Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pijacki błąd :-D miało być 2.2
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Umknęło mi to jakoś ;-) jak by nie patrzył ja bym 2.0 nie brał bo marne osiagi nie są wynagradzane prz dystrybutorze..
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W cenie poniżej 10tyś nie ma co odrzucać 2.0i, ja wiem że można nawet i mityczne 528 dorwać (spalanie niewiele większe), ale co z tego jak większa szansa będzie na niezajechane 2.0.

W dodatku jak ktoś młody bierze auto na siebie, nie ma zniżek itp. to ubezpieczenie za takie 2.5 zje go z jajmi...

Kolega pare dni temu kupił honde 1.3, rejestrował na siebie, ubezpieczenie bez zniżek - koszt, 1180pln. Pomyślcie co będzie przy takim np 2.5.

Opublikowano
Auto będzie na ojca on ma max zniżki. Na mnie się nie opłaca brać auto, podobno od 25lat dopiero się naliczają. Patrze z tego względu na pojemność. bo ojciec za to nie będzie płacił tylko ja. Bardzo mnie by interesowało 2.8l tylko podejrzewam że dużo więcej będę płacił oc jak i za paliwo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W zasadzie to przy wyższych pojemnościach są małe różnice pomiędzy np 2.0 a 3.0.

Jak sprawdzałem kiedyś, to dla mojej 3.0d i dla M5 różnica w ubezpieczeniu wynosiła 30pln na korzyść 3.0d.

Opublikowano
A kwestia spalania? w internecie wszystkie te spalania sa strasznie zaniżone. Wiem ze ktoś tu moze mi napisać nie kupuj bmw. Ale jeśli radzicie większy silnik to prosiłbym o info odnośnie spalania.
Opublikowano
Paradoksalnie to mniejszy motor wcale nie będzie oszczędniejszy, bo żeby w miarę dynamicznie jechać będzie go trzeba wkręcać na obroty. Większa pojemność to większa moc i moment obrotowy więc ja bym bardziej szukał raczej większego motoru 2.5 powinno wystarczyć, a spalanie nie powinno się dużo różnić. Z benzyniaków wcześniej miałem na utrzymaniu 2.2 170 KM, ale to było w budzie E46. Dużo zależy też od stylu jazdy i podobnych czynników. Tą "trójką" jeździła moja "była" i możesz nie uwierzyć, ale potrafiło to opierniczyć 16/100 km tyle, że trzeba brać poprawkę na blond kolor jej włosów, krótkie dystanse oraz bezsensownie ciężką nogę :D Co do ubezpieczenie to znając idiotyczne regulacje naszych ubezpieczycieli nie wiem czy będzie to duża różnica w tych pojemnościach. Jak ostatnio ubezpieczałem 530d w zakresie OC to mi pani powiedziała, że mam zwyżkę za... Bmw :/
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Ja też czytałem że to nie jedzie itd. Wszystko zależy z jakiego auta się człowiek przesada. Każda 520i odrzucalem i nie oglądałem. Raz pojechałem i kupiłem 520i. Przejechałem się i osiągi były dla mnie zadowalające. Brakuje mi mocy w górach i jak się jeździ w 4 dorosłe osoby przy wyprzedzaniu czyli praktycznie nigdy. Autem jeżdżę do pracy i spalanie 520 jest niższe w mieście nawet o kilka litrów a bardzo podobne w trasie. Po co wkrecac na obroty i pisać sztucznie ze pali więcej? Tym autem można normalnie jeździć i mieć normalne spalanie.
Opublikowano
Chodzi o dynamiczną jazdę, a nie o bezsensowne katowanie silnika. Jak masz duży zapas mocy to jak to się mówi jedziesz nie depcząc gazu w podłogę... Teraz mam porównanie i mimo większej masy tego silnika nie trzeba "pałować" żeby przyzwoicie jechać...
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Straszna lipa, nie mam nikogo w okolicy kto by miał e39 520. Moze ktoś da sie przejechac za opłata? okolice, konina, włocławka, inowrocławia?
Opublikowano
Chodzi o dynamiczną jazdę, a nie o bezsensowne katowanie silnika. Jak masz duży zapas mocy to jak to się mówi jedziesz nie depcząc gazu w podłogę... Teraz mam porównanie i mimo większej masy tego silnika nie trzeba "pałować" żeby przyzwoicie jechać...

 

Dynamiczna jazda dziś. Mieszkam we Wrocławiu i co chwilę mam fotoradar, psy z radarem, światła, zwężenie. Powyżej 70 często nawet nie ma sensu rozpędzać :roll: A moimi 150 koniami spokojnie objeżdżam 60% padeł, które porusza się po ulicach (busy, starocie, dostawczaki, dziadki itd.). Przy czym pali mi po mieście 11 litrów, a średnio koło 9. I ciągle mam komfort jazdy i wygodę BMW, a ubezpieczenie (auto na mnie, wiek poniżej 25 lat) chyba 1600 płacę.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Dokładnie. Ja jeżdżąc do pracy po 150m plus miasto itd na wakacje nigdy mocy nie jest mało. Pełno nowych aut ma o wiele mniej mocy i nie ma szans z tym silnikiem być zawalidrogą. Nie potrzebuje tego auta cisnąć by jeździć dynamicznie. Zresztą każdy musi to sam ocenić. Dla niektórych 540i nie jest żwawa
Opublikowano
To zależy kto ile jeździ. Ja do roboty nie jadę autem, bo mam bardzo blisko, ale na trasie nie lubię się modlić przed wyprzedzaniem. Co do miasta, to w dzień też się nie da zbyt szybko jechać, ale podczas nocnego objazdu miasta.. :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Gdybym się przesiadł ze słabszego auta na 520 to pewnie bym był zadowolony, jednak w tej chwili dla mnie nie do pomyślenia. To jak by się przesiąść z konia na osiołka ;)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Ale to jest normalne. Niektórym 540i nie jedzie tak jak już mówiłem. Nie można pisać komuś ze coś ma dobre lub złe osiągi bo to zależy z jakiego auta się przesiadzie
  • Moderatorzy
Opublikowano

Sorry ale 2,0 to nawet w E36 wypada czerstwo, znajomy ma więc mam porównanie. A do jazdy normalnej to TDS jest lepszy bo jedzie od samego dołu. Nie oszukujmy się ale te silniki od dołu nie idą nic-jak to się mówi...z płuca :D

Dla mnie to najgorszy silnik jaki kiedykolwiek zrobiono. Ciężko zrozumieć sens montażu tego silnika.

Z jakiegokolwiek auta by się nie przesiadł. Każdym Tdi go łyknie, co ja mówię Civic 1,4 będzie tak samo szybki. Gdzie sens i logika.

Moc mocą, ale...

Ten silnik nie ma momentu obrotowego

To jest ból.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
No, ale znalezienie nie zabitego tdsa w Pl to chyba jak szukanie św. Graala :-)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Ja tam miałem kilka tych wozów z silnikiem 2,0 i wcale nie narzekałem :) W porównaniu do 525 170 KM różnica mała ,na miejscu pali niewiele a jeździć się da normalnie. Jak ktoś nie chce wygrywać wyścigów spod świateł to w zupełności wystarczy. Miałem ich kilka pewnie dlatego,że E39 z tym silnikiem najłatwiej kupić w dobrym stanie i sporo jest krajowych a do tego są najtańsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.