Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurde, powiem Wam, że powoli rozglądam się za jakimś poliftem, najchętniej w mało spotykanym zestawieniu kolorów, może m-pak itp. i jakoś specjalnie szerokiego wyboru nie ma. Ani u nas, ani w Niemcolandii. Na mobile.de znalazłem dwie fajne czerwone m-paki 2.8, a u nas się w tym sztosie zakochałem:

http://otomoto.pl/bmw-530-jedyna-taka-w-polsce-full-opcja-C35406074.html

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Tą pierwsza już od dość dawna obserwuje i właśnie ten przebieg mnie zachęca :twisted: Zapytałem co jest do zrobienia i dostałem odpowiedz:

"Do zrobienia jest przegub elastyczny na wale około 150 zł pompka przelewająca paliwo w baku z jednej komory do drugiej (można nie robić ale musi być wtedy minimum 15litrów w baku) pompka też około 150 i pompa wspomagania zaczyna się pocić i odzywać."

Ta druga bardzo fajna ALE, za nic ten środek mi nie leży :/ Ta jasna tapicerka no nie wiem, taka dziadziowa :?

Opublikowano

ooooo piwiem Ci że nie spodziewałem się że morro zrobi taką robotę ;)

 

a środek jaki przyjemny ;p

 

mpak i tu i tu ;) tylko fele inną zawalić ;p

 

a tak po za tym to ze zdjęć cieszy ;p

 

 

/edit:

Pojazd sprzedawany w udziale 51% za zgoda sadu co daje nowemu nabywcy swobodne prawo do korzystania z auta jako właściciela .Nowy nabywca nie jest zobowiązany do spłaty pozostałej części kredytu gdyż nigdy nie był jego stroną . Jest to jedyne odstępstwo wykazane do sprzedaży auta w takich okolicznościach

 

przed zakupem wybrałbym się do adwokata bo pewien tych słów nie jestem ....

Moje BMW e39 530d

http://e-fotek.pl/images/30091622802443619386.jpg

Opublikowano
Pojazd sprzedawany w udziale 51% za zgoda sadu co daje nowemu nabywcy swobodne prawo do korzystania z auta jako właściciela .Nowy nabywca nie jest zobowiązany do spłaty pozostałej części kredytu gdyż nigdy nie był jego stroną . Jest to jedyne odstępstwo wykazane do sprzedaży auta w takich okolicznościach

 

przed zakupem wybrałbym się do adwokata bo pewien tych słów nie jestem ....

 

Właśnie ta kwestia też mnie zastanawia. A egzemplarz jest mega ciekawy, bo wyróżnia się konfiguracją i oryginalnym m-pakiem. Bo to co przeglądam, nawet w cenach koło 18 tysięcy to czarne, czarne, czarne, srebrne, szare, srebrne, srebrne, dokładany zderzak od m z przodu i już jest "oryginalny m-pakiet" etc. Chyba wyłącznie Niemcy pozostają, z tym że tam bym już szukał czerwonej w m-pakiecie :norty:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
zakup sobie naklejke M-Power za wczasu

 

Rozwiń myśl.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Napisałem że ta pierwsza widać że zadbana no i fajnej wersji :) A już wybrałeś coś wogóle czy dalej szukasz ?? Bo e39 jest sporo tylko mało jest takich zadbanych... Ja wiem jak to było jak ja szukałem .. Najpierw miała byc e46 ale niestety na zewnatrz jest fajna ale ten środek to dla mnie tragedia strasznie pusty... Byłem w paru miejscach gdzie miały być igiełki a były takie zajazdy że głowa mała... Jak to określali właśćiciele tych trupów '' auto jest dla osoby która lubi sobie podłubać i ma czas by auto dopieścić'' Szkoda że nie mówił tego jak człowiek sie do niego wybierał ... Ale mam nadzieję że to i tobie uda się zakupić coś dobrego :)

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano
Codziennie przeglądam ogłoszenia. Nigdzie jeszcze nie byłem bo nie ma nic takiego co by mi pasowało w 100%. Zawsze kupowałem auto z myslą że jakoś tam będzie i będzie się kulał... Teraz tego błędu nie popełnię. Chce być pewien zakupu, choć myslę że im dłużej zwlekam to gorzej bo podnoszę sobie szczeble :) Zacząłem tez patrzeć na a6, choć ogłoszenia ogladam z odwróconą głową, jako zło konieczne :) Wyznaczyłem sobie zakup 3,0d a patrze na 2,5... I co najgorsze te 2,5 wygladaja lepiej niż 3,0. Czas pokaże, a czasu chwila jest, bo musze też sprzedać 406ke...
Opublikowano
Codziennie przeglądam ogłoszenia. Nigdzie jeszcze nie byłem bo nie ma nic takiego co by mi pasowało w 100%. Zawsze kupowałem auto z myslą że jakoś tam będzie i będzie się kulał... Teraz tego błędu nie popełnię. Chce być pewien zakupu, choć myslę że im dłużej zwlekam to gorzej bo podnoszę sobie szczeble :) Zacząłem tez patrzeć na a6, choć ogłoszenia ogladam z odwróconą głową, jako zło konieczne :) Wyznaczyłem sobie zakup 3,0d a patrze na 2,5... I co najgorsze te 2,5 wygladaja lepiej niż 3,0. Czas pokaże, a czasu chwila jest, bo musze też sprzedać 406ke...

 

 

Jak kupujesz 3.0d biorąc pod uwagę spalanie - to audi Cię bardzo NIEMIŁO zaskoczy.

 

2.5 zazwyczaj będą mniej wytachane bo dużo osób myśli że to to samo co TDS ;) i się boją. tylko że 2,5d było tylko w poliftach - stąd też może wynikać to że niektóre 2.0d z lat 90 są w gorszej kondycji;p

 

To moja subiektywna opinia ;p

Moje BMW e39 530d

http://e-fotek.pl/images/30091622802443619386.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

ja zapytam troszkę przewrotnie, bo potrzebuję bodźca popychowego :).

Na przełomie lutego i marca planuję zakupić swoją Beatkę e39.

Na pewno wiem że będzie to diesel. Ale tu pojawia się problem bo cały czas myślałem nad 530 ale ostatnio w mojej głowie pojawiła się myśl że 525 też mogłoby być :) bo zawsze to mniejsze spalanie będzie. 520 jakoś odrzuciłem w przedbiegach bo wydaje mi się że może jest troszkę za słaby do tej budy (planuję turinga bo boję się że do sedana mi się wózek dziecięcy nie zmieści :) ).

Koniecznie manual.

 

I teraz ten wspomniany bodziec. Który silniczek jest mniej awaryjny i tańszy w ewentualnych naprawach?

 

Ofert na razie na poważnie nie przeglądam (tylko od tak czasem z nudów) bo do zakupu jeszcze troszkę czasu. Ale chciałbym powoli zebrać sobie wszystko w głowie.

I jeszcze pytanie na co zwracać uwagę (prócz standardowych rzeczy).

 

Pozdrawiam

Maciej

Opublikowano
Jaki budżet chcesz przeznaczyć na ten wóz? Poliftowy 525 common rail bardzo dobry silnik, przedliftowy TDS też dawał radę (do normalnej jazdy, a nie pałowania), ale znaleźć taki w godnym stanie i po dobrym serwisie to jak arka przymierza :lol: Generalnie ostatnio jak przeglądam polskie oferty to same śmietniki z mega zadowolonymi właścicielami pt. "nic nie stuka, nic nie puka, full wypas (no bo skórę przecież ma, nie?), silnik (nieważne czy 520i czy 530d) jest najbardziej trwały, oszczędny i dynamiczny w palecie BMW". Ergo: polecam udać się do Niemiec po odpowiedni egzemplarz.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

525d a 530d to te same silniki, także tutaj to bardziej bym patrzył co będzie w lepszym stanie.

TDSa bym nie szukał, M57 na tyle spadły z ceny że nie ma sensu pchać się w starą jednostkę, która prawdę mówiąc pali więcej od M57 a jedzie gorzej.

Opublikowano

Zapomniałem wcześniej dopisać że rocznikowo powyżej 2001, czyli TDS-y i tak odpadają. Coraz bardziej się przekonuję do tej 525.

 

525 i 530 to te same czy takie same?

 

Co do wyjazdu do Niemiec to troszkę problem bo ze szprechania ze mnie noga, nie miałbym z kim pojechać i ryzyko też w sumie duże bo można natrzaskać kilometrów i wrócić z pustymi rękami. Pewniaka znaleźć to pewnie też nie lada wyczyn :).

 

Pozdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poza pojemnością nie ma różnicy, jak ci postawie 2 takie obok siebie to nie poznasz który jest jaki.

Osprzęt ten sam, rozwiązania te same, tyle że mniejsza pojemność i słabszy.

Co do niemiec, to pamiętaj o akcyzie 18.6%, u nas za odpowiednio wyższą sumkę też można coś dobrego upolować, tyle że to będzie 20tyś+.

Opublikowano

3.0d i 2.5d to ten sam silnik tylko mniejsza pojemność.

 

trochę mniej mocy.

 

szczerze miałem ten sam dylemat szukając auta. doszedłem do wniosku że ja księ trafi zadbane 2,5 to wezme. szukałem i szukałem i w końcu przywiozłem do domu 530d.

 

jak się okaże że mocy ci przymało to spokojnie mapką możesz wrzucić na jakieś 195-205 km i jakies 410-430 niutków.

Moje BMW e39 530d

http://e-fotek.pl/images/30091622802443619386.jpg

Opublikowano
Najpierw to się trzeba dowiedzieć ile djengów na auto ma iść w końcu, bo tak to można sobie polecać :roll:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Ile dienieg by nie było to i tak raczej skłaniał bym się w kierunku zachodnim ;)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Djengów :) planuję maks do 20000.

Mam nadzieję że coś sensownego w tej kwocie się znajdzie.

 

Co do silników to po prostu wezmę to co będzie (czytać co się trafi w dobrym stanie).

 

Mocy nie potrzebuję jakoś super dużo bo autko będzie eksploatowane głównie w mieście. Tu ważniejsze spalanie :) - ale nie najważniejsze.

 

Są jakieś sposoby sprawdzenia sprzęgła w czasie oględzin?

Jak już pisałem jest troszkę czasu więc pomęczę Was troszkę pytaniami :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
No właśnie bo sprzęgło jest tanie a dwumas kosztuje 3 tyle. Ja raczej zwrócił bym uwagę na stan auta bo 3.0 w manualu często jest katowany. Oczywiście nie można powiedzieć tego o każdym egzemplarzu. Ale ludzi korci bo moc bardzo dużą i ogromny moment w manualnej skrzyni+napęd na tył
Opublikowano

Właśnie chodziło mi o dwumase ale jakoś użyłem skrótu myślowego i wpisałem sprzęgło :)

 

To jedyny sposób żeby to sprawdzić. Gdzieś od kogoś zasłyszałem ( :) ) że można to też sprawdzić wrzucając po kolei każdy bieg, popuszczać pedał sprzęgła i sprawdzać czy nic nie słychać i czy nie rzuca niczym :). Mam nadzieję że jako tako to opisałem.

Opublikowano
Na wolnych obrotach z otwartymi i potem z zamkniętymi drzwiami sprawdź sobie dźwięk przy wciskaniu sprzęgła. Jak je wciśnięsz i zacznie ciszej chodzić tzn ze juz dwumas ma luz. Jak wali tzn ze jest na wykończeniu. Jak lekko słychać to i tak zaraz masz skrzynie do zrzucenia. Tak na przyszłość to sprzęgło to ok 600zl dwumas nie ale 2tys plus robota. Nie umiejętne jazda może szybko zniszczyć sprzęgło lub niszczyć kolo.
Opublikowano

Przypomniało mi się jeszcze sprawdzenie poduszek. Miałem kiedyś 528i przez kilka miesięcy i pamiętam że wtedy sprawdzałem błędy poduszek powietrznych. Pod fotelami wlutowuje się opornik żeby komputer nie sprawdzał poduch? Jakoś jeszcze da się to sprawdzić czy już tylko komputer?

 

Z dwumasą będę kombinował bo ja to drewniane uszy mam :). Trzeba będzie zabrać na oględziny ze sobą pół samochodu doradców :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.