Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Diesel nie jest zły jeśli ktoś to lubi. Sam osobiście miałem 2 razy diesla w bmw a teraz mam benzynę i w dieslu jest dla mnie obrotomierz za krótki. Jednak v8 vs diesel to nieporozumienie.
Opublikowano
Miałem 530d i nie jest to zły motor, jedyny minus jak to dieslu to zima :) wytrącanie się parafiny i codzienne rozterki rano.. odpalę czy nie ? :D
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
dzięki za odpowiedzi :) Nie nie, diesel nie wchodzi w gre. Nie jestem jakoś mega nastawiony tylko i wyłącznie na jeden silnik. Tak jak kolega pisał jak się znajdzie coś zadbanego to wezme takie jakie będzie. Ale chciałbym auto mocne bo tak jak pisałem robie praktycznie tylko autostrady.
Opublikowano (edytowane)

do autostrady nie potrzebujesz mocnego silnika w bmw :-D

zwykły 2.3 / 2.2 pociagnie cie i przy predkosci 160 sciagnie 9L

a ponad 200 tez polecisz bez problemu,

jak chcesz i lubisz szybka jazde to wiadomo im wiekszy tym lepiej bedzie

proponowal bym 3.0 w gore

jak smigasz autostrada duza to chyba dobrze wiesz ze przy predkosciach 200+ jest wir w baku ?:D

 

Tak czy siak jak bym mial teraz kupowac osobiscie poczekal bym jeszcze troche i sam bral 3.0 w gore

ale wtedy rozbili mi stare auto i musialem cos brac za to co mialem w lapie.

 

PS z tego co mam teraz tez jestem zadowolony,

Edytowane przez josz
Opublikowano
wiem, teraz jeżdzę E36 2.0 i to w sumie niby wystarcza. Ale zmieniam na E39 żeby było bardziej komfortowo. A mocne dlatego bo lubie jak jest czym depnąć :) Chciałem poznać opinie na temat V8 wrazie jakby się pojawiła jakaś sztuka czy warto się tym interesować. Ale coś mi się wydaje że chyba warto :)
Opublikowano
Przy 200 km/h co by to nie było to musi swoje wychłeptać, z tym, że duży motor ma jednak lżej, sporo lżej. W E38 przy 160-180 km/h bardzo nie czujesz że jedziesz, a chwilowe zużycie mam w granicach 11 l, tyle, że na naszych drogach nie poszalejesz :(
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Witam,

 

jako że to moje pierwsze kroki na forum, chciałbym poznać kilka istotnych informacji i opinii które wyprowadza mnie z błędu. Z racji tego że przez 10 lat moje samochody to głównie Peugeot z racji na komfortu, przyszedł czas na zmiany. Od 2 miesięcy zaczałem się przyglądać e39 po lifcie w dieslu. Poluje na 3,0d, choć myslę nawet o 2,5d. Jako że wygodniś ze mnie, a autem głównie będzie jeździć żona, to auto ma być max spasione i w manualu (jakos automat do mnie nie trafia). W większości ogłoszeń to te samochody stoją i stoją. Zauważyłem że ciężko o manuala z nawigacja. Poczytałem owy wątek i troszkę forum, ale napiszcie mi na co zwrócić konkretnie uwagę, co omijać i w razie czego co będzie mnie slono kosztować? No i jak silnik 2,5d do 3,0d? Aha na auto chciałbym przeznaczyć do 20k. Zastanawiam się jak realne spalanie tych silników? Nie chcę benzyny z racji dostępu do ropy.

Opublikowano

Kto? Ja? Nieee.....? :) Ja tylko pociągnął :)

A poważnie to szanuje każdego opinie i całkiem poważnie podchodzę do tematu, stąd tez oczekuję poważnych i sensownych odpowiedzi...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Użyj opcji szukaj jeśli chodzi o spalanie, różnie ludzie piszą ;)

 

A co do tego max wypasu - dla mnie duża nawi to "widzimisię" a nie wypas. Też niedawno szukałem, oglądałęm z navi ale wyszło na normalne radio i nie ma co żałować. Poza tym to bardzo mocno ogranicza zakres poszukiwań.

 

Jak znajdziesz konkretną sztukę to możesz dać do oceny : viewforum.php?f=44

Co do Twojego opisu to tylko brakuje jeszcze "max przebieg 180 tyś km" wtedy to dopiero byłby kij w mrowisko :D

 

Jak znajdziesz sobie nietłuczone 3.0D z 300tysiakami nalatanymi ale w oryginle, z potwierdzeniem w aso itp, to będzie naprawdę dobrze - jak na dizla oczywiście ;)

Opublikowano
Kolega jak poszukasz sobie w Pl aut to znając stan większości będziesz w ogóle wdzięczny jak się trafi coś nie dobitego, a kwestie wyposażenia do tego to już w ogóle czysta fantazja :) nie wiem czy połączysz jedno z drugim :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano (edytowane)

Ano właśnie m.in. chodzi mi o realia, a nie o to jak ludzie piszą. Spalanie 6-7l to między bajki można sobie wlozyc i to wiem, ze te 10l nie będzie przeszkodą. Co do 180tys? :) No cóż, aż tak napalony nie jestem, szukam auta z realnym przebiegiem 300-400tys, sam robie służbowo ok 100tys rocznie, więc 12-13 letnie auto nie będzie miało 200 :) Troszkę w tematach aut siedzę i wiem co z czym się je. Chodzi mi o to jak pisałem o poważne podejście do tematu ludzi którzy mają styczność z tymi autami a nie bajkopisarzami. Co do wypasu to cóż, jestem bardzo wybredny i np. welury lubię na kanapie w domu, w aucie mam się dobrze czuć. CO do navi to nie pogardziłbym, no ale jak nie będzie to jakoś się nie popłacze. Bardzo ciekawi mnie tez temat webasto. ALe Panowie idąc dalej nie dostałem odpowiedzi w temacie silników...

A realnie to takie egzemplarze np.:

http://allegro.pl/bmw-e39-530d-2002r-lift-skora-xenon-i4834347010.html

http://otomoto.pl/bmw-530-diesel-prywatne-C35037052.html

http://otomoto.pl/bmw-530-C35006831.html

http://otomoto.pl/bmw-525-common-rail-diesel-C34249718.html

http://otomoto.pl/bmw-525-piekna-igla-bezwypadkowy-ideal-C34971852.html

 

Nie wiem co myśleć o tym silniku 2,5d?

Edytowane przez MłodyGdy
Opublikowano
Z mojej strony wybrałbym 3,0 ale 2,5 po małym cipie też lata świetnie i jest tańsze w zakupie. Co do napraw dwumas to około 2200 + (zazwyczaj) nowe sprzęgło 600+robota do 500. Przednie koło (mały dwuamas) były po 850 teraz nawet 1200. Turbo od 1500. Częsty brak mocy spowodowany gniciem przewodów od podciśnień lub zapchanym egr-em,do zrobienia we własnym zakresie. Przy sporych przebiegach-wtryski. No i sławna pompa progowa.
Opublikowano
3.0 d dobrze serwisowany jest nie do zabicia.. :) ja szukając diesla nie brał bym 2.5 tylko 3.0 różnica w spalaniu żadna, a jednak 30 KM więcej. Co do spalania to mi w automacie turing spalał po mieście średnio 8-10 l, zależy od pory roku, na trasie najmniej wchłonął mi 5 litrów, ale to jazda silnie emerycka :) w serwisie nie jest jakieś bardzo drogie pod warunkiem, że nie posypią Ci się wtryskiwacze czy turbo ;)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Ja z założenia nie oglądam aut, które są dalej niż 100-150 km ode mnie. Szkoda czasu i paliwa na oglądanie "trupów" a niestety duża część aut to jednak "chrupki", wszystkie w "Full opcji", "M parkiecie" ;) i większość ma 220 tysi na szafie. Z fotek mało co wywróżysz, trzeba jednak kopsnąć się i auto zobaczyć na żywo :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Z tych wszystkich, co podałeś to najbardziej kupy trzyma się wg mnie pierwsza sztuka. Po pierwsze, szukaj przede wszystkim z prywatnych ogłoszeń, bo handlarze to biorą jak leci, ważne, że tanio dla nich wyrwą. Co Ci mogę polecić to ogarnij sobie profil na fb Auto Bawaria. Sprowadzają konkretne ładne sztuki.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Wg mnie najlepiej wygląda ostatnia, a potem ta pierwsza chyba.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
No właśnie w tych dwóch się obracam. Powiedzcie mi czy 3,0 i 2,5 to inne konstrukcje, czy którys poza oczywiście mocą jest lepszy ze względu na trwalsze podzespoly? Moja Pani jeździ teraz 3,0 v6 190KM i jak powiedziała nie bardzo by jej się widziało jeździć słabszym :D Więc jeśli padnie opcja 2,5 to wirusek będzie podstawą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.