w nocy swiecily cale? Jak droga jest taka operacja?
Opublikowano

Witajcie serdecznie. To mój pierwszy post na stronie.

 

Sprzedałem ostatnio swojego Rovera600. To był duży elegancki sedan i w miarę luksusowy (pełna elektryka, skóra dwulorowa, automat, klima itp) samochód z 1999 roku. Z racji powiększającej się rodziny szukam kombiaka. Moje oczy skierowane są na BMW E39, a także Volvo V70. BMW zawsze mi się podobało. Uważam, że kombiaki z tych lat są po prostu bardzo ładne.

 

Do rzeczy.

 

Czy do 9000 zł jestem w stanie kupić kombiaka w dobrym stanie? Zależy mi na zdrowych blachach. (Czy one były w ocynku? Rdza moco rusza te modele?) Silnik nie musi być duży. Jeżdzę jak dziadek, poważnie :). 2.0 i 131 KM w Roverze mi w zupełności wystarczało, ale wiem, że tu buda większa. Zadowolę się identycznym spalaniem jak w Roverze z automatem: Miasto max 12 l. Trasa 8 nawet 7l. Lub zainteresuję się wersją z Gazem. Nie słyszałem, żeby gaz był bolączką tych silników. Ale gdy patrzę na egzemplarze z gazem na interecie to wyglądają na zmęczone.

 

Aha i bardzo ważna sprawa. Czy każde E39 ma tak nisko tył zawieszony? Nie lubię obniżanych samochodów, a odnoszę wrażenie, że w każdym E39 koło minimalnie chowa się w nadkolu? Tak jest wszedzie czy to oznacza zmęczone sprężyny i amorki?

 

Zanim pokażę Wam modele które mnie inetersują proszę o pomoc w tych kwestiach.

 

Dziękuję,

www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano
Za ok 9-10tys kupisz e39 z 2l motorem. Ale musisz poszukać. Te silniki są najtańsze po tds. Ale nie licz na tak niskie spalanie. 7l Nie ma szans. 9l w trasie to minimum przy LPG a średnia to ok 11l. Samo miasto to 12-14l LPG. To tak mniej więcej. Blachy to niebo a ziemia. Mam na przykładzie Rovera 416si. Tam jest tragedia. Ale wyposażenie super jak na takie auto. Do tego tragicznie wyciszone auto.
Opublikowano

Nie nie nie nie. :) Może być manual. Napisałem o tym automacie tylko po to żeby porównać do mojego poprzedniego auta.

 

A co z tym tyłem samochodu kombi? Tak nisko jest zawsze? Czy tylko dojechane wersje są niżej?

www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano
Ja doradzę trochę inaczej. W tej kasie szukaj lepiej volvo V70 lub 850 2.5 dyszla lub benzyny. Za te pieniądze z pewnością trafisz ładny egzemplarz. Z e39 za tą gotówkę mogą być różne przeboje.
Opublikowano

Dziękuję za tych kilka odpowiedzi.

 

Ale ładnie to podsumował danielxc717. No słuchajcie, jeśli ktoś ma 9000 zł max na wydanie i widzi na otomoto 14 takich sztuk, to znaczy, że tak się je ceni. Nie chodzi o to żeby dodawać 1000 zł i kupić jeszcze droższe tylko kupić dobrze w tej cenie. Dlatego chciałbym poznać opinię na temat takich modeli i takich cen.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano

nikt nie powiedział, że nie kupisz za 9 tys

Kupisz nawet za 6 tys jak się uprzesz, ale w ciągu roku włożysz drugie 6 w naprawy, poczytaj sobie tutaj na forum jak niektórzy kupili niby zadbane a ładują ładują i końca nie widać :)

Opublikowano
Dlatego ni epytam ile włożę później. Tylko jakich wad, egzemplarzy mam się wystrzegać, aby kupić za 9 tys i już nie ładować :) Hahahah
www.bmwe34touring.wordpress.com
Opublikowano
Dzisiaj zadzwonilem do jednej z firm zajmujacej sie wyjazdami z klientami fo niemiec po auta(maja swoj kanal na yt). Pan na pytanie o e39 powiedzial, ze na ten model potrzeba 9 do 12 tysiecy euro nie liczac kosztow tablic, ubezpieczen, podatkow itp i oczywiscie zaplaty dla nich. Co o tym sadzicie? Zarowno w perspektywie pytania kolegi wyzej o poszukiwane kombi za 9 jak i poszukiwania przeze mnie sedana za 15-18 tysiecy ale zlotych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.