Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak widzę komis, przebieg 220 tysięcy w 12-letnim dieslu, w tytule aukcji "igła" i opis:

 

Samochód Piękny.

Nie wymaga żadnego wkładu finansowego.

 

Technicznie idealny.

Wizualnie Piękny.

 

Środek czysty zadbany, nie było w środku palone.

Felgi od M pakietu.

 

Samochód od fana marki BMW

 

To mi się odechciewa nawet zagłębiać się w temat. Pewno w Niemczech jeden właściciel, starszy doktor, który auto użytkował sporadycznie do wożenia nerek.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Koleżka miał 525d w manualu zakręconą do 205 KM i latało to przyzwoicie, baaaardzo przyzwoicie :D 530d chcieli mi kręcić do 220 KM ale niestety automat :( myślę, że "kobita" nie będzie zawiedziona :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

163KM w 525d (jesli to auto jest sprawne) jedzi duzo lepiej niz 3.0v6 w Peugeocie 406 (szczegolnie w slabszej wersji 190KM).

Głównie ze wzgledu na bardzo wysoki moment obrotowy w dieslu. Ten silnik w Peugeocie jest dobry, trwały, ale jak na swoją pojemnosc i moc na papierze, to jedzie slabo. Miałem kilka peugeotów z silnikami V6. Słabsze na papierze BMW 323i (170KM) było od nich szybsze.

 

A wracajac do tematu e39, to nie patrz czy silnik 2,5d czy 3,0d tylko szukaj jak najlepszej sztuki w jak najlepszym stanie. Wiekszosc tych aut ma ponad pół miliona przebiegu i jest bardzo zuzyta i wymaga duzych inwestycji.

Po Peugeocie 406 ktory jest trwałym i bezusterkowym autem, zużyte BMW będzie dla Ciebie duzym wyzwaniem także finansowym. Szczególnie BMW z silnikiem diesla.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
No właśnie słyszałem o dwumasie gdyby coś, pompie i ew turbo (ale to już mocno zameczone egzemplarze)

Dwumas, pompe, wtryski (przynajmniej czesc), często turbo masz do wymiany na dzien dobry w 80% e39 wystawionych ponizej 20 tys zł... Szczególnie jak chodzi o spasione egzemplarze 530d. Gole 525d da sie kupić w lepszym stanie w sensownej cenie.

Kolega szukał takiego 530d, chyba z 15 aut obejzelismy, w końcu kupił 525d z 350 tys km na liczniku. I taka z 350 tys km na liczniku byla duzo lepsza, od tych wszystkich z niby przebiegami 150-200 tys km.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
No kolego dokładnie albo pierwsza albo ostatnia reszta to jakieś niedopieszczone do końca samochody... Dużo 3.0d jest zajechanych..

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano
Osobiście za pierwszą przemawia do mnie to, że jest to właściciel prywatny, który (z opisu wnioskując) trochę serca i portfela dla auta miał. Jedyne, co jest wg mnie alarmujące to te felgi 20 cali, ciekawe jak to zawieszenie zniosło.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Cześć,

 

Da się kupić E39 w benzynie za 6-7k, które nie wymaga dużego wkładu finansowego? Przeglądam oferty na otomoto i Allegro i znalazłem:

http://otomoto.pl/bmw-520-klimatronik-alu-ladna-w-dobrej-cenie-C35221434.html,

http://otomoto.pl/bmw-525-2-5-24v-gaz-alu18-climatron-xenon-C35331244.html,

http://allegro.pl/bmw-5-e39-i4834803119.html,

http://otomoto.pl/bmw-520-instalacja-gazowa-C35252899.html,

Nie chcę automatycznej skrzyni i wolę raczej wnętrze bez plastikowego drewna.

:)
Opublikowano

W takiej kwocie możesz szukać początek produkcji z jakimś podstawowym wyposażeniem z silnikiem 2.0

Pierwsza strasznie wymęczona i jakieś bagno w bagażniku. Nie wiem co w tym aucie było wożone... Drewno? Ziemia? Syf brud i pokrowce... no i masz tam plastikowe drewno.

 

Druga.. Od typowego upalacza.. Wydech- świński ryj i felgi z chin. Do tego olej jak do jakiś rajdów.. Nie dziwota, że go nie bierze jak ledwo przeciska się przez kanały. Po zmianie na odpowiedni możesz mieć problem z silnikiem.. Ale brewka jest na lampach :cool2:

 

Trzecia taka szara bmw którą bym obejrzał. Ale nie oczekuj stanu bdb.. Zawsze pakiet start to tysiak i może sięgnąć kilka tys. Co przy tej cenie aut czasami potrafi dobić do wartości zakupu jeśli okaże się złom.

 

czwarta 4 wydechy. Też od upalacza jakiegoś pewnie.

 

Szukaj czegoś w pobliżu może coś znajdziesz. Nie szukaj takich typu krojone spręzyny, 4 wydechy itd bo większość jakie pokazałeś tak wyglądają. Przejedź się różnymi egzemplarzami nawet 2-3 x droższymi to będziesz miał porównanie.

CIężko e39 dorwać bez plastikowego drewna. praktycznie wszystkie są w plastiku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam takie ciemne drewno jak na ma jedna z tych podanych wyżej, i listewka jest drewniana.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Pewnie, że drewno.

E36 też jest prawdziwe drewno. Na plastiku pajączki na lakierze się przecież nie robią.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Są wersje z drewna jeszcze raz pisze. Zdejmowane ciemne listwy i takie brązowe z boczkow i był to lekki giętki plastik. Widziałem wersje e39 co miała drewno to jak się palcem stukalo był normalny dźwięk jak drewna a nie plastiku. Proponuje zdjąć listwę z boczku i się jednak przekonać
Opublikowano
Miałem 6 sztuk starszych E39 i wszystkie miały drewno niezależnie od koloru .W polifcie niestety plastik malowany na srebrno.
Opublikowano
Chciałem się zapytać czy jest realna szansa na kupienie E39 za około 10 tysięcy złotych? Interesują mnie raczej wersje 523i/528i. Na V8 mnie jeszcze nie stać, a 520i jest za słabe i pali tyle samo co inne R6 :P Diesel mnie nie interesuje, ponieważ chce kupić takie auto już z zamontowanym gazem. No i pytanie brzmi czy właśnie za to około 10 tysięcy da się kupić coś co nie będzie parchem i nie będzie trzeba dołożyć połowy wartości auta żeby jakoś jeździło?
Opublikowano (edytowane)

Nie chce samemu zakładać do auta gazu, bo wiem, że to są spore koszty. Chciałem kupić e39 z już zamontowanym gazem przez kogoś. Ktoś sobie pojeździł, zwróciło mu się, zaoszczędził, sprzedaje :D

Ewentualnie bez gazu i zamontuje go sobie kiedyś w przyszłości. Aczkolwiek przyznam, że zależałoby mi na zakupie auta z już założonym gazem.

Edytowane przez me0f
Opublikowano
Jeśli montaż gazu jest jakimś sporym kosztem dla ciebie zaporowym to przemyśl zakup starego e39. Zadbane auto może generować spore koszta.

 

Dobra sekwencja do R6 kosztuje około 3500 zł. Jest to powiedzmy 1/3 wartości samochodu. Chodzi o to, że jest to dużo w tej skali. Nie jest to moje pierwsze BMW, więc wiem jakie są koszty jeżdżenia takim autem.

Opublikowano
Jakie bmw miałeś? 5er jest droga bmw jak na swoje lata. Ja płaciłem 3200. Lepiej samemu założyć niż remontować i poprawiać instalacje. Musisz pojeździć różnymi egzemplarzami i sam sprawdź w jakim są stanie.
Opublikowano
Jakie bmw miałeś? 5er jest droga bmw jak na swoje lata. Ja płaciłem 3200. Lepiej samemu założyć niż remontować i poprawiać instalacje. Musisz pojeździć różnymi egzemplarzami i sam sprawdź w jakim są stanie.

 

Wiem, że 5er jest droższą w utrzymaniu w stosunku do 3er, którymi jeździłem do tej pory. Chodzi mi jedynie o to czy da się 523/528 kupić za około 10 tysięcy i nie dokładać do niego jeszcze 5 żeby to jeździło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.