Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przyjedź z jakimś mechanikiem zaufanym, lub jeźdźcie do warsztatu na diagnozę - może Cię to uchronić przed sporymi kosztami naprawy. Lepiej dać komuś 100 zł niż stracić 2000...
Opublikowano
To może ja się spytam. Zamierzam zmienić moje e39 na coś nowszego. I mam pytanie ile mogę dostać za moje BMW, nie bardzo się orientuję w cenach.

Rok 1998. silnik 2.8 + lpg (mało używane bo jakoś nie jestem do tego przekonany). automat. skóry. trochę zmienione audio, tzn, radio Pioneer (1200 zł.) i głośniki przerobione na 17 calowe(siedzą bodajże chyba też pioneera)

 

 

ok, mam i zdjecia, stan zewnętrzny jak na zdj., wewnątrz: ostatnio mechanik, aż mnie zdziwił bo powiedział, że pierwszy raz widzi tak zadbaną e39 w środku. Jaki,s czas temu wymieniony silnik, z poprzednim były problemy z głowicą i wolałem wymienić cały silnik (koszt tylko kilkaset zł większy więc się nie bawiłem), zawieszenie 100% (3 miesiące temu all porobione) także 3 m temu olej i filtry w skrzyni.

 

aaa, i nie patrzcie na blachy, bo oczywiście jest na polskich. Ale jestem na robocie w Niemczech i po prostu na parkingu w firmie lepiej żeby nie stał na PL blachach:)

 

 

http://s10.ifotos.pl/mini/201505101_wwwrapq.jpg

 

 

http://s10.ifotos.pl/mini/201505101_wwwrahq.jpg

 

 

 

http://s2.ifotos.pl/mini/201505101_wwwrarx.jpg

 

 

 

http://s2.ifotos.pl/mini/201505101_wwwrarq.jpg

 

 

http://s2.ifotos.pl/mini/201505101_wwwranq.jpg

Opublikowano
Kolego, co tam za wynalazek wpasowałeś zamiast radyjka fabrycznego? :D
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Kolego, co tam za wynalazek wpasowałeś zamiast radyjka fabrycznego? :D

 

no musiałem ten wynalazek wpasować, bo fabryczny nie uciągnąłby reszty sprzętu:P (wzmak, tuba, 17 głośniki przód)

Opublikowano
Przyjedź z jakimś mechanikiem zaufanym, lub jeźdźcie do warsztatu na diagnozę - może Cię to uchronić przed sporymi kosztami naprawy. Lepiej dać komuś 100 zł niż stracić 2000...

To jest bardzo dobry pomysł! Ostatnio znajomy zakupił E39 525i od jednego handlarza ,który sprzedaje niby idealne auta z Niemiec za sporą kwotę jak na rocznik i wyposażenie gdzie na wstępie okazało się ,że to nie taka idealna BM-ka. Kilka minut oglądania po zakupie i okazało się ,że są spore wycieki z silnika w tym uszkodzony przewód od Vanosa,wycieki z układu chłodzenia, krzywe tarcze,mnóstwo nagaru w silniku (przebieg niby 140 tys.km!) już nie wspominając o wywalonych pikselach na radiu i liczniku.Oczywiście po dogłębnych oględzinach pewnie znajdzie się jeszcze więcej. Wnętrze ładnie wyprane i auto ładnie umyte .Ogólnie można było kupić kilka tysięcy taniej w podobnym stanie więc nie dajmy się nabrać na wozy z zachodu w idealnym stanie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich.

Zwracam się do Was z prośbą w doradzeniu odnośnie kupna e39tki. Ten model podobał mi się od dzieciaka, miał go wujek, później dorosłem, przejeździłem ostatnie kilka miesięcy kilkoma samochodami m.in e39 530d, przyszła pora kupić coś na stałe i stara miłość wróciła :P Do rzeczy: na dzień dzisiejszy dysponuję budżetem ok. 15 tys. Szukam zdecydowanie benzyny z gazem, z racji tego, że 90% przebiegu to duże miasto (Wrocław) z resztą miłośnikiem diesla nigdy nie byłem. Miesięcznie robię ok. 1500-2000 km. Przeglądam wiele ofert i najtańsze zaczynają się już od kilku tys. zł, ale wiadomo jak jest z takimi samochodami. Silnik? Sam nie wiem, 2.0? 2.5? Co najlepiej znosi gaz? (3.0 raczej wykluczam-ekonomia). Jak wyglądają roczne koszta eksploatacji (paliwo oczywiście pomijając) ? Coś mocno straszy cenami prócz zawieszenia? I na koniec- nie znoszę "tjuningu" w polskim wydaniu (wiecie o co mi chodzi) dlatego będę szukał egzemplarza w jak najbardziej oryginalnym stanie. Z góry dzięki.

Opublikowano
Ogólnie to benzyniaki chyba dobrze znoszą gaz, ale na Twoim miejscu zastanowił bym się czy nie kupić "czystej" benzyny i samemu jej nie zagazować, przynajmniej będziesz wiedział co masz. Co do kosztów eksploatacji to części tanie nie są jeśli chcesz serwisować na przyzwoitych częściach, a nie na "chińczykach" ale w używanym samochodzie to raczej loteria. Jakiś czas po kupnie może wyjść jakaś droga "niespodzianka" pozostałość po poprzednim użytkowniku i wtedy za sakiewkę trzeba się trzymać :(
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Widzisz, ja akurat miałem M57 na tyle zdrowy, że robiłem przy samym silniku niewiele, raz mienialem swiece, koszt około 240 zł plus robota, raz zalalem serwo układu hamulcowego, 700 zeta, chociaż ostatecznie zakończyło się to wstawieniem używki, filtry kabinowe ok. 250 zeta za ori, ale możesz też kupić chinola za 70 kwestia wyboru. Jak dotrę dzisiaj do domu to poszukam Ci cen innych rzeczy, bo mam to wszystko ponotowane, co kiedy i za ile wymieniałem :-)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich! :)

 

Jako, że przymierzam się do zakupu mojego wymarzonego samochodu jakim jest BMW E39 mam do Was parę pytań, ponieważ nie chcę kupić byle co i potem tylko niepotrzebnie się denerwować. :)

A więc od dłuższego czasu szukam już autka, przechodząc już kilka aut, które wyglądem zachwycały zaś po wizycie u mechanika znajdowało się kilkadziesiąt "drobiazgów", które wymagałyby wkładu minimum 2-3k.

 

Po kilku nieudanych próbach nie zniechęcałem się i szukam dalej aż udało mi się znaleźć chyba to co szukam. BMW E39, 1996r, 2.3 benzyna z skrzynią manualną. Na liczniku 300 tysięcy kilometrów. Zewnątrz wygląda naprawdę spoko jak na taki samochód. Mechanik również podziela moje zdane, że jest to jeden z lepszych egzemplarzy. Zero wycieków, wszystko płynnie działa. Nic nie stuka, nic nie puka. Nowa skrzynia biegów, nowiutkie zawieszenie (gwintowane), nowe części od klimatyzacji i wiele innych nowych rzeczy tworząc to autko naprawdę ciekawą opcją. Sam mechanik powiedział, że na dzień dzisiejszy auto nie wymaga wkładu finansowego. Wszystko brzmi pięknie tylko teraz moje pytanie do Was, na pewno bardziej doświadczonych kierowców tego cuda, co sądzicie o takim roku i przebiegu? Czy nie jest to zbyt duże dla tego auta? Czy silnik ten jest w stanie wytrzymać jeszcze minimum 2-3 lata ciągłej eksploatacji?

 

No i jeszcze jedno pytanie, czy jest sens montowanie gazu do dość poczciwego silnika? Nie skróci to zbyt mocno jego żywotności?

 

Z góry dziękuje wszystkim za pomoc. :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panie i panowie powiedzcie mi czy jest opcja kupić e39 z roku >2000 z silnikiem jak najbardziej oszczędnym do 12000zł ? Ma to jakiś sens czy lepiej poszukać e46?
Opublikowano
Za tą kasę tylko przedlift 520/523. Coś mocniejszego będzie ciężko, nie wspominając już o poliftach...
Opublikowano

Bardzo wiele osób mówi i to słusznie ze auta od handlarzy z Radomia to ulepy nawet te co ładnie wyglądają.

Często na zdjęciach jest piękne auto a w rzeczywistości to padaka po znacznych dzwonach.

 

Jedynie co to felgi bardzo komicznie wyglądają szczególnie te dekielki. Takie auto trzeba obejrzeć i przeswietlic na żywo. Jakiś VIN by się przydal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.